Neeeeeeeeeeeeeeeee louter speculatiequote:
te laatquote:Op woensdag 19 november 2014 11:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geen reeks homijn, omdat ik weer bang ben om te verliezen
Dit is niet Homijnquote:Op woensdag 19 november 2014 11:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
We willen geen vrouwelijke prez.quote:
Gedraag je eensquote:
Wie is hier nou mod? Gij of ik?quote:
Sorry, het is al gebeurd.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel godverdomme. Vraag een ban aan voor jezelfquote:
Bijzonder sneu, maar zie het van de zonnige zijde, er is nog ruimte zat voor verbetering!quote:Op woensdag 19 november 2014 11:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Sorry, het is al gebeurd.
Deel 1 van dit topic was trouwens mijn succesvolste KLB-topic ooit.
Ik heb meer ballen dan jij hebt.quote:
Dit is een banaanvraag he? Daar staat een ban op.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel godverdomme. Vraag een ban aan voor jezelf
Pics of het is niet waar.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb meer ballen dan jij hebt.
De lengte van deze reeks zal dat aantonen.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bijzonder sneu, maar zie het van de zonnige zijde, er is nog ruimte zat voor verbetering!
Grapjas.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ah, laat ik nu denken dat een blauwe naam stond voor een groot ego met een kort lontjequote:Op woensdag 19 november 2014 11:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie is hier nou mod? Gij of ik?
Ik? Tochquote:Op woensdag 19 november 2014 11:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie is hier nou mod? Gij of ik?
quote:
Jij hebt 3 testikels?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tenzij jij een verborgen ex van mij bent, weet je daar niets vanquote:
Ja, zo werkt het dus niet. Ik heb onder een andere naamquote:Op woensdag 19 november 2014 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit is een banaanvraag he? Daar staat een ban op.
Uhh, je mag wel toegeven hoor, iedereen hier weet al dat jij naaktpics hebt doorgestuurd.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tenzij jij een verborgen ex van mij bent, weet je daar niets van
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, laat ik nu denken dat een blauwe naam stond voor een groot ego met een kort lontje
Waarom wil je dat weten? Ben je hommo ofzo?quote:
Dat is een veelgemaakte fout. Het staat voor iemand met een groot ego en een strak kontje.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, laat ik nu denken dat een blauwe naam stond voor een groot ego met een kort lontje
Ben jij de nieuwe? Ga dan eens koffie halen!quote:
Zei je nou strak kontje?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is een veelgemaakte fout. Het staat voor iemand met een groot ego en een strak kontje.
[..]
Ben jij de nieuwe? Ga dan eens koffie halen!
Ik niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uhh, je mag wel toegeven hoor, iedereen hier weet al dat jij naaktpics hebt doorgestuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de enige homo in Nederland die geen nudes heeft volgens mijquote:Op woensdag 19 november 2014 11:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uhh, je mag wel toegeven hoor, iedereen hier weet al dat jij naaktpics hebt doorgestuurd.
Geloof ik geen biet van.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het dus niet. Ik heb onder een andere naamooit een subforumban voor mezelf aangevraagd, maar die kreeg ik niet.
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof je jezelf?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben de enige homo in Nederland die geen nudes heeft volgens mij
Jazeker, dat zei ik.quote:
waarvan ben je mod?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, kort lontje, maar dat vindt jij ook lekker volgens mij... Flinke pak slaag.quote:
GC, ze zijn op. Helaas.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
waarvan ben je mod?
Trouwens mag ik een banaan?
Je hebt meer ballen dan ik, ik heb 2, 2 is normaal, 3 is freakish. Dus nieuwsgierig.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Waarom wil je dat weten? Ben je hommo ofzo?
Neen dat is een tipquote:Op woensdag 19 november 2014 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
met suiker?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is een veelgemaakte fout. Het staat voor iemand met een groot ego en een strak kontje.
[..]
Ben jij de nieuwe? Ga dan eens koffie halen!
Praat voor jezelf zeg. Etsu is een net heerschap.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee, kort lontje, maar dat vindt jij ook lekker volgens mij... Flinke pak slaag.
Nee, zwart.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |