Diepe shit dit.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een goeie ban begint bij jezelf david
quote:Op woensdag 19 november 2014 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een goeie ban begint bij jezelf david
quote:Op woensdag 19 november 2014 18:55 schreef FL_Freak het volgende:
Van nexus naar een budget telefoon. Wat een omschakeling
nee roald is pessimistquote:Op woensdag 19 november 2014 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe jij nog wel ooit lachen en genieten?
Als je om die reclames nog steeds moet lachenquote:Op woensdag 19 november 2014 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
genieten van niet tokkie reclames.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2014 19:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je om die reclames nog steeds moet lachen
Telfort
Tunnelvisie much?quote:Op woensdag 19 november 2014 19:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
genieten van niet tokkie reclames.
suiker?quote:Op woensdag 19 november 2014 19:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Ga ik naar de winkel, vergeet ik het allerbelangrijkste
Nopequote:
Nopequote:
lollolololquote:Op woensdag 19 november 2014 19:13 schreef KitKatChunky het volgende:
Wauw, http://i.imgur.com/WoFuHrp.jpg. Ik had de grootste mindblown ever zojuist, waar ging het fout
Duikt wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slechte herinneringen aan, of beter, geenquote:
haha ariana grandequote:Op woensdag 19 november 2014 19:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
http://imgur.com/a/uKTCy
Die tweede zal nep zijn, maar toch
Dingen uit een boek lezen voor rijles? Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:48 schreef d4v1d het volgende:
Moet nog paar dingen doorlezen / leren voor rijles morgen maar ik heb totaal geen motivatie
quote:
Gastquote:Op woensdag 19 november 2014 20:23 schreef d4v1d het volgende:
Ik zit nu find the invisible cow te spelen terwijl ik echt ff moet lezen
je vergeet de blower / verwarming. grquote:Op woensdag 19 november 2014 20:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gast
Koppeling in, motor starten, lichten en zooi aan, versnelling en gaan. Welke opleiding gebruikt er nu weer een boekje voor praktijk
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
je vergeet de blower / verwarming. gr
quote:
En mijn kamertje is een rommelquote:Op woensdag 19 november 2014 20:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn kamer is echt een rommeltje
picsquote:Op woensdag 19 november 2014 20:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Neequote:
Net als toen we gingen chillen met je skateboard? Dat was heul gene rommel iig.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Er ligt iets meer zooi op de grondquote:Op woensdag 19 november 2014 20:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Net als toen we gingen chillen met je skateboard? Dat was heul gene rommel iig.
Een verdwaald bureau? Als in, met twee poten op het bed en de andere kant hangt uit het raam? Hoe kan een bureau nou verdwaald zijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:55 schreef DrNick het volgende:
Wat kan er sowieso rommelig zijn aan jouw kamer. Er staat een bed, een kast en een verdwaald bureau
Oh gewoon, het klonk wel toepasselijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een verdwaald bureau? Als in, met twee poten op het bed en de andere kant hangt uit het raam? Hoe kan een bureau nou verdwaald zijn.
Oh, dat kan nog prima.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er ligt iets meer zooi op de grond
quote:
pietquote:
Omdat het random is en je nu sint bent.quote:
Zij. Als ik 'neger' zeg komt ze toch mooi op mijn schoot zitten om me te aanbidden.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:25 schreef d4v1d het volgende:
Je noemt hem een neger terwijl hij er geeneens tegenin kan gaan. Misschien vind die t helemaal niet leuk.
quote:Op donderdag 20 november 2014 01:23 schreef RadioSlut het volgende:
Het is een beetje dood hier.
Daarom een Negertje met een kerstmuts.
[ afbeelding ]
Ben alleen het mutsje kwijt.
goedemorgenquote:
hoeraquote:
ik ookquote:Op donderdag 20 november 2014 07:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat heb ik heerlijk geslapen btw
Goedemorgen Gianniquote:Op donderdag 20 november 2014 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedemorgen
[..]
hoera
[..]
ik ook
je bent vroeg vandaagquote:
Ja was lekker he?quote:Op donderdag 20 november 2014 07:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat heb ik heerlijk geslapen btw
Vroeg schoolquote:
ook vroeg klaar?quote:
quote:
quote:
Niet?quote:
Beetjequote:
quote:
Was vergeten dat ik in de spits reisquote:Op donderdag 20 november 2014 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ja, als nederlander moet je zoiets incalculeren
Hoe kunnen we daar wat aan doen?quote:
bart, mag jij tt's aanpassen in gc?quote:
Ik mag alles.quote:Op donderdag 20 november 2014 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bart, mag jij tt's aanpassen in gc?
verander dan aub even: GC / [TSC #6712] bijna zaterdag in [KSC #6712] Happy Birthday Koen!quote:
Waarom zou ik?quote:Op donderdag 20 november 2014 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verander dan aub even: GC / [TSC #6712] bijna zaterdag in [KSC #6712] Happy Birthday Koen!
omdat ik aub zegquote:
Deze TT veranderen naar "Happy Birthday ONZ-SC" mag ookquote:Op donderdag 20 november 2014 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verander dan aub even: GC / [TSC #6712] bijna zaterdag in [KSC #6712] Happy Birthday Koen!
Ik ga geen TT's wijzigen omdat jij dat wil. Dan ben ik straks de hele dag TT's aan het wijzigen op verzoek van iedereen.quote:
misschien doet hij het voor jou welquote:Op donderdag 20 november 2014 09:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Deze TT veranderen naar "Happy Birthday ONZ-SC" mag ook
Nah, ik verwacht eerder dat ie er een kut TT van maaktquote:Op donderdag 20 november 2014 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien doet hij het voor jou wel
ook een optiequote:Op donderdag 20 november 2014 09:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nah, ik verwacht eerder dat ie er een kut TT van maakt
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh, ik had uit kunnen slapen!
Les uitval jaquote:Op donderdag 20 november 2014 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
les uitval? of verkeerd gekeken?
Beetje aan school gewerktquote:
stoerquote:Op donderdag 20 november 2014 11:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beetje aan school gewerkt
nerdjequote:Op donderdag 20 november 2014 11:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beetje aan school gewerkt
Zo rol ikquote:
Hallonquote:
Succesquote:Op donderdag 20 november 2014 12:27 schreef d4v1d het volgende:
Omw rijles.
Ik moet eens gaan fietsen ipv de bus nemen
Good afternoonquote:
I'm fine, thanks for asking. What about you dear?quote:
I'm doing well, thank you.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I'm fine, thanks for asking. What about you dear?
Excuse me? Could you rephrase that in English, please?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:35 schreef d4v1d het volgende:
Overstap bus rijdt net voornmn neus wegrijdt om de 5 min gelukkig.
Yo' mommaquote:Op donderdag 20 november 2014 12:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Excuse me? Could you rephrase that in English, please?
Wow, that's rude. I think I'll have to cut off our conversation. Have a great day.quote:
Good to hear.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
I'm doing well, thank you.
Do you perhaps have any plans today?
I'm glad as well, since my hearing isn't great.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Good to hear.
Yes, I actually do have plans for once.
What about you? Are you going to be the greatest boyfriend again and prepare something sweet for your lady?
What about it?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
I'm glad as well, since my hearing isn't great.
Well, what do you have planned for today?
Well, I wanted to do something great, but we can't make it in time, cause she has school. It's a pity, really. So, now I have to start doing chores
Just being friendly, having a conversation yky.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
What about it?
Chores are the worst. I hope you don't have to do the dishes. Don't you have school by the way?
You like chores, u wot m8quote:Op donderdag 20 november 2014 12:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Just being friendly, having a conversation yky.
I like chores. I need structureAnd dishes are the 1 thing that I always have to do!
Nope, not today.
I suppose soquote:Op donderdag 20 november 2014 12:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
A josti with coffee on his back?
I'm a moron, I need discipline k.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
You like chores, u wot m8
Rob him of his change.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
A josti with coffee on his back?
I've got good manners, I am not going to thatquote:Op donderdag 20 november 2014 12:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
I'm a moron, I need discipline k.
[..]
Rob him of his change.
That sucksquote:Op donderdag 20 november 2014 12:54 schreef d4v1d het volgende:
Volle bus
Gewoon 25 meter lang en dan issie nog vol
Tesla coilquote:Op donderdag 20 november 2014 13:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Wel 2 Tesla's gespot, mooie dingen
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Tesla coil.
[ afbeelding ]
BZZZZZT
Ik had er een in de tuin, tegen inbrekers, maar nadat de stapel dode katten hoger werd dan een meter, en buren begonnen te klagen over permanente barbecuelucht, heb ik hem maar weer verwijderd.quote:
Dat waren de eigenaren van de katten niet met je eens.quote:
vet kut voor die mensen danquote:Op donderdag 20 november 2014 14:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat waren de eigenaren van de katten niet met je eens.
Van die wandelmannetjes met alles om zich heen? Dat is echt het meest trieste werk na stadswachtenquote:
ik wil een kerststalquote:Op donderdag 20 november 2014 15:04 schreef Monopoly het volgende:
We zijn de kerstboom aan het optuigen
is wel een idee. een kerststal maken met alleen flessen sterke drank. onder het mom van "holy spirits"quote:Op donderdag 20 november 2014 15:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met een flesje bier in de Kribbe?
Leuk thema overigens. Een kerststal / bar voor echte mannenquote:Op donderdag 20 november 2014 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is wel een idee. een kerststal maken met alleen flessen sterke drank. onder het mom van "holy spirits"
hjbquote:Op donderdag 20 november 2014 15:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nu pas wakker zijn doe ff normaal
quote:Op donderdag 20 november 2014 15:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nu pas wakker zijn doe ff normaal
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je twee uur later ging slapen stond ik op.
Werkzequote:Op donderdag 20 november 2014 16:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet van 17 tot 02 werken straksNog 1 sigaretje roken en dan de deur uit.
Werkenquote:Op donderdag 20 november 2014 16:28 schreef Monopoly het volgende:
RIPquote:Op donderdag 20 november 2014 16:28 schreef Monopoly het volgende:
Chille tijd toch.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:28 schreef Monopoly het volgende:
quote:
Ja, dat topic ken ik nogquote:Op donderdag 20 november 2014 18:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
CRE / Design & print je eigen dildo
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 20 november 2014 19:21 schreef Snowbells het volgende:
Deze toetsweek ging zo slecht. Kan net zo goed terug naar mbo
Haha aw.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje* d4v1d geeft glas roosvicee
Gewoon van te voren blowen net zoals P_zquote:Op donderdag 20 november 2014 19:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha aw.Ik moet gewoon meer leren maarja, volgende toetsweek weer een kans
We hebben een tip van de week.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon van te voren blowen net zoals P_z
Ik kan niet draaienquote:Op donderdag 20 november 2014 19:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Kun je er een paar voor me rollen en opsturen?
Wietpijpje is goed te doen. Zo nu en dan goede afwisseling op joints met tabak.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan niet draaien
Als ik alleen ben en wiet wil dan doe ik het in mijn wietpijpje en rook ik het puur.
Als er hier mensen komen chillen nemen ze meestal wiet mee en zij kunnen dan draaien.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Wietpijpje is goed te doen. Zo nu en dan goede afwisseling op joints met tabak.
Heb je het wel veel geoefend met het draaien? Ik kon het ook niet maar ging gewoon stug door.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als er hier mensen komen chillen nemen ze meestal wiet mee en zij kunnen dan draaien.
Dan rook ik wel een joint.
Ja maar ik rook sowieso weinig wiet. En ik ben best onhandigquote:Op donderdag 20 november 2014 19:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je het wel veel geoefend met het draaien? Ik kon het ook niet maar ging gewoon stug door.
Ach, wietpijp kan ook prima natuurlijk.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar ik rook sowieso weinig wiet. En ik ben best onhandig
Idem.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja beetje moe, maar heb nu weekend.
Met jou?
Ja lekker makkelijk toch.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, wietpijp kan ook prima natuurlijk.
Nice hoe ga je naar Parijs?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem.
En ook weekend.Morgenochtend naar Parijs.
Nog nooit geweest, kan geen uitspraak over doenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is toch ook nice om Nice te gaan?
Ik ook niet. Ook niet in Parijs volgens mij.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, kan geen uitspraak over doen
Thalysquote:Op donderdag 20 november 2014 19:49 schreef Ro-ald het volgende:
Nee maar ik bedoel trein,bus,vliegtuig?
Met de auto.quote:
Nog nooit in geweest. Ik wil sowieso een keer een stedentrip doen met de trein.quote:
Hoe lang is dat rijden? Gewoon nacht doorhalen of ga jij rijden?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Met de auto.Moet om 5:00 al richting Apeldoorn, daar pikken we iemand op en gaan we richting Parijs.
6 uur rijden in totaal.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe lang is dat rijden? Gewoon nacht doorhalen of ga jij rijden?
Gaat lekker snelquote:Op donderdag 20 november 2014 19:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nog nooit in geweest. Ik wil sowieso een keer een stedentrip doen met de trein.
Wat mij ook leuk lijkt om te gaan liften naar Berlijn.
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Valt op zich mee is wel te doen.
Mij lijkt het ook een keer tof om gewoon alleen op vakantie te gaan maar dat lijkt me best saai.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat lekker snelMet de trein kun je leuk op vakantie. Ben ook met de trein naar Traben Trarbach geweest, prima te doen en je ziet veel van de natuur als je wat verder in Duitsland komt.
Ik had toen nog een vrouw. Ik zou zelf niet zo snel alleen op vakantie gaan.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mij lijkt het ook een keer tof om gewoon alleen op vakantie te gaan maar dat lijkt me best saai.
Als een kind wat voor het eerst de straat uit mag.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zeker, zeker. M'n eerste keer in het buitenland ook.![]()
Serieus? Ook nooit naar Duitsland of Belgie geweest of zo?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zeker, zeker. M'n eerste keer in het buitenland ook.![]()
Yuuupquote:Op donderdag 20 november 2014 20:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Als een kind wat voor het eerst de straat uit mag.
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Serieus? Ook nooit naar Duitsland of Belgie geweest of zo?
Vergeet Friesland niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:10 schreef Ro-ald het volgende:
BBQ als je een keer naar Limburg of Brabant ben geweest ben je ook in het buitenland geweest hoor.
Haha
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:10 schreef Ro-ald het volgende:
BBQ als je een keer naar Limburg of Brabant ben geweest ben je ook in het buitenland geweest hoor.
Haha
Waar woon jezelf dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik werk in Friesland, dus kom in dat geval dagelijks in het buitenland.
Jaquote:Op donderdag 20 november 2014 20:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
En daarna Rondkomen in de schilderswijk
Maar ik ga denk ik wel ooit naar Amsterdam of Utrecht.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, jij was dat ja.Had ik wel eens ergens gelezen.
Of in Duindorpquote:Op donderdag 20 november 2014 20:30 schreef Ro-ald het volgende:
SV kom we gaan een keer bier drinken in Schilderswijk
Ik ga ook ooit die kant op.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar ik ga denk ik wel ooit naar Amsterdam of Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |