Ging snel toch?quote:Op woensdag 19 november 2014 12:52 schreef Crip het volgende:
Ben zo blij dat ik weer thuis ben. Elhamdullilah
Was het echt zo erg?quote:Op woensdag 19 november 2014 12:52 schreef Crip het volgende:
Pff nee...quote:Op woensdag 19 november 2014 12:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ging snel toch?
Nu chill schijten?
Ja.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 13:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Pff nee...
Ja precies, heb maar een keer kunnen poepen in 3 dagen met moeite. Pas toen ik iedereen had gezegd dat ze niet in de badkamer moesten blijven.
[..]
Ja.
Nog lekker kunnen koken?quote:Op woensdag 19 november 2014 13:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Pff nee...
Ja precies, heb maar een keer kunnen poepen in 3 dagen met moeite. Pas toen ik iedereen had gezegd dat ze niet in de badkamer moesten blijven.
[..]
Ja.
quote:Op woensdag 19 november 2014 12:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ging snel toch?
Nu chill schijten?
Oh come on. Dat feel wanneer je thuis komt en op je dooie gemak je shit kan lozen. Opluchting, weer 1 Kg minder.quote:
ken je mijn kassatopic?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:24 schreef zarGon het volgende:
Zal vanavond een zoeken op username, als ik leuke (deelbare - dus geen privéshizzle) dingen kom, deel ik ze..
Heb je je dus een paar dagen niet gedouched?quote:Op woensdag 19 november 2014 13:38 schreef Crip het volgende:
De douches waren daar zo ranzig dat ik vertikte om erin te staan. Ik ga nu zo lekker warm douchen <3
Nee niet echt. Vroeger als kind wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
Doelend op de prik bij bloedprikken en verdoving van tanden eigk
Welcome backkkquote:Op woensdag 19 november 2014 12:52 schreef Crip het volgende:
Waarom? Je voelt er serieus niks van.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
Moet volg gaatjes laten invullen incl verdoving. En bloed laten prikken.
Shitting in my pants tho.
Geen ideequote:Op woensdag 19 november 2014 14:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom? Je voelt er serieus niks van.
Die prikjes bij de tandarts voel je amper. Mocht je meerdere prikjes krijgen, de verdoving werkt zo snel dat je de rest niet eens merkt.quote:Op woensdag 1
9 november 2014 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
Moet volg gaatjes laten invullen incl verdoving. En bloed laten prikken.
Shitting in my pants tho.
Ik weet t.. het zijn de momenten ervoor.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die prikjes bij de tandarts voel je amper. Mocht je meerdere prikjes krijgen, de verdoving werkt zo snel dat je de rest niet eens merkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |