Hahaquote:Op woensdag 19 november 2014 17:58 schreef Crip het volgende:
[..]
tot mijn middel opgeveer ja. Ik liep daar langs, kwamen af en toe auto's en tis een smal weggetje.
How to train a dragon en lilo and stich.quote:
Duidelijk... Ik zal ervoor zorgen dat ik niet als laatste persoon vertrek.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ga van alles wat bestellen. Zodra ik alles naar binnen heb gewerkt ga ik even later doen alsof ik naar t toilet moet...
Oohh no you didn'tquote:Op woensdag 19 november 2014 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die werkte altijd bij Jan
[..]
Vraag mij wel mee. Vrouwen gaan nooit alleen naar het toilet toch.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ga van alles wat bestellen. Zodra ik alles naar binnen heb gewerkt ga ik even later doen alsof ik naar t toilet moet...
quote:
Wat schattig zegquote:
Altijd lachen wanneer je reacties leest van Marokkanen op zulke filmpjesquote:
Check 1vandaag. Over paar minuten reportage over Koerdische/Nederlandse shahidquote:
Wilde net slapen, maar dat kijk ik nog wel even. Thanksquote:Op woensdag 19 november 2014 18:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Altijd lachen wanneer je reacties leest van Marokkanen op zulke filmpjes
[ afbeelding ]
[..]
Check 1vandaag. Over paar minuten reportage over Koerdische/Nederlandse shahid
Leuke stukje. Wel heel spijtigquote:
Wat lees ik hier?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij komt niet eens naar de meet. Hij heeft niet door dat een ander Klinkerbatsje gaat schaken op de meet.
Ik wist niet dat KB zo makkelijk was.quote:
Ik doe alles voor eten.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik wist niet dat KB zo makkelijk was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |