SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weersvoorspelling 1e kerstdag 2014![]()
![]()
Jaquote:Ik niet. Denk dat ik m'n MTB maar ga verpatsen en een beachbike terugkoop. Maar eerst even de verbouwing afronden.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:31 schreef Wombcat het volgende:
Is er nog iemand van plan om zaterdag de Beachchallenge te rijden?
Ik twijfel nog. Ergens is 't wel leuk, maar ik moet er wel weer voor in de auto stappen. Bovendien heb ik geen banden voor op 't strand en ben nog niet ingeschreven. Dat laatste betekent achteraan starten en dat eerste dat er ook niet bijzonder veel vaart in zit. De laatste keer dat ik 'm reed, eindigde ik ver in het achterveld. Ik geloof iets van 730e op 900 of zo.
En dat zout is natuurlijk ook niet bijzonder goed voor je fiets.
't weer ziet er wel goed uit. Zuidenwind kracht 3, droog. Dat is dan wel tegenwind op de terugwegOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Heb nog wel strandbandjes hoor wombcat als je 26 inch zoekt tenminste, ik ga hem niet rijden lig.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Van het geld dat je aan een verbouwing uitgeeft, kun je wel meerdere leuke strandfietsen kopen normaal gesproken.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zien jullie het equivalent van een hele, hele mooie strandfiets die op de grond gelijmd word![]()
![]()
Jammer is dat he?quote:Op woensdag 19 november 2014 15:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Van het geld dat je aan een verbouwing uitgeeft, kun je wel meerdere leuke strandfietsen kopen normaal gesproken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Waarschijnlijk kan het er wel af hoor, maar ik stel het liever een jaartje uit zodat ik gewoon lekker in de financiën zit dan dat ik nu alles heb en me straks zorgen moet maken om de centen.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:55 schreef Oksel het volgende:
Kano, zorg er dan ook voor dat je én een vloer kunt kopen én een strandfiets. Werken met je kutje!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hier ook hoor, hij was alleen van beton.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Iemand nog een nieuwe tip voor een fietscomputer?
Is nu namelijk een aanbieding van de Mio 305HC voor 179 euries.
Een edge 810 bundel kost me ca. 300 via MP.
Weegt dat op tegen de verschillen?![]()
Telefoon met Stravaquote:Op woensdag 19 november 2014 15:59 schreef Thierry92 het volgende:
![]()
V&A / [TK] Mio fietscomputer en fietsonderdelenquote:Op woensdag 19 november 2014 15:59 schreef Thierry92 het volgende:
Waarom ingeruild voor een garmin dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:26 schreef Andyy het volgende:
[..]
V&A / [TK] Mio fietscomputer en fietsonderdelen![]()
![]()
Ik had vandaag dagje vrij, dus vanmorgen even langs fietsenmaker om voorvorkbuis af te laten zagen. (van slechtweer fiets)
Daarna doorgereden naar Katwijk en via duinen terug naar huis.
Vlak na pont Velsen harde klap en voorband in 1 keer leeg.
Rustig alles nagelopen maar helemaal niets te vinden, dus pech.
Nieuwe binnenband erin en na paar km weer harde plof...
Aangezien ik altijd maar 1 bandje bij me heb hulptroepen van fietsned dus maar ingeschakeld die er binnen half uur waren.
Ook hij kon niets vinden dus nieuwe binnenband erin en oppompen.
Daarna nog goed kijken, bleek op 1 plek hiel van buitenband naar buiten te komen.
Helaas had hij geen buitenbandjes bij hem dus werd ik netjes naar huis gebracht, topservice![]()
![]()
Ja via ntfu, kost 15 euro per jaar (via fietsned zelf iets duurder)
Wel zo handig met tochtjes die ik maak (vandaag was eerste keer dat ik ze nodig heb gehad)
https://www.ntfu.nl/Producten/Pechpas.aspx
http://www.fietsned.nl/![]()
Opletten dat je je binnenbanden niet erin legt met bandenlichters !quote:Op woensdag 19 november 2014 16:58 schreef ddx het volgende:
Ik had vandaag dagje vrij, dus vanmorgen even langs fietsenmaker om voorvorkbuis af te laten zagen. (van slechtweer fiets)
Daarna doorgereden naar Katwijk en via duinen terug naar huis.
Vlak na pont Velsen harde klap en voorband in 1 keer leeg.
Rustig alles nagelopen maar helemaal niets te vinden, dus pech.
Nieuwe binnenband erin en na paar km weer harde plof...
Aangezien ik altijd maar 1 bandje bij me heb hulptroepen van fietsned dus maar ingeschakeld die er binnen half uur waren.
Ook hij kon niets vinden dus nieuwe binnenband erin en oppompen.
Daarna nog goed kijken, bleek op 1 plek hiel van buitenband naar buiten te komen.
Helaas had hij geen buitenbandjes bij hem dus werd ik netjes naar huis gebracht, topservice![]()
![]()
Doe ik nooit, zelfs eraf halen gebruik ik eigenlijk nooit bandenlichter.
Gewoon kwestie van pech/ouderdom dus. (10500km mee gereden)
[ Bericht 16% gewijzigd door ddx op 19-11-2014 17:45:16 ]![]()
Oh das niet veel ik ben geen lid van nftu wel van de knwu.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:23 schreef ddx het volgende:
Ja via ntfu, kost 15 euro per jaar (via fietsned zelf iets duurder)
Wel zo handig met tochtjes die ik maak (vandaag was eerste keer dat ik ze nodig heb gehad)
https://www.ntfu.nl/Producten/Pechpas.aspx
http://www.fietsned.nl/![]()
Ik ben er uit. Ik ga volgend jaar een nieuwe record groep op mijn Gios zetten en op mijn nieuwe crosser gaat de chorus groep van de Gios. Pennen en stuurbocht doe ik 3T team net als op mijn Gios zit.
ik denk eraan de record groep zonder de remhoeven te bestellen, want op die crosser moeten toch cantilever remmen dus heb ik anders een setje chorus remhoeven over. Ik kan ze evt ook zonder record cassette bestellen en er een chorus cassette opzetten ofzo, of een Miche supertype.
Dan heb ik wel een record groep op de Gios met chorus remhoeven, kan dat wel soigneertechnisch eigenlijk?
[ Bericht 23% gewijzigd door kaasplankje op 19-11-2014 17:41:22 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |