abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146805087
Ik heb in eerdere topics al eens aangegeven dat mijn vriendin hartproblemen heeft, maar het is nu weer voorgekomen, ze heeft me een whatsapp berichtje gestuurd en zegt dat ze me zometeen gaat bellen maar dat duurt nu al heel erg lang en ze reageert ook niet op mijn whatsapp berichten logisch want ze zit waarschijnlijk bij de doctor maar ik zit echt heel zenuwachtig een beetje voor mijn computer te wachten ik kan er niet echt tegen..

hier kun je wat toelichten krijgen over mijn vriendin en mijzelf:

R&P / Relatie belemerd mij in dagelijks functioneren
R&P / Wanneer afstand een probleem wordt

Ik ben op dit moment echt radeloos en weet niet wat ik moet, voel me heel erg ongemakkelijk :{
Helemaal omdat ik op stage zit en ik het hier liever het er niet over heb, ik weet niet hoe ik me moet gedragen/voelen.
pi_146805098
Naar je vriendin toe. Hup
pi_146805116
quote:
15s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:44 schreef d4v1d het volgende:
Naar je vriendin toe. Hup
Kan niet, ze woont in Zweden ;(
  woensdag 19 november 2014 @ 12:48:13 #4
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_146805245
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:44 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

Kan niet, ze woont in Zweden ;(
Ja dus? Hop, naar haar toe :)
pi_146805272
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:48 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ja dus? Hop, naar haar toe :)
Maar ik heb dingen als stage etc.. geen slaapplek..? :{
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 12:52:54 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_146805389
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:49 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

Maar ik heb dingen als stage etc.. geen slaapplek..? :{
je hebt een vriendin..dus ook een slaapplek? really? dus je vriendin heeft hartproblemen en jouw issue is dat je het er niet op je stage over wil hebben en dat je geen slaapplek hebt?

Wat is dit voor kansloze rotzooi? En je vriendin die je appt dat ze t momenteel aan dr hart heeft? really, dat is nie tbelangrijk genoeg om effekes direct een belletje te doen?

wat een onzinverhaal.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_146805403
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

je hebt een vriendin..dus ook een slaapplek? really? dus je vriendin heeft hartproblemen en jouw issue is dat je het er niet op je stage over wil hebben en dat je geen slaapplek hebt?

Wat is dit voor kansloze rotzooi? En je vriendin die je appt dat ze t momenteel aan dr hart heeft? really, dat is nie tbelangrijk genoeg om effekes direct een belletje te doen?

wat een onzinverhaal.
dit dus.
klinkt meer als een tussendoor vriendinnetje als een echt stabiele relatie.

als sidenote, vind ik het wel heel erg hoor dat haar dit overkomt! is niet niks!
pi_146805428
quote:

[..]

wat een onzinverhaal.
Haar ouders doen overal nogal moeilijk om, ze was bij de doctor dus ze kon mij sowieso niet bellen op dat moment en werd onderzocht.

En dat ik het er niet op mijn stage over wil hebben is puur omdat ik nu niet weet hoe ik me moet gedragen en een beetje raar doe.
pi_146805464
wacht dan eerst tot je haar weer spreekt.
even op je tanden bijten ..
pi_146805655
Ik denk dat jij misschien niet zo geschikt bent voor lange afstandsrelaties? Je opent continue topics over hoe het je belemmert? Misschien moeten jullie er een pin in zetten tot jullie ouder zijn en bij elkaar kunnen zijn?

En over dit specifieke voorval: Al dezelfde adviezen als in je andere topic staan natuurlijk nog steeds...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_146805701
Oké ik heb met haar gebeld, ze was op haar computer en kreeg de hartaanval waardoor ze van haar stoel is gevallen haar pacemaker heeft geen reactie gegeven dus het zou ook flauwvallen geweest kunnen zijn maar daar zijn ze nu bij het ziekenhuis mee bezig.

Ze is zo gevallen dat ze in haar lip en tong had gebeten een een bloedneus had gekregen van de val maar ze lag dus een tijdje op de grond en ze was alleen thuis, ze is toen zelf wakker geworden en heeft haar vader gebeld wie overigens op zijn werk was (werkt in het ziekenhuis) en hebben een ambulance gestuurd.

Alles gaat (zoals ze na elke hartaanval tot nu toe gegaan is) goed, maar ze is wel erg moe.

Ook (vond ze zelf grappig) was dat haar contactlenzen uit waren gevallen terwijl ze op de grond lag.
pi_146805722
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat jij misschien niet zo geschikt bent voor lange afstandsrelaties? Je opent continue topics over hoe het je belemmert? Misschien moeten jullie er een pin in zetten tot jullie ouder zijn en bij elkaar kunnen zijn?

En over dit specifieke voorval: Al dezelfde adviezen als in je andere topic staan natuurlijk nog steeds...
Sorry, soms is het gewoon fijn om het van me af te schrijven, vooral nu. :{ maar dit is puur zenuwachtigheid en niet weten wat ik er mee aan moet.
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 november 2014 @ 13:04:25 #13
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_146805734
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat jij misschien niet zo geschikt bent voor lange afstandsrelaties?
Dat is niemand. Zeker niet als de afstand Nederland-Zweden is. Dat is pas een relatie als 1 vd 2 verhuist
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 november 2014 @ 13:04:38 #14
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_146805740
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:04 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

Sorry, soms is het gewoon fijn om het van me af te schrijven, vooral nu. :{ maar dit is puur zenuwachtigheid en niet weten wat ik er mee aan moet.
Koop een dagboek.
pi_146805765
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:04 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

Sorry, soms is het gewoon fijn om het van me af te schrijven, vooral nu. :{
Dat snap ik wel maar je zult toch of zelf een manier moeten vinden om hier mee om te gaan (volgens mij opende je een paar dagen geleden nog een topic over hoe je niet eens normaal stage kunt lopen omdat je steeds aan haar denkt?)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_146805776
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Koop een dagboek.
Ik vind de steun die ik krijg van mensen die ik niet ken dus van jullie stiekem toch wel erg fijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat snap ik wel maar je zult toch of zelf een manier moeten vinden om hier mee om te gaan (volgens mij opende je een paar dagen geleden nog een topic over hoe je niet eens normaal stage kunt lopen omdat je steeds aan haar denkt?)
Klopt, maar dat is groot en deels omdat ik me zorgen om haar maak, vooral om de voorvallen die nu zojuist weer gebeurd zijn.
pi_146805931
quote:

[..]

wat een onzinverhaal.
Hij bedoelt "vriendin" als in "een 16-jarige chick die in een ver land woont en die hij via IRC heeft gevraagd of ze zijn vriendin wil zijn", neem ik aan?
pi_146806015
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:10 schreef DonJames het volgende:

[..]

Hij bedoelt "vriendin" als in "een 16-jarige chick die in een ver land woont en die hij via IRC heeft gevraagd of ze zijn vriendin wil zijn", neem ik aan?
Nee, zo is het niet.

Ik heb haar ontmoet via een spel dat wij overigens nog dagelijks met elkaar spelen.

Ik ben er nu 2 keer geweest en we hebben elke dag contact, en.. elke nacht omdat we s' nachts vaak in een skype call blijven en we beiden vaak in slaap vallen.

Dit is wel serieus, dus neem het ook serieus aub.
pi_146806036
Wat vervelend zeg. Is deze afstand een tijdelijke situatie? Zo nee dan zou ik er een punt achter zetten, puur om jezelf te beschermen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_146806074
quote:
3s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:13 schreef Deetch het volgende:
Wat vervelend zeg. Is deze afstand een tijdelijke situatie? Zo nee dan zou ik er een punt achter zetten, puur om jezelf te beschermen.
De plannen zijn dat ik er volgend jaar rond februari weer naar toe ga, en over 14 maanden er heen verhuis.

We spreken al redelijk wat Zweeds met elkaar, ze leert me het en ik leer van een paar websites.
pi_146806079
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:12 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

Nee, zo is het niet.

Ik heb haar ontmoet via een spel dat wij overigens nog dagelijks met elkaar spelen.
Oh, een spel. Dat is heel wat anders! :')
quote:
Ik ben er nu 2 keer geweest en we hebben elke dag contact, en.. elke nacht omdat we s' nachts vaak in een skype call blijven en we beiden vaak in slaap vallen.

Dit is wel serieus, dus neem het ook serieus aub.
Ja, dat zegt elke 16-jarige.
  woensdag 19 november 2014 @ 13:16:11 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146806116
Je hebt haar dus twee keer gezien en hebt nu al samenwoon plannen?

Al wel gezoend? seks gehad?
pi_146806127
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:05 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

Ik vind de steun die ik krijg van mensen die ik niet ken dus van jullie stiekem toch wel erg fijn.

[..]

Klopt, maar dat is groot en deels omdat ik me zorgen om haar maak, vooral om de voorvallen die nu zojuist weer gebeurd zijn.
Dat snap ik en daarom is het logisch om bezorgd te zijn maar niet in een mate dat je niet kunt functioneren. Dat is niet gezond. Dus je moet of leren om er mee om te gaan of er een (tijdelijk) punt achter zetten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 19 november 2014 @ 13:19:55 #24
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146806241
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
of er een (tijdelijk) punt achter zetten
Ik denk dat als hij er een punt achter zet hij niet kan functioneren door liefdesverdriet ;(
pi_146806319
quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik denk dat als hij er een punt achter zet hij niet kan functioneren door liefdesverdriet ;(
Waarschijnlijk is hij wel dat type ja :P
Maar dat gaat over, dit kan nog jaren zo door gaan. Je kunt moeilijk die hele tijd niet functioneren...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_146806362
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:14 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

De plannen zijn dat ik er volgend jaar rond februari weer naar toe ga, en over 14 maanden er heen verhuis.

We spreken al redelijk wat Zweeds met elkaar, ze leert me het en ik leer van een paar websites.
Dan moet je nog even doorbijten helaas.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_146806479
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:14 schreef DonJames het volgende:

[..]

Oh, een spel. Dat is heel wat anders! :')

[..]

Ja, dat zegt elke 16-jarige.
Als je het niet serieus wil nemen wil je dan niet reageren, heb er nogal weinig aan.

quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:16 schreef Cue_ het volgende:
Je hebt haar dus twee keer gezien en hebt nu al samenwoon plannen?

Al wel gezoend? seks gehad?
Heb nog geen plannen gemaakt nee dat nog niet, maar ik ga daar over 14 maanden heen om te studeren (komt goed uit) maar ze heeft wel al gezegd dat ze dan graag bij mij in zou willen wonen, waar ik ga studeren is ongeveer 20 kilometer van waar ze nu woont.

quote:
3s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:23 schreef Deetch het volgende:

[..]

Dan moet je nog even doorbijten helaas.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is hij wel dat type ja :P
Maar dat gaat over, dit kan nog jaren zo door gaan. Je kunt moeilijk die hele tijd niet functioneren...
:'(
  woensdag 19 november 2014 @ 13:28:21 #28
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146806509
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:27 schreef torbornon2 het volgende:
Heb nog geen plannen gemaakt nee dat nog niet, maar ik ga daar over 14 maanden heen om te studeren (komt goed uit) maar ze heeft wel al gezegd dat ze dan graag bij mij in zou willen wonen, waar ik ga studeren is ongeveer 20 kilometer van waar ze nu woont.
Heb je je studeerplek erop uit gezocht omdat zij er woont? Of was je het al van plan?

En al gezoend dan? Want die vraag negeer je even :+
pi_146806611
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:27 schreef torbornon2 het volgende:

[..]

Als je het niet serieus wil nemen wil je dan niet reageren, heb er nogal weinig aan.
...
Jij zou er juist heel veel aan hebben om het zelf ietsje minder serieus te nemen..
pi_146806845
quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb je je studeerplek erop uit gezocht omdat zij er woont? Of was je het al van plan?

En al gezoend dan? Want die vraag negeer je even :+
Ik wou eerst naar een andere stad in Zweden, maar bleek dat het daar ook kan en een heel stuk dichter bij haar is, dus in principe maakte het niet zoveel uit :) .

quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:31 schreef DonJames het volgende:

[..]

Jij zou er juist heel veel aan hebben om het zelf ietsje minder serieus te nemen..
Waarom denk je dat? wij nemen elkaar heel erg serieus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')