je hebt een vriendin..dus ook een slaapplek? really? dus je vriendin heeft hartproblemen en jouw issue is dat je het er niet op je stage over wil hebben en dat je geen slaapplek hebt?quote:Op woensdag 19 november 2014 12:49 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Maar ik heb dingen als stage etc.. geen slaapplek..?
dit dus.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
je hebt een vriendin..dus ook een slaapplek? really? dus je vriendin heeft hartproblemen en jouw issue is dat je het er niet op je stage over wil hebben en dat je geen slaapplek hebt?
Wat is dit voor kansloze rotzooi? En je vriendin die je appt dat ze t momenteel aan dr hart heeft? really, dat is nie tbelangrijk genoeg om effekes direct een belletje te doen?
wat een onzinverhaal.
Haar ouders doen overal nogal moeilijk om, ze was bij de doctor dus ze kon mij sowieso niet bellen op dat moment en werd onderzocht.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
je hebt een vriendin..dus ook een slaapplek? really? dus je vriendin heeft hartproblemen en jouw issue is dat je het er niet op je stage over wil hebben en dat je geen slaapplek hebt?
Wat is dit voor kansloze rotzooi? En je vriendin die je appt dat ze t momenteel aan dr hart heeft? really, dat is nie tbelangrijk genoeg om effekes direct een belletje te doen?
wat een onzinverhaal.
Sorry, soms is het gewoon fijn om het van me af te schrijven, vooral nu.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat jij misschien niet zo geschikt bent voor lange afstandsrelaties? Je opent continue topics over hoe het je belemmert? Misschien moeten jullie er een pin in zetten tot jullie ouder zijn en bij elkaar kunnen zijn?
En over dit specifieke voorval: Al dezelfde adviezen als in je andere topic staan natuurlijk nog steeds...
Dat is niemand. Zeker niet als de afstand Nederland-Zweden is. Dat is pas een relatie als 1 vd 2 verhuistquote:Op woensdag 19 november 2014 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat jij misschien niet zo geschikt bent voor lange afstandsrelaties?
Koop een dagboek.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:04 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Sorry, soms is het gewoon fijn om het van me af te schrijven, vooral nu.maar dit is puur zenuwachtigheid en niet weten wat ik er mee aan moet.
Dat snap ik wel maar je zult toch of zelf een manier moeten vinden om hier mee om te gaan (volgens mij opende je een paar dagen geleden nog een topic over hoe je niet eens normaal stage kunt lopen omdat je steeds aan haar denkt?)quote:Op woensdag 19 november 2014 13:04 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Sorry, soms is het gewoon fijn om het van me af te schrijven, vooral nu.
Ik vind de steun die ik krijg van mensen die ik niet ken dus van jullie stiekem toch wel erg fijn.quote:
Klopt, maar dat is groot en deels omdat ik me zorgen om haar maak, vooral om de voorvallen die nu zojuist weer gebeurd zijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar je zult toch of zelf een manier moeten vinden om hier mee om te gaan (volgens mij opende je een paar dagen geleden nog een topic over hoe je niet eens normaal stage kunt lopen omdat je steeds aan haar denkt?)
Hij bedoelt "vriendin" als in "een 16-jarige chick die in een ver land woont en die hij via IRC heeft gevraagd of ze zijn vriendin wil zijn", neem ik aan?quote:Op woensdag 19 november 2014 12:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
wat een onzinverhaal.
Nee, zo is het niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:10 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hij bedoelt "vriendin" als in "een 16-jarige chick die in een ver land woont en die hij via IRC heeft gevraagd of ze zijn vriendin wil zijn", neem ik aan?
De plannen zijn dat ik er volgend jaar rond februari weer naar toe ga, en over 14 maanden er heen verhuis.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:13 schreef Deetch het volgende:
Wat vervelend zeg. Is deze afstand een tijdelijke situatie? Zo nee dan zou ik er een punt achter zetten, puur om jezelf te beschermen.
Oh, een spel. Dat is heel wat anders!quote:Op woensdag 19 november 2014 13:12 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Nee, zo is het niet.
Ik heb haar ontmoet via een spel dat wij overigens nog dagelijks met elkaar spelen.
Ja, dat zegt elke 16-jarige.quote:Ik ben er nu 2 keer geweest en we hebben elke dag contact, en.. elke nacht omdat we s' nachts vaak in een skype call blijven en we beiden vaak in slaap vallen.
Dit is wel serieus, dus neem het ook serieus aub.
Dat snap ik en daarom is het logisch om bezorgd te zijn maar niet in een mate dat je niet kunt functioneren. Dat is niet gezond. Dus je moet of leren om er mee om te gaan of er een (tijdelijk) punt achter zettenquote:Op woensdag 19 november 2014 13:05 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Ik vind de steun die ik krijg van mensen die ik niet ken dus van jullie stiekem toch wel erg fijn.
[..]
Klopt, maar dat is groot en deels omdat ik me zorgen om haar maak, vooral om de voorvallen die nu zojuist weer gebeurd zijn.
Ik denk dat als hij er een punt achter zet hij niet kan functioneren door liefdesverdrietquote:Op woensdag 19 november 2014 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
of er een (tijdelijk) punt achter zetten
Waarschijnlijk is hij wel dat type jaquote:Op woensdag 19 november 2014 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij er een punt achter zet hij niet kan functioneren door liefdesverdriet
Dan moet je nog even doorbijten helaas.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:14 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
De plannen zijn dat ik er volgend jaar rond februari weer naar toe ga, en over 14 maanden er heen verhuis.
We spreken al redelijk wat Zweeds met elkaar, ze leert me het en ik leer van een paar websites.
Als je het niet serieus wil nemen wil je dan niet reageren, heb er nogal weinig aan.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh, een spel. Dat is heel wat anders!
[..]
Ja, dat zegt elke 16-jarige.
Heb nog geen plannen gemaakt nee dat nog niet, maar ik ga daar over 14 maanden heen om te studeren (komt goed uit) maar ze heeft wel al gezegd dat ze dan graag bij mij in zou willen wonen, waar ik ga studeren is ongeveer 20 kilometer van waar ze nu woont.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:16 schreef Cue_ het volgende:
Je hebt haar dus twee keer gezien en hebt nu al samenwoon plannen?
Al wel gezoend? seks gehad?
quote:Op woensdag 19 november 2014 13:23 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dan moet je nog even doorbijten helaas.
quote:Op woensdag 19 november 2014 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij wel dat type ja
Maar dat gaat over, dit kan nog jaren zo door gaan. Je kunt moeilijk die hele tijd niet functioneren...
Heb je je studeerplek erop uit gezocht omdat zij er woont? Of was je het al van plan?quote:Op woensdag 19 november 2014 13:27 schreef torbornon2 het volgende:
Heb nog geen plannen gemaakt nee dat nog niet, maar ik ga daar over 14 maanden heen om te studeren (komt goed uit) maar ze heeft wel al gezegd dat ze dan graag bij mij in zou willen wonen, waar ik ga studeren is ongeveer 20 kilometer van waar ze nu woont.
Jij zou er juist heel veel aan hebben om het zelf ietsje minder serieus te nemen..quote:Op woensdag 19 november 2014 13:27 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Als je het niet serieus wil nemen wil je dan niet reageren, heb er nogal weinig aan.
...
Ik wou eerst naar een andere stad in Zweden, maar bleek dat het daar ook kan en een heel stuk dichter bij haar is, dus in principe maakte het niet zoveel uitquote:Op woensdag 19 november 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je je studeerplek erop uit gezocht omdat zij er woont? Of was je het al van plan?
En al gezoend dan? Want die vraag negeer je even
Waarom denk je dat? wij nemen elkaar heel erg serieus.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Jij zou er juist heel veel aan hebben om het zelf ietsje minder serieus te nemen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |