Nee dankje. Ik hoef niet te oefenen, kan prima dichten/schrijven.quote:Op maandag 8 december 2014 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee hoor, wees maar niet bang. Maar ik wil best voor jou 500 vellen A4 kopen zodat je kan oefenen

Bewijs het maarquote:Op maandag 8 december 2014 20:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dankje. Ik hoef niet te oefenen, kan prima dichten/schrijven.

Gemist.quote:

Mail of PM?quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:57 schreef Wolken het volgende:
Loop binnen bij de plaatselijke Xenos, Action of Hema en je hebt een overvloed aan cadeautjes.
Ik ga zo de mail rondsturen met alle info.

Ontvangen!quote:

In goede orde ontvangenquote:

Aub voortaan meer kusjes, hartjes en lieve woordjes in je tekst verwerken. Ik vind je post wat agressief overkomen.quote:Op zondag 7 december 2014 00:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
Thijs voelt schijnbaar de urgente behoefte om een fokkin' gedicht te maken voor meerdere mensen. Jij betrekt dat liever op een cadeau of één persoon. Allebei prima, allebei de snoetjes glunderend boven jullie dampende kop chocomel.
De tyfus. Wat een reeks is dit ook geworden zeg.

Krijg je als het 1 grote 'inteelt' kliek is gewordenquote:Op zondag 7 december 2014 00:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
De tyfus. Wat een reeks is dit ook geworden zeg.

Als je in plaats van zo'n commentaar te hebben erop nou gewoon eens naar een meet komt is er ook eens nieuw "bloed" bij. Ben absoluut geen fan van kusjekroel gedoe onderling en als het mensen afschrikt om te komen is dat zeker jammer. Maar je moet wel een beetje uit je comfortzone stappen voor zo'n meet soms. Je hebt niet alles in de hand, dan moet je zelf iets organiseren. Da's juist het leuke ervan vind ik zelf.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Krijg je als het 1 grote 'inteelt' kliek is geworden

Beetje als een ander niet nader te noemen topicquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]

Zoals je weet heb ik regelmatig gemeet en zelfs eens een meet (Samen met weiss) georganiseerd in Enschede. Ondertussen ken ik een groot gedeelte van de mensen hier al / heb ik wel eens gezien (bv bij zo'n fokfilm) / of vind ik niet interessant om te meeten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:20 schreef eefje801 het volgende:
Als je in plaats van zo'n commentaar te hebben erop nou gewoon eens naar een meet komt is er ook eens nieuw "bloed" bij. Ben absoluut geen fan van kusjekroel gedoe onderling en als het mensen afschrikt om te komen is dat zeker jammer. Maar je moet wel een beetje uit je comfortzone stappen voor zo'n meet soms. Je hebt niet alles in de hand, dan moet je zelf iets organiseren. Da's juist het leuke ervan vind ik zelf.

Klopt, zoals zoveel topics, vooral SC's. En ik zeg ook niet dat het per definitie raar is ofzo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:33 schreef Faxie het volgende:
Beetje als een ander niet nader te noemen topic

Zegt mevrouw de inteelt SC..quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]

quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:17 schreef Cue_ het volgende:
Klopt, zoals zoveel topics, vooral SC's. En ik zeg ook niet dat het per definitie raar is ofzo.

Ik wens je bij deze heel veel sterkte!quote:Op woensdag 10 december 2014 21:08 schreef RIVDSL het volgende:
Ik ga morgen bij hoge uitzondering maar eens gebruik maken van de koopavond.

SPOILER: Zaterdag 13 december - Het Grote Sinterklaas DobbelspelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!

TheStigsDutchCousin

TheStigsDutchCousin

Nee hoor, doet volgens mij alleen Thijs.quote:

Gelukkig!quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:25 schreef Wolken het volgende:
[..]
Nee hoor, doet volgens mij alleen Thijs.

Vrees niet, ik kan gewoon niets bedenken om een of andere reden. Dus geen literaire hoogstandjes van mijn kant morgenquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:25 schreef Wolken het volgende:
[..]

Ik schud ze uit mijn mouw!quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:25 schreef Wolken het volgende:
[..]

Ik heb hem niet meer kunnen pakkenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:57 schreef Wolken het volgende:
Crap, Yats is er vandoor met het seks-spel

Zeker een toffe meet! Maar laat je wel een bepaald iets uit dat verslag?quote:Op zondag 14 december 2014 01:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb hem niet meer kunnen pakken
Maar ben wel veilig thuis. Toffe meet, veel gelachen. Verslag volgt

Have no fearquote:Op zondag 14 december 2014 01:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Zeker een toffe meet! Maar laat je wel een bepaald iets uit dat verslag?

Top!quote:Op zondag 14 december 2014 01:14 schreef RIVDSL het volgende:
Dat was even een uitdaging met die cadeaus op de fiets. Maar heb het gered en ben dus weer thuis.

Sorryquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:57 schreef Wolken het volgende:

Ja, gemene man is het ook eigenlijk he?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:57 schreef Wolken het volgende:

Was je daar gisteravond niet?quote:Op zondag 14 december 2014 05:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, gemene man is het ook eigenlijk he?
Bedankt voor het beschikbaar stellen was je huis Wolken!
Vond het gezellig, later op de dag eens heerlijk thee drinken uit mijn nieuwe mok,
en de kapstokhaakjes ophangen, nu alleen mr right nog vinden die dan ook netjes zijn jas kan ophangen op zijn eigen haakje

Graag gedaanquote:Op zondag 14 december 2014 05:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vond het gezellig, later op de dag eens heerlijk thee drinken uit mijn nieuwe mok,
en de kapstokhaakjes ophangen, nu alleen mr right nog vinden die dan ook netjes zijn jas kan ophangen op zijn eigen haakje
 . Wie heeft trouwens die set mokken gewonnen? Is die op de immense stapel van GH terecht gekomen?
 . Wie heeft trouwens die set mokken gewonnen? Is die op de immense stapel van GH terecht gekomen? 

Wrijf het er maar weer in.....quote:Op zondag 14 december 2014 01:14 schreef RIVDSL het volgende:
Dat was even een uitdaging met die cadeaus op de fiets. Maar heb het gered en ben dus weer thuis.

Die set staat hier te schitteren in het licht van de olielampquote:Op zondag 14 december 2014 11:00 schreef Wolken het volgende:
[..]
Graag gedaan. Wie heeft trouwens die set mokken gewonnen? Is die op de immense stapel van GH terecht gekomen?
En Yats, het is je gegund. Dat je er maar vele vrouwen mee mag vastketenen!

Wrijf het er maar even inquote:Op zondag 14 december 2014 12:20 schreef RIVDSL het volgende:
Zo, net even gaatjes geboord en het bord opgehangen als permanente herinnering aan deze meet.

quote:
 Anders had ik daar mijn Mrs Always Right haakje mooi op kunnen hangen
  Anders had ik daar mijn Mrs Always Right haakje mooi op kunnen hangen 
Gelijk goed bezig! Had ik er nu ook maar krijtjes bij gedaan dan had je er gelijk iets op kunnen schrijven.quote:Op zondag 14 december 2014 12:20 schreef RIVDSL het volgende:
Zo, net even gaatjes geboord en het bord opgehangen als permanente herinnering aan deze meet.

Vandaar ook onder de 10 euro.quote:Op zondag 14 december 2014 14:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Anders had ik daar mijn Mrs Always Right haakje mooi op kunnen hangen
[..]
Gelijk goed bezig! Had ik er nu ook maar krijtjes bij gedaan dan had je er gelijk iets op kunnen schrijven.
Oh en voor de mensen die het wilde weten, de CD was niet echt een succes. Anastacia song helaas toch zelf al die nummers in, beetje jammer

Hehe,ben ik eindelijk niet meer 'schattig'quote:Op zondag 14 december 2014 05:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]

Thxs! Komende week wellichtquote:Op zondag 14 december 2014 11:00 schreef Wolken het volgende:
[..]
Graag gedaan. Wie heeft trouwens die set mokken gewonnen? Is die op de immense stapel van GH terecht gekomen?
En Yats, het is je gegund. Dat je er maar vele vrouwen mee mag vastketenen!
 Al was ik wel blij met wat me nog even influisterde,ik ging me bijna schuldig voelen.
 Al was ik wel blij met wat me nog even influisterde,ik ging me bijna schuldig voelen.

Dat is inderdaad wel een gemis ja, van de week maar eens even kijken waar ik krijt kan kopen.quote:Op zondag 14 december 2014 14:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had ik er nu ook maar krijtjes bij gedaan dan had je er gelijk iets op kunnen schrijven.
[..]
 of afmelden
 of afmelden  voor een meet?
 voor een meet? 

Ik help het je hopenquote:Op zondag 14 december 2014 17:06 schreef yats het volgende:
]
Thxs! Komende week wellichtAl was ik wel blij met wat me nog even influisterde,ik ging me bijna schuldig voelen.

Ik dacht dat je er een nieuwe meet in had gezetquote:Op zondag 14 december 2014 21:42 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een gemis ja, van de week maar eens even kijken waar ik krijt kan kopen.
Ik zal trouwens even het meet overzicht updaten:
Meets in de planning
Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Post!

Thxs! Ik wacht het nog even af de komende dagenquote:Op maandag 15 december 2014 10:22 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik help het je hopen
[..]
Ik dacht dat je er een nieuwe meet in had gezet

Jij gaat uit van dinsdag?quote:Op maandag 15 december 2014 10:37 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs! Ik wacht het nog even af de komende dagen
Zodra ik een eigen casa heb ben ik wel van plan een meet te organiseren overigens. Maar dat laat nog even op zich wachten.

quote:
 Nee, eigenlijk niet. Ik 'win' het niet van bier
  Nee, eigenlijk niet. Ik 'win' het niet van bier  

Nee hoor yats ik zou jou nooit cockblocken.quote:Op maandag 15 december 2014 10:42 schreef yats het volgende:
[..]Nee, eigenlijk niet. Ik 'win' het niet van bier

Graag gedaan en thanksquote:Op maandag 15 december 2014 16:18 schreef aeque het volgende:
Mooi verslag Thijs en bedankt
En Wolken inderdaad ook nogmaals bedankt!

Opeten?quote:Op maandag 15 december 2014 16:30 schreef Wolken het volgende:
Graag gedaan. Vanavond maar eens de laatste dingen opruimen.
Ik heb nog een fles frisdrank over en gevuld speculaas (Yv en GH ) wat willen jullie dat ik ermee doe?

Welkom chocovlokje!quote:Op maandag 15 december 2014 19:18 schreef chocovlokje het volgende:
Hoi,
Ik ben al een tijdje een lurker, maar het werd eens tijd om ook actief mee te doen.
Ik kom uit de omgeving van Amsterdam en zal met mijn 25 wel een van de jongste zijn
Aangezien er geen meets meer op de planning staat, was ik benieuwd of er interesse is om in januari iets in Amsterdam ofzo te gaan doen. Ik zat te denken aan lasergamen, maar iets anders is natuurlijk altijd welkom

Welkom!quote:Op maandag 15 december 2014 19:18 schreef chocovlokje het volgende:
Hoi,
Ik ben al een tijdje een lurker, maar het werd eens tijd om ook actief mee te doen.
Ik kom uit de omgeving van Amsterdam en zal met mijn 25 wel een van de jongste zijn
Aangezien er geen meets meer op de planning staat, was ik benieuwd of er interesse is om in januari iets in Amsterdam ofzo te gaan doen. Ik zat te denken aan lasergamen, maar iets anders is natuurlijk altijd welkom

Welkom en doen! Dan kom ik ook en ben ik eindelijk niet meer het jonkie.quote:Op maandag 15 december 2014 19:18 schreef chocovlokje het volgende:
Hoi,

Een meet in het zuiden? I'm inquote:Op maandag 15 december 2014 19:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welkom chocovlokje!
25 jaar is prima, en vanwege de feestdagen zullen er nu weinig meets zijn. Volgend jaar wilden we er ook 1 opgooien voor in het zuiden, maar lasergamen in Amsterdam lijkt me ook wel leuk. En ik denk dat er veel mensen zijn die dat ook leuk vinden. Er is al een lasergame-meet geweest in Tilburg en dat was een groot succes.
 .
.

Welkomquote:Op maandag 15 december 2014 19:18 schreef chocovlokje het volgende:
Hoi,

Opetenquote:Op maandag 15 december 2014 16:30 schreef Wolken het volgende:
Graag gedaan. Vanavond maar eens de laatste dingen opruimen.
Ik heb nog een fles frisdrank over en gevuld speculaas (Yv en GH ) wat willen jullie dat ik ermee doe?

Ik wil geen koeien vermoorden maar ik denk dat mijn boer het zelf wel lust.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Opeten
Geef het anders aan de koeien van je boer. Hebben ze ook een feestdag

quote:Op maandag 15 december 2014 13:32 schreef El_Thijs het volgende:
want yats was de enige die de poes van Wolken wist te versieren

of afmelden
 of afmelden  voor een meet?
 voor een meet? 

Je kunt het beter als hieronder neerzetten en voeg dan wat meer informatie toe met daarin uitgelegd wat je precies in de planning hebt voor die dag, eventueel een tijdstip en een indicatie van de kosten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:45 schreef chocovlokje het volgende:
Oeh dat ijskarten lijkt me ook gaaf!
Ik weet niet precies hoe jullie die meet hier neerzetten, maar zou 17 januari iets zijn?
quote:Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 17 januari - Lasergamen in AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |