Ongetwijfeld voor de lol.quote:
En Ian dan? Ook van de dames of is Patrick stiekem toch zijn onbereikbare droomman?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Ongetwijfeld voor de lol.![]()
Ik geloof dat Patrick Stewart momenteel voor de derde keer getrouwd is. (Telkens met vrouwen dus.)
Ik kan me nog afschermen tegen al die berichten (dat ik het wéét, lost niets op), maar jij absoluut niet natuurlijkquote:Op woensdag 19 november 2014 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Vreselijk inderdaad, Isa. Ik word er elke keer zo verdrietig van als ik me realiseer in wat voor wereld wij leven, en hoe weinig we er aan kunnen doen, en hoe weinig we stilstaan bij de realiteit van onze wereld...
Gevulde paprika met kalkoenfilet en feta.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb trouwens wel meer ingrediënten waar ik even niks leuks mee kan verzinnen.2 kleine kalkoenfilet plakken, 1 zalmfilet, 2 puntpaprika's, feta. Hoeft niet allemaal diner te zijn, mag ook lunch.
QFTquote:Op woensdag 19 november 2014 16:06 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, ik had al als waarde dat ik geen übergoedkope kleding koop omdat dat nooit voor een normaal loon gemaakt kan worden (denk Primark, of hoe heet die winkel), maar het zou zo fijn zijn als winkels gewoon wat duidelijker zouden zijn waar hun spullen vandaan komen. Ik wil best meer betalen als mensen er maar niet tot bloedens toe voor hebben moeten zwoegen.
Ja, ik stap ook geen primark in. H&M probeer ik ook te vermijden. Maar, je weet het inderdaad ook niet van duurdere merken...quote:Op woensdag 19 november 2014 16:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me nog afschermen tegen al die berichten (dat ik het wéét, lost niets op), maar jij absoluut niet natuurlijk![]()
Ben zo blij dat ik het geluk had in dit land te zijn geboren in deze tijd. En dan nog zijn zoveel mensen in Nederland zo ontevreden![]()
Maar goed, ik had al als waarde dat ik geen übergoedkope kleding koop omdat dat nooit voor een normaal loon gemaakt kan worden (denk Primark, of hoe heet die winkel), maar het zou zo fijn zijn als winkels gewoon wat duidelijker zouden zijn waar hun spullen vandaan komen. Ik wil best meer betalen als mensen er maar niet tot bloedens toe voor hebben moeten zwoegen.
Ian is 's Engelands grootste (en mooistequote:Op woensdag 19 november 2014 16:04 schreef drakin het volgende:
[..]
En Ian dan? Ook van de dames of is Patrick stiekem toch zijn onbereikbare droomman?
Dit.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:10 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja, ik stap ook geen primark in. H&M probeer ik ook te vermijden. Maar, je weet het inderdaad ook niet van duurdere merken...
O gelukkig maar, nog iets over van wat zojuist in diggelen vielquote:Op woensdag 19 november 2014 16:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Ian is 's Engelands grootste (en mooiste) nicht.
De mooiste quote uit de Keuringsdienst is nog wel van Nestlé, "How do you spell slave free?"quote:Op woensdag 19 november 2014 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Vreselijk![]()
https://decorrespondent.n(...)an/53156620-b76cd381
Even stil van.
Ja, zelfs dure merken laten hun kleding maken door sweatshops in China en zoquote:Op woensdag 19 november 2014 16:10 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja, ik stap ook geen primark in. H&M probeer ik ook te vermijden. Maar, je weet het inderdaad ook niet van duurdere merken...
Ik draag slechts bommeltjes, in NL gemaaktquote:Op woensdag 19 november 2014 16:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zelfs dure merken laten hun kleding maken door sweatshops in China en zoDat je een schoen koopt van 160 euro en daar heeft diegene die hem gemaakt heeft dan 10 cent aan verdiend.
quote:Op woensdag 19 november 2014 16:06 schreef Isabeau het volgende:
Ben zo blij dat ik het geluk had in dit land te zijn geboren in deze tijd. En dan nog zijn zoveel mensen in Nederland zo ontevreden![]()
Wat dacht je van de metalen in je telefoon? Chocolade? Koffie?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me nog afschermen tegen al die berichten (dat ik het wéét, lost niets op), maar jij absoluut niet natuurlijk![]()
Mijn telefoon is tweedehands en minstens heel oud (vraag Sunquote:Op woensdag 19 november 2014 16:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat dacht je van de metalen in je telefoon? Chocolade? Koffie?
Dat doe ik ook.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn telefoon is tweedehands en minstens heel oud (vraag Sun), chocolade doe ik alléén fair trade (zeker na een docu over cacaoplantages) en koffie drink ik niet
Misschien moet ik ook eens op mijn thee gaan letten met de meeste slavernij in India.
Wil niet zeggen dat ik heilig ben of zo, maar ben me wel van ellende in de wereld bewust en probeer er toch op te letten daar niet heel erg veel aan bij te dragen. Druppel gloeiende plaat, maar ik doe wel mijn best.
Altijd geniale foto's van hunquote:Op woensdag 19 november 2014 15:27 schreef minilot het volgende:
Wat heeft mijn favoriete Eftelingchickie heeft een gave muismat!
Via Twitter:
[ afbeelding ]
(Voor wie ze zo gauw niet herkent, dat zijn Sir Ian McKellen en Sir Patrick Stewart)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |