SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heel klote voor Andersen dit. Niet alleen was de jongen net goed bezig, een paar tanden eruit is echt verschrikkelijk. Hier heb je ook de rest van je leven last van.
Hopelijk is hij over een paar weken weer terug.#FreeHat![]()
Dit is serieus ? XDquote:Op woensdag 19 november 2014 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je hebt je tanden toch helemaal niet nodig bij het voetballen joh.
Gewoon in de basis zaterdag.RED ONS HENNIEGOD![]()
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=229909
Alles om Ajax tegen te werken na de goede prestaties van Milik de kunstgrasspits!!Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Zeer terecht. Kunstgras op profniveauquote:Op woensdag 19 november 2014 07:32 schreef PeeJie_ het volgende:
Alles om Ajax tegen te werken na de goede prestaties van Milik de kunstgrasspits!!![]()
![]()
Milik
Die speelt zaterdag gewoon
Andersen![]()
Kutzooi, hij begon net lekker te draaien. Hoop dat hij snel weer hersteld is.![]()
Geen zorgen de knjb werkt het wel tegenquote:Op woensdag 19 november 2014 07:32 schreef PeeJie_ het volgende:
Alles om Ajax tegen te werken na de goede prestaties van Milik de kunstgrasspits!!![]()
In de kringen waar hij zich begeeft vinden ze het juist fijn dat hij wat minder tanden heeft.quote:Op woensdag 19 november 2014 07:56 schreef S15 het volgende:
Milik
Die speelt zaterdag gewoon
Andersen![]()
Kutzooi, hij begon net lekker te draaien. Hoop dat hij snel weer hersteld is.![]()
Jij kan het weten, ik hoor je al dagen nergens anders over.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:10 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In de kringen waar hij zich begeeft vinden ze het juist fijn dat hij wat minder tanden heeft.![]()
Je bent wel erg geobsedeerd. Beetje verliefd?quote:Op woensdag 19 november 2014 08:10 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In de kringen waar hij zich begeeft vinden ze het juist fijn dat hij wat minder tanden heeft.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Iemand een pic van Michael Bubl die een middelvinger naar het publiek in Ahoy toonde als boodschap van publiek uit Amsterdam?Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 10:09 schreef Planga het volgende:
Iemand een pic van Michael Bubl die een middelvinger naar het publiek in Ahoy toonde als boodschap van publiek uit Amsterdam?![]()
![]()
Wie de fuck is Michael Bublquote:Op woensdag 19 november 2014 10:09 schreef Planga het volgende:
Iemand een pic van Michael Bubl die een middelvinger naar het publiek in Ahoy toonde als boodschap van publiek uit Amsterdam?![]()
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Schone en Klaassen al weer fit voor dit weekend?"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Leuk, Maxwell. Hij ziet wel hoe ontzettend belangrijk Thuli is voor Ajax. Dat is het inzicht van iemand die er verstand van heeft, en dat is ook gelijk wat vele hier missen.quote:Of er in het huidige Ajax spelers rondlopen die dezelfde weg als hij gaan bewandelen is afwachten, maar Maxwell ziet in ieder geval genoeg potentie. Met name Thulani Serero en Anwar El Ghazi springen er wat hem betreft uit. "Serero had in die wedstrijd tegen ons veel power", vond hij. "En El Ghazi is een typische vleugelspits die in de filosofie van de club past."![]()
Klaassen lijkt me wel, en Schne denk ik dat hij gewoon weg is gegaan uit voorzorgquote:Op woensdag 19 november 2014 14:46 schreef gniffie het volgende:
Schone en Klaassen al weer fit voor dit weekend?
kudt kunstgras![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Leuk, Maxwell. Hij ziet wel hoe ontzettend belangrijk Thuli is voor Ajax. Dat is het inzicht van iemand die er verstand van heeft, en dat is ook gelijk wat vele hier missen.
![]()
Serero!!11!!!!
![]()
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Serero is een van onze beste spelers, maar hij maakt geen goals,dan ben je natuurlijk een slechte speler![]()
als hij een forser formaat zou hebben (nietviesdik) is hij misschien wel nog beterquote:Op woensdag 19 november 2014 14:53 schreef Brammess het volgende:
Serero is een van onze beste spelers, maar hij maakt geen goals,dan ben je natuurlijk een slechte spelerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Zeker, maar hij is nu ook heel erg fel op de bal.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als hij een forser formaat zou hebben (nietviesdik) is hij misschien wel nog beter![]()
met enkel prima spelers wordt het nog niks in europa....quote:Op woensdag 19 november 2014 14:57 schreef S15 het volgende:
Serero is gewoon een prima speler voor Ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
eredivisie ken me jeuken
we moeten weer terug naar een behoorlijk niveau europeesFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
bron? of aanname?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik wist het ook nooit met serero, tot ik hem vorig jaar in de CL zag voetballen: constant tussen de linies aanspeelbaar, intelligente loopacties, juiste keuzes maken terwijl er weinig tijd is. Prima voetballertje.![]()
Juist Europees doet hij het heel goed. Maxwell zegt zoiets niet voor niets.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:58 schreef mokkiemok het volgende:
eredivisie ken me jeuken
we moeten weer terug naar een behoorlijk niveau europees![]()
Zijn beste wedstrijden speelt hij juist Europeesquote:Op woensdag 19 november 2014 14:58 schreef mokkiemok het volgende:
eredivisie ken me jeuken
we moeten weer terug naar een behoorlijk niveau europees
Verder moet je gewoon kampioen worden, wil je zeker zijn van CL voetbal. Dus de Eredivisie is wel degelijk van belang.![]()
dat is waar, vind serero ook 1 van de betere alleen is dat ook meteen het probleemquote:Op woensdag 19 november 2014 15:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Juist Europees doet hij het heel goed. Maxwell zegt zoiets niet voor niets.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dan moet je toch eerst nationaal naar een behoorlijk niveauquote:Op woensdag 19 november 2014 14:58 schreef mokkiemok het volgende:
eredivisie ken me jeuken
we moeten weer terug naar een behoorlijk niveau europees![]()
Zo netjes was hij niet ten opzichte van Ajax hoor. Geblesseerd geraakt, vervolgens op kosten van Ajax in Brazili revalideren en daarna niet zijn contract willen verlengen en gratis weg gaan richting Inter.quote:
Geweldige speler, dat wel.![]()
LitmanenAFCA zal zich hier de komende tijd wel niet meer laten zien.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Leuk, Maxwell. Hij ziet wel hoe ontzettend belangrijk Thuli is voor Ajax. Dat is het inzicht van iemand die er verstand van heeft, en dat is ook gelijk wat vele hier missen.Oh.![]()
Omdat Maxwell wat zegt op basis van 1 wedstrijd?quote:Op woensdag 19 november 2014 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LitmanenAFCA zal zich hier de komende tijd wel niet meer laten zien.![]()
Meer heb je niet nodig als voetballer.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat Maxwell wat zegt op basis van 1 wedstrijd?Oh.![]()
Hoe kan iemand die niet kan passen en schieten een van de beste spelers zijnquote:Op woensdag 19 november 2014 14:53 schreef Brammess het volgende:
Serero is een van onze beste spelers, maar hij maakt geen goals,dan ben je natuurlijk een slechte speler![]()
![]()
zo'n jongen wordt wat gevraagd, noemt 2 namen die in hem opkomen en het zijn daarom topspelers bedoel je?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer heb je niet nodig als voetballer.![]()
Ja nou zeg dat welquote:Op woensdag 19 november 2014 16:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoe kan iemand die niet kan passen en schieten een van de beste spelers zijn
Je moet de wedstrijd ook niet met je ogen dicht kijken![]()
Serero is gewoon een goede speler en dat merkt Maxwell blijkbaar wel als hij tegen hem speelt.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo'n jongen wordt wat gevraagd, noemt 2 namen die in hem opkomen en het zijn daarom topspelers bedoel je?
En dan heeft hij die naam blijkbaar toch onthouden.
Maar ok, jij bent geen fan van Serero. Dat kan.Oh.![]()
Serero kan prima passen.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoe kan iemand die niet kan passen en schieten een van de beste spelers zijn
Balletje op Milik tegen Barcelona
Oh.![]()
n voorzet? Kom op man Serero is toch niet van het niveau waar je naar moet streven als Ajax zijnde..quote:Op woensdag 19 november 2014 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero kan prima passen.
Balletje op Milik tegen Barcelona![]()
Ik heb niets tegen hem persoonlijk maar hij komt als voetballer gewoon te kortquote:Op woensdag 19 november 2014 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero is gewoon een goede speler en dat merkt Maxwell blijkbaar wel als hij tegen hem speelt.
En dan heeft hij die naam blijkbaar toch onthouden.
Maar ok, jij bent geen fan van Serero. Dat kan.![]()
Dan komt iedereen uit de selectie tekort.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
n voorzet? Kom op man Serero is toch niet van het niveau waar je naar moet streven als Ajax zijnde..Niet mee eens dus.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen hem persoonlijk maar hij komt als voetballer gewoon te kort
Oh.![]()
als je kijkt naar Klaassen - Andersen - Serero is hij toch gewoon de zwakste van de 3 en hij is ook nog eens een stuk ouder.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan komt iedereen uit de selectie tekort.
[..]
Niet mee eens dus.![]()
Maar als VM is hij op dit moment onze beste optie.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je kijkt naar Klaassen - Andersen - Serero is hij toch gewoon de zwakste van de 3 en hij is ook nog eens een stuk ouder.
Als aanvallende middenvelder heeft hij te weinig rendement, dat klopt.Oh.![]()
Bij gebrek aan beterquote:Op woensdag 19 november 2014 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als VM is hij op dit moment onze beste optie.![]()
Beetje dezelfde discussie als al zo vaak rond de spitspositie gevoerd is. Serero is inderdaad niet een speler die Ajax naar een hoger niveau zal brengen, maar zolang Viergever en Zimling en een a-junior zijn concurrenten zijn, lijkt het me toch verstandig om hem op te stellen.![]()
Hij kan het wel als je veel druk naar voren zet, hij is wel goed bij de omschakelmomenten van de tegenstander, in de normale opbouw komt hij wel tekort.quote:![]()
Geeft weer eens aan hoe weinig mensen hier verstand van voetbal hebben als je niet ziet dat Serero de motor is van het team en ook nog Andersen beter noemen. I just cant![]()
![]()
Andersen heeft wel meer talent, maar is op dit moment nog niet beter.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:25 schreef wickedmen het volgende:
Geeft weer eens aan hoe weinig mensen hier verstand van voetbal hebben als je niet ziet dat Serero de motor is van het team en ook nog Andersen beter noemen. I just cantOh.![]()
Hoe is het met zijn gebit?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andersen heeft wel meer talent, maar is op dit moment nog niet beter.![]()
twijfelgeval voor zaterdag. De Boer verwacht vrijdag een beslissing te kunnen nemen over zijn meespelen.quote:![]()
Interlandvoetbal heb je ook alleen maar last vanquote:Op woensdag 19 november 2014 16:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
twijfelgeval voor zaterdag. De Boer verwacht vrijdag een beslissing te kunnen nemen over zijn meespelen.![]()
Bedankt voor deze fantastische argumenten, je hebt me overtuigdquote:Op woensdag 19 november 2014 16:25 schreef wickedmen het volgende:
Geeft weer eens aan hoe weinig mensen hier verstand van voetbal hebben als je niet ziet dat Serero de motor is van het team en ook nog Andersen beter noemen. I just cant![]()
Hij heeft er verstand vanquote:Op woensdag 19 november 2014 16:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bedankt voor deze fantastische argumenten, je hebt me overtuigd![]()
Ik trek alleen een conclusie, anders zou je bij alles argumentatie moeten gebruiken. Zelfs het voornamelijkste.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bedankt voor deze fantastische argumenten, je hebt me overtuigd
Gras is groen.
Waarom is gras groen? Waarom denk je dat gras groen is? Is gras altijd groen?![]()
Die mensen van Ajax TV snappen het schoolsysteem niet zo goed.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:55 schreef Gruisman het volgende:
VMBO 3 commercieel medewerker? Ik neem aan dat ze daar MBO mee bedoelen?Oh.![]()
'De Boer feliciteert mij altijd na een doelpunt in de nationale ploeg’ #milik bit.ly/1zDkHSM
bewijs dat siggy zijn dagen zijn geteld hier![]()
Wat maakt het uit, het klinkt in beide gevallen als een volstrekt overbodig papiertje.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:55 schreef Gruisman het volgende:
VMBO 3 commercieel medewerker? Ik neem aan dat ze daar MBO mee bedoelen?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die Menig kan hem nog wel eens nodig gaan hebben.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, het klinkt in beide gevallen als een volstrekt overbodig papiertje.Oh.![]()
Ik doel uiteraard op het feit dat het een volstrekt waardeloze kwalificatie is.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Menig kan hem nog wel eens nodig gaan hebben.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nou aangezien ze er trots op zijn is het niet heel waardeloosquote:Op woensdag 19 november 2014 18:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik doel uiteraard op het feit dat het een volstrekt waardeloze kwalificatie is.
Oh.![]()
Nee hoor, die gaat gewoon geld verdienen als profvoetballer.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Menig kan hem nog wel eens nodig gaan hebben.![]()
Bij een club als GAE of Cambuur ofzo.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee hoor, die gaat gewoon geld verdienen als profvoetballer.
Dan kan je maar beter wat er naast houden.Oh.![]()
Tsja, ik ben sws voor Milik. Niet dat ik siggy haat hoor.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:31 schreef Brammess het volgende:
'De Boer feliciteert mij altijd na een doelpunt in de nationale ploeg’ #milik bit.ly/1zDkHSM
bewijs dat siggy zijn dagen zijn geteld hiergraag op anoniem![]()
Je kan je ergeren aan Siggy, maar het is niet zijn schuld dat hij niet goed genoeg is.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tsja, ik ben sws voor Milik. Niet dat ik siggy haat hoor.![]()
Tijd om eens bij VI of Studio Voetbal te gaan zitten, op zulke teksten zit iedereen te wachten.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je kan je ergeren aan Siggy, maar het is niet zijn schuld dat hij niet goed genoeg is.![]()
Harder trainen of rust in zijn (mentale) spel ligt eraan wat het probleem is.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je kan je ergeren aan Siggy, maar het is niet zijn schuld dat hij niet goed genoeg is.
Natuurlijk hij hoeft niet dood gemaakt of afgezeken te worden.![]()
Jawel.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Natuurlijk hij hoeft niet dood gemaakt te worden.![]()
We praten over een van onze spitsen.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Ik gun hem juist het beste bij Ajax, maar dat komt nooit. Na zo veel seizoenen niks laten zien lijkt het mij onmogelijk dat het er nu wel ineens uit zou komenquote:Op woensdag 19 november 2014 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gun die knul het beste hoor.
Maar niet bij Ajax. En niet in mijn gezichtsveld graag.![]()
Siggy een spits noemenquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wat mij betreft krijgt Milik nu ook de voorkeur. Ga er iig van uit dat Marc in de winterstop alles op alles zet om siggy weg te krijgen, geef hem desnoods gratis weg. Na de winter gewoon Milik in de basis en Zivkovic erbij halen en af en toe laten spelen, soms in het tweede. Kan die Hendriks ook eens in het tweede laten zien of hij er wat van kan.![]()
Die Hendriks is ook maar een houten klaas.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:11 schreef OllieWilliams het volgende:
Wat mij betreft krijgt Milik nu ook de voorkeur. Ga er iig van uit dat Marc in de winterstop alles op alles zet om siggy weg te krijgen, geef hem desnoods gratis weg. Na de winter gewoon Milik in de basis en Zivkovic erbij halen en af en toe laten spelen, soms in het tweede. Kan die Hendriks ook eens in het tweede laten zien of hij er wat van kan.Oh.![]()
Echt compleet debiel hoe er over Sigthorsson gepraat wordt. Ik zie ook liever Milik, maar wat hem hier wel eens wordt toegewenst, de tering![]()
![]()
Niet zo overdrijven, gaat om hem als voetballer, niet als persoonquote:Op donderdag 20 november 2014 07:46 schreef S15 het volgende:
Echt compleet debiel hoe er over Sigthorsson gepraat wordt. Ik zie ook liever Milik, maar wat hem hier wel eens wordt toegewenst, de tering![]()
![]()
Dan nog?quote:Op donderdag 20 november 2014 08:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven, gaat om hem als voetballer, niet als persoon
Een voetballer van Ajax een blessure toewensen
Hij kan er niets aan doen dat Frank hem in de basis zet.
Maar goed, zaterdag mogen we weer, lekker avondje wedstrijd.
90 minuten lang![]()
![]()
Bron Ajaxquote:20 november 2014
ABN AMRO is per 1 januari 2015 Partner van de Toekomst. De overeenkomst met Ajax heeft een looptijd van drienhalf jaar, tot en met 30 juni 2018.
ABN AMRO komt op de shirts van de jeugd, de vrouwen en de zaterdagamateurs te staan. Daarnaast wordt de naam ABN AMRO prominent zichtbaar op sportpark de Toekomst. De bank zal tevens maatschappelijk partner van Ajax worden.
De vaste vergoeding van de overeenkomst bedraagt gemiddeld 2.550.000,- per jaar. Daarnaast is een variabel deel van maximaal 300.000,- per jaar afgesproken.
Edwin van der Sar, Directeur Marketing van Ajax: ,,ABN AMRO wil talentontwikkeling in Nederland stimuleren. Dat past uitstekend bij onze ambitieuze plannen op de Toekomst. Voor mezelf is het een leuke bijkomstigheid dat ik al mijn successen bij Ajax heb behaald in de tijd dat ABN AMRO hoofdsponsor was. Ajax en ABN AMRO kennen elkaar al jaren en ik ben blij dat wij weer intensief gaan samenwerken.”
Ernst Boekhorst, Manager Sponsoring van ABN AMRO: ,,De jeugdopleiding van Ajax is een begrip in de internationale voetbalwereld. We zijn er trots op dat de naam ABN AMRO aan de Toekomst wordt verbonden. Dit partnership past perfect bij het sponsorbeleid van ABN AMRO, waarin talentontwikkeling en het bouwen van maatschappelijke partnerships centraal staan.”![]()
Ajax vangt jaarlijks 10.5 miljoen vast en daarboven op 2.3 variabel (Ziggo en ABN). Kapot geil.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Mooie post ditquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Open was in iedergeval geen achteruitgang van naam en geld. Ze moeten daar jaarlijks 2 miljoen inleveren plus dat internationaal niemand ziggo kent. Het mooiste is nog wel dat al die joodjes dachten wel even Emirates of Gazprom de kas kwam vullen.![]()
![]()
Klopt toch nog steeds?quote:
Jullie hoofdsponsor betaald minder en het is geen Gazprom, Emirates of BWin geworden.![]()
We zijn er financieel op vooruit gegaan. Verder krijgen we meer dan het dubbele van julliequote:Op donderdag 20 november 2014 09:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Klopt toch nog steeds?
Jullie hoofdsponsor betaald minder en het is geen Gazprom, Emirates of BWin geworden.
Maar ik ben blij dat jij het mooi vindt. Wij zijn ook erg tevreden met deze deal![]()
![]()
Pas prima in het rijtje, boeiend dat we geen kampioen worden wij hebben het beste en trouwste publiek!!1quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De mythe van de Kuip. Het blijft aandoenlijk.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pas prima in het rijtje, boeiend dat we geen kampioen worden wij hebben het beste en trouwste publiek!!1'Wish I was old and a little sentimental'
Ja zo ken ik er ook nog wel een paarquote:Op donderdag 20 november 2014 09:10 schreef S15 het volgende:
[..]
We zijn er financieel op vooruit gegaan. Verder krijgen we meer dan het dubbele van jullie
Maar ik ben blij dat jij het mooi vindt. Wij zijn ook erg tevreden met deze deal!
Als Feyenoord morgen een sponsor binnen haalt gaan ze er ook financieel op vooruit. Feit is dat Ziggo minder gaat betalen dan Aegon en dat het bedrijf geen internationale uitstraling heeft zoals Gazprom en Emirates zoals hier vaak geopperd werd als nieuwe sponsor.![]()
Lege vakken. De o zo mooie grasmat en de trillende camera aan het stadion.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Haha die post die hij ook quote, boeiend dat zij drie miljoen meer krijgen, zij moeten twee miljoen inleverenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pas prima in het rijtje, boeiend dat we geen kampioen worden wij hebben het beste en trouwste publiek!!1
Helaas voor hem is dat ook behoorlijk achterhaald.![]()
Ziggo gaat inderdaad minder betalen dan Aegon. En dat wordt dan weer
(deels) gecompenseerd door ABN - Amro. Het is gewoon een prima deal.'Wish I was old and a little sentimental'
Ziggo krijgt wel degelijk internationale uitstraling. Dat bieden wij ze. Volgend jaar weer CL ouwe.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Juist.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:16 schreef StarGazer het volgende:
(deels) gecompenseerd door ABN - Amro. Het is gewoon een prima deal.![]()
Deels? We zijn er qua shirtsponsoring zelfs op vooruit gegaanquote:Op donderdag 20 november 2014 09:16 schreef StarGazer het volgende:
![]()
Ah, nog beter dus.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:18 schreef S15 het volgende:
[..]
Deels? We zijn er qua shirtsponsoring zelfs op vooruit gegaan'Wish I was old and a little sentimental'
Ziggo betaalt minder, maar is wel alleen de hoofdsponsor van de selectie, niet van de jeugd en amateurtakken van Ajax. Dat deel wordt nu gedaan door ABN AMRO en die deal is bij elkaar meer dan dat AEGON voor het hele pakket betaald heeft. Dus gaat Ajax er iets op vooruit.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja zo ken ik er ook nog wel een paar!
Als Feyenoord morgen een sponsor binnen haalt gaan ze er ook financieel op vooruit. Feit is dat Ziggo minder gaat betalen dan Aegon en dat het bedrijf geen internationale uitstraling heeft zoals Gazprom en Emirates zoals hier vaak geopperd werd als nieuwe sponsor.
Die grote naam maakt mij in principe weinig uit, als er maar een goede sponsor isCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dat snap ik allemaal. Maar om mijn direct om mijn post te gaan lachen... Daar maakt hij zichzelf alleen belachelijk mee. Jullie hoofdsponsor betaald minder en het is geen sponsor in de grote van Gazprom of Emirates.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Ziggo betaalt minder, maar is wel alleen de hoofdsponsor van de selectie, niet van de jeugd en amateurtakken van Ajax. Dat deel wordt nu gedaan door ABN AMRO en die deal is bij elkaar meer dan dat AEGON voor het hele pakket betaald heeft. Dus gaat Ajax er iets op vooruit.
Die grote naam maakt mij in principe weinig uit, als er maar een goede sponsor is
Dus het klopt allemaal wat er staat. Zal ik voor de fun ook al die Gazprom en Emirates posts even naar boven halen? Dan kun je helemaal lachen.![]()
Haha nee, jij maakt je belachelijk dat je het prachtig vindt dat wij twee miljoen minder krijgen, terwijl een andere feyenoorder terecht zegt dat het nog altijd minimaal drie miljoen meer is dan jullie. En dat is alleen voor de sponsoring van het eerste elftal. En verder interesseert het mij echt geen ene moer of Ziggo internationale allure heeft, dat komt vanzelfquote:Op donderdag 20 november 2014 09:26 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat snap ik allemaal. Maar om mijn direct om mijn post te gaan lachen... Daar maakt hij zichzelf alleen belachelijk mee. Jullie hoofdsponsor betaald minder en het is geen sponsor in de grote van Gazprom of Emirates.
Dus het klopt allemaal wat er staat. Zal ik voor de fun ook al die Gazprom en Emirates posts even naar boven halen? Dan kun je helemaal lachen.
Kun jij niet beter een seizoenkaart in het uitvak van de Arena nemen? Want je maakt je meer druk om ons dan om je eigen clubje.![]()
Wat ben jij een dom kortzichtig mbo "studentje" zeg.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:30 schreef S15 het volgende:
[..]
Haha nee, jij maakt je belachelijk dat je het prachtig vindt dat wij twee miljoen minder krijgen, terwijl een andere feyenoorder terecht zegt dat het nog altijd minimaal drie miljoen meer is dan jullie. En dat is alleen voor de sponsoring van het eerste elftal. En verder interesseert het mij echt geen ene moer of Ziggo internationale allure heeft, dat komt vanzelf
Kun jij niet beter een seizoenkaart in het uitvak van de Arena nemen? Want je maakt je meer druk om ons dan om je eigen clubje.
Net of Feyenoord naast Opel geen sponsors heeft. Jij weet helemaal niet wat er binnen komt. Ziggo is jullie hoofdsponsor en niet Ziggo en ABN. Ziggo betaald minder fan Aegon.
Helder?![]()
De teringquote:Op donderdag 20 november 2014 09:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat ben jij een dom kortzichtig mbo "studentje" zeg.
Net of Feyenoord naast Opel geen sponsors heeft. Jij weet helemaal niet wat er binnen komt. Ziggo is jullie hoofdsponsor en niet Ziggo en ABN. Ziggo betaald minder fan Aegon.
Helder?
Ik zal het even uitleggen voor je. Wij hebben ook veel meer sponsors. Maar daar gaat het niet om, het gaat over de shirtsponsor. Vorig seizoen was dat Aegon, die betaalde voor de hele club minimaal 10 miljoen euro per jaar. Vanaf 1 januari 2015 worden dat Ziggo n ABN AMRO en die betalen minimaal 10,5 miljoen per jaar. Dus wij zijn er op vooruit gegaan. qua shirtsponsoring. Zo moeilijk is dat toch niet?![]()
S15, stel jezelf eens de volgende vraag:
"Betaalt onze hoofdsponsor Ziggo meer of minder asn sponsor inkomsten?"
Hopelijk is het dan helder voor je. Een simpelere manier om het je duidelijk te maken kan ik niet bedenken.
Of pak een telraam en schuif bij Aegon 7 blokjes naar rechts en bij Ziggo 5. Tel dan de blokjes nog eens die je verschoven hebt en trek je conclusies.![]()
Debiel! Leer eens lezen. Ik heb het over de hoofdsponsor. Niet over shirtsponsors.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:39 schreef S15 het volgende:
[..]
De tering
Ik zal het even uitleggen voor je. Wij hebben ook veel meer sponsors. Maar daar gaat het niet om, het gaat over de shirtsponsor. Vorig seizoen was dat Aegon, die betaalde voor de hele club minimaal 10 miljoen euro per jaar. Vanaf 1 januari 2015 worden dat Ziggo n ABN AMRO en die betalen minimaal 10,5 miljoen per jaar. Dus wij zijn er op vooruit gegaan. qua shirtsponsoring. Zo moeilijk is dat toch niet?![]()
Als je het over shirtsponsoren hebt tel dan Adidas er ook nog even bij. Anders klopt je verhaal nog steeds niet.![]()
Kan dat gescheld even achterwege blijven, Dirkie?'Wish I was old and a little sentimental'
Ik scheld niet. Ik constateer gewoon dingen en benoem ze.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:45 schreef StarGazer het volgende:
Kan dat gescheld even achterwege blijven, Dirkie?![]()
Prima, onze hoofdsponsor betaalt minder. Maar ik neem aan dat zelfs jij begrijpt dat we meer verdienen met de nieuwe deal. Dus we zijn er op vooruit gegaan.
Joduhhh![]()
Hoe kwalificeer jij "debiel" dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 09:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik scheld niet. Ik constateer gewoon dingen en benoem ze.'Wish I was old and a little sentimental'
Triest en lachwekkend.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De mythe van de Kuip. Het blijft aandoenlijk.graag op anoniem![]()
Omdat ik constateer dat hij debiel is. Dat wil niet zeggen dat ik hem uitscheld.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hoe kwalificeer jij "debiel" dan?
Als ik constateer dat iemand zwart is ben ik ook niet direct een racist.![]()
Ah het is een constatering. Ook goed. Maar dan nog niet echt lief van je. Kan je misschien op een constructieve manier je bijdragen leveren als je zo graag in ons topic wilt reageren? Alvast dank.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat ik constateer dat hij debiel is. Dat wil niet zeggen dat ik hem uitscheld.
Als ik constateer dat iemand zwart is ben ik ook niet direct een racist.'Wish I was old and a little sentimental'
Lolhuizenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja zo ken ik er ook nog wel een paar!
Als Feyenoord morgen een sponsor binnen haalt gaan ze er ook financieel op vooruit.![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat ik constateer dat hij debiel is. Dat wil niet zeggen dat ik hem uitscheld.
Als ik constateer dat iemand zwart is ben ik ook niet direct een racist.
heerlijk hoe je jezelf alleen nog maar meer voorschut zet![]()
Okequote:Op donderdag 20 november 2014 10:34 schreef Herqules het volgende:
[..]
heerlijk hoe je jezelf alleen nog maar meer voorschut zet![]()
Ik ben het wel gedeeltelijk met je eens hoor, financieel is het een goeie deal maar Ziggo is geen internationaal A-merk, in die zin haak je dus wel af bij de grote Europese clubs voor zover je er ooit dichtbij was, ABN was misschien een grote speler maar het ging hun ook voornamelijk om de NL markt, zelfde geldt voor Aegon, daar zijn de bedragen dan ook naar.quote:
Philips en PSV hebben een historie, Opel zit bij Feyenoord voor een dubbeltje op de eerste rij, daar schiet je dus weinig mee op.![]()
Of een sponsor internationaal is of niet maakt toch vrij weinig uit?
Gaat puur om de money en daar krijgt ajax nu meer van
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Is niet helemaal waar, een bepaalde sponsor kan ook weer andere sponsors aantrekken.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:21 schreef MouzurX het volgende:
Of een sponsor internationaal is of niet maakt toch vrij weinig uit?
Gaat puur om de money en daar krijgt ajax nu meer van![]()
Muah, sponsoren gaan toch niet Ajax steunen door micky mouse competitie.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar, een bepaalde sponsor kan ook weer andere sponsors aantrekken.
Ik ben eigenlijk wel blij met een sponsor als Ziggo, een nederlands bedrijf zonder gezeik.
Leuk joh, Gazprom of Qatar airways als sponsor, haal je alleen maar rare invloeden mee binnen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ook afstoten.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar, een bepaalde sponsor kan ook weer andere sponsors aantrekken.
Overigens hebben we ook voor 750k de op twee na grootste speler op de smartphonemarkt als partner.![]()
Ik denk eigenlijk dat Feyenoorders meer hopen dat Gazprom Ajax zou sponsoren, dan de Ajacieden zelf.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:26 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat snap ik allemaal. Maar om mijn direct om mijn post te gaan lachen... Daar maakt hij zichzelf alleen belachelijk mee. Jullie hoofdsponsor betaald minder en het is geen sponsor in de grote van Gazprom of Emirates.
Dus het klopt allemaal wat er staat. Zal ik voor de fun ook al die Gazprom en Emirates posts even naar boven halen? Dan kun je helemaal lachen.gr gr![]()
http://www.ajaxlife.nl/up(...)n-vanwege-woningbouw
Ik mag hopen dat ze wel goed compenseerd worden als dit doorgaat.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Hopelijk krijgen de A junioren een kans als Andersen, Serero en Schone het allemaal niet halen zaterdag.![]()
Donny van de Beekquote:Op donderdag 20 november 2014 13:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Hopelijk krijgen de A junioren een kans als Andersen, Serero en Schone het allemaal niet halen zaterdag.![]()
![]()
Als we dan een nieuw groot complex hebben kunnen we meteen de naam laten sponsoren voor flink wat geld
Oh.![]()
Daar ga ik wel vanuit. Als Ajax het niet zou willen zou het niet doorgaan.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:45 schreef Smoofie het volgende:
Ik mag hopen dat ze wel goed compenseerd worden als dit doorgaat.#FreeHat![]()
was dacht ik altijd al van tijdelijke aardquote:Op donderdag 20 november 2014 13:45 schreef Smoofie het volgende:
Ik mag hopen dat ze wel goed compenseerd worden als dit doorgaat.![]()
Zonder in Jong Ajax te hebben gespeeld? Lijkt me niet helaasquote:Op donderdag 20 november 2014 13:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Haalde 'm net van twitter, zou goed kunnenquote:Op donderdag 20 november 2014 14:39 schreef S15 het volgende:
[..]
Panathinaikos thuis, laatste wedstrijd OS?![]()
![]()
Volgens mij wel. Die uitwedstrijd in Griekenland was legendarisch. Wat speelde Litmanen toen fantastischquote:Op donderdag 20 november 2014 14:47 schreef OntzettendeJan het volgende:
[..]
Haalde 'm net van twitter, zou goed kunnen![]()
![]()
Zekerquote:Op donderdag 20 november 2014 14:48 schreef S15 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Die uitwedstrijd in Griekenland was legendarisch. Wat speelde Litmanen toen fantastisch![]()
![]()
ja, was ook wel grappig wij wilden gaan zitten en zaten er allemaal Grieken op onze plek, we kregen daar een beetje mot mee, toen kwam de ME en dachten wij nu zijn we de lul, werden die Grieken toch helemaal afgetuigd en konden wij rustig gaan zitten, kwam even later die ME commandant naar ons toe, I am Olympiakos, fuck these Panathinaikos bastardsquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja, was ook wel grappig wij wilden gaan zitten en zaten er allemaal Grieken op onze plek, we kregen daar een beetje mot mee, toen kwam de ME en dachten wij nu zijn we de lul, werden die Grieken toch helemaal afgetuigd en konden wij rustig gaan zitten, kwam even later die ME commandant naar ons toe, I am Olympiakos, fuck these Panathinaikos bastardsDamn, ik had mijn broek wss al bekant onderscheten als die ME daar aan kwam. Zo'n watje ben ik wel
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Dan heb je geluk gehad inderdaadquote:Op donderdag 20 november 2014 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja, was ook wel grappig wij wilden gaan zitten en zaten er allemaal Grieken op onze plek, we kregen daar een beetje mot mee, toen kwam de ME en dachten wij nu zijn we de lul, werden die Grieken toch helemaal afgetuigd en konden wij rustig gaan zitten, kwam even later die ME commandant naar ons toe, I am Olympiakos, fuck these Panathinaikos bastards![]()
![]()
Ziggo = UPCquote:Op donderdag 20 november 2014 13:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Muah, sponsoren gaan toch niet Ajax steunen door micky mouse competitie.
Ik ben eigenlijk wel blij met een sponsor als Ziggo, een nederlands bedrijf zonder gezeik.
Leuk joh, Gazprom of Qatar airways als sponsor, haal je alleen maar rare invloeden mee binnen.
of in ieder geval gaat wordenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
manmanmanmanmanmanmanquote:Toegangscontrole en omwisselprocedure:
De scan- en omwisselprocedure vindt plaats in de kassa-units aan de zuidzijde van het stadion op het terrein van het Stade Go Andr. Hier is tevens de toegang van het bezoekersvak. Deze omwisselprocedure vindt plaats op dinsdag 25 november van 10.00 tot 17.00 uur. Vanwege de veiligheidsperimeter rond het stadion is het onmogelijk om na 17.00 uur om te wisselen.
Voor het omwisselen dien je je legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs, ID-kaart of verblijfsdocument) te kunnen tonen. Ook dien je jouw persoonsgebonden Uitkaart of (Seizoen)/(Supporter)Club Card mee te nemen en te laten scannen. Vervolgens zal je ter plaatse een stadionticket ontvangen. Naast het stadionticket ontvang je van de politie een polsbandje.
Alleen de combinatie van het polsbandje n het ticket geeft vervolgens toegang tot het bezoekersvak.
Let op: De Franse autoriteiten hebben aangegeven Ajax supporters zonder toegangsbewijs voor het bezoekersvak te zullen weren uit de stad. Binnen enkele uren na ontvangst van deze informatiebrief ontvang je als koper dan ook een persoonlijke voucher als bewijs van je aankoop.
We raden je aan om deze voucher, inclusief de naam en relatienummer, uit te printen en bij je te dragen totdat je hebt omgewisseld, zodat je deze op verzoek kunt tonen aan de Parijse politie als bewijs dat je een kaartje hebt aangeschaft.
Deze voucher geeft nadrukkelijk geen toegang tot het bezoekersvak en dient niet als vervanger voor de geactiveerde Seizoen- of Clubcard.
Het is niet mogelijk kaarten over te dragen / over te nemen. Kaarten zijn strikt persoonlijk! Stadionkaarten worden eenmalig verstrekt. Bij verlies of diefstal kan Ajax geen duplicaat verstrekken en dus zal men niet worden toegelaten tot het stadion.
We raden je aan om uiterlijk een uur voor aanvang van de wedstrijd bij het stadion te zijn. Hou rekening met de afgesloten straten in de omgeving van het stadion en een grondige toegangscontrole
Ik vermoed dat we ook allemaal een gele jodenster moeten dragen volgende week in Parijs.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Ik doelde ook op Finidi. Het ging mij om de klassieke buitenspeler zoals Finidi dat was. Ik dacht even nostalgisch terug aan die tijd toen je nog regelmatig dat soort vleugelaanvallers zag rondlopen.quote:![]()
![]()
In wat voor zin was hij dan klassiek, hij bestreek de hele rechterkant, goed was hij wel.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik doelde ook op Finidi. Het ging mij om de klassieke buitenspeler zoals Finidi dat was. Ik dacht even nostalgisch terug aan die tijd toen je nog regelmatig dat soort vleugelaanvallers zag rondlopen.![]()
Heel simpel voor jou dan:quote:Op donderdag 20 november 2014 09:43 schreef Sunri5e het volgende:
S15, stel jezelf eens de volgende vraag:
"Betaalt onze hoofdsponsor Ziggo meer of minder asn sponsor inkomsten?"
Hopelijk is het dan helder voor je. Een simpelere manier om het je duidelijk te maken kan ik niet bedenken.
Of pak een telraam en schuif bij Aegon 7 blokjes naar rechts en bij Ziggo 5. Tel dan de blokjes nog eens die je verschoven hebt en trek je conclusies.
Wat betaalde Aegon voor welk pakket?
En wat krijgt ajax nu voor datzelfde pakket?"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Voor mij was Finidi een voorbeeld van hoe een buitenspeler moest zijn. Technisch begaafd, kon een mannetje passeren, ging veelal buitenom en gaf goede voorzetten. Trok niet overbodig veel naar binnen zoals je tegenwoordig vaak ziet. En aangezien deze foto van bijna 20 jaar geleden is mag je dat behoorlijk klassiek noemenquote:Op donderdag 20 november 2014 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
In wat voor zin was hij dan klassiek, hij bestreek de hele rechterkant, goed was hij wel.![]()
![]()
Als Ajax van 8 Nederlandse sponsors 7 miljoen per sponsor krijgt, zou die gozer het nog steeds een achteruitgang vinden. Laat gaanquote:Op donderdag 20 november 2014 16:19 schreef marsan het volgende:
[..]
Heel simpel voor jou dan:
En wat krijgt ajax nu voor datzelfde pakket?![]()
Naar mijn mening is het precies andersom, hij gaf juist een nieuwe invulling aan rechtsbuiten en had geen krijt aan zijn schoenen alleen wanneer nodig, was meer een allround middenvelder, een alleskunner maar van een heel hoog niveau.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Voor mij was Finidi een voorbeeld van hoe een buitenspeler moest zijn. Technisch begaafd, kon een mannetje passeren, ging veelal buitenom en gaf goede voorzetten. Trok niet overbodig veel naar binnen zoals je tegenwoordig vaak ziet. En aangezien deze foto van bijna 20 jaar geleden is mag je dat behoorlijk klassiek noemen![]()
Het pakket wat Aegon had bestaat nu niet meer dus dat is appels met peren vergelijken.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:19 schreef marsan het volgende:
[..]
Heel simpel voor jou dan:
En wat krijgt ajax nu voor datzelfde pakket?
Even simpel voor jou dan:
Wat betaalde Aegon en wat betaalt Ziggo?![]()
Leer eens even lezen zegquote:Op donderdag 20 november 2014 16:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als Ajax van 8 Nederlandse sponsors 7 miljoen per sponsor krijgt, zou die gozer het nog steeds een achteruitgang vinden. Laat gaan![]()
Zie mijn reactie op deze post:quote:Op donderdag 20 november 2014 09:16 schreef StarGazer het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Leer eens even lezen zeg![]()
Zie mijn reactie op deze post:
[..]"Achteruitgang". Dat je een (onjuiste) andere post later bevestigt doet daar niets aan af.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Open was in iedergeval geen achteruitgang van naam en geld. Ze moeten daar jaarlijks 2 miljoen inleveren plus dat internationaal niemand ziggo kent. Het mooiste is nog wel dat al die joodjes dachten wel even Emirates of Gazprom de kas kwam vullen.![]()
Haha priceless.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja, was ook wel grappig wij wilden gaan zitten en zaten er allemaal Grieken op onze plek, we kregen daar een beetje mot mee, toen kwam de ME en dachten wij nu zijn we de lul, werden die Grieken toch helemaal afgetuigd en konden wij rustig gaan zitten, kwam even later die ME commandant naar ons toe, I am Olympiakos, fuck these Panathinaikos bastards![]()
Gastquote:Op donderdag 20 november 2014 16:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
"Achteruitgang". Dat je een (onjuiste) andere post later bevestigt doet daar niets aan af.!
Lees aub de hele discussie voordat je alles nogmaals op gaat halen wat allang besproken is.Nu helder? Kappen nu met de discussie.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik heb het over de hoofdsponsor. Niet over shirtsponsors.![]()
Haha rustig maarquote:Op donderdag 20 november 2014 16:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Gast!
Lees aub de hele discussie voordat je alles nogmaals op gaat halen wat allang besproken is.
[..]
Nu helder? Kappen nu met de discussie..
Je had het punt dat jij wilde maken ook kunnen verdedigen met de situatie die ik schetste. Daarmee toon ik aan hoe belachelijk je punt was![]()
![]()
Ik vind dat je nu meer Ronald de Boer omschrijft toen hij op de vleugel speelde. Ach, laten we het er over eens zijn dat Finidi een fenomeen was. Ik heb genoten van Ajax in die periode. Eigenlijk een groot deel van de jaren 90.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Naar mijn mening is het precies andersom, hij gaf juist een nieuwe invulling aan rechtsbuiten en had geen krijt aan zijn schoenen alleen wanneer nodig, was meer een allround middenvelder, een alleskunner maar van een heel hoog niveau.![]()
Daleytwitter:ManUtd twitterde op donderdag 20-11-2014 om 17:00:03Louis van Gaal says Angel Di Maria and @D_DeGea are fit for #mufc's game at Arsenal on Saturday but @BlindDaley could be out for six months. reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 17:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind dat je nu meer Ronald de Boer omschrijft toen hij op de vleugel speelde. Ach, laten we het er over eens zijn dat Finidi een fenomeen was. Ik heb genoten van Ajax in die periode. Eigenlijk een groot deel van de jaren 90.ze voelden elkaar ook goed aan die 2 maar Finidi was sneller, prachtige speler.
![]()
6maanden chille en money maken jeweetquote:Op donderdag 20 november 2014 17:03 schreef wieisboos het volgende:
Daleytwitter:ManUtd twitterde op donderdag 20-11-2014 om 17:00:03Louis van Gaal says Angel Di Maria and @D_DeGea are fit for #mufc's game at Arsenal on Saturday but @BlindDaley could be out for six months. reageer retweet
![]()
WTF! Sjezus wat balen voor hem.quote:Op donderdag 20 november 2014 17:03 schreef wieisboos het volgende:
![]()
![]()
hahaha wat ben jij dom zegquote:Op donderdag 20 november 2014 16:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Gast!
Lees aub de hele discussie voordat je alles nogmaals op gaat halen wat allang besproken is.
[..]
Nu helder? Kappen nu met de discussie.
niet te geloven![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 17:10 schreef OntzettendeJan het volgende:
[..]
WTF! Sjezus wat balen voor hem.twitter:ManUtd twitterde op donderdag 20-11-2014 om 17:18:01More on @BlindDaley: "It's not as bad as the doctors thought after the match. It shall be a long story - but not six months or something." reageer retweet
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Hij wil mod wordenquote:Op donderdag 20 november 2014 17:25 schreef Adames het volgende:
[..]
hahaha wat ben jij dom zeg
niet te geloven![]()
Ik snap die hele act van Sunri5e niet. Wil hij ons nu trollen met het feit dat Ajax meer sponsorgeld krijgt dan de afgelopen jaren?Oh.![]()
Sunrise moet je het heel simpel uitleggen:quote:Op donderdag 20 november 2014 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik snap die hele act van Sunri5e niet. Wil hij ons nu trollen met het feit dat Ajax meer sponsorgeld krijgt dan de afgelopen jaren?
Stel ik kom naar de haven en koop daar 10 dekschrobbers voor op mn boot.
Bij een andere haven kom ik met een vriend. Ik haal 8 dekschrobbers, minder dan de vorige keer, maar deze keer koopt m'n gappie ook nog eens 6 dekschrobbers. Bij welke haven zullen ze het meest tevreden zijn?![]()
Hehehe.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Sunrise moet je het heel simpel uitleggen:
Bij een andere haven kom ik met een vriend. Ik haal 8 dekschrobbers, minder dan de vorige keer, maar deze keer koopt m'n gappie ook nog eens 6 dekschrobbers. Bij welke haven zullen ze het meest tevreden zijn?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
hij is gewoon fucking domquote:Op donderdag 20 november 2014 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik snap die hele act van Sunri5e niet. Wil hij ons nu trollen met het feit dat Ajax meer sponsorgeld krijgt dan de afgelopen jaren?![]()
Jij bent echt een kakkerlakquote:Op donderdag 20 november 2014 16:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Gast!
[..]
Nu helder? Kappen nu met de discussie.![]()
![]()
Nee dat was het zeker niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah nu doe je het opeens voorkomen alsof het een trollpoging was![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 18:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Sunrise moet je het heel simpel uitleggen:
Bij een andere haven kom ik met een vriend. Ik haal 8 dekschrobbers, minder dan de vorige keer, maar deze keer koopt m'n gappie ook nog eens 6 dekschrobbers. Bij welke haven zullen ze het meest tevreden zijn?![]()
![]()
Een typische havenslaaf.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:08 schreef kurk_droog het volgende:
Wie is sunrise? Wie de fuck is sunrise?Oh.![]()
quote:Leeroy Owusu verlengt contract
Ajax en Leeroy Owusu hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract, dat liep tot en met 30 juni 2016. De nieuwe en verbeterde verbintenis gaat in op 1 januari 2015 en loopt tot en met 30 juni 2019.
Owusu werd op 13 augustus 1996 geboren in Purmerend. De verdediger speelt vanaf 2004 in de jeugdopleiding van Ajax. Op 11 augustus 2014 maakte hij zijn debuut in het betaald voetbal voor Jong Ajax in de Jupiler Leaguewedstrijd Ajax – Telstar (3-0). Tot nu toe speelde Owusu 12 officile wedstrijden in Jong Ajax.
De jonge back tekende donderdag alweer zijn tweede contract bij de club. ,,Net als anderhalf jaar geleden bij mijn eerste contract ben ik erg trots en blij. De club heeft veel vertrouwen in me en beloont dat nu. Dit wil ik graag terugbetalen.’’
Ook directeur voetbalzaken Marc Overmars is blij met de verlenging van het contract van Owusu: ,,Leeroy heeft een fantastische start bij Jong Ajax gemaakt en heeft grote stappen in zijn ontwikkeling gezet. Dit is een beloning daarvoor. Dat we zijn contract tot 2019 verlengen, geeft aan dat we vertrouwen in hem hebben.” Tot slot somt Overmars de kwaliteiten van de jonge vleugelverdediger op: ,,Hij is snel, sterk, wendbaar en zit er kort op. Daarom is het echt lastig om tegen hem te spelen.’’
Bekijk straks het interview met Leeroy Owusu en Marc Overmars op Ajax TV.Overmars weer goed bezig.quote:@AjaxA1watcher: Anwar El Ghazi heeft een akkoord bereikt met Ajax tot 2019. Contractverlenging is een kwestie van tijd.![]()
![]()
Nog nooit van die jongen gehoord, is het wat?quote:
Links of rechtspoot?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Rechtspootquote:Op donderdag 20 november 2014 19:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nog nooit van die jongen gehoord, is het wat?
Links of rechtspoot?![]()
rechtsbackquote:Op donderdag 20 november 2014 19:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nog nooit van die jongen gehoord, is het wat?
Links of rechtspoot?![]()
Schijnt dat vandaag de hesjes zo verdeeld waren
Schne - Milik - El Ghazi
Andersen - Riedewald - Klaassen![]()
Ik zou met Sigthorsson beginnen. Die zit midden in een proces.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Schne - Milik - El Ghazi
Waar wordt hij van beschuldigd dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zou met Sigthorsson beginnen. Die zit midden in een proces.![]()
![]()
Geilquote:Op donderdag 20 november 2014 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Schne - Milik - El Ghazi
![]()
Het martelen van de ogen van miljoenen mensen.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar wordt hij van beschuldigd dan?Oh.![]()
zo even mn beeldscherm schoonmaken na dat fapje.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Schne - Milik - El Ghazi
Andersen - Riedewald - KlaassenI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Vond jij PSV-thuis geen topwedstrijd?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
We kunnen ook meteen zien hoe Sinkgraven het doet in een topwedstrijd zaterdag![]()
Dat ligt aan de definitie van topwedstrijd...quote:Op donderdag 20 november 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vond jij PSV-thuis geen topwedstrijd?![]()
PSV was toen echt heel slecht.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vond jij PSV-thuis geen topwedstrijd?Oh.![]()
het is een kwestie van tijd voor hij zichzelf gaat belonen.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zou met Sigthorsson beginnen. Die zit midden in een proces.![]()
Ja, heerlijke wedstrijd was dat.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV was toen echt heel slecht.![]()
Sigthorsson heeft twee dagen meer rust gehad.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
het is een kwestie van tijd voor hij zichzelf gaat belonen.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
nac uit?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:36 schreef Brammess het volgende:
Algemene vraag, wanneer kregen we voor het laatst een penalty?![]()
ach, ik heb niet het gevoel dat we constant benadeeld wordenquote:Op donderdag 20 november 2014 22:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
Juist
Realiseer me nu dat we niet tot nauwelijks penalties krijgen![]()
In Europa iig welquote:Op donderdag 20 november 2014 22:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ach, ik heb niet het gevoel dat we constant benadeeld worden![]()
![]()
Welk geld?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
zal de knkb wel geld voor geven!!!!!!Oh.![]()
Komt omdat we een spits hebben die de bal 5 meter van zijn voet laat springen. Dan hoef je als verdediger geen overtreding te maken.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:36 schreef Brammess het volgende:
Algemene vraag, wanneer kregen we voor het laatst een penalty?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Waarom lopen de A junioren allemaal met een soort rugversteviging? (tenminste ik dacht dat dat het was)When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dat zij hartslagmetersquote:Op donderdag 20 november 2014 23:47 schreef MouzurX het volgende:
Waarom lopen de A junioren allemaal met een soort rugversteviging? (tenminste ik dacht dat dat het was)![]()
Het lijkt net alsof hijzelf de foto neemt inderdaad.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hahaha hij heeft zich weer verstopt!!1![]()
hij verstopt zich op zijn eigen selfie jaquote:Op donderdag 20 november 2014 23:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof hijzelf de foto neemt inderdaad.Oh.![]()
en locatietracking enzo toch tegenwoordig?quote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Zal nog wel wat apparatuur bij zitten jaquote:Op donderdag 20 november 2014 23:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en locatietracking enzo toch tegenwoordig?![]()
Inmiddels meldt De Telegraaf ook dat El Ghazi tot 2019 verlengt.
Verder meldt De Telegraaf dat Moisander en de Sig moeten vertrekken. Maximaal blijven tot juni 2015.
Overmars wil Moisander voor een leuk prijsje op laten pleuren zodat Overmars kan verlengen met Denswil en vervolgens Boilesen, Andersen en Kishna.
Als Sigthorsson weg is, moet Zivkovic naar het eerste elftal komen.
Verder schetst De Telegraaf dat Sinkgraven en Prpper ''''mogelijke'''' aankopen zijn.![]()
Moisander moet pas deze zomer gewoon lekker naar een leuk clubje gaan, dan heb je ook meer kans op een goede vervanging. Nu heb je denswil die gewoon te slecht is.
Als hij in de winter vertrekt is het als je het mij vraagt een verzwakking van het team.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Prpper is wel een fijne speler. Sinkgraven weet ik niet zo goed. Vejinovic zou ik ook wel willen zien, maar denk dat Vitesse niet aan ons wil verkopenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Jawel, het slaat wel ergens op. Ik geloof dat hij aardig talent heeft, maar zijn hele nonchalante houding is om van te kotsen. Dat hij niet in vorm is kan gebeurenquote:Op vrijdag 21 november 2014 07:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat gebash op Denswil slaat ook weer nergens op. Moisander is ook niet geweldig.![]()
Die wedstrijd tegen GAE was schrijnend om te zien inderdaad. Hoop echt dat hij snel die knop om kan zetten, want in potentie is het de beste centrum verdediger die we hebben denk ik. Maar zo nonchalant als hij al jaren speelt, dan heeft hij echt helemaal niets in Ajax1 te zoeken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jawel, het slaat wel ergens op. Ik geloof dat hij aardig talent heeft, maar zijn hele nonchalante houding is om van te kotsen. Dat hij niet in vorm is kan gebeuren![]()
Is altijd afwachten hoe het uitpakt, hij is denk ik wel goed genoeg.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jawel, het slaat wel ergens op. Ik geloof dat hij aardig talent heeft, maar zijn hele nonchalante houding is om van te kotsen. Dat hij niet in vorm is kan gebeuren![]()
Bij vlagen ongenteresseerd ogen (Eriksen) of totaal ongenteresseerd zijn (Denswil) zijn twee verschillende dingen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nonchalante houdingen. Eriksen kon er ook niets van.
![]()
Dat jochie komt net kijken en als De Boer zegt dat hij er dicht tegenaan zit geloof ik dat ook wel, hij heeft de schijn wat tegen denk ik.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij vlagen ongenteresseerd ogen (Eriksen) of totaal ongenteresseerd zijn (Denswil) zijn twee verschillende dingen.![]()
Denswil maakt (nog) te veel fouten en speelt niet geconcentreerd genoeg. Maar ook 90 minuten lamg concentreren moet je leren,en dat kan naar op een manier: het spelen van wedstrijden op topniveau.
Hoe spelers er verder bij lopen zal me een worst wezen. Op absolute topsporters is dezelfde kritiek gegeven.![]()
Dat was toch zo onzinquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nonchalante houdingen. Eriksen kon er ook niets van.
Maar goed, daar zijn wel genoeg discussies aan verspild.![]()
Goede zaak dat ze het contract van die spelers willen verlengen en dat Sightorsson mogelijk in de winter al weggaat. Moisander mag van mij ook in de zomer wel transfervrij vertrekken.
Sinkgraven zie ik ook graag komen, Propper daarentegen mag in Arnhem blijven.![]()
mee eensquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Goede zaak dat ze het contract van die spelers willen verlengen en dat Sightorsson mogelijk in de winter al weggaat. Moisander mag van mij ook in de zomer wel transfervrij vertrekken.
Sinkgraven zie ik ook graag komen, Propper daarentegen mag in Arnhem blijven.![]()
Het argument komt gewoon weer terug... Was een beetje de zwarte Piet discussie van het ajax-topic inderdaad.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat was toch zo onzin
Maar goed, daar zijn wel genoeg discussies aan verspild.![]()
Paar klassen beter dan PSV inderdaad.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Paar klaassen beter dan PSV inderdaad.![]()
![]()
Riedewald komt er wel aan natuurlijk. Ik weet niet hoe de ontwikkeling van Bazoer verloopt, maar ik geloof dat die beiden wel zowel als CVM als achterin kunnen spelen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Liever Viergever en Kishna op de reservebank en Denswil en Fischer erin. Misschien Riedewald ipv Serero als Riedewald zich goed blijft ontwikkelen op die plek.quote:![]()
Of aan mediteren/yoga gaan doen. Lijkt mij Denswil niet echt het type voorquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Denswil maakt (nog) te veel fouten en speelt niet geconcentreerd genoeg. Maar ook 90 minuten lamg concentreren moet je leren,en dat kan naar op een manier: het spelen van wedstrijden op topniveau.
Hoe spelers er verder bij lopen zal me een worst wezen. Op absolute topsporters is dezelfde kritiek gegeven."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Kishna omwisselen met Fischer, en snel contracten met Boilesen en Andersen open breken. Wel lekker jong elftal, maar wat zou het..quote:![]()
Als de Boer deze gast haalt, kan 'ie hem wisselen voor Jasper als er penals moeten worden genomen:
Children of the night. What music they make.![]()
Mooi man. Blind, Kluivert, Bergkamp, Stam, Suarez, Zlatan, Maxwell, Litmanen, Finidi, Davids... ze komen allemaal voorbijquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:19 schreef StarGazer het volgende:
Deze beelden![]()
Bogarde op het einde ook, baas![]()
![]()
Het is niet te doen dittwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 21-11-2014 om 13:18:46De Boer: 'Soms kies ik voor @ArekMilik9, soms voor @KSigthorsson. We zullen zien wie er morgen speelt.' #ajahee reageer retweet
![]()
Koning Frank tijdens zijn perspraatje over Sigthrsson en Milik:
'Ik kijk nu per week wie het beste zou kunnen spelen. Ze zitten dicht bij elkaar.'
In de fokking spelerSBUS ZEKER???? MAN MAN MAN![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:25 schreef j95 het volgende:
Het is niet te doen dittwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 21-11-2014 om 13:18:46De Boer: 'Soms kies ik voor @ArekMilik9, soms voor @KSigthorsson. We zullen zien wie er morgen speelt.' #ajahee reageer retweet
Anita verhaal dit.
Snelle Egel![]()
Frankquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:25 schreef j95 het volgende:
maak jezelf niet zo belachelijk. Je hebt een fout gemaakt met het aantrekken van Siggy, geef die fout toe en zet Milik erin.
![]()
Toch denk ik dat Milik gewoon in de basis staatquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:25 schreef j95 het volgende:
![]()
Op basis van de training gisteren speelt Milik inderdaad. Hopen dat hij er weer twee inschiet morgen. Het kan toch niet dat Sigthorsson morgen in de basis staat?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:41 schreef DaveDave09 het volgende:
Gvd.. kan iemand niet siggys been breken![]()
![]()
Lijkt me ook niet maar hij zal wel dingen zonder bal goed doen, anders kan ik het ook niet verklaren want met bal laat Milik 3 keer meer zien.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:41 schreef S15 het volgende:
Op basis van de training gisteren speelt Milik inderdaad. Hopen dat hij er weer twee inschiet morgen. Het kan toch niet dat Sigthorsson morgen in de basis staat?![]()
Warmlopen? Omkleden?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet maar hij zal wel dingen zonder bal goed doen, anders kan ik het ook niet verklaren want met bal laat Milik 3 keer meer zien.![]()
Ik heb echt nog een tijd dit seizoen het voor Sigthorsson opgenomen. Maar er is geen houden meer aan. Hoewel ik dat eigenlijk ook meer deed, omdat er debielen zijn die hopen dat Sigthorsson zijn been zou breken. Tja...quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet maar hij zal wel dingen zonder bal goed doen, anders kan ik het ook niet verklaren want met bal laat Milik 3 keer meer zien.![]()
Dat gun ik geen enkele speler maar het blijft vreemd dat een niet scorende spits absurd veel krediet krijgt en een scorende absurd weinig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:46 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog een tijd dit seizoen het voor Sigthorsson opgenomen. Maar er is geen houden meer aan. Hoewel ik dat eigenlijk ook meer deed, omdat er debielen zijn die hopen dat Sigthorsson zijn been zou breken. Tja...![]()
Ik gun het zat spelers hoor, maar geen Ajaciedenquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat gun ik geen enkele speler maar het blijft vreemd dat een niet scorende spits absurd veel krediet krijgt en een scorende absurd weinig.
En dat tweede ben ik absoluut met je eens, maar dat is de schuld van FdB.![]()
Hij kan tenminste zeggen dat Milik eerste spits is en beter in vorm is dan Siggy in plaats van de onzin die Frank nu zegtquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stelletje dramaqueens. Wat moet Frank dan zeggen? Siggy is Kut en kan er niks van?![]()
Frank is altijd vrij duidelijk in zijn uitspraken, dus hij had best kunnen zeggen, morgen speelt Milik.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stelletje dramaqueens. Wat moet Frank dan zeggen? Siggy is Kut en kan er niks van?![]()
dan hadden wij niets meer on over te lullen, Frank houdt de boel scherpquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:51 schreef S15 het volgende:
[..]
Frank is altijd vrij duidelijk in zijn uitspraken, dus hij had best kunnen zeggen, morgen speelt Milik.![]()
Moet hij liegen dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij kan tenminste zeggen dat Milik eerste spits is en beter in vorm is dan Siggy in plaats van de onzin die Frank nu zegt![]()
Doe normaal man achterlijkequote:Op vrijdag 21 november 2014 13:41 schreef DaveDave09 het volgende:
Gvd.. kan iemand niet siggys been brekenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: