Hahaha! Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 19 november 2014 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig wel.. anders vroeg ik me af wie je account gekaapt had
Nou!quote:Op woensdag 19 november 2014 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha! Dat zou wat zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een piraat?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig wel.. anders vroeg ik me af wie je account gekaapt had
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo iemand die spontaan je nummer online gaat gooien en vragen of mannen seks willen enzo
dat is een stuk spannender dan iemand die alleen maar net doet of hij/zij jou isquote:
m'n WhatsApp is dood. Nu moet ik wel een leven gaan hebben o.Oquote:
JBquote:Op woensdag 19 november 2014 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben surprises aan het maken, ik weet alleen niks voor m'n zusje. Of Ado. Al ben ik wel ergens mee beginnen, heb er niet echt zin in.
rip whatsappquote:Op woensdag 19 november 2014 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
m'n WhatsApp is dood. Nu moet ik wel een leven gaan hebben o.O
Jaquote:Op woensdag 19 november 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
rip whatsapp
Zojuist keiveel appjes van mijn moeder gekregen. Zeikwijf dat het is
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verjaardag dit, verjaardag dat, trouwerij dit dat alles.quote:
Tiswaquote:
Ahhh zo ja. I get thatquote:Op woensdag 19 november 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verjaardag dit, verjaardag dat, trouwerij dit dat alles.
Hoe het gaat met haar gezicht (ze was gevallen) en nog meer.
Geen last v[anquote:Op woensdag 19 november 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is fok bij jullie ook zo traag trouwens?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 november 2014 21:15 schreef Dqod het volgende:
Alles is traag hier, inclusief mezelf. Dus ik steek nog een blowtje op en zeg welterusten![]()
Trustenquote:Op woensdag 19 november 2014 21:15 schreef Dqod het volgende:
Alles is traag hier, inclusief mezelf. Dus ik steek nog een blowtje op en zeg welterusten![]()
I know rightquote:Op woensdag 19 november 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die shit is echt geweldig
Zal ik je even appen zodat hij weer levend is?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Smooth as Yatsquote:Op woensdag 19 november 2014 21:28 schreef yats het volgende:
[..]
Zal ik je even appen zodat hij weer levend is?
Ik zat overigens in een cafe met een last minute date. Dan is fok geen prioriteit. Dat ging boven verwachting goed,alleen schijn ik nu binnenkort naar groningen te moeten komen voor date 2
Californium?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:28 schreef yats het volgende:
[..]
Zal ik je even appen zodat hij weer levend is?
Ik zat overigens in een cafe met een last minute date. Dan is fok geen prioriteit. Dat ging boven verwachting goed,alleen schijn ik nu binnenkort naar groningen te moeten komen voor date 2
Nee,geen fokster zover ik weet. Ander uiterlijk overigens ook.quote:
Het zou me verbazen.quote:
Dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij wordt er via fok n hoop gedate hoor
Daar is het ook wel een beetje voor. Stiekem.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen dates gehad in de afgelopen 5 jaarquote:Op woensdag 19 november 2014 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar is het ook wel een beetje voor. Stiekem.
Dat weet ik wel zeker. Maar lang niet alles is bekend.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op woensdag 19 november 2014 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen dates gehad in de afgelopen 5 jaar
Laat ik je wel een keer zien.quote:
Logisch niet iedereen hoeft te weten dat ik TGND datequote:Op woensdag 19 november 2014 21:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Maar lang niet alles is bekend.
nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 19 november 2014 21:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Maar lang niet alles is bekend.
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Logisch niet iedereen hoeft te weten dat ik TGND date![]()
oh wacht
Meer actie gehad dan ik via fokquote:Op woensdag 19 november 2014 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ook nietGeen serieuze in ieder geval
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Logisch niet iedereen hoeft te weten dat ik TGND date![]()
oh wacht
Kan je zo regelen hoorquote:Op woensdag 19 november 2014 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meer actie gehad dan ik via fok
Logisch,en dat is vast bij meer mensen zo,mezelf incluis.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet![]()
Voor ik Ado leerde kennen (via fok) heb ik nog wel wat andere mensen ontmoet
Begrijp ik nou dat jij VA op date vraagt?quote:
Verdomme, ben ik weer te oudquote:Op woensdag 19 november 2014 21:31 schreef Faxie het volgende:
Hm... ze had het over iemand van 28-29 en dat ze naar Nijmegen ging vandaag enzo....ze woont in Groningen....
Dat begrijp je verkeerdquote:Op woensdag 19 november 2014 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Begrijp ik nou dat jij VA op date vraagt?
Dat is nieuw, iemand die het initiatief neemt bij mijquote:Op woensdag 19 november 2014 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Begrijp ik nou dat jij VA op date vraagt?
Ik zeg bij voorbaat al neequote:Op woensdag 19 november 2014 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even alles chicks in het fobo vragen of ze willen ballen
Not gonna work...quote:Op woensdag 19 november 2014 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even alles chicks in het fobo vragen of ze willen ballen
Ik vroeg het ook niet voor VAquote:Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoor maar VA is wel errug jong
Voel je niets van?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Wat is erg jong?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Subtiel ben ik weerquote:Op woensdag 19 november 2014 22:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Auch, eerst wijs je hem af en dan zeg je ook nog dat hij er niks van kan.
En daarom vinden we je zo leukquote:Op woensdag 19 november 2014 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Subtiel ben ik weer
Wat een kutwijf ben ik ook..
Heb jij wel ervaring dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarom vinden we je zo leuk
Neuken?
Ervaring wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jij wel ervaring dan?
En heb je wel een grote piemol?
Sorry maar ik moet wel wat voelen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ervaring wel.
Die grote piemol helaas niet.
ik heb wel een vuist.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry maar ik moet wel wat voelen.
Ik heb 2 kinderen gebaard he, dus dat gapende gat wil wel wat stimulatie
Heeft niks met lengte te maken maar met dikte.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry maar ik moet wel wat voelen.
Ik heb 2 kinderen gebaard he, dus dat gapende gat wilt wel wat stimulatie
Ja ok, dat is wel jong.quote:
Zeg je nu dat ik dik benquote:Op woensdag 19 november 2014 22:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Heeft niks met lengte te maken maar met dikte.
[..]
Ja ok, dat is wel jong.
Oh dat kan ook nog jaquote:
Expert much?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Heeft niks met lengte te maken maar met dikte.
Throwing a sausage up & down an alleyquote:
quote:
Precies, de mogelijkheden zijn eindeloos.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat kan ook nog ja
[..]
Expert much?
Nee dat heb ik me laten vertellen door experts.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat kan ook nog ja
[..]
Expert much?
9,2 om precies te zijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
Dat excuus zou ik ook hebben met 10cm.
Ik ga je wel een keer wingen. Komt goed!quote:
Dat zijn jouw eisen?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jij wel ervaring dan?
En heb je wel een grote piemol?
Minimaal? Je vraagt net nog om een grote piemol, make up your mind.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga naar bed, zoeken jullie het even lekker onderling uit?
Moet kunnen, nog meer eisen?quote:
Prima,sweat dreamsquote:Op woensdag 19 november 2014 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar kom ik later op terug.
Even nachtje over slapen
Ik zit zo met mn frisse hoofd op schoolquote:Op donderdag 20 november 2014 07:25 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Ben je uit bed gevallen, of was het de bedoeling dat je zo vroeg op bent?
Ik werd in mn eigen zweet wakkerquote:Op donderdag 20 november 2014 07:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ok het winterdekbed gaat er vannacht op hoor![]()
Ik had het koud.
Dan wens ik je een inspirerende en interessante dag toe!quote:Op donderdag 20 november 2014 08:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit zo met mn frisse hoofd op school
Haha! Dankjequote:Op donderdag 20 november 2014 08:03 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Dan wens ik je een inspirerende en interessante dag toe!
Het is niet vaak dat iemand mij zo'n dag wenst neequote:Op donderdag 20 november 2014 08:04 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je dat niet verwacht.
Top! Heb ik vandaag iig al iemand kunnen verrassen!quote:Op donderdag 20 november 2014 08:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is niet vaak dat iemand mij zo'n dag wenst nee
quote:Op donderdag 20 november 2014 08:34 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Top! Heb ik vandaag iig al iemand kunnen verrassen!
Geen last van met 2 kacheltjes op bed.quote:Op donderdag 20 november 2014 07:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ok het winterdekbed gaat er vannacht op hoor![]()
Ik had het koud.
ben je ziek?quote:Op donderdag 20 november 2014 08:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik werd in mn eigen zweet wakker
mannen zijn sowieso kacheltjes dus fuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 20 november 2014 08:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen last van met 2 kacheltjes op bed.
Ik ben vannacht 2 keer wakker geworden doordat ik zo lag te zweten en had ook een verhoogde hartslag. Maar wat ik droomde weet ik niet meerquote:Op donderdag 20 november 2014 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mannen zijn sowieso kacheltjes dus fuuuuuuuuuu
@buurmeisje gelukkig maar.
ik ben echt wel 4 x wakker geworden omdat ik het koud had.
Ik bedoelde mijn kattenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mannen zijn sowieso kacheltjes dus fuuuuuuuuuu
@buurmeisje gelukkig maar.
ik ben echt wel 4 x wakker geworden omdat ik het koud had.
vaak is dat maar beter ookquote:Op donderdag 20 november 2014 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben vannacht 2 keer wakker geworden doordat ik zo lag te zweten en had ook een verhoogde hartslag. Maar wat ik droomde weet ik niet meer
Of LoLa ging er vanuit dat jij een MMM had.quote:
whahaha neeeee johquote:Op donderdag 20 november 2014 09:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Of LoLa ging er vanuit dat jij een MMM had.
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja je weet maar nooit hequote:Op donderdag 20 november 2014 09:29 schreef aeque het volgende:
[..]
De leef is goedquote:Op donderdag 20 november 2014 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey buuf, hoe is leef?
Steeds een beetje beterquote:Op donderdag 20 november 2014 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De leef is goedDruk, maar goed
Daar?
quote:Op donderdag 20 november 2014 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Steeds een beetje beterZaterdag krijg ik de sleutel van mijn nieuwe kamer waarschijnlijk al en school begin ik in te halen.
Is goed, geef maar hier.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sssst
Wil iemand mijn keelpijn hebben ?
okthnx bye
quote:
Hehequote:Op donderdag 20 november 2014 08:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik werd in mn eigen zweet wakker
Zitten er hier 2 aan de antibiotica vanwege keelontstekingquote:Op donderdag 20 november 2014 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady zal even in je bek spugen
Ik weiger ziek te worden. Heb een leuk weekend voor de boeg.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
Zitten er hier 2 aan de antibiotica vanwege keelontsteking
Nu krijg ik het er warm van.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady zal even in je bek spugen
Ik ontken allesquote:
Iets is beter dan niets.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij voorbaat al gefaald
Arme Rival.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij voorbaat al gefaald
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij voorbaat al gefaald
hij is zo'n hosselbaas, hij kan het hebbenquote:
Die red zich primaquote:Op donderdag 20 november 2014 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij is zo'n hosselbaas, hij kan het hebben
big ego.. vast welquote:Op donderdag 20 november 2014 12:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rival red zich wel, vermoed ik zo
kusje op.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:14 schreef aeque het volgende:
Beetje medeleven kan nooit kwaad. Misschien is hij wel heel verdrietig nu.
Precies. Zijn ego is zo groot dat hij er een relatie mee zou kunnen beginnenquote:
O en bij mij wou je nog wel in mijn bek spugen.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusje op.
Ohnee keeltiefus dus dat doet we maar niet
Jij wilde vrijwillig de keelpijn overnemenquote:Op donderdag 20 november 2014 12:17 schreef aeque het volgende:
[..]
O en bij mij wou je nog wel in mijn bek spugen.
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies. Zijn ego is zo groot dat hij er een relatie mee zou kunnen beginnen
Klopt, maar dan toch liever via een kusje dan een fluim in mijn smoelwerk.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij wilde vrijwillig de keelpijn overnemen
nee nee geen relaties hoor... huuuuuuu das engquote:Op donderdag 20 november 2014 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ojaquote:Op donderdag 20 november 2014 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee nee geen relaties hoor... huuuuuuu das eng
Oke. Even een andere verwoording:quote:
Iemand die mij begrijptquote:Op donderdag 20 november 2014 12:14 schreef aeque het volgende:
Beetje medeleven kan nooit kwaad. Misschien is hij wel heel verdrietig nu.
FWB met zijn ego?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Even een andere verwoording:
Rival zijn ego is zo groot dat hij er alles mee zou kunnen doen wat op een relatie lijkt zonder het een relatie te noemen
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rival zijn ego is zo groot dat hij er alles mee zou kunnen doen wat op een relatie lijkt zonder het een relatie te noemen
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee nee geen relaties hoor... huuuuuuu das eng
Dames, Dames, Dames, wat is deze?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dames, Dames, Dames, wat is deze?![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
En alleen maar omdat ik nooit loop te emo'en denken ze dat ik een groot ego heb
Ook jij hebt gevoel, ondanks dat je het niet durft te uitten.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
Stiekem vind ik je wel een beetje lief.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
leuke pogingquote:Op donderdag 20 november 2014 12:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook jij hebt gevoel, ondanks dat je het niet durft te uitten.
Beetje fappen voor de spiegel dusquote:
Een beetje maarquote:Op donderdag 20 november 2014 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stiekem vind ik je wel een beetje lief.
Zichzelf filmen wanneer hij fapt en daarop fappenquote:Op donderdag 20 november 2014 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje fappen voor de spiegel dus
Goede ninja-edit.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
leuke poging
Maar wat ik niet durf bestaat niet
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zichzelf filmen wanneer hij fapt en daarop fappen
euhquote:Op donderdag 20 november 2014 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan zijn eigen naam schreeuwen.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ging bijna onaardig doenquote:Op donderdag 20 november 2014 12:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Goede ninja-edit.En dat durf ik dan wel weer te betwijfelen.
Wacht wut?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fok!naamquote:Op donderdag 20 november 2014 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan zijn eigen naam schreeuwen.
Omdat jouw ego zo groot is dat wanneer ik het raam uit kijk ik 'm nog ziequote:Op donderdag 20 november 2014 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom anders? je ziet toch hoeveel pijn deze afwijzingen me doen
Das omdat ik voor je deur staquote:Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat jouw ego zo groot is dat wanneer ik het raam uit kijk ik 'm nog zie
Terecht welquote:Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wacht wut?
Ik heb trouwens ook gesopt op mezelf
En dat terwijl ik als enige hier nog wel medelijden met je had.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ging bijna onaardig doen
ik durf alles
Zoals wij al wisten; nergens voor nodig.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:43 schreef aeque het volgende:
[..]
En dat terwijl ik als enige hier nog wel medelijden met je had.
Bijna zei ik toch.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:43 schreef aeque het volgende:
[..]
En dat terwijl ik als enige hier nog wel medelijden met je had.
Daar heb ik van geleerd, nooit meerquote:Op donderdag 20 november 2014 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik jou ooit weer zie op een meet voer ik je weer een rivaljoint
Ik laat LoLa je vastbindenquote:Op donderdag 20 november 2014 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar heb ik van geleerd, nooit meer
Wat voor een joint was dat?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar heb ik van geleerd, nooit meer
Gewoon die ik altijd draaiquote:Op donderdag 20 november 2014 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat voor een joint was dat?
Eentje die mij na 2 hijsjes k.o kreegquote:Op donderdag 20 november 2014 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat voor een joint was dat?
Neequote:Op donderdag 20 november 2014 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
En dan laat Roy zijn [censuur] zien.
Dan valt je mond open van verbazing.
Dan is het tijd
Waarom ik?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
En dan laat Roy zijn [censuur] zien.
Dan valt je mond open van verbazing.
Dan is het tijd
Haar mond moet open vallen van verbazing.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zoek alleen nog iemand die dan tegen je gaat roepen:"
ZUIGEN KRENG!
Dat combineert heerlijkquote:Op donderdag 20 november 2014 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eentje die mij na 2 hijsjes k.o kreeg![]()
(Oke oke, en ik had al teveel tequila gehad)
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Haar mond moet open vallen van verbazing.
Ik wil het ook wel doen maar als ze gaat lachen werkt het niet
Zo'n klein piemeltje, ja?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
In de wasbak van Huppel combineerde dat mooi jaquote:Op donderdag 20 november 2014 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat combineert heerlijk
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
ohja duh.... das simpelweg een reflex als we wat in je mond stoppen natuurlijk
Ik heb dingen gemistquote:Op donderdag 20 november 2014 13:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In de wasbak van Huppel combineerde dat mooi ja
Alles vanaf 11 kunnen we afronden naar 30 toch?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo'n klein piemeltje, ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
Alles vanaf 11 kunnen we afronden naar 30 toch?
Dan heb ik bijna 30Give me proof..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Oh ja, goed puntquote:Op donderdag 20 november 2014 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven hequote:Op donderdag 20 november 2014 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hongerig naar dickpics jij
Vroegah, toen kon je nog carpoolen met je ego.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
Heb jij nog wat te bewijzen dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven he
Ik niet. Bewijs staat in KPD hequote:Op donderdag 20 november 2014 13:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb jij nog wat te bewijzen dan?
da's ook weer zoquote:Op donderdag 20 november 2014 13:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik niet. Bewijs staat in KPD he
Als ik die joint er weer uit haal is ze verder nog steeds vastgebonden natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vroegah, toen kon je nog carpoolen met je ego.
Verouderde infoquote:Op donderdag 20 november 2014 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet welke info jij hebt natuurlijk
quote:
hehequote:Op donderdag 20 november 2014 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Doe je ego maar even de groeten. Ohnee wacht, dat kan ik zelf doen vanaf hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |