quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
geen idee wat opkomst is
zullen vast wel meer dan 10 man komen
Je kan heus wel doorgaan voor Serviër denk ik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
LETOP!! wij daten alleen met verzorgde en volledig intiem kaal geschorren NL, of donkere Surinaamse/Antiliaanse mannen tussen 22-55jr. geen islamitsche/arabische mannen!
omg man
altijd als je net pareltje hebt gevonden
de essentie, goed zoquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gewoon praten met iedereen
rinse and repeat
Jazeker. Daarvoor had ik klasgenoten die in een dorp woonden met een 3-cijferig abonneenummer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
weet je nog Cor dat we van 9 naar 10 cijferig telefoonnr gingen?
De mijne ook!!!quote:
Ah, de T65. Vernoemd naar het jaar van introductiequote:
Zeer, zeer nice!quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:57 schreef robuust89 het volgende:
[ afbeelding ]
HHNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGG
gezien de spelling geloven ze je ook wel als je zegt dat je Nederlander bent.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
LETOP!! wij daten alleen met verzorgde en volledig intiem kaal geschorren NL, of donkere Surinaamse/Antiliaanse mannen tussen 22-55jr. geen islamitsche/arabische mannen!
omg man
zeg gewoon dat je griek bentquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
omg man
Werkloze uitkeringtrekkert.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:56 schreef Weissman het volgende:
straks lekker gym slopen
hahah ja tog laterz
Postbezorgen voor de Sandd telt nietquote:Op woensdag 19 november 2014 09:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
denken dat ik echt werkloos ben
No worries, we houden het helal. Ik doe m'n hoofddoek wel om, hebben we wat om de boel aan af te vegen.quote:
Zet je naam onder de streep:quote:Op woensdag 19 november 2014 09:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar is de intekenlijst voor zaterdag?
Past zo'n doek wel op je bolle kop?quote:Op woensdag 19 november 2014 09:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
No worries, we houden het helal. Ik doe m'n hoofddoek wel om, hebben we wat om de boel aan af te vegen.
Ik heb foto's van je gezien. All I can say is this: haaaaaaaaaaahahahahahaha.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Past zo'n doek wel op je bolle kop?
quote:Op woensdag 19 november 2014 10:37 schreef Questular het volgende:
Tja deel die foto's dan op zn minst. Zo is dr niks aan.
Ben je hier lekker aan het uitlokken?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Past zo'n doek wel op je bolle kop?
Neuh, ik ben niet zo van de public shaming. Het mens maakt zichzelf al belachelijk genoeg.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:37 schreef Questular het volgende:
Tja deel die foto's dan op zn minst. Zo is dr niks aan.
quote:Op woensdag 19 november 2014 10:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je hier lekker aan het uitlokken?
Wat een labiel kutje ben soms toch ook.
'Niet meer', zeker? Anders is dit nieuw voor mij.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Neuh, ik ben niet zo van de public shaming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |