Zag je ook een pizzadoos voor je met een gaatje erin?quote:
Gaatje? Arme jongen.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zag je ook een pizzadoos voor je met een gaatje erin?
quote:Op woensdag 19 november 2014 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
op die gare dingen van zG reagerendan vraag je erom
wat gaar a bakplant met je dingen en je hoofdquote:Op woensdag 19 november 2014 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
op die gare dingen van zG reagerendan vraag je erom
Oh dan is het goed.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar ik praat wel tegen je.
Beetje respect graag dus.
We hebben al 4 afgesproken en 4 keer heeft iemand het afgezegdquote:Op woensdag 19 november 2014 19:43 schreef zarGon het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
met je smileys en je halfbakken flirtpogingen en je hoofd
maak dé move dan en seal the deal
Echt met z'n hoofd deze man.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
met je smileys en je halfbakken flirtpogingen en je hoofd
maak dé move dan en seal the deal
je maakt vrij bijzondere opmerkingen en verwacht dat ik aardig blijf doenquote:Op woensdag 19 november 2014 19:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat gaar a bakplant met je dingen en je hoofd
Doet ze ook bij mijquote:Op woensdag 19 november 2014 19:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
We hebben al 4 afgesproken en 4 keer heeft iemand het afgezegd
Waarom moet jij ermee bemoeien en alles verneuken?
het wordt een beetje cringewaardigquote:Op woensdag 19 november 2014 19:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
haha complimenteusquote:Op woensdag 19 november 2014 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je maakt vrij bijzondere opmerkingen en verwacht dat ik aardig blijf doen
Met je neus
Neequote:Op woensdag 19 november 2014 19:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
het wordt een beetje cringewaardig
kom je naar de meet? daar is ze wel bij
zG is irl niet zo bitchy hoor.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kom niet naar de meet. Treinkaartje en dan daarheen reizen met de bus en dan ook nog eten. Dure shizzle.Plus zG opmerkingen over mijn persoontje. Nee nee ik hou de eer aan mezelf.
Aaawwh #verkeringtijdenquote:Op woensdag 19 november 2014 19:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
omdat ik weet dat jij wifeymaterial ben.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bij mij niet. Met mij wil ze niet eens meeten.
Che, wil je aan KB vragen waarom ze een Wahed stoot wilt?quote:
kun je niets regelen met jan? (in de zin van vervoer oid)quote:Op woensdag 19 november 2014 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kom niet naar de meet. Treinkaartje en dan daarheen reizen met de bus en dan ook nog eten. Dure shizzle.![]()
meen je deze?quote:Plus zG opmerkingen over mijn persoontje. Nee nee ik hou de eer aan mezelf.
Je bent zelf wifeymaterialquote:Op woensdag 19 november 2014 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omdat ik weet dat jij wifeymaterial ben.
bus?quote:Op woensdag 19 november 2014 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kom niet naar de meet. Treinkaartje en dan daarheen reizen met de bus en dan ook nog eten. Dure shizzle.Plus zG opmerkingen over mijn persoontje. Nee nee ik hou de eer aan mezelf.
lolnee.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
kun je niets regelen met jan? (in de zin van vervoer oid)
[..]
meen je deze?
coolcool.quote:
oh is restaurant in de stad (centrum)?quote:
Ik heb haar geblokkeerdquote:Op woensdag 19 november 2014 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Che, wil je aan KB vragen waarom ze een Wahed stoot wilt?
vind het eerlijk gezegd wel matig dat je afzegt. en dan snap ik wel dat ik te vaak heb gevraagd of je kwam en te vaak om willen praten, maar... ik snap best dat je veel kosten hebt gehad de afgelopen dagen, maar ik had gehoopt dat je de uitgaven nog kon/wilde bekostigen...quote:
Waarom vraag je niet gewoon aan xaban wat geld voor meetquote:Op woensdag 19 november 2014 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja sorry hoor. Ik heb mn situatie uitgelegd. Noem me maar verkaasd.
Geeft niet hoor, kan gebeuren. Ik ga ook niet bijvoorbeeldquote:Op woensdag 19 november 2014 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wacht ik stuur je een dm.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
vind het eerlijk gezegd wel matig dat je afzegt. en dan snap ik wel dat ik te vaak heb gevraagd of je kwam en te vaak om willen praten, maar... ik snap best dat je veel kosten hebt gehad de afgelopen dagen, maar ik had gehoopt dat je de uitgaven nog kon/wilde bekostigen...
maar goed
quote:Op woensdag 19 november 2014 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grapje though. Wou dat ik je dicipline had.![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 19:57 schreef Landysh het volgende:
[..]is dat mijn quote?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grapje though. Wou dat ik je dicipline had.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |