abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148715915
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 16:17 schreef totalatool het volgende:
Tja, tevreden is natuurlijk relatief he, ik ben tenslotte wel mijn baan kwijt.
Sommige dingen zijn het niet waard om te houden.
Maar dat zie je vaak pas een tijdje later.😉
See I'd like to share your point of view
As long as it's my view too
pi_148716428
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 16:17 schreef totalatool het volgende:
Tja, tevreden is natuurlijk relatief he, ik ben tenslotte wel mijn baan kwijt.
En waarschijnlijk ook je vertrouwen in werkgevers in het algemeen.

Maar je kunt dus wel gewoon in hetzelfde vakgebied blijven. Dat hebben ze je in elk geval niet kunnen ontnemen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_148719292
Mooi resultaat. :)
De werkgever had er dus ook geen vertrouwen in dat 'ie in de rechtszaak er gunstiger uit zou komen.
pi_148719567
Gefeliciteerd! Het verlies van je baan is jammer, maar je hebt niet over je laten lopen.
Veel succes met de rest van je carriere!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_148720098
Proficiat met deze uitkomst, de jurist van je ex-werkgever is toch gaan nadenken of je ex-werkgever is eindelijk gaan luisteren.

Ik zou nu even bijkomen van de hele situatie en dan langzaam gaan denken aan een nieuwe functie/werkgever. Succes daarbij, ik denk dat je veel hebt geleerd en trots op jezelf kan zijn!
Even a broken clock is right twice a day.
pi_148721669
Fijn dat je er het maximaal haalbare uitgehaald hebt. Moet je ex-werkgever zich ook verder onthouden van enig commentaar over de zaak t.o.v. andere werknemers? Of kan die het af blijven schuiven op jouw zogenaamde beroerde werk?
dag
pi_148722288
Gefeliciteerd, TS! En heel veel succes bij het vinden van een nieuwe baan.
Copthorne 2.0
  donderdag 15 januari 2015 @ 21:06:22 #283
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_148727043
Gefeliciteerd! Goed gedaan. Het enige jammere is dat de werkgever er nu toch mee weg is gekomen. Zo voelt dat tenminste een beetje.
2000 light years from home
pi_148732890
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:10 schreef Peter het volgende:
Fijn dat je er het maximaal haalbare uitgehaald hebt. Moet je ex-werkgever zich ook verder onthouden van enig commentaar over de zaak t.o.v. andere werknemers? Of kan die het af blijven schuiven op jouw zogenaamde beroerde werk?
Dat hebben ze al gedaan en zullen ze blijven doen. Hooguit kan ik sommige collega's nog eens persoonlijk benaderen en ze mijn kant ban het verhaal vertellen, maar ik weet niet of ik daar nog zin in heb.
Van vrijwel niemand heb ik iets gehoord, hoewel het goed mogelijk is dat ze mij hebben proberen te benaderen op mijn werkmail, die geblokkeerd is.
pi_148733074
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:15 schreef totalatool het volgende:

[..]

Dat hebben ze al gedaan en zullen ze blijven doen. Hooguit kan ik sommige collega's nog eens persoonlijk benaderen en ze mijn kant ban het verhaal vertellen, maar ik weet niet of ik daar nog zin in heb.
Van vrijwel niemand heb ik iets gehoord, hoewel het goed mogelijk is dat ze mij hebben proberen te benaderen op mijn werkmail, die geblokkeerd is.
Ze moeten ook maar net je gegevens hebben inderdaad. Wat denk je dat hun visie op het hele verhaal is? Verwacht je dat ze het doorzien?

Fijn dat je het nu kunt afronden. Ik hoop dat je gauw een leuke nieuwe baan vindt. :Y
pi_148733098
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:06 schreef Merkie het volgende:
Gefeliciteerd! Goed gedaan. Het enige jammere is dat de werkgever er nu toch mee weg is gekomen. Zo voelt dat tenminste een beetje.
Nou ja, ik heb wel begrepen dat er wat angst is ontstaan bij enkele collega's om projecten aan te nemen. Medewerkers die bang voor je zijn, lijkt me niet handig.
En ach, gratis was het uiteindelijk ook niet voor ze. Vier maanden salaris sinds eind oktober zonder ook maar een minuut voor ze te werken, plus een zak geld en schrappen van concurrentiebeding. Ik zou maar zo bij een klant van ze aan de slag kunnen gaan en hun relatie met die klant gaan beïnvloeden. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze dat overkomt...
  donderdag 15 januari 2015 @ 23:21:26 #287
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_148733177
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:19 schreef totalatool het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb wel begrepen dat er wat angst is ontstaan bij enkele collega's om projecten aan te nemen. Medewerkers die bang voor je zijn, lijkt me niet handig.
En ach, gratis was het uiteindelijk ook niet voor ze. Vier maanden salaris sinds eind oktober zonder ook maar een minuut voor ze te werken, plus een zak geld en schrappen van concurrentiebeding. Ik zou maar zo bij een klant van ze aan de slag kunnen gaan en hun relatie met die klant gaan beïnvloeden. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze dat overkomt...
Al overwogen om dat ook echt te doen?

Ik zou persoonlijk liever vandaag dan morgen aan de slag willen nu het afgerond is, ben je al aan het solliciteren? :)
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_148736478
Fijn voor je dat het achter de rug is. Streep eronder en weer vooruit kijken!

Succes voor de toekomst O+
pi_148739189
Succes voor de toekomst!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 16 januari 2015 @ 09:15:52 #290
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_148739355
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:19 schreef totalatool het volgende:

[..]

Bij een concurrent gaan werken en met jouw kennis klanten afnemen, vragen ze om
Bij de klant/opdrachtgever gaan werken en de relatie gaan verpesten, zeker niet doen, snij je alleen jezelf mee in de vingers.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_148740338
TS Gefeliciteerd! En nu weer met je neus naar de toekomst!

Verwacht niets van je (oud)collega's Tegen mijn oudcollega's is, nadat ik de deur uit werd gezet, gezegd dat ik nooit meer terug zou komen. Uiteindelijk heeft het nog bijna een jaar mogen duren alvorens uitspraak (in groot voordeel voor mij overigens). Al die tijd geen contact met collega's kunnen/mogen houden op advies van mijn jurist. Daarna nog een paar keer met een paar oudcollega's afgesproken, en er zo achter gekomen dat er complete Indianenverhalen in de rondte gingen over mij. Laat het maar zo .. sluit dit af. En kijk weer met vol vertrouwen naar de toekomst :)
  vrijdag 16 januari 2015 @ 11:06:54 #292
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_148741987
Als je er behoefte aan hebt zou je via LinkedIn misschien contact op kunnen nemen met je oud-collega's
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 16 januari 2015 @ 11:09:57 #293
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_148742059
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:06 schreef Mark het volgende:
Als je er behoefte aan hebt zou je via LinkedIn misschien contact op kunnen nemen met je oud-collega's
En wees niet teleurgesteld als ze anders reageren dan wat je verwacht.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_148743588
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En wees niet teleurgesteld als ze anders reageren dan wat je verwacht.
Beter nog: verwacht er totaal niets van.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_148746144
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 09:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Bij een concurrent gaan werken en met jouw kennis klanten afnemen, vragen ze om met frisse moed weer professioneel aan de gang gaan

Fixed. Het gevecht nog doorzetten nadat de deal is gemaakt is wat onvolwassen. Negatieve energie waar je zelf niets beter van wordt. Streep eronder en achter je laten.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 17:47:13 #296
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_148753547
Ik was toch naar de rechter gegaan. Die laatste stap had ik er ook nog wel voor over gehad. Ik denk dat je een wat timide advocaat had.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_148753664
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 17:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik was toch naar de rechter gegaan. Die laatste stap had ik er ook nog wel voor over gehad. Ik denk dat je een wat timide advocaat had.
Je bent gewoon niet zakelijk in deze.

Maar tegen TS, nu de volgende stap. Maak je niet te druk om het feit dat je nu geen baan hebt. Je hebt wat spaargeld en je krijgt WW. Rustig eens kijken waar je wil gaan werken en niet te snel een nieuwe baan accepteren.

Wel veel brieven schrijven en gesprekken voeren en kijken of je pak nog zit ;-)
.
pi_148754703
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 17:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bedankt hans, maar TS heeft het goed aangepakt.

De rechterlijke gang had nu waarschijnlijk een soort van roulette geweest, waar hij er waarschijnlijk slechter vanaf had gekomen.

Oh topic dicht.

Een nieuw deel lijkt me niet nodig.
Looking into TorBox? Get free bonus days by signing up through a referral link! I've had a great experience with it so far. If you'd like the extra days, here's my referral link: https://torbox.app/subscr(...)86-9578-b0cbd970fe3b
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')