Sık dişini. (Ha ha snap jee)quote:Op woensdag 19 november 2014 14:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet t.. het zijn de momenten ervoor.
Gewoon een zetpil nemen.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
Moet volg gaatjes laten invullen incl verdoving. En bloed laten prikken.
Shitting in my pants tho.
Ik heb alleen babydoekjes en vochtig washandje met wat zeep gebruikt om fris te blijven. Hallo nasty douche is echt een no go. Dan stink ik liever.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je je dus een paar dagen niet gedouched?
[ afbeelding ]
quote:
Nee, ben bloeddonor.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:31 schreef Stimorol- het volgende:
Zijn hier mensen bang van naalden?
ik ben zo blij dat je veilig thuis bentquote:
Dankjewel zg,quote:Op woensdag 19 november 2014 16:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat je veilig thuis bent
oh mijn godjes, zweet brak uit toen ik las wat voor taferelen je hebt meegemaakt
het kon echt verkeerd aflopen
gelukkig maar
#standingstrong #nocripple
oom van crip heeft 3 nichtenquote:Op woensdag 19 november 2014 16:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Dankjewel zg,
echt aardig van je
ja drm dadelijk was er ene enge man
maja #safe #prayforcrip
#Grapjas.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
oom van crip heeft 3 nichten
kwik kwek en ?!!?! #breinkraker
ja die oude man had je lichaam ook kunnen openrijten op dat maisveld om je ingewanden vervolgens de voeden aan de vogels #shatmypants
#analfuckfest by crip op de 22stequote:Op woensdag 19 november 2014 16:19 schreef Crip het volgende:
[..]
#Grapjas.
Als hij maar niet mijn maagdelijkheid neemt. #jwz
quote:Op woensdag 19 november 2014 16:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
#analfuckfest by crip op de 22ste
quote:Op woensdag 19 november 2014 16:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
haha zo keek ik ook toen ik voor het eerst een turk tegenkwam
Ik neem alvast mijn #voorbinddildo voor je mee.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
#analfuckfest by crip op de 22ste
Wat is er met jou gebeurd tijdens dat kamp?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik neem alvast mijn #voorbinddildo voor je mee.
quote:Op woensdag 19 november 2014 16:29 schreef Crip het volgende:
Mijn stem is weg, als jullie mij eens konden horen nu.
Hoezo is het weg? Te hard gefeest?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:29 schreef Crip het volgende:
Mijn stem is weg, als jullie mij eens konden horen nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
La hawla wa la quwwata illa billahquote:Op woensdag 19 november 2014 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2014 16:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo is het weg? Te hard gefeest?Werd ziek en toen ik ging wandelen 's nachts door het bos heb ik en paar keer geschreeuwd toen ik bang werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb ook gefeest.
Hahahahahahaha watte? Waarom? Teveel horror films gekeken jijquote:Op woensdag 19 november 2014 16:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Werd ziek en toen ik ging wandelen 's nachts door het bos heb ik en paar keer geschreeuwd toen ik bang werd.En ik heb ook gefeest.
Borrelsquote:Op woensdag 19 november 2014 14:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Shit. Van 18u tot 21u een borrel... De uitnodiging heb ik vorige maand geaccepteerd.
Ik liep ik het fucking donker he langs hek/prikkeldraad om veilig te zijn stel er kwam een auto. Maar het was echt gewoon superrr donker dus ik wilde mijn tel pakken voor flashlight. Nou ik stond daar voel ik opeens iets ademen in mijn nek. Nigga ik heb nog nooit zo hard geschreeuwd in mijn leven. Het was een fucking paard die van mijn gil hysterisch wegrende en ik rende nog harder dan het paard. Moet je na gaan als een fatty harder rent dan een paard hoe bang dat ik wel niet wasquote:Op woensdag 19 november 2014 16:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahahahahaha watte? Waarom? Teveel horror films gekeken jij
quote:Op woensdag 19 november 2014 16:45 schreef Crip het volgende:
Moet je na gaan als een fatty harder rent dan een paard hoe bang dat ik wel niet was
Hahahahahahahahaquote:Op woensdag 19 november 2014 16:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik liep ik het fucking donker he langs hek/prikkeldraad om veilig te zijn stel er kwam een auto. Maar het was echt gewoon superrr donker dus ik wilde mijn tel pakken voor flashlight. Nou ik stond daar voel ik opeens iets ademen in mijn nek. Nigga ik heb nog nooit zo hard geschreeuwd in mijn leven. Het was een fucking paard die van mijn gil hysterisch wegrende en ik rende nog harder dan het paard. Moet je na gaan als een fatty harder rent dan een paard hoe bang dat ik wel niet was
ik wil ook maagd blijvenquote:Op woensdag 19 november 2014 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Es selamun aleyküm ve rahmetullahi ve berekatuhu!quote:
Jij komen hier zo praten tegen mij?quote:
It lives!quote:
Usulca meetink'e kadar beklequote:Op woensdag 19 november 2014 15:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
* zarGon spreidt zijn billetjes om de zetpil rectaal ingediend te krijgen van xminator:$
Je weet dat je hem (nog steeds) met Julis moet delen he?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Es selamun aleyküm ve rahmetullahi ve berekatuhu!
[..]
Jij komen hier zo praten tegen mij?
[..]
It lives!
[..]
Usulca meetink'e kadar bekle
Hahaha shiiiit. Hoe de fuck kom je een loslopende paard tegen?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik liep ik het fucking donker he langs hek/prikkeldraad om veilig te zijn stel er kwam een auto. Maar het was echt gewoon superrr donker dus ik wilde mijn tel pakken voor flashlight. Nou ik stond daar voel ik opeens iets ademen in mijn nek. Nigga ik heb nog nooit zo hard geschreeuwd in mijn leven. Het was een fucking paard die van mijn gil hysterisch wegrende en ik rende nog harder dan het paard. Moet je na gaan als een fatty harder rent dan een paard hoe bang dat ik wel niet was
Is all you can eat grill voor 27,50quote:Op woensdag 19 november 2014 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg ik kijk naar de menukaart van dat restaurant van de meet, wat een dure dingen zeg.![]()
Mwah, het is iets duurder, maar scheelt weinig. Qua sfeer e.d. lijkt het me veel beter dan de goedkopere opties.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg ik kijk naar de menukaart van dat restaurant van de meet, wat een dure dingen zeg.![]()
Alsof je zoveel gaat eten dat je die 27,50 eruit krijgt. Vooral als een vrouw...quote:Op woensdag 19 november 2014 17:38 schreef Santello het volgende:
[..]
Is all you can eat grill voor 27,50
Hehehe.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar ik heb best veel geld uitgegeven aan dingen afgelopen weken en deze prijzen zijn gewoon hoger dan ik verwacht had.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mwah, het is iets duurder, maar scheelt weinig. Qua sfeer e.d. lijkt het me veel beter dan de goedkopere opties.
Mathemaat schiet wel voor, voor een lunch.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar ik heb best veel geld uitgegeven aan dingen afgelopen weken en deze prijzen zijn gewoon hoger dan ik verwacht had.
Kan die theoretische fysicist niet voor je betalen?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar ik heb best veel geld uitgegeven aan dingen afgelopen weken en deze prijzen zijn gewoon hoger dan ik verwacht had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |