Stompzinnig besluit.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:15 schreef Hexagon het volgende:
Hier ook maar een hulde voor onze provinciale heldin Anne-Marie Spierings die gisteren een historisch besluit in Brabant wist te maken om de milieuverziekende intensieve veehouderij eindelijk eens flink aan te pakken.![]()
http://nos.nl/artikel/218(...)len-veehouderij.html
Het besluit gaat dan ook gewoon alleen om Brabant. Er zijn gewoon veel teveel beesten in de provincie met alle nadelige gevolgen van dien en dat moet worden teruggedrongen.quote:Op maandag 10 juli 2017 15:47 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Stompzinnig besluit.
Ten eerste is dit iets wat op landelijk (of beter nog Europees) niveau geregeld moet worden.
Er wordt echt niet minder vlees gegeten of minder melk gedronken door dit besluit.
Sterker nog dit besluit moedigt grotere concentratie zelfs aan, dit kost vooral de kleinere bedrijven de kop.
Daarnaast is de overeenkomst met de VVD dat de vrijgekomen stikstofbelasting door andere industrie gebruikt mag worden, dus de milieuwinst is nul.
PS Je weet dat biologische veeteelt een stuk meer CO2 uitstoot per gram vlees dan intensieve veeteelt?
Zijn maar weinig D66-figuren waar ik echt een afkeer van heb maar Paternotte is er echt wel eenquote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:02 schreef Kaas- het volgende:
Boy wonder Jan Paternotte zat gisteravond in Jinek, maar ik vraag me elke keer weer af wat men er in hemelsnaam in ziet. Humor- en charismaloos, saai en unlikable.
Ik snap wel waarom.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zijn maar weinig D66-figuren waar ik echt een afkeer van heb maar Paternotte is er echt wel een
Het is inderdaad een soort ultieme vleeswording van de elitaire D66'er uit Amsterdam. Snap ook niet waarom zulke figuren naar voren worden geschoven.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:02 schreef Kaas- het volgende:
Boy wonder Jan Paternotte zat gisteravond in Jinek, maar ik vraag me elke keer weer af wat men er in hemelsnaam in ziet. Humor- en charismaloos, saai en unlikable.
hehetwitter:fvdemocratie twitterde op donderdag 31-08-2017 om 10:56:45D66 wil nu referendum afschaffen. #D66 lidmaatschap opzeggen kan hier: https://t.co/LNVERPX7j5 Word lid van #FVD :… https://t.co/D7BMF1nQDq reageer retweet
Evenwichtige selectie zo te zien. Zo op het eerste oog: ervaren hoogleraar, bevlogen milieuvriend, charismatische jongemanquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 19:45 schreef borisz het volgende:
Monica den Boer (Rotterdam, ZH)
Matthijs Sienot (Utrecht, UT)
Joost Sneller (Den Haag, ZH)
Komen nu de fractie in, nu Ingrid, Stientje en Wouter opschuiven.
Omgevingswet en Volkshuisvesting erbij. BZK is geen lege doos meer.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 07:05 schreef borisz het volgende:
Hopelijk krijgt BZK wel een beetje inhoud. Al zal Amsterdam haar niet missen..
Ik snap er ook weinig van. Kees Verhoeven zegt dat die blij is dat er door het referendum een maatschappelijk debat tot stand komt, terwijl ze in het regeerakkoord afgesproken hebben dit referendum af te schaffen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 09:57 schreef Kaas- het volgende:
Eerste boodschap van het D66-kabinet: we gaan de uitslag van het referendum trouwens negeren, want ook dit onderwerp is opnieuw veel te moeilijk voor jullie simpele kutburgers. Wat een kneuzenkermis.
Ik denk dat Ollongren de kar gaat trekkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:17 schreef richolio het volgende:
Als het echt Pechtold zijn laatste jaartjes wordt, wat waarschijnlijk wel het geval is, wie zien jullie dan als de logische opvolger? Bij Jinek werd er volgend mij gesproken over Koolmees en dat dat wel voor de hand liggend is. Maar meh. Goede vent hoor, maar volgens mij mist hij wel een beetje die pit ofzo
Mwoah. Leuk van adel en zo, maar wat kan zij nou eigenlijk? Koolmees is bereslim én sympathiek. Winnende combo!quote:Op woensdag 15 november 2017 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Ollongren de kar gaat trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |