Diepe shit dit.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een goeie ban begint bij jezelf david
quote:Op woensdag 19 november 2014 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een goeie ban begint bij jezelf david
quote:Op woensdag 19 november 2014 18:55 schreef FL_Freak het volgende:
Van nexus naar een budget telefoon. Wat een omschakeling
nee roald is pessimistquote:Op woensdag 19 november 2014 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe jij nog wel ooit lachen en genieten?
Als je om die reclames nog steeds moet lachenquote:Op woensdag 19 november 2014 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
genieten van niet tokkie reclames.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2014 19:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je om die reclames nog steeds moet lachen
Telfort
Tunnelvisie much?quote:Op woensdag 19 november 2014 19:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
genieten van niet tokkie reclames.
suiker?quote:Op woensdag 19 november 2014 19:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Ga ik naar de winkel, vergeet ik het allerbelangrijkste
Nopequote:
Nopequote:
lollolololquote:Op woensdag 19 november 2014 19:13 schreef KitKatChunky het volgende:
Wauw, http://i.imgur.com/WoFuHrp.jpg. Ik had de grootste mindblown ever zojuist, waar ging het fout
Duikt wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slechte herinneringen aan, of beter, geenquote:
haha ariana grandequote:Op woensdag 19 november 2014 19:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
http://imgur.com/a/uKTCy
Die tweede zal nep zijn, maar toch
Dingen uit een boek lezen voor rijles? Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:48 schreef d4v1d het volgende:
Moet nog paar dingen doorlezen / leren voor rijles morgen maar ik heb totaal geen motivatie
quote:
Gastquote:Op woensdag 19 november 2014 20:23 schreef d4v1d het volgende:
Ik zit nu find the invisible cow te spelen terwijl ik echt ff moet lezen
je vergeet de blower / verwarming. grquote:Op woensdag 19 november 2014 20:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gast
Koppeling in, motor starten, lichten en zooi aan, versnelling en gaan. Welke opleiding gebruikt er nu weer een boekje voor praktijk
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
je vergeet de blower / verwarming. gr
quote:
En mijn kamertje is een rommelquote:Op woensdag 19 november 2014 20:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn kamer is echt een rommeltje
picsquote:Op woensdag 19 november 2014 20:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Neequote:
Net als toen we gingen chillen met je skateboard? Dat was heul gene rommel iig.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Er ligt iets meer zooi op de grondquote:Op woensdag 19 november 2014 20:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Net als toen we gingen chillen met je skateboard? Dat was heul gene rommel iig.
Een verdwaald bureau? Als in, met twee poten op het bed en de andere kant hangt uit het raam? Hoe kan een bureau nou verdwaald zijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:55 schreef DrNick het volgende:
Wat kan er sowieso rommelig zijn aan jouw kamer. Er staat een bed, een kast en een verdwaald bureau
Oh gewoon, het klonk wel toepasselijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een verdwaald bureau? Als in, met twee poten op het bed en de andere kant hangt uit het raam? Hoe kan een bureau nou verdwaald zijn.
Oh, dat kan nog prima.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er ligt iets meer zooi op de grond
quote:
pietquote:
Omdat het random is en je nu sint bent.quote:
Zij. Als ik 'neger' zeg komt ze toch mooi op mijn schoot zitten om me te aanbidden.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:25 schreef d4v1d het volgende:
Je noemt hem een neger terwijl hij er geeneens tegenin kan gaan. Misschien vind die t helemaal niet leuk.
quote:Op donderdag 20 november 2014 01:23 schreef RadioSlut het volgende:
Het is een beetje dood hier.
Daarom een Negertje met een kerstmuts.
[ afbeelding ]
Ben alleen het mutsje kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |