Ik kan niet eens fatsoenlijk een verhaal typenquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:03 schreef Myrr het volgende:
Duidelijk verhaal man goed geschreven.
Ik zeg doen.
Kan niet ik moet mijn school afmaken.quote:
Hoe lang nog?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:07 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Ik kan niet eens fatsoenlijk een verhaal typen
[..]
Kan niet ik moet mijn school afmaken.
Wat is nou 14 maanden op een leven? En in die 14 maanden kan je vast nog wel 2 a 3 keer die kant uit. dus is het eigenlijk maar 3x een maand of 4.quote:
Wat kun je doen? Je fucking ballen bij elkaar rapen, doetje.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:52 schreef torbornon2 het volgende:
mijn stagebegeleider zegt hetzelfde en ik merk het zelf ook.
Waarschijnlijk pas weer rond volgend jaar februariquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Da's nog best een tijdje. Wanneer zie je je vriendinnetje weer dan?
Ja, klopt maar het gaat niet echt om de tijd dat er tussen ziet het gaat om elke minuut die er tussen zit en ik hier bijn van m'n fiets valquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:10 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat is nou 14 maanden op een leven? En in die 14 maanden kan je vast nog wel 2 a 3 keer die kant uit. dus is het eigenlijk maar 3x een maand of 4.
Vervelend. Je moet proberen het wat meer los te laten. Dat je veel aan haar denkt is prima maar het belemmert je dagelijkse leven. Dat is niet de bedoeling. Probeer er met je ouders/vrienden over te praten, zoek afleiding.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:26 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pas weer rond volgend jaar februari
[..]
Ja, klopt maar het gaat niet echt om de tijd dat er tussen ziet het gaat om elke minuut die er tussen zit en ik hier bijn van m'n fiets val
Ik heb mn studie een tijd geleden ook verneukt door een lange afstand relatie.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:52 schreef torbornon2 het volgende:
Hallo, daar ben ik weer.
Dat ventje dat komt klagen omdat hij een lange afstands relatie heeft en niet weet wat hij er mee aan moet, ik heb al talloze topics geplaats waar het een en al klaag klaag is omdat ik niet weet wat ik er mee moet.
Ik zit nu op stage maar ik kan gewoon niet lekker bezig, ik zit soms wel een kwartier voor me uit te staren en zit ik gewoon een beetje na te denken over wat ik dan en dan kan doen en dat ik daar graag weer heen zou willen.
Maar ik kan gewoon niet mijn werk goed afleveren, ik ben de laatste 2 maanden denk ik ook al bijna 2 keer van mijn fiets gepleurd hierdoor wat niet erg pretjes is want ik schrik me het apenzuur.
Mijn vriendin heeft er ook wel last van maar die kan nog wel normaal doen als je begrijpt wat ik bedoel, mijn stagebegeleider zegt hetzelfde en ik merk het zelf ook.
Maar ik weet niet echt hoe ik er mee om moet gaan, maar als ik thuis kom en ik zet de computer aan en ik praat met haar voel ik me gewoon super tevreden.
Wat kan ik doen FOK? jullie weten het toch wel?
Ja, ik doe mijn best al sinds ik dit heb maar het gaat niet bepaald makkelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:26 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Wat kun je doen? Je fucking ballen bij elkaar rapen, doetje.
Stel je niet zo ontzettend aan met je neprelatie, je laat je werk/school hier toch niet onder lijden? Het feit dat je stagebegeleider hier wat van zegt is een wake-up call voor je, hoop ik.
Misschien is een relatie niet zo goed voor je.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:27 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Ja, ik doe mijn best al sinds ik dit heb maar het gaat niet bepaald makkelijk.
En "neprelatie"?
Beetje maarquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien is een relatie niet zo goed voor je.
Van je fiets vallenBeetje obsessed much?
Zuid-Zwedenquote:
Je bent dus extreem verliefd en het is nog wederzijds ook. Geniet ervan. Als je het positieve er van inziet (dat jullie liefde wederzijds is) ipv het negatieve (dat ze op dit moment ver weg is) komt die concentratie ook wel weer terug.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:26 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Ja, klopt maar het gaat niet echt om de tijd dat er tussen ziet het gaat om elke minuut die er tussen zit en ik hier bijn van m'n fiets val
Lijkt mij ook een goede optie inderdaad, maar doordat ik dus een beetje voor mij uit zit te staren en even lekker wegdompel in mijn gedachten voel ik me weer een stuk beter dan dat ik dat niet doe.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je bent dus extreem verliefd en het is nog wederzijds ook. Geniet ervan. Als je het positieve er van inziet (dat jullie liefde wederzijds is) ipv het negatieve (dat ze op dit moment ver weg is) komt die concentratie ook wel weer terug.
En wat is er mis met 2 of 3 keer per dag even 10 minuten wegdromen? dan werk je wat langer door of neem je korter pauze als dat voor je werk problemen oplevert.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:51 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een goede optie inderdaad, maar doordat ik dus een beetje voor mij uit zit te staren en even lekker wegdompel in mijn gedachten voel ik me weer een stuk beter dan dat ik dat niet doe.![]()
Maar we zullen het proberen zoals ik al een behoorlijk lange tijd doe :c
Hemel haar niet zo op. Bedenk, ze schijt ook wel eens in de pot.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:51 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een goede optie inderdaad, maar doordat ik dus een beetje voor mij uit zit te staren en even lekker wegdompel in mijn gedachten voel ik me weer een stuk beter dan dat ik dat niet doe.![]()
Maar we zullen het proberen zoals ik al een behoorlijk lange tijd doe :c
Het is niet dat ik mijn werk slecht doe maar langzaam of slordig sinds korte tijd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hemel haar niet zo op. Bedenk, ze schijt ook wel eens in de pot.
Je hebt alleen aan haar wat, als ze naast je zit. En als ze 4 weken bij je is, dan wordt je haar weer zat op gegeven moment. Gaat ze zeuren over je rommelige kamer of waarom je nooit voor haar kookt. En dat ze geen loser wil die 3en haalt, maar een man met een toekomst.
Niets, maar ik ben bang dat het alsnog gebeurd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:53 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En wat is er mis met 2 of 3 keer per dag even 10 minuten wegdromen? dan werk je wat langer door of neem je korter pauze als dat voor je werk problemen oplevert.
Want slordig je werk op je stage doen is goed?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:01 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik mijn werk slecht doe maar langzaam of slordig sinds korte tijd.
Nee dat zeg ik niet maar ik heb al meerdere dingen geprobeerd, ik post niet zomaar een topic.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Want slordig je werk op je stage doen is goed?
In je achterhoofd houden dat zij het ook niks zou vinden als je van je leven buiten je relatie niets maakt...quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:09 schreef torbornon2 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet maar ik heb al meerdere dingen geprobeerd, ik post niet zomaar een topic.
Ik weet gewoon niet echt wat ik er mee aan moet want de tevreden gevoelens die ik krijg zijn blijkbaar niet goed/lang genoeg om me tevreden te houden over een hele werkdag, zelfs op maandag na een weekend met haar gepraten te hebben blijkt het niet genoeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |