vind het eerlijk gezegd wel matig dat je afzegt. en dan snap ik wel dat ik te vaak heb gevraagd of je kwam en te vaak om willen praten, maar... ik snap best dat je veel kosten hebt gehad de afgelopen dagen, maar ik had gehoopt dat je de uitgaven nog kon/wilde bekostigen...quote:
Waarom vraag je niet gewoon aan xaban wat geld voor meetquote:Op woensdag 19 november 2014 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja sorry hoor. Ik heb mn situatie uitgelegd. Noem me maar verkaasd.
Geeft niet hoor, kan gebeuren. Ik ga ook niet bijvoorbeeldquote:Op woensdag 19 november 2014 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wacht ik stuur je een dm.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
vind het eerlijk gezegd wel matig dat je afzegt. en dan snap ik wel dat ik te vaak heb gevraagd of je kwam en te vaak om willen praten, maar... ik snap best dat je veel kosten hebt gehad de afgelopen dagen, maar ik had gehoopt dat je de uitgaven nog kon/wilde bekostigen...
maar goed
quote:Op woensdag 19 november 2014 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grapje though. Wou dat ik je dicipline had.![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 19:57 schreef Landysh het volgende:
[..]is dat mijn quote?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grapje though. Wou dat ik je dicipline had.![]()
andere redenenquote:Op woensdag 19 november 2014 19:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, kan gebeuren. Ik ga ook niet bijvoorbeeld
quote:Op woensdag 19 november 2014 19:57 schreef Landysh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grapje though. Wou dat ik je dicipline had.![]()
toen ik in amerika was wel alles netjes bijgehouden jaquote:Op woensdag 19 november 2014 19:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, de mijne gebaseerd op jouw verhalen.
Waarom zou ik dan nog moeten komen volgens jou?quote:
Ben jij in Amerika geweest?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
toen ik in amerika was wel alles netjes bijgehouden ja
geen grap
Doe ff normaal man. Dat zijn negers..noem je ze gelijk zwarte piet.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:02 schreef Peunage het volgende:
Valt me trouwens op dat die zwarte pieten in de fok! banner boven wel echt helemaal zwart zijn.
Over jouw persoontje? Hij is toch niet aan jouw privé gekomen hè?!quote:Op woensdag 19 november 2014 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kom niet naar de meet. Treinkaartje en dan daarheen reizen met de bus en dan ook nog eten. Dure shizzle.Plus zG opmerkingen over mijn persoontje. Nee nee ik hou de eer aan mezelf.
En mijn uitkering..quote:Op woensdag 19 november 2014 20:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je komt als ik je eten betaal?
Jawel! De viezerik!quote:Op woensdag 19 november 2014 20:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Over jouw persoontje? Hij is toch niet aan jouw privé gekomen hè?!
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan nog moeten komen volgens jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |