Ik vond deze man anders vanwege zijn dubbelzinnigheden zoals "ik heb nog een troef en ik zeg niet wat dat is" of "zolang zij leeft", in combinatie met zijn nauwelijks verholen opborrelende agressie, een heel stuk enger dan meneer "Rrrrrrrrrrrrrrechtstandig" Wooninck.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:34 schreef djkoelkast het volgende:
Dan heeft Nico de aflevering Vistuig nog niet gezien
Deze man was enger, maar ik heb hier niet echt om moeten lachen, dit was gewoon een heel nare vent, een kwal van een man, een creep, die manische lach bij de makelaar!quote:Op donderdag 20 november 2014 11:43 schreef Lord_Azrael het volgende:
[..]
Ik vond deze man anders vanwege zijn dubbelzinnigheden zoals "ik heb nog een troef en ik zeg niet wat dat is" of "zolang zij leeft", in combinatie met zijn nauwelijks verholen opborrelende agressie, een heel stuk enger dan meneer "Rrrrrrrrrrrrrrechtstandig" Wooninck.
die zegt tenminste waar het op staat. Die turk was een vuile smiecht.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:43 schreef Lord_Azrael het volgende:
[..]
Ik vond deze man anders vanwege zijn dubbelzinnigheden zoals "ik heb nog een troef en ik zeg niet wat dat is" of "zolang zij leeft", in combinatie met zijn nauwelijks verholen opborrelende agressie, een heel stuk enger dan meneer "Rrrrrrrrrrrrrrechtstandig" Wooninck.
Hier was inderdaad niks grappig aan, dit liet echt een nare bijsmaak na. Die man is gewoon psycho.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze man was enger, maar ik heb hier niet echt om moeten lachen, dit was gewoon een heel nare vent, een kwal van een man, een creep, die manische lach bij de makelaar!
je maakt me nieuwsgierig, vertel is meer?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:30 schreef maumar63 het volgende:
wat een lul.gefrustreerd omdat zijn vrouw hem heeft verlaten, en dat af reageren op een oudere vrouw.eerste weertse weg woont hij. hij moet uitkijken ik heb al uit meerdere bronnen dat hij bezoek kan verwachten.
Ja, dat nare gevoel had ik ook.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:00 schreef DrDentz het volgende:
Niet echt, ik bleef met een heel naar gevoel achter, ik had een rot avond!
Hmm, misschien sla ik hem dan over. Vind het soms best moeilijk om mensen te zien die kapot zijn en anderen kapot willen maken. Stukje zelfbesef misschien?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat nare gevoel had ik ook.
Dat doen ze ook:quote:Op donderdag 20 november 2014 15:39 schreef Zelfscanner het volgende:
Misschien moest de krant hier maar eens een kijkje nemen.
Hij is zijn rechtszaak dus nog niet begonnen. Mevrouw lekker in onzekerheid laten tot ze het besterft van de zenuwen.quote:Op donderdag 20 november 2014 17:39 schreef Joenes het volgende:
Stuk staat op Blendle: https://blendle.nl/i/de-s(...)120-26943567/r/sh-em
Betaal zelf die 0,10 cent zeg! Krent!!quote:Op donderdag 20 november 2014 19:08 schreef Zelfscanner het volgende:
Wie kan daar inloggen en de volledige tekst hier plaatsen?
Denken dat het om het bedrag gaatquote:Op donderdag 20 november 2014 19:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Betaal zelf die 0,10 cent zeg! Krent!!
Dat is de enige aannemelijke reden. Anders zou hij/zij zelf wel een account aanmaken op Blendle. Verder verbarst ik het om Klopping en consorten te belazeren door hun artikels, die ze toch al voor een habbekrats beschikbaar stellen, te kopieeren en plakken op een ander medium. Ik heb namelijk wel bewondering voor dergelijke jonge ondernemers. Ze verdienen het om een succes van Blendle te maken, en dat lukt niet als iedereen artikels kopieert en plakt.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:11 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Denken dat het om het bedrag gaat
Ik ga niet voor 1 artikel ergens een account aanmamen en dan ook nog eens credits kopen.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is de enige aannemelijke reden. Anders zou hij/zij zelf wel een account aanmaken op Blendle. Verder verbarst ik het om Klopping en consorten te belazeren door hun artikels, die ze toch al voor een habbekrats beschikbaar stellen, te kopieeren en plakken op een ander medium. Ik heb namelijk wel bewondering voor dergelijke jonge ondernemers. Ze verdienen het om een succes van Blendle te maken, en dat lukt niet als iedereen artikels kopieert en plakt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:56 schreef Andromache het volgende:
Je krijgt als welkomstcadeau een aantal credits, althans ik wel. En verder ben je een uitvreter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |