Neeeeeeeeeeeeeeeee louter speculatiequote:
te laatquote:Op woensdag 19 november 2014 11:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geen reeks homijn, omdat ik weer bang ben om te verliezen
Dit is niet Homijnquote:Op woensdag 19 november 2014 11:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
We willen geen vrouwelijke prez.quote:
Gedraag je eensquote:
Wie is hier nou mod? Gij of ik?quote:
Sorry, het is al gebeurd.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel godverdomme. Vraag een ban aan voor jezelfquote:
Bijzonder sneu, maar zie het van de zonnige zijde, er is nog ruimte zat voor verbetering!quote:Op woensdag 19 november 2014 11:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Sorry, het is al gebeurd.
Deel 1 van dit topic was trouwens mijn succesvolste KLB-topic ooit.
Ik heb meer ballen dan jij hebt.quote:
Dit is een banaanvraag he? Daar staat een ban op.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel godverdomme. Vraag een ban aan voor jezelf
Pics of het is niet waar.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb meer ballen dan jij hebt.
De lengte van deze reeks zal dat aantonen.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bijzonder sneu, maar zie het van de zonnige zijde, er is nog ruimte zat voor verbetering!
Grapjas.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ah, laat ik nu denken dat een blauwe naam stond voor een groot ego met een kort lontjequote:Op woensdag 19 november 2014 11:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie is hier nou mod? Gij of ik?
Ik? Tochquote:Op woensdag 19 november 2014 11:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie is hier nou mod? Gij of ik?
quote:
Jij hebt 3 testikels?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tenzij jij een verborgen ex van mij bent, weet je daar niets vanquote:
Ja, zo werkt het dus niet. Ik heb onder een andere naamquote:Op woensdag 19 november 2014 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit is een banaanvraag he? Daar staat een ban op.
Uhh, je mag wel toegeven hoor, iedereen hier weet al dat jij naaktpics hebt doorgestuurd.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tenzij jij een verborgen ex van mij bent, weet je daar niets van
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, laat ik nu denken dat een blauwe naam stond voor een groot ego met een kort lontje
Waarom wil je dat weten? Ben je hommo ofzo?quote:
Dat is een veelgemaakte fout. Het staat voor iemand met een groot ego en een strak kontje.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, laat ik nu denken dat een blauwe naam stond voor een groot ego met een kort lontje
Ben jij de nieuwe? Ga dan eens koffie halen!quote:
Zei je nou strak kontje?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is een veelgemaakte fout. Het staat voor iemand met een groot ego en een strak kontje.
[..]
Ben jij de nieuwe? Ga dan eens koffie halen!
Ik niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uhh, je mag wel toegeven hoor, iedereen hier weet al dat jij naaktpics hebt doorgestuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de enige homo in Nederland die geen nudes heeft volgens mijquote:Op woensdag 19 november 2014 11:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uhh, je mag wel toegeven hoor, iedereen hier weet al dat jij naaktpics hebt doorgestuurd.
Geloof ik geen biet van.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het dus niet. Ik heb onder een andere naamooit een subforumban voor mezelf aangevraagd, maar die kreeg ik niet.
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof je jezelf?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben de enige homo in Nederland die geen nudes heeft volgens mij
Jazeker, dat zei ik.quote:
waarvan ben je mod?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, kort lontje, maar dat vindt jij ook lekker volgens mij... Flinke pak slaag.quote:
GC, ze zijn op. Helaas.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
waarvan ben je mod?
Trouwens mag ik een banaan?
Je hebt meer ballen dan ik, ik heb 2, 2 is normaal, 3 is freakish. Dus nieuwsgierig.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Waarom wil je dat weten? Ben je hommo ofzo?
Neen dat is een tipquote:Op woensdag 19 november 2014 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
met suiker?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is een veelgemaakte fout. Het staat voor iemand met een groot ego en een strak kontje.
[..]
Ben jij de nieuwe? Ga dan eens koffie halen!
Praat voor jezelf zeg. Etsu is een net heerschap.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee, kort lontje, maar dat vindt jij ook lekker volgens mij... Flinke pak slaag.
Nee, zwart.quote:
En geschoren benen?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oke ga maar al je honderden gay contacten af en vraag of ze een naakt foto van me hebben. Hack mijn dropbox en drive en ga opzoek. Je komt er geen piem0l tegen. (dit betekend niet dat ik geen piemel heb).quote:
Waar dan wel van?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:15 schreef Homijn het volgende:
[..]
Toch is het waarWas trouwens niet voor KLB hoor
Wat lief.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Praat voor jezelf zeg. Etsu is een net heerschap.
Wat zonde zegquote:Op woensdag 19 november 2014 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt meer ballen dan ik, ik heb 2, 2 is normaal, 3 is freakish. Dus nieuwsgierig.
Sorry maar deze boi zal jij nooit over je heen krijgen
Dat heb ik niet hoorquote:
Goede vraag, geen idee!quote:Op woensdag 19 november 2014 11:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
waarom is een banaan vraag een ban eigenlijk?
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Praat voor jezelf zeg. Etsu is een net heerschap.
Daar kan ik geen oordeel over vellen, helaas.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat lief.Ik zou een goede moderator zijn.
Het feit dat je zo ontkent, zegt al genoeg.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oke ga maar al je honderden gay contacten af en vraag of ze een naakt foto van me hebben. Hack mijn dropbox en drive en ga opzoek. Je komt er geen piem0l tegen. (dit betekend niet dat ik geen piemel heb).
Schrijf dat voortaan in je dagboek aubquote:Op woensdag 19 november 2014 11:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]ik lachte hardop toen ik dit las.
Snap ikquote:
Iemand durft zijn handen niet in het vuur te stekenquote:Op woensdag 19 november 2014 11:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar kan ik geen oordeel over vellen, helaas.
Ik ben het niet eens met die uitspraak, maar van sterke zwarte koffie hou ik wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
http://t1.gstatic.com/ima(...)cShEgn_DYTyOsWzwf-Zf
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Iemand durft zijn handen niet in het vuur te steken
Maar, dan zou ik nooit meer iets op FOK posten... Dat zou toch zonde zijn. Ik lever veel bij aan deze community.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schrijf dat voortaan in je dagboek aub
Dat hoeft ook weer niet, maar als je hard op lacht om mijn posts mag dat in je dagboek.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maar, dan zou ik nooit meer iets op FOK posten... Dat zou toch zonde zijn. Ik lever veel bij aan deze community.
Nietusquote:Op woensdag 19 november 2014 11:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het feit dat je zo ontkent, zegt al genoeg.
Niets.quote:
Ik drink mijn koffie hoe ik mijn vrouw niet wiltquote:Op woensdag 19 november 2014 11:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met die uitspraak, maar van sterke zwarte koffie hou ik wel.
Oke, mag ik mijn dagboek dan wel delen op FOK! ?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niet, maar als je hard op lacht om mijn posts mag dat in je dagboek.
Zoet, melkerig en met slagroom?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik drink mijn koffie hoe ik mijn vrouw niet wilt
quote:
quote:
Daar heb ik toch niets over gezegd?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oke, mag ik mijn dagboek dan wel delen op FOK! ?
Neen, dat weet ik, maar ik denk ik vraag nu alvast om toestemmingquote:Op woensdag 19 november 2014 11:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niets over gezegd?
verzadigt en bruinquote:Op woensdag 19 november 2014 11:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zoet, melkerig en met slagroom?
Alsjeblieft. Word ik dan ook rijk?quote:
quote:
Dat zou in een democratie goed werken. Helaas is FOK! dat niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:27 schreef Dingflofbips het volgende:
Ik zou pleiten voor 'openbare' verkiezingen.
Dm Naaktpics van safa dan zorg ik dat je mod wordtquote:Op woensdag 19 november 2014 11:31 schreef Fylax het volgende:
Fylax is love, Fylax is life dat weten jullieeeee
yoquote:Op woensdag 19 november 2014 11:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dm Naaktpics van safa dan zorg ik dat je mod wordt
Geef even aan als je ze hebt, dan bel ik even 112 opquote:Op woensdag 19 november 2014 11:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dm Naaktpics van safa dan zorg ik dat je mod wordt
Ik wacht met smartquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
Sorry Fylax, je moet op z'n minst donshaartjes hebben om KLB te modden.
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
Is goed. Staan toch niet op m'n harde schijfquote:Op woensdag 19 november 2014 11:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Geef even aan als je ze hebt, dan bel ik even 112 op
Kan er ook niet aan doen. Waarom denk je dat ik op GC zit?quote:
Wow ik dacht net aan mn donsbaard voordat je dat zeiquote:Op woensdag 19 november 2014 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
Na het lezen van dit bericht ben ik er wel over uit wie de nieuwe mod zou moeten worden.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wow ik dacht net aan mn donsbaard voordat je dat zei
Nee gelukkig maarquote:Op woensdag 19 november 2014 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
Gelukkig heb ik er niets over te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Zeker Omdat ik turkbenquote:Op woensdag 19 november 2014 11:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Fylax heeft meer baardgroei dan ik heb
Wacht, ben je Turk?quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Na het lezen van dit bericht ben ik er wel over uit wie de nieuwe mod zou moeten worden.
Nu snap ik het, je hebt geen piemelpics omdat je geen piemel hebt en nu heb je amper baardgroei, dus je bent een wijf.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Fylax heeft meer baardgroei dan ik heb
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wacht, ben je Turk?
Turken maken we geen mod.
Nah ben gewoon Nederlander maar met een turkse opa, een beetje turks bloed dus.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wacht, ben je Turk?
Penisbaardquote:Op woensdag 19 november 2014 11:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu snap ik het, je hebt geen piemelpics omdat je geen piemel hebt en nu heb je amper baardgroei, dus je bent een wijf.
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu snap ik het, je hebt geen piemelpics omdat je geen piemel hebt en nu heb je amper baardgroei, dus je bent een wijf.
Man man man, en dat nog voor de pauze.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Effe screenshot maken en naar politie sturen.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wacht, ben je Turk?
En wat ga je dan zeggen? Kanovinnie, collega van zargon de Turk, die in het Turkentopic meepost is een racist?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:38 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Effe screenshot maken en naar politie sturen.
Oke. Ik ben alleen 20 en jij bent?quote:
15.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oke. Ik ben alleen 20 en jij bent?
Nee. Ik ben gewoon gegift met beparende scheerkosten.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:37 schreef Etsu het volgende:
Scheren.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gewoon gegift met beparende scheerkosten.
Thuis mag ik gewoon drinken en ben toch altijd thuis.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:40 schreef HPLC het volgende:
Je moet minimaal op biergerechtigde leeftijd zijn
Kijk. Ik heb gewoon nog geen baard. Ik heb een klein sikje en een snorrteje. Als ik naar mijn broer kijk dan kan het nog wel jaren duren of gewoon nooit komen, want hij is 28 jaar en heeft amper iets. Zucht... Halve mannen in deze familiequote:
haha halfwijfquote:Op woensdag 19 november 2014 11:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Kijk. Ik heb gewoon nog geen baard. Ik heb een klein sikje en een snorrteje. Als ik naar mijn broer kijk dan kan het nog wel jaren duren of gewoon nooit komen, want hij is 28 jaar en heeft amper iets. Zucht... Halve mannen in deze familie
WATquote:
Dan ben je nog niet op biergerechtigde leeftijd. Enkel dom.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Thuis mag ik gewoon drinken en ben toch altijd thuis.
uh neequote:Op woensdag 19 november 2014 11:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet op biergerechtigde leeftijd. Enkel dom.
Je opmerking was bijna grappig.quote:
Wil nog niet zeggen dat je gerechtigd bent.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Thuis mag ik gewoon drinken en ben toch altijd thuis.
Mannen die hun mod-heerschap beindigenquote:
boeiuhquote:Op woensdag 19 november 2014 11:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil nog niet zeggen dat je gerechtigd bent.
dit.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
IK MIS JE NU AL.
dit worden 3 zware maanden
Kun je het niet zelf effe naar de popo sturen?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En wat ga je dan zeggen? Kanovinnie, collega van zargon de Turk, die in het Turkentopic meepost is een racist?
VOG?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:43 schreef hugecooll het volgende:
Nou, de benodigde VOG voor modschap kan Fylax nu wel op z'n buik schrijven
Ik zal het naar de internetpolitie sturen.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:43 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Kun je het niet zelf effe naar de popo sturen?
Toch het minste wat je kunt doen als je zo'n opmerking maakt.
Verklaring omtrend gedrag.quote:
hij meent t toch niet, niet alles zo serieus nemenquote:Op woensdag 19 november 2014 11:43 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Kun je het niet zelf effe naar de popo sturen?
Toch het minste wat je kunt doen als je zo'n opmerking maakt.
Chroestjov, mortaxx en Dimachaerus die hebben baarden die hebben baardenquote:Op woensdag 19 november 2014 11:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Mannen die hun mod-heerschap beindigen
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zal het naar de internetpolitie sturen.
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Beverton lijkt me wel een goede optie.
Daaraan herken je de eckte ecktequote:Op woensdag 19 november 2014 11:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chroestjov, mortaxx en Dimachaerus die hebben baarden die hebben baarden
Jij hebt geen baardquote:Op woensdag 19 november 2014 11:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA nu kan ik al je posts verwijderen en je kan er niets tegen doen!quote:Op woensdag 19 november 2014 11:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet zo overdrijvenquote:Op woensdag 19 november 2014 11:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
IK MIS JE NU AL.
dit worden 3 zware maanden
Dies ook op verkansiequote:Op woensdag 19 november 2014 11:45 schreef Etsu het volgende:
Wat denken jullie van jantjevertonghen? Lijkt me een goeie.
Ik heb nog powers hequote:Op woensdag 19 november 2014 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA nu kan ik al je posts verwijderen en je kan er niets tegen doen!
Vanaf morgen begin ik ermee
Zo ben ikquote:Op woensdag 19 november 2014 11:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent degene die harten breekt hier
Ik heb ook altijd pechquote:
Was er wel. Marie.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:47 schreef HPLC het volgende:
Capuchon_Jongen kan ook. Is er eigenlijk een Belgische mod?
Op fok.be mag hij wel mod wordenquote:Op woensdag 19 november 2014 11:47 schreef HPLC het volgende:
Capuchon_Jongen kan ook. Is er eigenlijk een Belgische mod?
Ach... Nederlandsquote:
Bah.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zal het naar de internetpolitie sturen.
Ja die bedoel ik.quote:
Dat heb ik wel vakerquote:Op woensdag 19 november 2014 11:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je opmerking was bijna grappig.
Ik ook.quote:
MEN is op de zondagavond een gekkehuis hoor!!!quote:Op woensdag 19 november 2014 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
Wel leuk om te zien dat er op KLB nu net zo veel mods zijn als op MEN
waar mod jij dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
Wel leuk om te zien dat er op KLB nu net zo veel mods zijn als op MEN
quote:
Dat is je favo forum toch?quote:
Ik heb dit ergens eerder gezien.... mijn geheugen laat me even in de steek.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:30 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hope, progress, change
Het is tijd voor een nieuw begin.
quote:Op woensdag 19 november 2014 12:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb dit ergens eerder gezien.... mijn geheugen laat me even in de steek.
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:12 schreef richolio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met die semi-revolutie laatst.
Of natuurlijk de presidentiële campagne van Obama. Of jouw posters.
Weer dat hele drama? Je gaat na een paar maanden toch ook niet dezelfde afleveringen van Goede Tijden Slechte Tijden herhalen?quote:Op woensdag 19 november 2014 12:13 schreef Faux. het volgende:
Kunnen we niet gewoon de topics van afgelopen zomer hiervoor recyclen?
Je weet wat het lot van dit topic is hè, als je daar al te nadrukkelijk over gaat speculeren?quote:Op woensdag 19 november 2014 12:27 schreef HPLC het volgende:
Waarom stopt ineens iedereen ermee? Je krijgt bijna het idee dat er wat aan de hand is
Dank, dank. Gezien mijn vele geslaagde woordgrappen op dit forum ben ik vandaag met een bannercampagne begonnen: KLB / Reclames die het beeld inspringenquote:Op woensdag 19 november 2014 12:28 schreef trucker3 het volgende:
Homijn moet zich weer verkiesbaar stellen voor deze functie imo. Het is daarom van belang zo gauw mogelijk een verkiezingscampagne op poten te zetten. Heftig lobbyen achter de schermen, een charmeoffensief inzetten (zoals deadprez) en fundraisers bij elkaar zien te krijgen. Het inzetten van bekende Fokkers (BF'ers) in zijn campagne is tevens een must wil hij enige kans maken.
Het mediacircus kan wat mij betreft weer beginnen: Homijn4mod2014!
Ja, dat is wel zo veiligquote:Op woensdag 19 november 2014 12:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je weet wat het lot van dit topic is hè, als je daar al te nadrukkelijk over gaat speculeren?
Ik stel voor dat we het gewoon op toeval houden.
Deze manquote:Op woensdag 19 november 2014 12:01 schreef Thezappa het volgende:
voedelbietel en dead , die doen toch hele dagen niets?
Feeling met het gewone volk. +1quote:Op woensdag 19 november 2014 12:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deze man.
Ben gewoon weer arbeider.
Ja hoor, maar ik ben nergens staatshoofd van.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:36 schreef HPLC het volgende:
Hey Homijn, mag ik jouw minister van propaganda worden?
o doet die tegenwoordigquote:Op woensdag 19 november 2014 12:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deze man.
Ben gewoon weer arbeider.
Goede ui m'n vrindquote:
Ga jij eens even heel snel je bek houdenquote:
stink ik naar ui danquote:Op woensdag 19 november 2014 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga jij eens even heel snel je bek houden
Geeft niet, de coup moet nog plaatsvindenquote:Op woensdag 19 november 2014 12:50 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik ben nergens staatshoofd van.
Nee denk het niet. Volgens mij is het Frank_Drebinquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:10 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Volgens mij wordt het Netsplitter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |