Sommige dingen zijn het niet waard om te houden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:17 schreef totalatool het volgende:
Tja, tevreden is natuurlijk relatief he, ik ben tenslotte wel mijn baan kwijt.
En waarschijnlijk ook je vertrouwen in werkgevers in het algemeen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:17 schreef totalatool het volgende:
Tja, tevreden is natuurlijk relatief he, ik ben tenslotte wel mijn baan kwijt.
Dat hebben ze al gedaan en zullen ze blijven doen. Hooguit kan ik sommige collega's nog eens persoonlijk benaderen en ze mijn kant ban het verhaal vertellen, maar ik weet niet of ik daar nog zin in heb.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:10 schreef Peter het volgende:
Fijn dat je er het maximaal haalbare uitgehaald hebt. Moet je ex-werkgever zich ook verder onthouden van enig commentaar over de zaak t.o.v. andere werknemers? Of kan die het af blijven schuiven op jouw zogenaamde beroerde werk?
Ze moeten ook maar net je gegevens hebben inderdaad. Wat denk je dat hun visie op het hele verhaal is? Verwacht je dat ze het doorzien?quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:15 schreef totalatool het volgende:
[..]
Dat hebben ze al gedaan en zullen ze blijven doen. Hooguit kan ik sommige collega's nog eens persoonlijk benaderen en ze mijn kant ban het verhaal vertellen, maar ik weet niet of ik daar nog zin in heb.
Van vrijwel niemand heb ik iets gehoord, hoewel het goed mogelijk is dat ze mij hebben proberen te benaderen op mijn werkmail, die geblokkeerd is.
Nou ja, ik heb wel begrepen dat er wat angst is ontstaan bij enkele collega's om projecten aan te nemen. Medewerkers die bang voor je zijn, lijkt me niet handig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:06 schreef Merkie het volgende:
Gefeliciteerd! Goed gedaan. Het enige jammere is dat de werkgever er nu toch mee weg is gekomen. Zo voelt dat tenminste een beetje.
Al overwogen om dat ook echt te doen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:19 schreef totalatool het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel begrepen dat er wat angst is ontstaan bij enkele collega's om projecten aan te nemen. Medewerkers die bang voor je zijn, lijkt me niet handig.
En ach, gratis was het uiteindelijk ook niet voor ze. Vier maanden salaris sinds eind oktober zonder ook maar een minuut voor ze te werken, plus een zak geld en schrappen van concurrentiebeding. Ik zou maar zo bij een klant van ze aan de slag kunnen gaan en hun relatie met die klant gaan beïnvloeden. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze dat overkomt...
Bij een concurrent gaan werken en met jouw kennis klanten afnemen, vragen ze omquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:19 schreef totalatool het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel begrepen dat er wat angst is ontstaan bij enkele collega's om projecten aan te nemen. Medewerkers die bang voor je zijn, lijkt me niet handig.
En ach, gratis was het uiteindelijk ook niet voor ze. Vier maanden salaris sinds eind oktober zonder ook maar een minuut voor ze te werken, plus een zak geld en schrappen van concurrentiebeding. Ik zou maar zo bij een klant van ze aan de slag kunnen gaan en hun relatie met die klant gaan beïnvloeden. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze dat overkomt...
En wees niet teleurgesteld als ze anders reageren dan wat je verwacht.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:06 schreef Mark het volgende:
Als je er behoefte aan hebt zou je via LinkedIn misschien contact op kunnen nemen met je oud-collega's
Beter nog: verwacht er totaal niets van.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En wees niet teleurgesteld als ze anders reageren dan wat je verwacht.
Fixed. Het gevecht nog doorzetten nadat de deal is gemaakt is wat onvolwassen. Negatieve energie waar je zelf niets beter van wordt. Streep eronder en achter je laten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Bij een concurrent gaan werken en met jouw kennis klanten afnemen, vragen ze om met frisse moed weer professioneel aan de gang gaan
Je bent gewoon niet zakelijk in deze.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik was toch naar de rechter gegaan. Die laatste stap had ik er ook nog wel voor over gehad. Ik denk dat je een wat timide advocaat had.
Bedankt hans, maar TS heeft het goed aangepakt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik was toch naar de rechter gegaan. Die laatste stap had ik er ook nog wel voor over gehad. Ik denk dat je een wat timide advocaat had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |