Hij komt niet eens naar de meet. Hij heeft niet door dat een ander Klinkerbatsje gaat schaken op de meet.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kan die theoretische fysicist niet voor je betalen?
Vertel me wie.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij komt niet eens naar de meet. Hij heeft niet door dat een ander Klinkerbatsje gaat schaken op de meet.
Neem brood mee van huis en bestel alleen cola.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie..
Ik neem wel patat, onder het mom van: ik lust niks.
Gewoon portemonnee 'vergeten'quote:Op woensdag 19 november 2014 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar ik heb best veel geld uitgegeven aan dingen afgelopen weken en deze prijzen zijn gewoon hoger dan ik verwacht had.
Normaal gesproken moet je een damesmeisje beeje in de mood krijgen, maar jij bent enorm gewillig zeg.quote:
Er zijn toch mandjes met brood neem ik aan? Ik ga gwn van iedereen zn bord snoepen.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neem brood mee van huis en bestel alleen cola..
Die werkte altijd bij Janquote:
Gewillig, in de mood krijgen, wat is het verschil?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Normaal gesproken moet je een damesmeisje beeje in de mood krijgen, maar jij bent enorm gewillig zeg.
Regel gewoon een one-day date en laat hem je eten betalen.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er zijn toch mandjes met brood neem ik aan? Ik ga gwn van iedereen zn bord snoepen.
jij denkt ook overal mee weg te kunnen komen hequote:Op woensdag 19 november 2014 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er zijn toch mandjes met brood neem ik aan? Ik ga gwn van iedereen zn bord snoepen.
ik blijf wel thuis doeiquote:Op woensdag 19 november 2014 17:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
jij denkt ook overal mee weg te kunnen komen he
pets op je oog kun je verwachten
bij de een moet je moeite doen om de benen wijd te krijgen, bij de ander moeite om het dicht te krijgenquote:Op woensdag 19 november 2014 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewillig, in de mood krijgen, wat is het verschil?
quote:Op woensdag 19 november 2014 17:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
bij de een moet je moeite doen om de benen wijd te krijgen, bij de ander moeite om het dicht te krijgen
ahahahgrapjeee
quote:Op woensdag 19 november 2014 17:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
bij de een moet je moeite doen om de benen wijd te krijgen, bij de ander moeite om het dicht te krijgen
ahahahgrapjeee
quote:Op woensdag 19 november 2014 17:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Es selamun aleyküm ve rahmetullahi ve berekatuhu!
[..]
Jij komen hier zo praten tegen mij?
[..]
It lives!
[..]
Usulca meetink'e kadar bekle
Paarden in de wei is normaal. Zei toch dat ik door bossen, weilanden en velden ging lopen.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahaha shiiiit. Hoe de fuck kom je een loslopende paard tegen?
Hahahahahaaaaaa dat verhaal is zo grappig.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Paarden in de wei is normaal. Zei toch dat ik door bossen, weilanden en velden ging lopen.
Zijn toch gesloten(hekken dit dat)?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Paarden in de wei is normaal. Zei toch dat ik door bossen, weilanden en velden ging lopen.
tot mijn middel opgeveer ja. Ik liep daar langs, kwamen af en toe auto's en tis een smal weggetje.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn toch gesloten(hekken dit dat)?
Suck a dick.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hahahahahaaaaaa dat verhaal is zo grappig.Moet je vaker vertellen
Ik ga van alles wat bestellen. Zodra ik alles naar binnen heb gewerkt ga ik even later doen alsof ik naar t toilet moet...quote:Op woensdag 19 november 2014 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaquote:Op woensdag 19 november 2014 17:58 schreef Crip het volgende:
[..]
tot mijn middel opgeveer ja. Ik liep daar langs, kwamen af en toe auto's en tis een smal weggetje.
How to train a dragon en lilo and stich.quote:
Duidelijk... Ik zal ervoor zorgen dat ik niet als laatste persoon vertrek.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ga van alles wat bestellen. Zodra ik alles naar binnen heb gewerkt ga ik even later doen alsof ik naar t toilet moet...
Oohh no you didn'tquote:Op woensdag 19 november 2014 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die werkte altijd bij Jan
[..]
Vraag mij wel mee. Vrouwen gaan nooit alleen naar het toilet toch.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ga van alles wat bestellen. Zodra ik alles naar binnen heb gewerkt ga ik even later doen alsof ik naar t toilet moet...
quote:
Wat schattig zegquote:
Altijd lachen wanneer je reacties leest van Marokkanen op zulke filmpjesquote:
Check 1vandaag. Over paar minuten reportage over Koerdische/Nederlandse shahidquote:
Wilde net slapen, maar dat kijk ik nog wel even. Thanksquote:Op woensdag 19 november 2014 18:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Altijd lachen wanneer je reacties leest van Marokkanen op zulke filmpjes
[ afbeelding ]
[..]
Check 1vandaag. Over paar minuten reportage over Koerdische/Nederlandse shahid
Leuke stukje. Wel heel spijtigquote:
Wat lees ik hier?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij komt niet eens naar de meet. Hij heeft niet door dat een ander Klinkerbatsje gaat schaken op de meet.
Ik wist niet dat KB zo makkelijk was.quote:
Ik doe alles voor eten.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik wist niet dat KB zo makkelijk was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |