abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146803256

danica.jpg ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden.
fokavatar.jpg Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen.
dragonfly.jpg Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters.
GNER-60.png James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (en Brabant O+)
pilsklein.jpg Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk.
_MG_7097-2.jpg greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal SLT's rijden.
h-bahn.jpg bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen.
162.gif Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's.
Darkwing.jpg Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden.
koplopert.jpg Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks!
UI_Berlijn.png b2py, Alcoholist, onheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC.
kupton.jpg Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet (Brabant O+).
psm753.jpg Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens.
sportnieuwsd.gif dennistd, Fantacolist, civiel vervoer.
dld.jpg Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt
ceilingdog.JPG JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( O+ ).

In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft.
Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.

Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk.
Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.

Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit.
Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER

SPOILER

SPOILER

SPOILER

SPOILER

SPOILER
En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen en gaarne een fraaie anaalplaat in de sluitpost.

Redactie Frontpage / Sport woensdag 19 november 2014 @ 11:46:23 #2
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_146803344
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:43 schreef b2py het volgende:
Die mogen niet vervoerd worden!
Je loopt achter. Het verbod is inmiddels weer opgeheven
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 19 november 2014 @ 12:01:46 #3
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_146803848
Zondag wordt de Val van de Hef in Rotterdam uitgehesen voor onderhoud.
http://www.rotterdam.nl/grootonderhoudhef
  woensdag 19 november 2014 @ 12:12:39 #4
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_146804169
Bod van Hitachi op AnsaldoBreda en een deel van Ansaldo STS: ¤ 1,4 miljard.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 19 november 2014 @ 12:15:48 #5
Maffe Fries
pi_146804248
quote:
11s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:01 schreef greavy het volgende:
Zondag wordt de Val van de Hef in Rotterdam uitgehesen voor onderhoud.
http://www.rotterdam.nl/grootonderhoudhef
Als je dit filmpje van 20 jaar geleden bekijkt dan is er in die tijd tussen Rotterdam en Dordrecht op spoorgebied heel wat veranderd
pi_146805114
als je het filmpje niet bekijkt ook :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 19 november 2014 @ 13:03:11 #7
Maffe Fries
pi_146805685
quote:
3s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
als je het filmpje niet bekijkt ook :Y
  woensdag 19 november 2014 @ 13:17:09 #8
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_146806156
Doordringende stank Amersfoort afkomstig van stoomtrein

quote:
De stank op het Stationsplein in Amersfoort blijkt afkomstig van een stoomlocomotief. Dat meldt de brandweer. Eerder dachten hulpverleners dat er brand woedde in een kantoorpand, maar dat blijkt dus onzin.
rtv-utrecht
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_146806343
pi_146808351
Altijd fijn als ProRail weer eens geplande werkzaamheden heeft aankomend weekend bij Schiphol, precies als
Ik terugkom van vakantie, dus weer aangewezen ben op familie of taxi naar huis. Ja, ik kan wel met de trein maar dan ben ik net zo lang onderweg met de trein als met vliegtuig naar Nederland.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 19 november 2014 @ 14:16:52 #11
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_146808447
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:14 schreef _serial_ het volgende:
Altijd fijn als ProRail weer eens geplande werkzaamheden heeft aankomend weekend bij Schiphol, precies als
Ik terugkom van vakantie, dus weer aangewezen ben op familie of taxi naar huis. Ja, ik kan wel met de trein maar dan ben ik net zo lang onderweg met de trein als met vliegtuig naar Nederland.
Schande inderdaad dat ProRail geen rekening houdt met de vakanties van reizigers.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_146809557
quote:
8s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:16 schreef JDude het volgende:

[..]

Schande inderdaad dat ProRail geen rekening houdt met de vakanties van reizigers.
Dat hoeft ook niet, maar ik heb er ondertussen wel patent op:) het is wel vaak raak in elk geval
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_146809668
quote:
8s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:16 schreef JDude het volgende:

[..]

Als het een incident zou zijn zou ik het wel met je eens zijn maar dit wordt nu echt een gebed zonder end :P
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_146809848
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:23 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Daar woont geen kip :+
aan die lijn wel een hoop zwarte kousen die naar de margriet winter fair willen _O-
pi_146809872
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:14 schreef _serial_ het volgende:
je kan het ook anders zien... waarom plan jij je vakantie in de periode dat prorail onderhoud doet aan het spoor

inb4anderskaniknooitopvakantie
  woensdag 19 november 2014 @ 15:13:06 #16
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_146810176
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 15:02 schreef Salatrel het volgende:

[..]

waarom plan jij je vakantie in de periode dat prorail onderhoud doet aan het spoor
Omdat je dan nog niet weet wanneer prorail die werkzaamheden heeft gepland.
pi_146810455
ProRail weet het wel maar weigert om die informatie eerder vrij te geven. Leuk man.
pi_146810561
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 15:01 schreef Salatrel het volgende:

[..]

aan die lijn wel een hoop zwarte kousen die naar de margriet winter fair willen _O-
kuthoeren. Dacht dat ik gek werd vanochtend 8)7
  woensdag 19 november 2014 @ 15:26:49 #19
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_146810599
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 15:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
ProRail weet het wel maar weigert om die informatie eerder vrij te geven. Leuk man.
En daar moet echt iets aan gedaan worden.. Hier valt zelfs als je actief informatie zoekt geen planning op te maken.
pi_146810867
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 15:26 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

En daar moet echt iets aan gedaan worden.. Hier valt zelfs als je actief informatie zoekt geen planning op te maken.
Wat was het argument ook alweer? Dat het verwarrend voor reizigers zou zijn ofzo als de treinenloop nog niet bekend zou zijn? Ik zou deze informatie goed gebruikt kunnen hebben tijdens het boeken van mijn vakantie. Ik ben nu alvast maar op vrijdag naar Schiphol gegaan en heb daar een hotel genomen maar het eigenlijk is dat van de zotte.
  woensdag 19 november 2014 @ 15:35:49 #21
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_146810888
Hm, er is iets stuk tussen Eindhoven en Boxtel. Op Eindhoven-Beukenlaan rijden geen sprinters over spoor 3 en in Best juist niet over 1 en 2.
  woensdag 19 november 2014 @ 15:38:08 #22
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_146810944
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 15:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Wat was het argument ook alweer? Dat het verwarrend voor reizigers zou zijn ofzo als de treinenloop nog niet bekend zou zijn? Ik zou deze informatie goed gebruikt kunnen hebben tijdens het boeken van mijn vakantie. Ik ben nu alvast maar op vrijdag naar Schiphol gegaan en heb daar een hotel genomen maar het eigenlijk is dat van de zotte.
Ja inderdaad. Je kunt geen langetermijnplannen maken als je niet weet of je er wel kunt komen.

Ik heb geen flauw idee of ik wel op tijd in Arnhem kan zijn voor ons nieuwjaarsrondje, terwijl alles al een maand geleden gepland is...
  woensdag 19 november 2014 @ 15:46:25 #23
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_146811227
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 15:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Het argument was dat er nog dingen kunnen wijzigen waardoor reizigers je ergens op vastpinnen wat je niet waarmaakt. Dat dat effect nu veel groter is omdat je gewoon een reis kunt plannen die later niet blijkt te kunnen zonder verdere notificatie is alleen maar een onbelangrijk detail.

Alleen een melding dat de reis anders kan verlopen omdat er op dat traject werkzaamheden gepland zijn en een kaartje met grote werkzaamheden zouden al veel schelen.
pi_146812500
Het "argument" dat iets "verwarrend voor de reiziger zou zijn", betekent in de praktijk "we zijn zelf aan het klungelen en we zijn ook te laf om dat toe te geven."
pi_146815776
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Het "argument" dat iets "verwarrend voor de reiziger zou zijn", betekent in de praktijk "we zijn zelf aan het klungelen en we zijn ook te laf om dat toe te geven."
Mee eens met één nuance; De dienstregeling is dan nog niet bekend en ik snap wel dat ze dát nog niet bekend kunnen maken maar als er ergens werkzaamheden zijn weten ze wel of er géén of minder treinen kunnen rijden dus 'oostkant Schiphol minder treinen over anderhalf jaar, dienstregeling is zes weken van tevoren bekend' zou ik mee kunnen leven.
pi_146815879
Dat 'controleer uw reis vlak voor vertrek in de reisplanner', hoe vertaal je dat naar lang vooruit moeten boeken op internationale reizen?
dag
pi_146816033
Goede vraag. Maar het kan toch niet zo moeilijk zijn om met de grote carriers te overleggen of ze niet een werkzaamhedencheck willen toevoegen ofzo?
  woensdag 19 november 2014 @ 18:42:04 #28
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_146816134
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:33 schreef Peter het volgende:
Dat 'controleer uw reis vlak voor vertrek in de reisplanner', hoe vertaal je dat naar lang vooruit moeten boeken op internationale reizen?
Richting Duitsland kan je al ver van te voren zien dat er werkzaamheden in Duitsland (en trein er naar toe volgens mij) zijn wanneer je een (int.) kaartje koopt met de planner. Later wordt die info preciezer en krijg je daar een melding van per email.

Zelf kun je kijken op http://bauarbeiten.bahn.de/fernverkehr en daar traject of tijdsperiode als filter gebruiken.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_146816260
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:42 schreef bork het volgende:

[..]

Richting Duitsland kan je al ver van te voren zien dat er werkzaamheden in Duitsland (en trein er naar toe volgens mij) zijn wanneer je een (int.) kaartje koopt met de planner. Later wordt die info preciezer en krijg je daar een melding van per email.

Zelf kun je kijken op http://bauarbeiten.bahn.de/fernverkehr en daar traject of tijdsperiode als filter gebruiken.
Dat Duitsland het wel voor elkaar heeft weet ik. Maar bijv. ons nieuwjaarsrondje. Hoe kan de NS van ons verwachten dat we vooraf boeken, als niet duidelijk is of ik op tijd in Arnhem kan komen? Dat is toch achterlijk?
dag
  woensdag 19 november 2014 @ 18:49:50 #30
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_146816379
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:46 schreef Peter het volgende:

[..]

Dat Duitsland het wel voor elkaar heeft weet ik. Maar bijv. ons nieuwjaarsrondje. Hoe kan de NS van ons verwachten dat we vooraf boeken, als niet duidelijk is of ik op tijd in Arnhem kan komen? Dat is toch achterlijk?
Ben ik met je eens, je kan wel deduceren dat op het traject Amsterdam-Utrecht-Arnhem tijdens het Nieuwjaarsrondje voor een ICE normaal rijdt.
  woensdag 19 november 2014 @ 18:50:20 #31
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_146816403
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:49 schreef bork het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, je kan wel deduceren dat de Amsterdam-Utrecht-Arnhem tijdens het Nieuwjaarsrondje voor een ICE normaal rijdt.
Maar Breda - Arnhem...?
  woensdag 19 november 2014 @ 18:58:49 #32
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_146816724
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:50 schreef James1988 het volgende:

[..]

Maar Breda - Arnhem...?
Even in mijn glazen bol kijken :)
pi_146817049
bochie afsnijden Venlo - Düsseldorf een optie? :D
pi_146820600
Lieve KUTmensen.

Ik wil het even met jullie hebben over de stiltecoupé. Dat is dat gedeelte van de trein waarin je stil moet zijn. Dat staat duidelijk aangegeven voor iedereen die Engels, Frans of Nederlands kan lezen. Effectief voor iedereen dus.

Dat betekent dat je stil moet zijn. Dat betekent dat je je onthoudt van praten. Dat is alles.

En nu het voor jullie nieuwe:

Dat geldt OOK als de trein stilstaat.
Dat geldt OOK als de omroep gesproken heeft en de trein het station binnen rijdt
Dat geldt OOK in het gangpad
Dat geldt OOK als je gebeld wordt
Dat geldt OOK als jij er geen zin in hebt.

In de stiltecoupé hou je je stil, punt. De volgende keer verkracht ik je zo hard anaal dat er niet eens meer "Het spijt me meneer Fles" uit je graf opstijgt.
  woensdag 19 november 2014 @ 20:36:40 #35
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_146820650
Niks aan toe te voegen.
pi_146821265
Een sticker of wat dan ook op de glazen deuren, met iets in de trant van 'DIT IS EEN STILTECOUPE!' zou al een stuk schelen. Klaarblijkelijk berijpen er nog genoeg mensen geen moer van de tekens op het raam..........
pi_146821303
Schopje KEL.
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 20:52:14 #38
155227 crew  Guppy
dus
pi_146821356
quote:
17s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Lieve KUTmensen.

Ik wil het even met jullie hebben over de stiltecoupé. Dat is dat gedeelte van de trein waarin je stil moet zijn. Dat staat duidelijk aangegeven voor iedereen die Engels, Frans of Nederlands kan lezen. Effectief voor iedereen dus.

Dat betekent dat je stil moet zijn. Dat betekent dat je je onthoudt van praten. Dat is alles.

Dat geldt OOK als de omroep gesproken heeft en de trein het station binnen rijdt

In de stiltecoupé hou je je stil, punt. De volgende keer verkracht ik je zo hard anaal dat er niet eens meer "Het spijt me meneer Fles" uit je graf opstijgt.
Ooooh de KUTmensen O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_146821404
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:49 schreef Adrie072 het volgende:
Een sticker of wat dan ook op de glazen deuren, met iets in de trant van 'DIT IS EEN STILTECOUPE!' zou al een stuk schelen. Klaarblijkelijk berijpen er nog genoeg mensen geen moer van de tekens op het raam..........
Ik vind jou een beetje naïef :Y
pi_146821419
quote:
11s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:50 schreef Anne het volgende:
Schopje KEL.
Haha Anne heeft een trigger op "anaal" _O-
pi_146821477
quote:
10s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Haha Anne heeft een trigger op "anaal" _O-
Nee, KUT, kut.
pi_146821517
Heb me vaak genoeg verbaasd over de uitleg van zowel jong als oud over de symbolen op de ramen, ze snappen het echt niet. Dus ik denk werkelijk dat het zou helpen.
pi_146821559
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:54 schreef Anne het volgende:

[..]

Nee, KUT, kut.
Oh, kut. KUT dus. Kut :6
pi_146821565
KUT hoeft toch niet meteen KEL? :?
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 20:57:44 #45
155227 crew  Guppy
dus
pi_146821586
Wat een KUTtopic is dit geworden tegenwoordig... ;(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_146821601
quote:
5s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
KUT hoeft toch niet meteen KEL? :?
De rest van je post wel. Bah.
pi_146821615
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:55 schreef Adrie072 het volgende:
Heb me vaak genoeg verbaasd over de uitleg van zowel jong als oud over de symbolen op de ramen, ze snappen het echt niet. Dus ik denk werkelijk dat het zou helpen.
Deze zaten uitgebreid te kakelen over "Ja HALLO normaal komen er mensen naar mij toe dat ik stil moet zijn :{w MAG IK OOK EENS WAT ZEGGEN?! "

Nee dan ben ik wel klaar met je O+
  woensdag 19 november 2014 @ 20:58:45 #48
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_146821625
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:49 schreef Adrie072 het volgende:
Die stickers zitten al op de ramen...

Misschien moeten ze het maar in de hoofdsteunen borduren (bij tweezitters) of op de tafels printen (vierzitters) zodat je er echt niet meer omheen kunt?
pi_146821635
je hebt helemaal gelijk.
ik ben ook voor een stiltetopic.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_146821640
quote:
3s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:57 schreef Anne het volgende:

[..]

De rest van je post wel. Bah.
Zat jij vanmiddag tegenover mij in de trein soms? }:|
pi_146821676
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een KUTtopic is dit geworden tegenwoordig... ;(
Dat is omdat Anne dat ene orgaan zo wijd uitmeet.
  woensdag 19 november 2014 @ 20:59:56 #52
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_146821679
quote:
Lieve KUTmensen.

Kunnen genieten van de Margiet Winter Fair dames ja? :P

Verder zou ik graag zien dat NS nog opneemt in de aanbesteding voor de bouw van de ICNG dat er een soort drone in wordt gemonteerd welke iedereen afschiet/tasert als diegene een hoger dB produceert dan toegestaan :)
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 21:00:59 #53
155227 crew  Guppy
dus
pi_146821728
quote:
11s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Zat jij vanmiddag tegenover mij in de trein soms? }:|
Jij begon! :6

Maar je hebt wel gelijk! Soms mis ik de trein O+
pi_146821777
quote:
10s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:59 schreef boriq het volgende:

[..]

Kunnen genieten van de Margiet Winter Fair dames ja? :P

Verder zou ik graag zien dat NS nog opneemt in de aanbesteding voor de bouw van de ICNG dat er een soort drone in wordt gemonteerd welke iedereen afschiet/tasert als diegene een hoger dB produceert dan toegestaan :)
En anders gewoon die stiltecoupés opheffen. Zou ik OOK prima vinden. Echt.
pi_146821938
Het topic wordt er wel weer een stuk levendiger op meteen :+
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 21:07:28 #56
155227 crew  Guppy
dus
pi_146821998
Even met wat vlees smijten doet wonderen :D
pi_146822095
Ja jij komt ook ineens weer "uit het niets" opduiken :P Valt niet op verder hoor :* _O-
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 21:11:21 #58
155227 crew  Guppy
dus
pi_146822167
Ik had ineens zin in een chocolate chip cookie, toen ik dit topic zag :@ die hebben ze niet bij het tankstation ;(
pi_146822204
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik had ineens zin in een chocolate chip cookie, toen ik dit topic zag :@ die hebben ze niet bij het tankstation ;(
Oh ik klik er zo een paar quintiljoen bij elkaar als je wil hoor :')
pi_146822207
Het zou fijn zijn als de omroep (automatisch/HC/meester) af en toe aandacht zou vragen voor stilte in de stiltecoupé... Maar zolang ze kwekkende mensen niet eens aanspreken als ze langs lopen lijkt me dat te veel gevraagd ;(.
dag
pi_146822290
quote:
Lieve KUTmensen.

Heb je er wat van gezegd?
pi_146822394
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:13 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Heb je er wat van gezegd?
Dat dan weer niet, zo'n internetlafbek ben ik ook wel weer :D
  woensdag 19 november 2014 @ 21:16:57 #63
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_146822425
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik wist het _O-
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 21:23:12 #64
155227 crew  Guppy
dus
pi_146822736
quote:
10s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh ik klik er zo een paar quintiljoen bij elkaar als je wil hoor :')
Om nom nom! :9
pi_146822971
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hehehehe, snap ik wel. Laatste vier keer dat ik er iets van gezegd heb kreeg ik ook bijna ruzie. Bij een van die keren had ik Kronos bij me en die kwam even onder de bank vandaan waar hij lag te slapen om mijn argumenten kracht bij te zetten. Verder heb ik altijd een koptelefoon op dus geen last van geluid en anderen ook niet van mij want daar heb ik mijn koptelefoon op uitgezocht.
pi_146823272
Ik heb op zich ook geen last van het geluid van anderen, als ik in een normalemensencoupé terecht kom. Daarom zeg ik ook: OF schaf die hele stiltecoupé af. Vind ik ook prima.

Vaak heb je in de spits sowieso geen keus. Maar ALS je dan in een stiltecoupé terechtkomt. Hou je er dan aan. En niet zo van "ja ik had wel ergens anders willen zitten maar druk dus fuckit ik ga hier wel praten." 8)7 Daar erger ik me dus dood aan. En ik ben vast niet de enige.

Meestal probeer ik zelfs de stiltecoupé te mijden om rustig te kunnen slapen. Geluid is er toch wel, en ik hoef dan niet de hele reis te denken AAAARGH STRAKS GAAT ER IEMAND WAT VAN ZEGGEN EN IS HET RUZIE. Wereld op z'n kop natuurlijk, maar zo werkt het wel.

Schaf maar af dat onding. En dat betekent alleen de stickers weghalen dan he. Voordat dat grafbedrijf weer een excuus denkt te zien om alle stilterijtuigen "wegens technische problemen" aan de kant te moeten zetten. Er moeten wel mensen vervoerd worden. Zelfs de KUTmensen O+
pi_146823465
Overigens wat die margriet winter fair nijlpaardenhoeren betreft: ik had sterk de indruk dat die de daluren afwachten. Morgen maar gewoon grotejongesvroeg de trein in en niet ouwewijvenvroeg.
pi_146823536
Als de trein afgeladen is en mensen praten in een stiltecoupe doet het me niet zoveel. Maar als er geen kip in de trein zit en mensen gaan lekker zitten schreeuwen of telefoneren in een stiltecoupe dan denk ik wel even van :')
pi_146823877
Ik niet. Als ik keus HEB zit ik niet in de stiltecoupé namelijk :N
  woensdag 19 november 2014 @ 21:47:37 #70
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_146823934
Ik wel. :Y
pi_146823944
Regels zijn dus regels. Iets te makkelijk :P
pi_146824010
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Regels zijn dus regels. Iets te makkelijk :P
op wie reageer jij nou? :?

HIER MAG JE QUOTEN OOK AL IS HET HET LAATSTE BERICHT O+
pi_146824161
Oh fuck ja.
pi_146824451
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
nijlpaardenhoeren
Doe effe normaal svp.
pi_146824696
Niet zo huilen, hij zegt dezelfde dingen over mannen.
pi_146825316
Nijlhengstengigolo's heb ik nog niet zo vaak gebruikt trouwens. Maar goed CG wat stel je dan voor? Hoe moet ik "Dikke lelijke afstotelijke luidruchtige vrouwen waar ik een bloedhekel aan heb" dan bondig formuleren volgens jou? :?

Ik kan het wel gewoon over "vrouwen" hebben, maar eerlijk is eerlijk, daar zitten ook minder kwalijke exemplaren tussen :Y
pi_146826698
quote:
5s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nijlhengstengigolo's heb ik nog niet zo vaak gebruikt trouwens. Maar goed CG wat stel je dan voor? Hoe moet ik "Dikke lelijke afstotelijke luidruchtige vrouwen waar ik een bloedhekel aan heb" dan bondig formuleren volgens jou? :?

Ik kan het wel gewoon over "vrouwen" hebben, maar eerlijk is eerlijk, daar zitten ook minder kwalijke exemplaren tussen :Y
Dat ze lawaai maken kan ik me voorstellen maar zolang jouw uiterlijk niet minstens gelijk is aan een model denk ik dat jij je grote mond even dicht moet houden.
pi_146826717
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Niet zo huilen, hij zegt dezelfde dingen over mannen.
Bewijs?
pi_146826778
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:50 schreef computergirl het volgende:

[..]

Bewijs?
Sorry ik neem onze gesprekken nooit op maar het gaat met enige regelmaat over die teringlijer dit en klapjosti dat.
pi_146826913
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Sorry ik neem onze gesprekken nooit op maar het gaat met enige regelmaat over die teringlijer dit en klapjosti dat.
Dat vind ik een hele andere categorie dan nijlpaard.
Iemand beoordelen op gedrag vind ik prima, maar een vrouw uitschelden op haar postuur vind ik gewoon niet ok.
pi_146827063
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:54 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dat vind ik een hele andere categorie dan nijlpaard.
Iemand beoordelen op gedrag vind ik prima, maar een vrouw uitschelden op haar postuur vind ik gewoon niet ok.
Ugh. Okay, als je een topic opent op een plek waar het kan wil ik best wel even enkele honderden kilo's wetenschappelijk bewijs neerflikkeren dat ieder pondje door het mondje gaat en dat het ronduit ridicuul is dat vetzucht wel sociaal geaccepteerd is terwijl alcoholisme dat niet is maar dat lijkt me hier verder niet de juiste plaats.

En daarnaast betwijfel ik of nijlpaard wel zo op het postuur slaat maar dat kan Fles beter beantwoorden dan ik.
pi_146827082
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:50 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dat ze lawaai maken kan ik me voorstellen maar zolang jouw uiterlijk niet minstens gelijk is aan een model denk ik dat jij je grote mond even dicht moet houden.
Mens laat je niet zo kennen zeg :{w
pi_146827101
Ontopic maar weer?
pi_146827165
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:58 schreef Anne het volgende:
Ontopic maar weer?
Fine with me ^O^
pi_146827217
Die vergelijking met alcoholisme slaat nergens op.
Anyway. Ik vond dit gewoon even te ver gaan.
pi_146827255
quote:
15s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Mens laat je niet zo kennen zeg :{w
Want? Wat een slappe reactie
pi_146827358
Ga even je hormonen spuien in OUD of zo als je wilt zeg, de tering. Ik heb helemaal niks miszegd, jij maakt er een drama van alsof de wereld omlaag komt en het is mijn schuld? Get outta here :{w
pi_146827424
Ik heb geen kinderen, dus ik heb in OUD niks te zoeken.
pi_146827443
Allebei nu jullie zegje gedaan. Klaar.
pi_146828505
Ja hallo allemaal, we zullen het maar weer over treinen hebben. :)

Ik weet niet of ooit iemand van jullie ooit in India of Sri Lanka is geweest, maar dat rijden overal bussen rond van het Indiase merk Ashok Leyland. Nu was ik een beetje internet af aan het struinen en zo kwam ik erachter dat ze in Sri Lanka het fenomeen railbus heel letterlijk hebben genomen. Daar hebben ze deze Indiase bussen namelijk omgebouwd tot treinen, met dit als resultaat:

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2014 23:31:46 ]
  woensdag 19 november 2014 @ 23:33:42 #91
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_146828699
Ha, tof. :D

Dat hebben ze afgekeken van de Britten, de eerste Pacers zijn ook ontwikkeld op basis van bussen. :s)
pi_146828788
Die het ongetwijfeld weer hebben afgekeken van de Duitsers, die ooit een voertuig hebben ontwikkeld dat én een gewone bus én een railbus kan zijn: http://www.bahnbilder.de/(...)eisenbahnmuseum.html

Edit: Filmpje

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2014 23:38:44 ]
pi_146828820
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens wat die margriet winter fair nijlpaardenhoeren betreft: ik had sterk de indruk dat die de daluren afwachten. Morgen maar gewoon grotejongesvroeg de trein in en niet ouwewijvenvroeg.
Natuurlijk doen ze dat, annie van nummer 32 bij de Bingo heeft de kortingskaartjes al in de pocket met haar keuzedagen.
  woensdag 19 november 2014 @ 23:37:33 #94
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_146828868
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:36 schreef b2py het volgende:

[..]

Natuurlijk doen ze dat, annie van nummer 32 bij de Bingo heeft de kortingskaartjes al in de pocket met haar keuzedagen.
Maar ze staat wel eerst een half uur te kutten bij de kaartautomaat omdat ze niet weet op welk knopje ze moet drukken. :s)
pi_146828909
"Ik zeit toch Annie, je mot van te voreh ff kijke op de website van de NS joh. Staat zo een automaat gwoon om te oefenen!"
  woensdag 19 november 2014 @ 23:49:54 #96
418719 Prins_Pils
Lekkere pauper.
pi_146829366
'Op de WATTE van de NS?'
doei
pi_146829423
Webstek.
  woensdag 19 november 2014 @ 23:57:06 #98
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_146829638
"Op de, euh... de euh... wep saaaait! Nee, niet op Feesboek, dat vind je wel via de Goegel"
pi_146829715
"Oh, ik bel mijn zoon (/dochter, blijkt vanavond...) wel, die weet alles van treinen" :')
Bij twijfel: gebruik beton.
pi_146829722
Dames, dit is een STILTEcoupé. Dank u wel.
  donderdag 20 november 2014 @ 00:03:12 #101
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_146829844
"Hoor je dat Bep, we zitten in de stiltecoupé hihihihihihihi oh wat stom van ons sorry meneer, het was ons echt niet opgevallen... maar het staat ook to-taal niet aangegeven hoor! Maar het is toch niet erg als we een beetje praten daar heeft u echt geen last van hoor hihihihihi"
  donderdag 20 november 2014 @ 00:05:41 #102
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_146829929
  donderdag 20 november 2014 @ 00:05:51 #103
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_146829936
Heee Dennis. Hoe zit dat met parkeren op Bad Bentheim? Ik wil m'n auto op maandagochtend 8 december rond 07u daar parkeren, en kom pas woensdagavond 10 december weer terug. Is gratisj toch?
Moet de eerste trein uit Bentheim naar Hannover hebben ..... En de laatste Westfalenbahn terug ... Of nóg 2 overnachtingen erbij, maar dit is goedkoper.
pi_146829939
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:03 schreef James1988 het volgende:
"Hoor je dat Bep, we zitten in de stiltecoupé hihihihihihihi oh wat stom van ons sorry meneer, het was ons echt niet opgevallen... maar het staat ook to-taal niet aangegeven hoor! Maar het is toch niet erg als we een beetje praten daar heeft u echt geen last van hoor hihihihihi"
You create misery
Have your cake, and eat it.
  donderdag 20 november 2014 @ 00:06:58 #105
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_146829968
quote:
14s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

You create misery
Have your cake, and eat it.

Het beste middel tegen shit over je heen krijgen is een hele grote paraplu :7
  donderdag 20 november 2014 @ 00:13:10 #106
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_146830158
Dit kan ik als grap dan wel een keer waarderen

pi_146830719
Tsja, als NS iets kan vergallen... Dan zullen ze het vergallen ook *O* Eindelijk iets wat ze WEL kunnen *O*
  Redactie Sport donderdag 20 november 2014 @ 02:23:43 #108
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_146832140
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:05 schreef greavy het volgende:
Heee Dennis. Hoe zit dat met parkeren op Bad Bentheim? Ik wil m'n auto op maandagochtend 8 december rond 07u daar parkeren, en kom pas woensdagavond 10 december weer terug. Is gratisj toch?
Moet de eerste trein uit Bentheim naar Hannover hebben ..... En de laatste Westfalenbahn terug ... Of nóg 2 overnachtingen erbij, maar dit is goedkoper.
Is niet meer gratis, kost nu ¤0,50 per uur met maximum van ¤3 per dag. Er is ook een weekkaart te koop voor 8 euro, zie http://www.wn.de/Muenster(...)-go-bleibt-kostenlos
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  donderdag 20 november 2014 @ 07:29:34 #109
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_146832810
Nog geen meter afgelegd en al vrijwel zeker +30 aan de broek. Zo'n dag.
  donderdag 20 november 2014 @ 08:06:43 #110
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_146833018
Is de nieuwe HAFAS cq Android offline Railplanner al uit?
  donderdag 20 november 2014 @ 08:33:02 #111
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_146833223
Pluspunt voor de NS: een overvolle sprinter met SGMm-3 voorzien van een extra SGMm-2.

Minpunt voor de NS:
Bovenstaande zorgde voor een vertraging van +11

Niet dat ik er mee zit, ik had er al op gegokt dat deze sprinter vertraging had.
So we just called him Fred
  donderdag 20 november 2014 @ 09:47:50 #112
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_146834387
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 02:23 schreef dennistd het volgende:

[..]

Is niet meer gratis, kost nu ¤0,50 per uur met maximum van ¤3 per dag. Er is ook een weekkaart te koop voor 8 euro, zie http://www.wn.de/Muenster(...)-go-bleibt-kostenlos
Ok, weekkaartje uit de automaat(?) regelen dus.
  donderdag 20 november 2014 @ 09:52:06 #113
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_146834486
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 08:06 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Is de nieuwe HAFAS cq Android offline Railplanner al uit?
De definitieve is nog niet uit, maar via de DB Fahrplaninformation 2014 kan je wel een update binnen halen. Bij het opstarten kan je dan kiezen voor 'Deutschland / Europa (Vorschau)'. Dan krijg je DRGL2015 wel te zien.
  donderdag 20 november 2014 @ 11:02:07 #114
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_146835904
De nieuwe spoorbrug over het Maximakanaal bij Rosmalen is 4 centimeter te laag. De brug moet dus weer 4 centimeter opgehoogd worden. Tot die tijd doet Rijkswaterstaat het waterpeil 4 centimeter verlagen, zodat schepen er langs kunnen.

Was zojuist op het nieuws op de radio

[ Bericht 5% gewijzigd door greavy op 20-11-2014 11:25:16 ]
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 20 november 2014 @ 11:02:41 #115
Maffe Fries
pi_146835917
Wilde het net typen _O-
  donderdag 20 november 2014 @ 11:25:49 #116
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_146836471
Dan heeft iedereen toch weken/maanden zitten slapen, of ben ik nou gek :?
pi_146836675
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:25 schreef greavy het volgende:
Sja we zijn net van die V250's af dus het was hoog tijd voor wat nieuws :)
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 20 november 2014 @ 11:35:51 #118
Maffe Fries
pi_146836751
quote:
RWS is ook niet meer wat het geweest is :+
pi_146837088
quote:
Als je basisinformatie verkeerd wordt aangeleverd.. (Door RWS in dit geval, die beheren die waterwegen..)
  Redactie Sport donderdag 20 november 2014 @ 11:51:22 #120
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_146837157
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:47 schreef greavy het volgende:

[..]

Ok, weekkaartje uit de automaat(?) regelen dus.
Ja, je kunt kiezen voor verschillende kaartjes door met een knop door het menu te lopen, voor inworp van het geld. Wat je ook nog kunt doen is parkeren bij het hotel aan de BE-kant, maar of dat goed gaat meerdere dagen weet ik niet.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  donderdag 20 november 2014 @ 11:58:50 #121
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_146837322
8 Euro is geen probleem hoor. Gaan we dat gewoon doen.
pi_146838629
Weten we nog dat artikel van Bork over die stoomtrein in Amersfoort die teveel stank veroorzaakte? Dit heeft iemand als reactie er onder gezet.. :')

pi_146838649

On 30.10.2014, ETCS trial runs were held with NS E 186 007 and NMBS 2830 by Bombardier. From Leuven, the train ran to Libramont via Namen, Dinant and Bertrix. This image shows both locomotives sandwiching three I6 coaches in the Maasdal, just before entering the station of Dinant. - AV
  donderdag 20 november 2014 @ 13:00:33 #125
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_146838853
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 12:49 schreef b2py het volgende:
Weten we nog dat artikel van Bork over die stoomtrein in Amersfoort die teveel stank veroorzaakte? Dit heeft iemand als reactie er onder gezet.. :')

[ afbeelding ]
... uit Utrecht. :')
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 20 november 2014 @ 13:13:27 #126
Maffe Fries
pi_146839157
quote:

[ afbeelding ]
Sommige mensen hebben azijnzeiken tot dagelijkse praktijk verheven
  donderdag 20 november 2014 @ 13:31:27 #127
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_146839554
quote:

[ afbeelding ]
Een stoomtrein die madeliefjesgeur uitstoot heeft ook mijn voorkeur.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  donderdag 20 november 2014 @ 13:38:40 #128
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_146839783
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:52 schreef greavy het volgende:

[..]

De definitieve is nog niet uit, maar via de DB Fahrplaninformation 2014 kan je wel een update binnen halen. Bij het opstarten kan je dan kiezen voor 'Deutschland / Europa (Vorschau)'. Dan krijg je DRGL2015 wel te zien.
Ja, zover was ik ook al, maar die is nog niet compleet wat RER betreft, of stel achterlijke overstappen voor 8)7
  donderdag 20 november 2014 @ 13:49:46 #129
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_146840048
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

... uit Utrecht. :')
it wasn't me :N :) ik gebruik altijd netjes Bork.
pi_146840803
was er wat kapot aan die loc of zo? :? Kolenrook ruikt heerlijk man O+
  donderdag 20 november 2014 @ 14:22:46 #131
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_146840924
quote:
10s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet dan gelijk aan Polen/Zakopane denken als ik dat ruik :) .
  donderdag 20 november 2014 @ 14:30:44 #132
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_146841163
De makers van het Britse Realtime Trains (dat actuele treinposities doorgeeft op basis van info van Network Rail) hebben een systeem ontwikkeld zodat ook realtime info beschikbaar is voor museumtreinen die o.a. op museumlijnen rijden (waar geen tracking door NR plaatsvindt).
pi_146841443
quote:
14s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:22 schreef bork het volgende:

[..]

Ik moet dan gelijk aan Polen/Zakopane denken als ik dat ruik :) .
ja ik ook :D of elk ander niet al te stedelijk gebied in Polen O+
  donderdag 20 november 2014 @ 15:35:39 #134
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_146843088
quote:
:Y

* JDude is opgegroeid met een opa die een smederij runde.
pi_146843249
quote:
Het werkt op mij letterlijk als een soort Axe, ik ga gewoon kijken waar het vandaan komt als ik het ruik! O+
pi_146846952
Botsing trein met vrachtwagen tussen Olst en Deventer, hier staan een paar foto's;
http://www.destentor.nl/r(...)er-en-olst-1.4636506
Wat een ravage in de trein
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 20 november 2014 @ 17:53:44 #137
Maffe Fries
pi_146847021
Geen goede reclame voor het DDZ zo
  donderdag 20 november 2014 @ 18:22:26 #138
45532 ziggyziggyziggy
pi_146847773
quote:
11s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:50 schreef Viezze het volgende:
Botsing trein met vrachtwagen tussen Olst en Deventer, hier staan een paar foto's;
http://www.destentor.nl/r(...)er-en-olst-1.4636506
Wat een ravage in de trein
Erbuiten ook. Er schijnen zeven auto's in en naast het spoor te liggen.
pi_146847928
Wat een ravage. Zag ik nou dat een van de getroffen auto's een Multipla is? Dat is dan nog een geluk bij een ongeluk.
  donderdag 20 november 2014 @ 18:31:23 #140
45532 ziggyziggyziggy
pi_146847952
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 18:30 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wat een ravage. Zag ik nou dat een van de getroffen auto's een Multipla is? Dat is dan nog een geluk bij een ongeluk.
:D
pi_146847981
Zonde van die ddz
pi_146847996
Chauffeur van de vrachtwagen is overleden. Drie lichtgewonde passagiers en iemand met nekklachten naar het ziekenhuis.
pi_146848004
Bijna in Olst nu. Overstappen op trein.
pi_146848030
op het NOS journaal gingen twee Plan V'tjes over een brug die 4 cm te laag was. in Rosmalen.
Mat '64 in het NOS journaal :)
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 20 november 2014 @ 18:40:39 #145
45532 ziggyziggyziggy
pi_146848150
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 18:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
op het NOS journaal gingen twee Plan V'tjes over een brug die 4 cm te laag was. in Rosmalen.
Mat '64 in het NOS journaal :)
  donderdag 20 november 2014 @ 18:42:34 #146
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_146848204
Dat derde screenshot...

De bomen daalden en de chauffeur klom terug in zijn cabine? :X
pi_146848649
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 18:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Erbuiten ook. Er schijnen zeven auto's in en naast het spoor te liggen.
Vrachtwagen met auto's achterop :P
pi_146849894
Blijkbaar is er inmiddels nog een aanrijding geweest. Dit keer met lichte schade gelukkig: http://www.gelderlander.n(...)-element.page_teaser
  donderdag 20 november 2014 @ 19:44:08 #149
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_146850200
Fles, morgen ook op pad? Komen we elkaar nog ergens tegen?
  donderdag 20 november 2014 @ 19:57:16 #150
45532 ziggyziggyziggy
pi_146850683
Dus de teller vandaag staat op acht auto's en een vrachtwagen.
pi_146850753
quote:
5s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:44 schreef bork het volgende:
Fles, morgen ook op pad? Komen we elkaar nog ergens tegen?
geen idee? Ik ga begin van de middag naar Schiphol. Jij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')