Er moet ergens ter wereld dus een enorme database aan voorhuiden te vinden zijn, just in case. Is hiermee het fortuin van de Rothschildt familie en daarmee de Bilderberg groep verklaard?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk hebben ze het bewaard na zijn besnijdenis.
Just in case.
Dat fortuin gaat door zolang de voorhuid strekt?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er moet ergens ter wereld dus een enorme database aan voorhuiden te vinden zijn, just in case. Is hiermee het fortuin van de Rothschildt familie en daarmee de Bilderberg groep verklaard?
Hehe.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit. Clithood, dus dat is een beetje mwa met uitleggen
.
Ik wil liever je zusje vindenquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:58 schreef Faxie het volgende:
Kunnen ze het niet in de grond stoppen en een Jezusboompje groeien? Zo kan iedereen een Jezusje vinden
Aangezien ze meer dan 2000 jaar aan voorhuid hebben zal dat nog wel even meegaan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat fortuin gaat door zolang de voorhuid strekt?
Dat zijn wel leuke piercingsquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hehe.Zat toevallig ook in een film die ik pas heb gezien, Samba. Die had ook geen zin om het te bewijzen.
Kunnen zij niet die 1,1 miljard betalen aan de EU?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aangezien ze meer dan 2000 jaar aan voorhuid hebben zal dat nog wel even meegaan.
Zou Bea er van af weten?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er moet ergens ter wereld dus een enorme database aan voorhuiden te vinden zijn, just in case. Is hiermee het fortuin van de Rothschildt familie en daarmee de Bilderberg groep verklaard?
Jawel, maar dat doen ze niet. Want voorhuid.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kunnen zij niet die 1,1 miljard betalen aan de EU?
Vooruit voorhuid!quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, maar dat doen ze niet. Want voorhuid.
Die heeft er zeker weten een stuk of 10 in een kluis liggen joh. Naast de sextapes van Mabelquote:
Ja ik denk het wel, die heeft vast menig voorhuid van dichtbij gezien in haar tijd. Nu nog steedsquote:
Lees de bron eens bij dat nieuws....quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kunnen zij niet die 1,1 miljard betalen aan de EU?
Bea niet willen batsenquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel, die heeft vast menig voorhuid van dichtbij gezien in haar tijd. Nu nog steeds
Toen ik er was afgelopen jaar stond ie in de steigers.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik in Rome ben beitel ik een beeld uit de Trevi fonteinIk bedoel, er zitten toch iets van 2000+ sculpturen in dat ding, eentje zal men toch niet missen?
De onderbuik krant van Nederlandquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lees de bron eens bij dat nieuws....
Sorryquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toen ik er was afgelopen jaar stond ie in de steigers.
Ik sla liever een generatie over hoor of tweequote:
Erken de historische waarde hiervan, gij barbaarquote:
Schijnt mee te vallen hoor. Leuk om mee te spelenquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen idee. Lijkt me pijnlijk.
Er gaat geen 1,1 betaald worden...quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De onderbuik krant van Nederlandmaar dat was niet de vraag.
Sinds wanneer zit jij aan naakte dames fax? Ik dacht dat jij zo braaf was.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schijnt mee te vallen hoor. Leuk om mee te spelen
Preciesquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou toevallig had mijn eerste zo'n piercingquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit jij aan naakte dames fax? Ik dacht dat jij zo braaf was.
642 miljoen welquote:
Die heb ik nog nooit mogen meemaken, tepelpiercings dan weer wel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou toevallig had mijn eerste zo'n piercing
Vertel, wie, wat, waar, wanneer, hoequote:Op dinsdag 18 november 2014 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou toevallig had mijn eerste zo'n piercing
Die had ze volgens mij niet...quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit mogen meemaken, tepelpiercings dan weer wel.
Het is geen gietijzer, konjoooquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boefje![]()
Zat dat ding niet onder de roest?
Maar dat weet je niet zeker?quote:
A long time ago, in a galaxy far far awayquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel, wie, wat, waar, wanneer, hoe
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was het een goeie ervaring? Leuk, fijn, etcquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
A long time ago, in a galaxy far far away
Once, it happened. Then, it became history. History became legend. And legend became myth.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
A long time ago, in a galaxy far far away
Good experience, it wasquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was het een goeie ervaring? Leuk, fijn, etc
Had het al gelezen. Is gebaseerd op mijn topic.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Hey Kaneel, een topic voor jou:
R&P / Politiek correct - hoe ver zal en mag het gaan?
Nu heb ik zin om te kijken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Once, it happened. Then, it became history. History became legend. And legend became myth.
Fax heeft maar met 2 dames seks gehad?quote:
Nee. 2 FOK!sters.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Fax heeft maar met 2 dames seks gehad?
Is leukquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was het een goeie ervaring? Leuk, fijn, etc
Hallo.quote:
*pakt lijst erbij* nu je het zegt ja...quote:
Oh echtquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is nog een 3e, 5 jaar voor Utrecht. Geen FoksterDuurde een weekje...
5 jaar? Jouw seksleven circuleert rondom een lustrum?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
De seks?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh echt
This is brand new information!
Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh echt
This is brand new information!
En die hebben allemaal zo'n piercing?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
5 jaar? Jouw seksleven circuleert rondom een lustrum?
Nee alleen zij had er zo een.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:16 schreef aeque het volgende:
[..]
En die hebben allemaal zo'n piercing?
Nou, jongen. Atten dan maarquote:
Zo van op een oude fiets moet je het leren?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee alleen zij had er zo een.
Haar bijnaam was overigens 'de fiets van Ossendrecht' kwam ik later achter
Hehehehehe.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet je ook het hele verhaal vertellenquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, iedereen fietste eropquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo van op een oude fiets moet je het leren?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ossendrecht CS zeg maar. En er rijden niet eens treinenquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je ook het hele verhaal vertellen
Met of zonder hoes?quote:
Ah, een leenfiets.quote:
Gast...quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ossendrecht CS zeg maar. En er rijden niet eens treinen
Slet zonder ondernemerschap dusquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bedoelde meer de opmerking.quote:
Hoe was ze qua uiterlijk?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:22 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, laten we niet teveel grappen maken. Serieuze shit dit. Faxie's problemen met vrouwen zijn dus eigenlijk terug te leiden/lijden naar een redelijk simpele oorsprong. Hij komt uit Ossendrecht.
Dat is codetaal voor vies dik?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet vervelend ofzo. Maar niks bijzonders verder eigenlijk. En een klein beetje stevig.
Nee hoorquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is codetaal voor vies dik?
Of crackhoer dun. Je weet het niet met al die veranderende schoonheidsidealen. Er is veel, VEEL veranderd gedurende verscheidene 5-jaren plannen he?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is codetaal voor vies dik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |