abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 november 2014 @ 20:46:58 #201
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_146908264
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 14:55 schreef Saarah het volgende:
Ik vond het wel heel aannemelijk wat Peter De Vries op een gegeven moment zegt.
Als je wijst op een tropisch bos en dat lichamen snel vergaan... er zijn ook legio en legio Japanse militairen decennia na de Tweede Wereldoorlog nog teruggevonden in de veel ergere jungle van Birma en de Solomons eilanden.

Uniform nog om de botten... daar kun je ook op wijzen.

De redeneertrant van Peter en Martijn is: "Help, de nacht komt eraan, vinden wij te erg. Daarom gaan we maar raar doen en wild de struiken in vluchten. Dat wordt ons noodlottig".

Logisch is dat ook weer niet.
pi_146908737
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 20:46 schreef Perico het volgende:

[..]

Als je wijst op een tropisch bos en dat lichamen snel vergaan... er zijn ook legio en legio Japanse militairen decennia na de Tweede Wereldoorlog nog teruggevonden in de veel ergere jungle van Birma en de Solomons eilanden.

Uniform nog om de botten... daar kun je ook op wijzen.

De redeneertrant van Peter en Martijn is: "Help, de nacht komt eraan, vinden wij te erg. Daarom gaan we maar raar doen en wild de struiken in vluchten. Dat wordt ons noodlottig".

Logisch is dat ook weer niet.
pi_146910994
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 18:58 schreef Grijzemassa het volgende:
Google vertaling;
Continue investigations into Dutch

Fiscal first superior of Chiriqui Bethsaida Pitti Castle, announced that in the coming weeks practicing proceed further prosecution and take affidavits peasants and indigenous Alto Los Romero, as part of research conducted into the disappearance and death of Dutch Lisanne Froon and Kris Kremers.

The prosecutor said that the process is not yet closed, and continue the investigations into the disappearance and death of Kris and Lisanne. Likewise, he announced the measures are planned to be conducted in the area of ​​Alto Los Romero and the Sendero The Pianist. Therefore, take into account the weather and logistics to be drawn with other principals.

Moreover, the prosecutor said they are still awaiting the report of the analyzes requested Lisanne boots and Kriss.

Finally, the prosecutor accepted that the evidence again requested the attorney for the lawsuit - new expertise to cell phones of the two holandesas-, were denied by the Attorney Superior First, considering that these new measures "are out tests" which and were made to appliances in Panama and the Netherlands.
http://www.tvn-2.com/Noti(...)o-de-holandesas.aspx
Kan iemand de laatste alinea voor mij vertalen, aub?
Make my day!
  zaterdag 22 november 2014 @ 22:15:41 #204
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_146911218
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 22:10 schreef agter het volgende:
Kan iemand de laatste alinea voor mij vertalen, aub?
Betzaida zegt, dat de telefoons al uitvoerig getest zijn in Panama en Nederland en dat nieuw onderzoek afgewezen is, omdat het arsenaal van tests al is "uitgeput". Met andere woorden, ze denkt niet dat dat nieuwe feiten of inzichten zou opleveren.
pi_146911934
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 22:15 schreef Perico het volgende:

[..]

Betzaida zegt, dat de telefoons al uitvoerig getest zijn in Panama en Nederland en dat nieuw onderzoek afgewezen is, omdat het arsenaal van tests al is "uitgeput". Met andere woorden, ze denkt niet dat dat nieuwe feiten of inzichten zou opleveren.
Wie is de 'prosecutor', 'attorney' en de 'Attorney Superior First', uit het artikel?
En welke 'lawsuit' hebben ze het over?
Make my day!
pi_146912016
Net de video gezien.

Bij het begin zien we Martina iets zeggen. Weet iemand uit welke video/nieuwsbericht dit komt?
Ze steekt 4 vingers in de lucht. Dus geen 15 maar 16 uur?

Martijn F zegt vervolgens dat ze om 11 uur zijn begonnen aan het Pianistapad en om 13.00 uur boven waren.
Een paar minuten later zegt ie opeens dat je er ongeveer 2 en half uur over de Pianista doet?!

verder zegt ie dat het 1 grote blubber bende was na de mirador echter op 1 april was het al 2 maanden droog dus zullen K en L daar weinig tot geen last van hebben gehad.

Daarna zegt ie dat de laatste foto ongeveer een uur tot anderhalf uur daarna is genomen..?
Was 13.54 uur. Geen anderhalf uur maar nog geen uur na de Mirador.
Dan zegt hij dat het vanaf daar nog minstens 4 uur teruglopen is terug naar het stadje?

Vanaf de 1e quebrada is het terug hooguit 2.45 uur terug naar het begin van de Pianista (neem je vanaf het restaurant lekker een taxi terug!) Waarschijnlijk nog iets sneller omdat je naar beneden loopt. Dus zijn 4 uur slaat nergens op.

Dan zegt ie dat ie zn zusje kent: dat heeft ze niet fijn gevonden dat pad achter de Mirador.

Als ze na de 1e quebrada het niet meer fijn vindt dan ga je terug. In een uur lopen ben je ter hoogte van het huis van Lorenzo G. Dus waarom dan doorlopen?
Hij noemt ook weer de tijd 1430. Hoezo 1430? 13.54 was de laatste foto. Niet om 1430. Hij noch ik kunnen weten waar ze waren om 1430.
Bij omdraaien waren ze bijna weer terug op de Mirador

Hierna gaat Peter zich er mee bemoeien. Mijn held Peter laat zich uit over dat je best achter de Mirador kunt verdwalen. Gebaseerd op wat?
Hij neemt dus wel aan van Martijn F dat je op de Pianista niet kunt verdwalen maar daar achter wel.
Wij met zn allen weten t niet. Kris haar ouders hebben daar een behoorlijk stuk gelopen en zij zeggen (en zelfs F) dat het 1 pad is. Peter heeft het bv over het pad afsnijden.
Gezien de video van AFK lijkt me dat niet mogelijk en lijkt het voor mij iig 1 pad.

Daarna heel slordig zegt Martijn dat er voor de eerste keer om 16.20 uur het noodnummer wordt gebeld. Tja...(en das dus ook geen anderhalf uur na de laatste foto maar bijna 2 uur)

Daarna begint P over dat ze dan de nacht doorgebracht moeten hebben en dat het een dag later noodweer werd en wat zegt Martijn....ja.
Nee het werd pas noodweer op 4 april! Dus nee ze waren niet doorweekt en om die reden dus iig niet verzwakt zoals Martijn en Peter zeggen

Daarna begint ie over 1 van hen in een ravijn gevallen of door ruzie uitelkaar gegaan....hoe komen hun beide resten dan in de rivier relatief dicht bij elkaar?

Hierna beginnen ze over geen gemaakte sms. Tuurlijk is er wel bereik geweest en dit wisten ze want toen deden ze hun telefoon aan.
Op 2 april 13.56. Waarom toen niet proberen te sms-en? Of iig geprobeerd? (dus een bericht aangemaakt hebben maar die is niet gevonden op de telefoons)

Aan het eind twijfelt Peter toch wel wat over geen berichtje/video enz.

Gelukkig maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fogel op 23-11-2014 23:44:24 (geen achternamen) ]
pi_146912728
@ jackie12

Dit: Dan zegt ie dat ie zn zusje kent: dat heeft ze niet fijn gevonden dat pad achter de Mirador.

Als ze na de 1e quebrada het niet meer fijn vindt dan ga je terug. In een uur lopen ben je ter hoogte van het huis van Lorenzo G. Dus waarom dan doorlopen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Fogel op 23-11-2014 23:42:52 (geen achternamen) ]
pi_146912793
Jackie wat bedoel je met in een uur lopen ben je ter hoogte van lorenzo's huis? Zijn finca ligt toch ter hoogte van de vierde kabelbrug dat is toch geen uur voorbij de laatste foto?
pi_146912926
Wat ik heel jammer vond dat Pauw niet vroeg naar het stukje gevonden huid. Hoe kan iemand zijn overleden midden in een jungle in april en in augustus vinden ze nog huid? Peter vertelde ook van de mensen gekidnapt door de FARC dat een paar dagen later al alleen botten over waren.
pi_146913191
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 23:06 schreef Ceto het volgende:
Wat ik heel jammer vond dat Pauw niet vroeg naar het stukje gevonden huid. Hoe kan iemand zijn overleden midden in een jungle in april en in augustus vinden ze nog huid? Peter vertelde ook van de mensen gekidnapt door de FARC dat een paar dagen later al alleen botten over waren.
Dat is wel zo maar het zou denk ik erg ongepast zijn om de menselijke resten in detail te bespreken met de broer van L. Maar ik ben het wel met je eens dat het vreemd is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Grijzemassa op 22-11-2014 23:30:39 ]
pi_146913252
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 23:03 schreef ToniB het volgende:
Jackie wat bedoel je met in een uur lopen ben je ter hoogte van lorenzo's huis? Zijn finca ligt toch ter hoogte van de vierde kabelbrug dat is toch geen uur voorbij de laatste foto?
Dat is Feliciano. Lorenzo woont in het laatste huisje voor de mirador. Eva W. wijst het huisje nog aan in haar reportage

[ Bericht 0% gewijzigd door Fogel op 23-11-2014 10:23:46 (geen achternamen) ]
pi_146913308
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 23:16 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Dat is Feliciano. Lorenzo woont in het laatste huisje voor de mirador. Eva W. wijst het huisje nog aan in haar reportage
Maar wisten K en L dat?

[ Bericht 0% gewijzigd door Fogel op 23-11-2014 10:24:04 (quote van achternaam) ]
Make my day!
pi_146913950
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 23:17 schreef agter het volgende:

[..]

Maar wisten K en L dat?
Daar gaat het niet om. Omhoog liepen ze toch langs verschillende huisjes. Waaronder die van hem.
Als je al om 14 uur in paniek raakt of "het daar niet zo prettig vindt" dan keer je toch om wetende dat je over iets meer dan een uur weer terug bent in bewoonde wereld.
Martijn verdedigt zijn stelling dat het terug 4 uur lopen is en daarom zijn doorgelopen. Maar dat is niet waar
pi_146914114
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 23:38 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Omhoog liepen ze toch langs verschillende huisjes. Waaronder die van hem.
Als je al om 14 uur in paniek raakt of "het daar niet zo prettig vindt" dan keer je toch om wetende dat je over iets meer dan een uur weer terug bent in bewoonde wereld.
Martijn verdedigt zijn stelling dat het terug 4 uur lopen is en daarom zijn doorgelopen. Maar dat is niet waar
Terug lopen vanaf de laatste foto is omhoog lopen. Dus langer dan één uur.
Make my day!
pi_146914543
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 23:44 schreef agter het volgende:

[..]

Terug lopen vanaf de laatste foto is omhoog lopen. Dus langer dan één uur.
Ik bedoelde vanaf de laatste foto terug naar het begin van de Pianista.
eerst een uur omhoog (maken we 1.15 uur van) en dan 2 uur naar beneden (maken we dan 1.30 uur van)
is 2.45 uur
Maar idd vanaf de laatste foto naar ongeveer huis Lorenzo is ongeveer anderhalf uur maar daar mag je gerust nog een half uur bij optrekken hoor maar het is zeker geen 4 uur als je om 14 uur al in paniek bent
pi_146916626
Ik moet zeggen dat ik Martijn wel heel goed begrijp hoor. Wat een rampjaar. Je zusje kwijtraken.
Hij maakt het voor zichzelf niet al te moeilijk en te ingewikkeld. Z'n zus is verdwaald en uiteindelijk overleden.
In het interview geeft ie ook allerlei verklaringen over het ontbreken van sms-en/berichtjes en waarom ze zijn door gelopen.
Lijkt veel op de gedachtes op dit forum van de mensen die ook denken aan verdwalen.
En dat mag natuurlijk.

Wel vind ik t slordig dat ie t heeft over 4 uur teruglopen en om 16.20 uur noodoproep.
Ook vind ik t opmerkelijk dat hij er destijds 100% van overtuigd was dat Peter C. van Casa Pedro ze op zeker had gezien om 1430 uur.
Daar blijkt dus niks van te kloppen.

Ik begrijp dat hij er vrede mee heeft maar is iets wat ik eerlijk gezegd niet begrijp met nog zoveel vragen en onduidelijkheden.
Maar natuurlijk heb ik t met hem te doen en respecteer ik zijn keuze.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fogel op 23-11-2014 10:29:35 (geen achternamen) ]
  zondag 23 november 2014 @ 01:39:46 #217
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146917175
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 20:31 schreef Za het volgende:
Er viel me zojuist iets op, iets wat ik vermoedde te zullen vinden, uitgaande van een bepaald scenario:

Op 5 april is de Iphone aangezet om exact 13:37 en op 6 april is de telefoon wederom aangezet om 13:37.
Dan op 11 april is de Iphone aangezet om exact 10:51 en op 5 april is de telefoon uitgezet om exact 10:51.

Scenario later vannacht, misschien vind iemand het interessant zich hierover te buigen.
de minuten komen min of meer overeen met die van de noodoproepen?
Echt geen idee, ik wacht het scenario wel af.
pi_146917774
Ik ben nou zo benieuwd of er ook reageerders zijn hier die in de gaten hebben dat het optreden bij Pauw gisteravond nou weer zo`n typisch toneelspel was van `slachtoffer ` M.F. onder invloed van PR de V ( die op zijn beurt weer onder invloed staat van J.de M ) om het hele misdrijf-scenario weer onderuit te halen. Want het moet namelijk gewoon `verdwalen ` blijven, mag niks anders. Is niet toegestaan en zeker niet op die leugenbak genaamd TV. Het wordt onderhand zoooo saai dat je er bijna bij in slaap valt :O :Z :O :Z tot in alle oneindigheid blijft het officieel dat ze verdwaald zijn er komt geen eind aan en je kon ook duidelijk merken al in het begin dat er gezegd werd door PR de V dat er maar eens een eind moest komen aan al die geruchten van de meest rare scenario `s.
Zijn er mensen die dat is opgevallen of niet ? O-) O-)
( J.de M die weer vriendjes is van S.B. die het hele mediapark van EU in handen hebben en die uiteraard ook contacten hebben met B.P. in P. ) Zijn we allemaal `wakker `of nog niet allemaal ?
:W 8)7

[ Bericht 12% gewijzigd door gardenflower op 23-11-2014 02:39:35 ]
pi_146917865
Ik vind het schandalig om een jongen die zijn zus verloren heeft aan een verschrikkelijke tragedie te bestempelen als toneelspeler en onderdeel van een complot om de "misdaad" op zijn eigen zus te "verdoezelen". Als je zoiets beweert dan ben je goed van het pad af.
pi_146917930
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 02:35 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Ik vind het schandalig om een jongen die zijn zus verloren heeft aan een verschrikkelijke tragedie te bestempelen als toneelspeler en onderdeel van een complot om de "misdaad" op zijn eigen zus te "verdoezelen". Als je zoiets beweert dan ben je goed van het pad af.
dan heb je toch niet goed gelezen wat hierboven staat en ook niet begrepen
M.F. was juist slachtoffer van het toneelspel, gelieve graag mijn woorden niet verdraaien
dank u ( en dat M.F. onderdeel van dat complot is, dat weet hij niet )
ooh jeee `complot `, dat mag je ook niet zeggen stom van me 8)7

[ Bericht 6% gewijzigd door gardenflower op 23-11-2014 03:30:31 ]
pi_146918018
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 22:39 schreef jackie12 het volgende:
Net de video gezien.

Bij het begin zien we Martina iets zeggen. Weet iemand uit welke video/nieuwsbericht dit komt?
Ze steekt 4 vingers in de lucht. Dus geen 15 maar 16 uur?

Martijn Froon zegt vervolgens dat ze om 11 uur zijn begonnen aan het Pianistapad en om 13.00 uur boven waren.
Een paar minuten later zegt ie opeens dat je er ongeveer 2 en half uur over de Pianista doet?!

verder zegt ie dat het 1 grote blubber bende was na de mirador echter op 1 april was het al 2 maanden droog dus zullen K en L daar weinig tot geen last van hebben gehad.

Daarna zegt ie dat de laatste foto ongeveer een uur tot anderhalf uur daarna is genomen..?
Was 13.54 uur. Geen anderhalf uur maar nog geen uur na de Mirador.
Dan zegt hij dat het vanaf daar nog minstens 4 uur teruglopen is terug naar het stadje?

Vanaf de 1e quebrada is het terug hooguit 2.45 uur terug naar het begin van de Pianista (neem je vanaf het restaurant lekker een taxi terug!) Waarschijnlijk nog iets sneller omdat je naar beneden loopt. Dus zijn 4 uur slaat nergens op.

Dan zegt ie dat ie zn zusje kent: dat heeft ze niet fijn gevonden dat pad achter de Mirador.

Hij noemt ook weer de tijd 1430. Hoezo 1430? 13.54 was de laatste foto. Niet om 1430. Hij noch ik kunnen weten waar ze waren om 1430.
Bij omdraaien waren ze bijna weer terug op de Mirador

Hierna gaat Peter zich er mee bemoeien. Mijn held Peter laat zich uit over dat je best achter de Mirador kunt verdwalen. Gebaseerd op wat?
Hij neemt dus wel aan van Martijn Froon dat je op de Pianista niet kunt verdwalen maar daar achter wel.
Wij met zn allen weten t niet. Kris haar ouders hebben daar een behoorlijk stuk gelopen en zij zeggen (en zelfs F) dat het 1 pad is. Peter heeft het bv over het pad afsnijden.
Gezien de video van AFK lijkt me dat niet mogelijk en lijkt het voor mij iig 1 pad.

Daarna heel slordig zegt Martijn dat er voor de eerste keer om 16.20 uur het noodnummer wordt gebeld. Tja...(en das dus ook geen anderhalf uur na de laatste foto maar bijna 2 uur)

Daarna begint Pauw over dat ze dan de nacht doorgebracht moeten hebben en dat het een dag later noodweer werd en wat zegt Martijn....ja.
Nee het werd pas noodweer op 4 april! Dus nee ze waren niet doorweekt en om die reden dus iig niet verzwakt zoals Martijn en Peter zeggen

Daarna begint ie over 1 van hen in een ravijn gevallen of door ruzie uitelkaar gegaan....hoe komen hun beide resten dan in de rivier relatief dicht bij elkaar?

Hierna beginnen ze over geen gemaakte sms. Tuurlijk is er wel bereik geweest en dit wisten ze want toen deden ze hun telefoon aan.
Op 2 april 13.56. Waarom toen niet proberen te sms-en? Of iig geprobeerd? (dus een bericht aangemaakt hebben maar die is niet gevonden op de telefoons)

Aan het eind twijfelt Peter toch wel wat over geen berichtje/video enz.

Gelukkig maar.
100 % gelijk heb je jackie, en dat bedoelde ik nou net ook, hierboven
dan krijg je dus een programma waar heel veel niet aan klopt en dat komt door al gemanipuleer
want het is PR de V geweest die kwam met dit idee van optreden niet M.F. Hij zei het zelf :
`het moest maar eens afgelopen zijn met al die rare geruchten `.

[ Bericht 1% gewijzigd door Fogel op 23-11-2014 23:43:27 (quote van achternaam) ]
pi_146918172
maar ik ben benieuwd of er tussen <O) en ~:) nog nieuw nieuws komt
pi_146918319
quote:
och jaa, die lapjes huid jaa, bijna vergeten
nee hoor, kanniet, want ze zijn `gewoon ` verdwaald o|O
( en dan vergeten we ook maar gewoon die rare gebroken voet , en het rare gebroken heup-bot,
en de aangetroffen `fosfor ` in verhoogde concentraties )
nee dat kan allemaal geen misdrijf geweest zijn, niks hoor, ze zijn gewoon verdwaald
en ze blijven verdwaald o|O o|O

[ Bericht 21% gewijzigd door gardenflower op 23-11-2014 03:23:12 ]
pi_146918581
quote:
heee die lui van die Farc, gebruiken die misschien ook Fosfor ?? O~)

( oooh nee, niet in deze zaak, kanniet, want deze meisjes zijn gewoon verdwaald o|O )
pi_146918930
Hoi Suddenintuition. :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')