SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heel klote voor Andersen dit. Niet alleen was de jongen net goed bezig, een paar tanden eruit is echt verschrikkelijk. Hier heb je ook de rest van je leven last van.
Hopelijk is hij over een paar weken weer terug.#FreeHat![]()
Dit is serieus ? XDquote:Op woensdag 19 november 2014 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je hebt je tanden toch helemaal niet nodig bij het voetballen joh.
Gewoon in de basis zaterdag.RED ONS HENNIEGOD![]()
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=229909
Alles om Ajax tegen te werken na de goede prestaties van Milik de kunstgrasspits!!Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Zeer terecht. Kunstgras op profniveauquote:Op woensdag 19 november 2014 07:32 schreef PeeJie_ het volgende:
Alles om Ajax tegen te werken na de goede prestaties van Milik de kunstgrasspits!!![]()
![]()
Milik
Die speelt zaterdag gewoon
Andersen![]()
Kutzooi, hij begon net lekker te draaien. Hoop dat hij snel weer hersteld is.![]()
Geen zorgen de knjb werkt het wel tegenquote:Op woensdag 19 november 2014 07:32 schreef PeeJie_ het volgende:
Alles om Ajax tegen te werken na de goede prestaties van Milik de kunstgrasspits!!![]()
In de kringen waar hij zich begeeft vinden ze het juist fijn dat hij wat minder tanden heeft.quote:Op woensdag 19 november 2014 07:56 schreef S15 het volgende:
Milik
Die speelt zaterdag gewoon
Andersen![]()
Kutzooi, hij begon net lekker te draaien. Hoop dat hij snel weer hersteld is.![]()
Jij kan het weten, ik hoor je al dagen nergens anders over.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:10 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In de kringen waar hij zich begeeft vinden ze het juist fijn dat hij wat minder tanden heeft.![]()
Je bent wel erg geobsedeerd. Beetje verliefd?quote:Op woensdag 19 november 2014 08:10 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In de kringen waar hij zich begeeft vinden ze het juist fijn dat hij wat minder tanden heeft.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Iemand een pic van Michael Bubl die een middelvinger naar het publiek in Ahoy toonde als boodschap van publiek uit Amsterdam?Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 10:09 schreef Planga het volgende:
Iemand een pic van Michael Bubl die een middelvinger naar het publiek in Ahoy toonde als boodschap van publiek uit Amsterdam?![]()
![]()
Wie de fuck is Michael Bublquote:Op woensdag 19 november 2014 10:09 schreef Planga het volgende:
Iemand een pic van Michael Bubl die een middelvinger naar het publiek in Ahoy toonde als boodschap van publiek uit Amsterdam?![]()
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Schone en Klaassen al weer fit voor dit weekend?"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Leuk, Maxwell. Hij ziet wel hoe ontzettend belangrijk Thuli is voor Ajax. Dat is het inzicht van iemand die er verstand van heeft, en dat is ook gelijk wat vele hier missen.quote:Of er in het huidige Ajax spelers rondlopen die dezelfde weg als hij gaan bewandelen is afwachten, maar Maxwell ziet in ieder geval genoeg potentie. Met name Thulani Serero en Anwar El Ghazi springen er wat hem betreft uit. "Serero had in die wedstrijd tegen ons veel power", vond hij. "En El Ghazi is een typische vleugelspits die in de filosofie van de club past."![]()
Klaassen lijkt me wel, en Schne denk ik dat hij gewoon weg is gegaan uit voorzorgquote:Op woensdag 19 november 2014 14:46 schreef gniffie het volgende:
Schone en Klaassen al weer fit voor dit weekend?
kudt kunstgras![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Leuk, Maxwell. Hij ziet wel hoe ontzettend belangrijk Thuli is voor Ajax. Dat is het inzicht van iemand die er verstand van heeft, en dat is ook gelijk wat vele hier missen.
![]()
Serero!!11!!!!
![]()
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Serero is een van onze beste spelers, maar hij maakt geen goals,dan ben je natuurlijk een slechte speler![]()
als hij een forser formaat zou hebben (nietviesdik) is hij misschien wel nog beterquote:Op woensdag 19 november 2014 14:53 schreef Brammess het volgende:
Serero is een van onze beste spelers, maar hij maakt geen goals,dan ben je natuurlijk een slechte spelerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: