quote:
Toch bijna 20 uur ingestoken, hoor. Donderdagavond gelijk begonnen, toen vrijdagavond + het weekend veel gespeeld.quote:
Ik doe het in kleine brokjes maar het begint nu al een instant klassieker te lijkenquote:Op maandag 3 april 2017 19:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toch bijna 20 uur ingestoken, hoor. Donderdagavond gelijk begonnen, toen vrijdagavond + het weekend veel gespeeld.
Supergoed, van begin tot eind
Jammer is dat altijd, het mooiste is als stukjes in elkaar vallen dat je echt zo iets hebt van ooooh zo zat dat.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:53 schreef Faxie het volgende:
Dreamfall heeft wel last van het 'te veel twists en uitleg' syndroom op het eind zeg pff. Maar ik vermaak me prima
Idd. Dat de onthullingen gewoon geleidelijk komen, en niet allemaal tegelijk aan het eind.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jammer is dat altijd, het mooiste is als stukjes in elkaar vallen dat je echt zo iets hebt van ooooh zo zat dat.
tell mequote:Op dinsdag 18 april 2017 20:23 schreef Faxie het volgende:
(hoewel je soms behoorlijk ouderwets vast kunt zitten)
Toch zitten er geen échte klotepuzzels in, imho. Alles is redelijk logisch en er zijn ook wel wat hints hier en daar om je verder te helpen.quote:
Ik ben gewoon niet zo snelquote:Op woensdag 19 april 2017 16:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toch zitten er geen échte klotepuzzels in, imho. Alles is redelijk logisch en er zijn ook wel wat hints hier en daar om je verder te helpen.
Exact hetzelfde spel als vroeger, alleen een stuk mooierquote:Op woensdag 26 april 2017 21:56 schreef Geralt het volgende:
Remake van Full Throttle mag er wezen overigens. Met veel plezier uitgespeeld weer
quote:
Merk wel dat er van die momenten zijn dat je heel veel verder komt en dan weer een hele tijd vastzit. Volgens steam zit ik er nu 6 uur achter zit in deel 3 (het moment dat ransom dolores en haar vader speelbaar worden) en heb op de to do lijstjes iedereen nog 1 of 2 essentiele dingetjes over.... maarja die zijn niet voor niets de lastigste dingen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Good for you. Heb je er ten minste een beetje plezier van
Ja, dat is vaak zo bij adventure gamesquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Merk wel dat er van die momenten zijn dat je heel veel verder komt en dan weer een hele tijd vastzit.
Ik heb er volgens Steam uiteindelijk 19 uur over gedaan om de game uit te spelen. Dus je hebt nog even te gaanquote:Volgens steam zit ik er nu 6 uur achter zit in deel 3 (het moment dat ransom dolores en haar vader speelbaar worden) en heb op de to do lijstjes iedereen nog 1 of 2 essentiele dingetjes over.... maarja die zijn niet voor niets de lastigste dingen.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is vaak zo bij adventure games
[..]
Ik heb er volgens Steam uiteindelijk 19 uur over gedaan om de game uit te spelen. Dus je hebt nog even te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UIteindelijk 19 uur over gedaan.
[ Bericht 2% gewijzigd door Bosbeetle op 10-05-2017 21:52:52 ]En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |