No worries, we houden het helal. Ik doe m'n hoofddoek wel om, hebben we wat om de boel aan af te vegen.quote:
Zet je naam onder de streep:quote:Op woensdag 19 november 2014 09:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar is de intekenlijst voor zaterdag?
Past zo'n doek wel op je bolle kop?quote:Op woensdag 19 november 2014 09:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
No worries, we houden het helal. Ik doe m'n hoofddoek wel om, hebben we wat om de boel aan af te vegen.
Ik heb foto's van je gezien. All I can say is this: haaaaaaaaaaahahahahahaha.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Past zo'n doek wel op je bolle kop?
quote:Op woensdag 19 november 2014 10:37 schreef Questular het volgende:
Tja deel die foto's dan op zn minst. Zo is dr niks aan.
Ben je hier lekker aan het uitlokken?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Past zo'n doek wel op je bolle kop?
Neuh, ik ben niet zo van de public shaming. Het mens maakt zichzelf al belachelijk genoeg.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:37 schreef Questular het volgende:
quote:Op woensdag 19 november 2014 10:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je hier lekker aan het uitlokken?
Wat een labiel kutje ben soms toch ook.
'Niet meer', zeker? Anders is dit nieuw voor mij.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Neuh, ik ben niet zo van de public shaming.
'Wat lekkers.'quote:Op woensdag 19 november 2014 10:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zet je naam onder de streep:
Koffie & Thee en wat lekkers inbegrepen.
"ik weet iets maar ik ga niet zeggen wat"quote:Op woensdag 19 november 2014 10:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neuh, ik ben niet zo van de public shaming. Het mens maakt zichzelf al belachelijk genoeg.
Soms. Kan je leveren?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, zit je soms aan de anabolen?
Ik ben al jaren een stuk volwassenerquote:Op woensdag 19 november 2014 10:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Niet meer', zeker? Anders is dit nieuw voor mij.
Wauw jullie hebben zelfs elkaars telefoonnummer?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben al jaren een stuk volwassener.
En jongens, ik ga de foto's niet delen, heb ze hier niet eens op m'n telefoon. Maar het kreng loopt al tíjden te janken tegen me, dus ze mag best weten dat ik inmiddels weet dat ze zelf... nou ja... niet perfect is, zullen we maar zeggen.
Je mag ze delen per DM. Succes!quote:Op woensdag 19 november 2014 11:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben al jaren een stuk volwassener.
En jongens, ik ga de foto's niet delen, heb ze hier niet eens op m'n telefoon. Maar het kreng loopt al tíjden te janken tegen me, dus ze mag best weten dat ik inmiddels weet dat ze zelf... nou ja... niet perfect is, zullen we maar zeggen.
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Kat. De serie is matig, maar gvd, volgens mij is dat mens een beest in bed.
True man, maar ik vind het wel leuk dat jij er af en toe weer bent. Ni Hao Setoquote:Op woensdag 19 november 2014 11:52 schreef seto het volgende:
yep, deze reeks is nog slechter geworden dan tijdens mcnulty-tijden
[ afbeelding ]
Lullig hoor, precies die twee smileys gebruikenquote:Op woensdag 19 november 2014 11:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
True man, maar ik vind het wel leuk dat jij er af en toe weer bent. Ni Hao Seto![]()
Weiss pls. Ze stonden eeuwen in mn fotoboekquote:Op woensdag 19 november 2014 11:37 schreef Weissman het volgende:
Wie een '''' in mijn fobo plaatst kan haar fotos in DM verwachten
*checkt fobo*quote:Op woensdag 19 november 2014 12:31 schreef Stimorol- het volgende:
Je haren laten groeien Weis? Staat beter.
Oke. Ik ga al. Kusjesssssquote:Op woensdag 19 november 2014 13:01 schreef no1uknow het volgende:
volgens mij kan deze reeks gewoon gemerged worden met de turken SC.
/out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |