abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 november 2014 @ 05:11:44 #226
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146919162
Ik wilde ook al zeggen welkom terug sudden.
pi_146919240
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 14:10 schreef Grijzemassa het volgende:
@ JustinCase

het geruchtencircuit dat steevast over gruweldaden gaat,
Je bedoelt de toeristen die verklaard hebben onder bedreiging van vuurwapens beroofd te zijn?
En de waarschuwingen van de inwoners van Boquete om het pad te mijden?
Tja als je dat het geruchtencircuit wilt noemen...
Ik bedoel precies wat ik zeg. Wil wel uitweiden over die gruweldaden, waarvoor mensen wel eens verdwijnen (in het ene geval) en altijd verdwijnen (in het andere geval). In tegenstelling tot die mensen waar jij het over hebt, die waren hun geld kwijt en zich een hoedje geschrokken. De geruchten gingen dan ook niet over dat soort zaken.
quote:
Ze briefden toch alles door naar het thuisfront?
Nee, ze hadden b.v. ook niemand verteld dat ze het Pianistapad gingen lopen
Ah, weer een misverstand de wereld uit.
quote:
O, dat wist ik niet. Maar wordt het daarmee hoogstwaarschijnlijk?
Nee maar ik vermoedde al dat je deze info niet kende.
Gaat dit topic over mij?
pi_146919265
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 06:40 schreef Marrije het volgende:
Nah ja, wij weten dus niet wat onderzocht is en op zn minst opvallend dat er tot nu toe geen afscheidsboodschap gevonden / bekend gemaakt is.Wie weet was het er wel, maar is dat verwijderd. Wie weet is het er wel, maar door schade oid niet meer traceerbaar. Misschien is het er nooit geweest.
Volgens mij ging het onbegrip meer over het idee dat ze zijn verdwaald en geen boodschap zouden hebben achtergelaten. Of dat dan gevonden wordt is een tweede. Als die telefoons tot op de laatste byte gecheckt kunnen worden ivm geen ernstige schade en onderzoeksbeperkingen, pas dan zouden we meer weten. Nu alleen dat het blijkbaar niet als eerste zichtbaar was.
Wat een omhaal van woorden. Het is niet bekend, en ik vind het raar om verbaasd te zijn over iets dat niet bekend is. Waarom het niet bekend is (ambtelijke molens en techniek), staat los van eventuele en dan mogelijk wel begrijpelijke ("logische", zeg maar) verbazing, als blijkt dat iets er niet is. Ongeacht wat datgene is.

Kwestie van je bij de feiten houden.
  zondag 23 november 2014 @ 08:02:14 #229
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146919420
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 06:11 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Wat een omhaal van woorden. Het is niet bekend, en ik vind het raar om verbaasd te zijn over iets dat niet bekend is. Waarom het niet bekend is (ambtelijke molens en techniek), staat los van eventuele en dan mogelijk wel begrijpelijke ("logische", zeg maar) verbazing, als blijkt dat iets er niet is. Ongeacht wat datgene is.

Kwestie van je bij de feiten houden.
ieder zn ding he
pi_146919721
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 23:16 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Dat is Feliciano. Lorenzo woont in het laatste huisje voor de mirador. Eva W. wijst het huisje nog aan in haar reportage
yep ik haalde ze even door elkaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fogel op 23-11-2014 10:24:15 (quote van achternaam) ]
pi_146920429
Bergopwaarts,na dat huisje van Lorenzo staat die verlaten hut. Klopt? Foto Perico.
  Moderator zondag 23 november 2014 @ 11:16:08 #232
45833 crew  Fogel
pi_146920963
Een kleine herinnering... Dit staat niet voor niks als topic pointer:
"Gelieve geen persoonsgegevens in het topic te plaatsen.Niet posten uit naam van gebande user. Expliciete foto's en filmpjes in spoiler."

Geen achternamen, behalve van K&L, zo moeilijk is dat niet.
Als je een ban hebt, registreer dan geen kloon om verder te posten. Vraag ook geen anderen om voor je te posten.

Vragen of opmerkingen over moderatie kunnen in het daarvoor bestemde feedbacktopic, niet hier.

Einde dienstmededeling.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_146921990
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 02:28 schreef gardenflower het volgende:

Zijn er mensen die dat is opgevallen of niet ? O-) O-)
( J.de M die weer vriendjes is van S.B. die het hele mediapark van EU in handen hebben en die uiteraard ook contacten hebben met B.P. in P.
Voornamen mogen genoemd worden, achternaam met initia(a)l(en).
Met wie is John d M vriendjes? En waarom zouden ze contact hebben met Betzaida P in Panama?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  Moderator zondag 23 november 2014 @ 13:41:23 #234
249559 crew  Lavenderr
pi_146924058
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 12:12 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Voornamen mogen genoemd worden, achternaam met initia(a)l(en).
Met wie is John d M vriendjes? En waarom zouden ze contact hebben met Betzaida P in Panama?
Het heeft geen zin om hier nog op te reageren. De gequote user has left de building.
pi_146925180
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het heeft geen zin om hier nog op te reageren. De gequote user has left de building.
Als er alleen initialen vermeld worden moet je als lezer er toch een persoon aan bedenken? Dan krijg je dat er de verkeerde personen genoemd worden.
  zondag 23 november 2014 @ 14:23:25 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146925265
Nu is Berlusconi ook al gelinkt in gekke geestjes?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 23 november 2014 @ 14:25:54 #237
249559 crew  Lavenderr
pi_146925349
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:20 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Als er alleen initialen vermeld worden moet je als lezer er toch een persoon aan bedenken? Dan krijg je dat er de verkeerde personen genoemd worden.
Lees de post van Fogel hierboven nog eens.
pi_146926103
@JustinCase
quote:
Gaat dit topic over mij?
Was niet vervelend bedoeld hoor, maar gewoon als wat extra info ;)
Ik bedoel hier eigenlijk mee dat het feit dat users die dat niet wisten van die mogelijke afspraak heftiger reageren als die mogelijkheid genoemd wordt. Maar het maakt het nog steeds niet hoogst waarschijnlijk, ik zou het zelf ook niet zo noemen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Grijzemassa op 23-11-2014 15:18:46 ]
pi_146928078
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 20:46 schreef Perico het volgende:

[..]

Als je wijst op een tropisch bos en dat lichamen snel vergaan... er zijn ook legio en legio Japanse militairen decennia na de Tweede Wereldoorlog nog teruggevonden in de veel ergere jungle van Birma en de Solomons eilanden.

Uniform nog om de botten... daar kun je ook op wijzen.

De redeneertrant van Peter en Martijn is: "Help, de nacht komt eraan, vinden wij te erg. Daarom gaan we maar raar doen en wild de struiken in vluchten. Dat wordt ons noodlottig".

Logisch is dat ook weer niet.
Waar ik op wijs heb ik er gewoon bijgeschreven ;)
"Ik vond het wel heel aannemelijk wat Peter De Vries op een gegeven moment zegt. Hij zegt dat hij het 'fout' vindt dat er wordt gezegd "daar kan je niet verdwalen", want dan ga je vanuit een bepaalde logica redeneren, een logica die net in dat soort situaties niet van toepassing is. "

Dus meteen een antwoord op je laatste zinnetje: logisch? Nee, niet als je veilig binnen zit en er over nadenkt. Maar in zulke situaties reageer je niet altijd logisch.

Dus nee, ik had het niet over het snel vergaan van lichamen, van zulke dingen weet ik helemaal niks, dus daar kan ik me al zeker niet over uitspreken.
  zondag 23 november 2014 @ 16:20:54 #240
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_146928803
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:52 schreef Saarah het volgende:
Dus meteen een antwoord op je laatste zinnetje: logisch? Nee, niet als je veilig binnen zit en er over nadenkt. Maar in zulke situaties reageer je niet altijd logisch.
Dat is legitiem en dat is best. :)

Maar toch worden aan de andere kant, mensen die van een misdrijfscenario uitgaan juist aangevallen, als het niet iets gangbaars en volstrekt logisch is, waar ze mee aankomen; iets dat verder gezocht is.

Ik hamer er zelf al een tijdje op, dat thumbnail gegevens in de foto metadata ontbreken, terwijl dit een 100% must is, dat ze aanwezig zijn, ook na verkleining van de foto.

Toch krijg ik steeds van mensen bij wie dit ogenschijnlijk niet in hun straatje past, steeds ongefundeerde meningen (want ze hebben zich er zelf overduidelijk niet in verdiept) waarom dat toch kan, of niet belangrijk is zelfs.

Dan vraag ik me af: waarom kan iedereen niet gewoon accepteren dat dat zo onlogisch is als maar wat en derhalve een struikelblok is voor geloof in fair play.
pi_146929254
op WS hebben ze de foto's naast elkaar gelegd. Kan iemand die foto naar hier halen of mag dat niet?
Zij denken dat het in de buurt van de 2e kabelbrug is.
Daar kan ik wel in meegaan aangezien ook de jeans van K. daar in de buurt gevonden is. (met tissue in de zak, volgens iemand op ws). We zouden van die omgeving wat meer beelden moeten hebben. Is Baru al bezig het gebied in kaart te brengen en goede foto's te maken?
pi_146929686
Hoi ToniB

Dan zal ik mijn knipwerk maar even posten:

http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=0

Is mijn eerste post hier, dus ik hoop dat het goed gaat.
Eerste keer dus niet als plaatje. Dan maar link.
  Moderator zondag 23 november 2014 @ 16:53:44 #243
249559 crew  Lavenderr
pi_146929721
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 16:52 schreef matteo_111 het volgende:
Hoi ToniB

[ afbeelding ]

Nee, gaat niet helemaal goed. Nog een keer proberen?
En welkom op BNW :)
  zondag 23 november 2014 @ 16:54:14 #244
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146929743
Helaas, linken werkt niet, printscreen maken wel...
pi_146929779
quote:
Hoi ToniB

deze bedoel je:

Make my day!
pi_146929840
Yep!
pi_146930054
Ik vind dat die gleuf wel erg nadrukkelijk op de foto staat.
Het ziet er uit als mechanisch uitgesleten zoals door stalen kabels :?
pi_146930286
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:04 schreef Grijzemassa het volgende:
Ik vind dat die gleuf wel erg nadrukkelijk op de foto staat.
Het ziet er uit als mechanisch uitgesleten zoals door stalen kabels :?
Dat is eerder ook door Baru aangegeven. Leidde bij mij tot het zien van parallellen tussen de foto 542 en filmfragmenten uit de bekende telemetro film.

Vergelijk de collage:

zondag 23 november 2014 @ 17:12:38 #249
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_146930313
quote:
Hoi ToniB

Welkom hier :)

Het is interessant om de twee foto's te vergelijken (even aannemend dat deze collage klopt). Als je rechtop staat moet je je arm meer dan 90 graden draaien van de ene naar de andere positie. Dat kan maar dan krijg je een vreemde houding.
Het lijkt erop dat de fotograaf tussen de twee foto's op de grond is gevallen - of overeind is gekomen.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_146930439
Ha Domnivoor, ook hier. . .

Het is inderdaad een situatie die vragen oproept. We weten het nr van de foto niet en dus ook niet of er 10 seconden of 2 uur tussen zit.
De nieuwe foto is inderdaad dichter bij het 'object' genomen. Naar het waarom en wanneer moeten we nog raden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')