SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 17:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op een avond als mn huisgenote er niet is
99.9% zeker gezakt.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:10 schreef Paxcon het volgende:
Is er al wat bekend over het rijexamen van Braadslee?
Wie?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:10 schreef Paxcon het volgende:
Wil je dit in KLB bespreken? GRTD is niet de juiste plaats voor dit soort onbenullige zaken.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:10 schreef Paxcon het volgende:
Heeft die nog steeds z'n rijbewijs niet johquote:Op woensdag 19 november 2014 17:10 schreef Paxcon het volgende:
Ben jij mod ofzo? :squote:Op woensdag 19 november 2014 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je dit in KLB bespreken? GRTD is niet de juiste plaats voor dit soort onbenullige zaken.
Alvast bedankt.
Z'n rij-instructeurs schijnen niet al te best te zijnquote:Op woensdag 19 november 2014 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft die nog steeds z'n rijbewijs niet joh
linkje?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh die heeft gisteren weer afscheid genomen van FOK!
Die ruzie met AB ook hequote:Op woensdag 19 november 2014 17:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De koffer.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit wil ik eens uitproberen. Waar is dat?
[..]
Oh. Lijkt me een goed plan.
Wist je dat Paxcon en ik gisteren minstens een kwartier hebben gediscussieerd of ik een positieve note zou krijgen?
We zijn zover gegaan dat als hij een boete zou krijgen voor het fietsen zonder licht, ik het zou betalen.
quote:Op woensdag 19 november 2014 17:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 19 november 2014 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De koffer.
Moet ik hieruit opmaken dat jij de discussie hebt verloren gezien het feit dat je uiteindelijk geen positieve note hebt gekregen?
Ja en nee. We hebben wel afgesproken dat ik een housewarming ga organiseren en als het een succes is, ik dan een positieve note krijg inclusief een eervolle vermelding over gisteravond.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De koffer.
Moet ik hieruit opmaken dat jij de discussie hebt verloren gezien het feit dat je uiteindelijk geen positieve note hebt gekregen?
quote:Op woensdag 19 november 2014 17:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Z'n rij-instructeurs schijnen niet al te best te zijn
ik ken hem nietquote:Op woensdag 19 november 2014 17:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ja
Maar we kennen hem allemaal, vandaag of morgen is hij er weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |