Hahaha! Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 19 november 2014 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig wel.. anders vroeg ik me af wie je account gekaapt had
Nou!quote:Op woensdag 19 november 2014 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha! Dat zou wat zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een piraat?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig wel.. anders vroeg ik me af wie je account gekaapt had
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo iemand die spontaan je nummer online gaat gooien en vragen of mannen seks willen enzo
dat is een stuk spannender dan iemand die alleen maar net doet of hij/zij jou isquote:
m'n WhatsApp is dood. Nu moet ik wel een leven gaan hebben o.Oquote:
JBquote:Op woensdag 19 november 2014 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben surprises aan het maken, ik weet alleen niks voor m'n zusje. Of Ado. Al ben ik wel ergens mee beginnen, heb er niet echt zin in.
rip whatsappquote:Op woensdag 19 november 2014 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
m'n WhatsApp is dood. Nu moet ik wel een leven gaan hebben o.O
Jaquote:Op woensdag 19 november 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
rip whatsapp
Zojuist keiveel appjes van mijn moeder gekregen. Zeikwijf dat het is
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verjaardag dit, verjaardag dat, trouwerij dit dat alles.quote:
Tiswaquote:
Ahhh zo ja. I get thatquote:Op woensdag 19 november 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verjaardag dit, verjaardag dat, trouwerij dit dat alles.
Hoe het gaat met haar gezicht (ze was gevallen) en nog meer.
Geen last v[anquote:Op woensdag 19 november 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is fok bij jullie ook zo traag trouwens?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 november 2014 21:15 schreef Dqod het volgende:
Alles is traag hier, inclusief mezelf. Dus ik steek nog een blowtje op en zeg welterusten![]()
Trustenquote:Op woensdag 19 november 2014 21:15 schreef Dqod het volgende:
Alles is traag hier, inclusief mezelf. Dus ik steek nog een blowtje op en zeg welterusten![]()
I know rightquote:Op woensdag 19 november 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die shit is echt geweldig
Zal ik je even appen zodat hij weer levend is?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Smooth as Yatsquote:Op woensdag 19 november 2014 21:28 schreef yats het volgende:
[..]
Zal ik je even appen zodat hij weer levend is?
Ik zat overigens in een cafe met een last minute date. Dan is fok geen prioriteit. Dat ging boven verwachting goed,alleen schijn ik nu binnenkort naar groningen te moeten komen voor date 2
Californium?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:28 schreef yats het volgende:
[..]
Zal ik je even appen zodat hij weer levend is?
Ik zat overigens in een cafe met een last minute date. Dan is fok geen prioriteit. Dat ging boven verwachting goed,alleen schijn ik nu binnenkort naar groningen te moeten komen voor date 2
Nee,geen fokster zover ik weet. Ander uiterlijk overigens ook.quote:
Het zou me verbazen.quote:
Dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij wordt er via fok n hoop gedate hoor
Daar is het ook wel een beetje voor. Stiekem.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen dates gehad in de afgelopen 5 jaarquote:Op woensdag 19 november 2014 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar is het ook wel een beetje voor. Stiekem.
Dat weet ik wel zeker. Maar lang niet alles is bekend.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op woensdag 19 november 2014 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen dates gehad in de afgelopen 5 jaar
Laat ik je wel een keer zien.quote:
Logisch niet iedereen hoeft te weten dat ik TGND datequote:Op woensdag 19 november 2014 21:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Maar lang niet alles is bekend.
nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 19 november 2014 21:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Maar lang niet alles is bekend.
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Logisch niet iedereen hoeft te weten dat ik TGND date![]()
oh wacht
Meer actie gehad dan ik via fokquote:Op woensdag 19 november 2014 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ook nietGeen serieuze in ieder geval
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Logisch niet iedereen hoeft te weten dat ik TGND date![]()
oh wacht
Kan je zo regelen hoorquote:Op woensdag 19 november 2014 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meer actie gehad dan ik via fok
Logisch,en dat is vast bij meer mensen zo,mezelf incluis.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet![]()
Voor ik Ado leerde kennen (via fok) heb ik nog wel wat andere mensen ontmoet
Begrijp ik nou dat jij VA op date vraagt?quote:
Verdomme, ben ik weer te oudquote:Op woensdag 19 november 2014 21:31 schreef Faxie het volgende:
Hm... ze had het over iemand van 28-29 en dat ze naar Nijmegen ging vandaag enzo....ze woont in Groningen....
Dat begrijp je verkeerdquote:Op woensdag 19 november 2014 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Begrijp ik nou dat jij VA op date vraagt?
Dat is nieuw, iemand die het initiatief neemt bij mijquote:Op woensdag 19 november 2014 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Begrijp ik nou dat jij VA op date vraagt?
Ik zeg bij voorbaat al neequote:Op woensdag 19 november 2014 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even alles chicks in het fobo vragen of ze willen ballen
Not gonna work...quote:Op woensdag 19 november 2014 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even alles chicks in het fobo vragen of ze willen ballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |