Met de hele oude cantilevers wellicht. Met de Tektro's op mijn Bob Jackson kan ik prima een noodstop maken, zelfs met 40 kilo bagage aan de fiets. Snel stoppen in een afdaling gaat ook prima.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:47 schreef janatwork het volgende:
[..]
Je ging die crosser toch voornamelijk als werk fiets gebruiken? Is het dan wel handig om met cantilever remmen te gaan rijden? een noodstop maken in de stad zit er niet echt in...
Zegt de man van 'fietsen met je kutje'quote:Op donderdag 20 november 2014 18:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb de griep te pakken. Alle trainingen geannuleerd t/m zondag en morgen niet werken.
Fijn je gekend te hebben, vaarwel!quote:Op donderdag 20 november 2014 18:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb de griep te pakken. Alle trainingen geannuleerd t/m zondag en morgen niet werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Nou ja en natuurlijk dat als de blubber dieper is dan banddikte en de velg er deels in wegzakt, de hoge velg ook deels zorgt dat je koersvast blijft in die natte meuk. Net zoals een mooie scherpe boeg van een zeekajak ook het liefste rechtdoor wil, om maar in kanotermen te blijven.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:17 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Buiten het minder aanhangen van modder, is dat de andere reden dat er uitsluitend nog met hoge velgen gereden wordt.
Aan het doosje te zien is het een gevalletje gewezen RMA die ze zo weer terug in de stock gelegd hebben.quote:
Ja dus?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zegt de man van 'fietsen met je kutje'
Ik had gister dunne sokken met daaroverheen winddichte sokken. Geen goed plan, behoorlijk koude tenen ookquote:Op donderdag 20 november 2014 23:08 schreef Yankee het volgende:
Die heb ik ook, had vandaag wel koude tenen
quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:23 schreef kaasplankje het volgende:
Ja leg jij het ff uit aan die klapjosti.
Gisteren 19:30 naar bed gegaan, kuurtje paracetamol en loperamide en voel mij vandaag al stukken beter.
Het tast niet alleen je fysiek aan!quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:28 schreef kaasplankje het volgende:
Ja godverdomme kano. Hier komen en zeggen dat je een berg gaat opfietsen en het blijkt het kopje van Bloemedaal te zijn. Als dat joeng nou 5 jaar oud was zou ik het een prestatie vinden.
Sorry, mijn arm beweegt helaas wel tijdens het fietsen (en dus ook het schoudergewricht). Ik ben geen prof zoals jij dat bent.quote:
och gut meeloopgrapjesquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sorry, mijn arm beweegt helaas wel tijdens het fietsen (en dus ook het schoudergewricht). Ik ben geen prof zoals jij dat bent.
Ik had allang naar de dok geweest voor een cortisoneninjectie.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nog geen verbetering in mijn schouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |