abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146832964
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 07:56 schreef computergirl het volgende:

[..]

omdat soms mensen die eigenlijk nooit met allochtonen in contact komen een minder genuanceerd beeld hebben op basis van 'horen zeggen'
Zelf heb ik altijd het idee dat de mensen die nog nooit tussen allochtonen gewoond hebben, het meest genuanceerd zijn. Dat is ook makkelijk praten, mensen zonder eigen ervaring weten het vaak het beste. Overigens heb ik de Turkse mensen nooit onredelijk gevonden; dat zijn ook niet de mensen waar ik voor ben vertrokken, maar nu geef ik eigenlijk al een beetje teveel mijn eigen mening.
pi_146832996
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 08:02 schreef incoherent het volgende:

[..]

Zelf heb ik altijd het idee dat de mensen die nog nooit tussen allochtonen gewoond hebben, het meest genuanceerd zijn.
echt niet - wel eens een Volendammer gesproken? _O-
Voor het geval je me nu iets zit aan te praten: ik woon zelf in Amsterdam
pi_146833021
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 08:04 schreef computergirl het volgende:

[..]

echt niet - wel eens een Volendammer gesproken? _O-
Nee, ik kan ze niet verstaan. ;)
pi_146836545
quote:
Kijkers Rijdende Rechter bezorgd om mevrouw Brevet

Kijkers van De Rijdende Rechter en inwoners van Deventer zijn erg bezorgd over kandidate Diana Brevet. Ze vragen zich af hoe het nu gaat met de dame op leeftijd. Dat blijkt uit reacties op Twitter en de website Deventer Centraal. Buurman Selim Isitan gedroeg zich dinsdag in het programma behoorlijk intimiderend. “Wat ik mij nu afvraag, Rijdende Rechter, wordt mevrouw nou beschermd of wat? Ik vind die man erg bedreigend“, schrijft bijvoorbeeld de bezorgde NPO 1-kijker Hayley op Twitter.

Ingrid denkt daar hetzelfde over. “Ik hoop dat het goed gaat met mevrouw Brevet. Heeft de NCRV gezorgd voor nazorg en/of bescherming?”

Deventenaar Harry leeft met mevrouw Brevet mee. “Isitan is inderdaad een zeer onaangename opfokte intimiderende man. Ik wens mevrouw Brevet veel sterkte, dat zal ze hard nodig hebben.”

Stadsgenoot Rick: “Zo, Deventer stond weer even leuk op de kaart gisteren. Ik kreeg de rillingen van het gestresste en agressieve toontje van de buurman.

Veel kijkers noemen ook de Turkse achtergrond van Isitan expliciet. “Wat een verschrikkelijke intimiderende Turk. Als hij denkt op deze onbeschofte wijze zijn recht te halen kan hij beter terug naar zijn vaderland gaan“, zegt Nelly bijvoorbeeld.

Ook royaltywatcher Marc van der Linden heeft gekeken. “Buurman moet maar eens in therapie lijkt me“, zegt hij.

Hoe dan ook: De Rijdende Rechter sloot het seizoen af met de meest besproken aflevering tot nu toe. “Beste Rijdende Rechter ooit“, aldus dichter Nico Dijkshoorn.

Overigens won Brevet de rechtszaak over een schuurtje. Isitan was het niet eens met de uitspraak van meester Frank Visser. Hij wil nu een ‘echte rechter’ inschakelen.
http://www.mediacourant.n(...)d-om-mevrouw-brevet/
  Moderator donderdag 20 november 2014 @ 11:34:30 #125
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_146836718
Dan heeft Nico de aflevering Vistuig nog niet gezien _O-
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_146836852
Wat een volslagen idioot die vent, vreselijk.

Ik kan er helaas wel over meepraten aangezien ik ook jarenlang met zo'n soort buurman om heb moeten gaan. Veel gebrul, gedreig en opgefokt gedrag maar nooit daadwerkelijk fysiek worden zodat je constant in een gespannen, dreigende sfeer in je eigen huis leeft. Op z'n bek slaan heeft enkel tot gevolg dat -jij- je dan voor de rechter kan verantwoorden, want dan is zo'n vent ineens "het slachtoffer".

En, zoals al eerder opgemerkt, is het wel overduidelijk dat die vent er op uit is om deze mevrouw weg te pesten zodat hij haar huis goedkoop kan kopen. Iets wat hij -naar eigen zeggen- al eerder op menig executieveiling heeft gedaan ten nadele van mensen die gedwongen hun huis hebben moeten verlaten.

Vreselijk figuur. En ik vraag mij ook af of hij die woning wel "mag" verhuren. Zo te zien is hij niet erg op de hoogte omtrend wet -en regelgeving, dus ik mag hopen dat hij alleen maar meer gezeik krijgt met de gemeente n.a.v. die uitzending. Aan de andere kant hoop ik ook dat die mevrouw gewoon in rust kan wonen.
pi_146836956
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:34 schreef djkoelkast het volgende:
Dan heeft Nico de aflevering Vistuig nog niet gezien _O-
Ik vond deze man anders vanwege zijn dubbelzinnigheden zoals "ik heb nog een troef en ik zeg niet wat dat is" of "zolang zij leeft", in combinatie met zijn nauwelijks verholen opborrelende agressie, een heel stuk enger dan meneer "Rrrrrrrrrrrrrrechtstandig" Wooninck.
  Moderator donderdag 20 november 2014 @ 11:46:21 #128
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_146837021
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:43 schreef Lord_Azrael het volgende:

[..]

Ik vond deze man anders vanwege zijn dubbelzinnigheden zoals "ik heb nog een troef en ik zeg niet wat dat is" of "zolang zij leeft", in combinatie met zijn nauwelijks verholen opborrelende agressie, een heel stuk enger dan meneer "Rrrrrrrrrrrrrrechtstandig" Wooninck.
Deze man was enger, maar ik heb hier niet echt om moeten lachen, dit was gewoon een heel nare vent, een kwal van een man, een creep, die manische lach bij de makelaar!
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 20 november 2014 @ 12:04:06 #129
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_146837507
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:43 schreef Lord_Azrael het volgende:

[..]

die zegt tenminste waar het op staat. Die turk was een vuile smiecht.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_146841142
wat een lul.gefrustreerd omdat zijn vrouw hem heeft verlaten, en dat af reageren op een oudere vrouw.eerste weertse weg woont hij. hij moet uitkijken ik heb al uit meerdere bronnen dat hij bezoek kan verwachten.
pi_146841227
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:46 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Deze man was enger, maar ik heb hier niet echt om moeten lachen, dit was gewoon een heel nare vent, een kwal van een man, een creep, die manische lach bij de makelaar!
Hier was inderdaad niks grappig aan, dit liet echt een nare bijsmaak na. Die man is gewoon psycho.
pi_146841333
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:30 schreef maumar63 het volgende:
wat een lul.gefrustreerd omdat zijn vrouw hem heeft verlaten, en dat af reageren op een oudere vrouw.eerste weertse weg woont hij. hij moet uitkijken ik heb al uit meerdere bronnen dat hij bezoek kan verwachten.
je maakt me nieuwsgierig, vertel is meer?
  donderdag 20 november 2014 @ 15:39:59 #134
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_146843251
Best lopende RR topic ook.

Misschien moest de krant hier maar eens een kijkje nemen.

Alle woorden zijn hier al geplaatst.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  donderdag 20 november 2014 @ 15:52:52 #135
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_146843669
Deze is het waard om terug te kijken dus?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_146843892
Niet echt, ik bleef met een heel naar gevoel achter, ik had een rot avond!
  donderdag 20 november 2014 @ 16:02:37 #137
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_146843950
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:00 schreef DrDentz het volgende:
Niet echt, ik bleef met een heel naar gevoel achter, ik had een rot avond!
Ja, dat nare gevoel had ik ook.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 20 november 2014 @ 16:08:39 #138
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_146844122
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:02 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, dat nare gevoel had ik ook.
Hmm, misschien sla ik hem dan over. Vind het soms best moeilijk om mensen te zien die kapot zijn en anderen kapot willen maken. Stukje zelfbesef misschien? :T
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_146844951
Ja, dit was niet grappig meer, maar echt eng.
En nu hij ook nog eens verloren heeft en 2 m. van zijn terras moet afstaan en verguisd wordt op internet, vrees ik helemaal voor de rust van die arme buurvrouw......
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_146845408
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:39 schreef Zelfscanner het volgende:
Misschien moest de krant hier maar eens een kijkje nemen.
Dat doen ze ook:
'Het volledige verhaal, met ook de reactie van de buurvrouw van Isitan, is donderdag te lezen in de papieren Stentor'.
Heel de fok! community is nu nieuwsgierig geworden... Misschien kan iemand een kopie van het artikel plaatsen.
pi_146847590
quote:
Hij is zijn rechtszaak dus nog niet begonnen. Mevrouw lekker in onzekerheid laten tot ze het besterft van de zenuwen. :r
  donderdag 20 november 2014 @ 19:08:38 #143
421090 Zelfscanner
pi_146848961
Wie kan daar inloggen en de volledige tekst hier plaatsen?
pi_146848990
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:08 schreef Zelfscanner het volgende:
Wie kan daar inloggen en de volledige tekst hier plaatsen?
Betaal zelf die 0,10 cent zeg! Krent!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_146849005
nope
  donderdag 20 november 2014 @ 19:11:28 #146
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_146849047
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:09 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Betaal zelf die 0,10 cent zeg! Krent!!
Denken dat het om het bedrag gaat :')
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_146849246
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:11 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Denken dat het om het bedrag gaat :')
Dat is de enige aannemelijke reden. Anders zou hij/zij zelf wel een account aanmaken op Blendle. Verder verbarst ik het om Klopping en consorten te belazeren door hun artikels, die ze toch al voor een habbekrats beschikbaar stellen, te kopieeren en plakken op een ander medium. Ik heb namelijk wel bewondering voor dergelijke jonge ondernemers. Ze verdienen het om een succes van Blendle te maken, en dat lukt niet als iedereen artikels kopieert en plakt.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 20 november 2014 @ 19:23:02 #148
421090 Zelfscanner
pi_146849467
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:16 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat is de enige aannemelijke reden. Anders zou hij/zij zelf wel een account aanmaken op Blendle. Verder verbarst ik het om Klopping en consorten te belazeren door hun artikels, die ze toch al voor een habbekrats beschikbaar stellen, te kopieeren en plakken op een ander medium. Ik heb namelijk wel bewondering voor dergelijke jonge ondernemers. Ze verdienen het om een succes van Blendle te maken, en dat lukt niet als iedereen artikels kopieert en plakt.
Ik ga niet voor 1 artikel ergens een account aanmamen en dan ook nog eens credits kopen.
  donderdag 20 november 2014 @ 19:56:05 #149
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_146850649
Je krijgt als welkomstcadeau een aantal credits, althans ik wel. En verder ben je een uitvreter.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 20 november 2014 @ 20:09:19 #150
421090 Zelfscanner
pi_146851016
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:56 schreef Andromache het volgende:
Je krijgt als welkomstcadeau een aantal credits, althans ik wel. En verder ben je een uitvreter.
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')