quote:
Als vrouwenschoenen dragen, doen alsof je een skater bent in een pantalon en dat andere ding stijl hebben is .. dan nee dan heb ik geen stijl.quote:
Man man manquote:Op woensdag 19 november 2014 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als vrouwenschoenen dragen, doen alsof je een skater bent in een pantalon en dat andere ding stijl hebben is .. dan nee dan heb ik geen stijl.
Dat is niet eens een normaal skateboard om tricks te doen.
Oranjequote:
Wat?quote:
Denk 't niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfs homo's nemen daar afstand van.
Van wat?quote:Op woensdag 19 november 2014 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfs homo's nemen daar afstand van.
Dat vind je mooi?quote:Op woensdag 19 november 2014 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Van wat?
Die schoenenverder rest is alles top
Jaquote:
Ik draag nog t-shirts met korte mouwenquote:Op woensdag 19 november 2014 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Mannen kunnen zich makkelijk leuk kleden in de winter
Wat?quote:Op woensdag 19 november 2014 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Overhemden staan mij niet. Vind ik.
Nou vooral de combinatie.. als je alles los haalde en zou combineren met wel goede kleren die matchen dan is het wel wat, maar ditquote:
Ja. Heb al meerdere keren van die dingen besteld en gepast, maar vind het met mijn postuur totaal niet staan.quote:
Op welke foto doel je dan specifiek?quote:Op woensdag 19 november 2014 00:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou vooral de combinatie.. als je alles los haalde en zou combineren met wel goede kleren die matchen dan is het wel wat, maar dit
quote:Op woensdag 19 november 2014 00:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Op welke foto doel je dan specifiek?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 00:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zie niet hoe het niet matcht
ik vind het er echt belachelijk uit zien.. voor van die artsy fartsy mensen die onzeker zijn en zich dan heel apart gaan kleden voor aandacht etc.. Het ziet er echt niet uit..quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ik vind het er echt belachelijk uit zien.. voor van die artsy fartsy mensen die onzeker zijn en zich dan heel apart gaan kleden voor aandacht etc.. Het ziet er echt niet uit..
Sjaal kan nog wel maar hij had zn hemd niet in zn broek moeten stoppenquote:Op woensdag 19 november 2014 00:15 schreef BBQSausage het volgende:
Die sjaal had wel weg gemogen, en hij heeft z'n schoenen wat gek aan. Oh, en een gekke bril. Maar voor de rest.
Een beetje? Je wilt zeggen dat het nog veel erger kan?quote:Op woensdag 19 november 2014 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Het is gewoon een beetje hipster.
Yupquote:Op woensdag 19 november 2014 00:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een beetje? Je wilt zeggen dat het nog veel erger kan?
Oh, op dat soort dingen let ik niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sjaal kan nog wel maar hij had zn hemd niet in zn broek moeten stoppen
Fuck, over 5 uur gaat m'n wekker.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:16 schreef d4v1d het volgende:
Wat een discussies zo 16 minuten na middennacht.
"discussie"quote:Op woensdag 19 november 2014 00:16 schreef d4v1d het volgende:
Wat een discussies zo 16 minuten na middennacht.
Trusten!quote:
Hahaquote:Op woensdag 19 november 2014 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Fuck, over 5 uur gaat m'n wekker.
Dit is wel oke, tenminste niet zo achterlijk als die andere 2.. vind het wel raar om je jas open te hebben eigenlijk.quote:
watquote:Op woensdag 19 november 2014 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is wel oke, tenminste niet zo achterlijk als die andere 2.. vind het wel raar om je jas open te hebben eigenlijk.
quote:Op woensdag 19 november 2014 00:23 schreef d4v1d het volgende:
"18 jaar - habbo sinds 2007 - habbocool eigenaar"
Dit in je twitter bio hebben staan
Wat een amateur, ik heb al habbo sinds 2005.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:23 schreef d4v1d het volgende:
"18 jaar - habbo sinds 2007 - habbocool eigenaar"
Dit in je twitter bio hebben staan
Ik heb het snel warmquote:Op woensdag 19 november 2014 00:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jas dragen, you're doing it wrong
huh watquote:Op woensdag 19 november 2014 00:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zit zijn horloge bandje niet gewoon vast? What is this madness..
Ik denk het wel ja..quote:Op woensdag 19 november 2014 00:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb ik nou echt zo'n aparte smaak?
Ja.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb ik nou echt zo'n aparte smaak?
Opstaan luilakquote:
Joh, dat is een beetje als zeggen dat er op de NS stations treinen staan..quote:Op woensdag 19 november 2014 00:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Tumblr staat wel vol mee met dit soort plaatjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2014 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh, dat is een beetje als zeggen dat er op de NS stations treinen staan..MjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |