Hij is een racist man :Squote:Op dinsdag 18 november 2014 18:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom heb jij een piet en ik sinterklaas?
Dat is nog maar afwachten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Duitsers zijn uit op wraak![]()
En Spanje wint toch van ze, dus dat wordt weer genieten geblazen
Ik ga zo Sin City voor de eerste keer kijken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ik me ook nooit voor opwarmen.
Deel 1?quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga zo Sin City voor de eerste keer kijken.
GGMM vindt dit leuk.
Ja die staat op Netflix.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Deel 1?
Ik ga weer genante tv kijken, love at first kiss___
Ik vind het wel leuk om me te ergerenquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die staat op Netflix.
Daarom kijk ik dus nauwelijks tvAl die pauperprogramma's
![]()
Kan je beter goede serie/film aanzetten of gamen
Dat klinkt als een probleem dat snel opgelost moet wordenquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om me te ergerenIk kan nu niet gamen mijn pc loopt steeds vast na een paar minuten.
Vrijdag gaat mijn vriend er nog even naar kijken, vorige week hebben we hem schoongemaakt (de pc dusquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een probleem dat snel opgelost moet worden
Leuk dat ronaldo dat jochie een hand geeft.quote:
wie?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:04 schreef Adames het volgende:
hoe gaat het trouwens met de actie #freelr
je weet het nooit he, uit het oog uit het hart geldt bij sommige mensenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Grapje he, je weet zelf LR en ik zijn 2 haagse handen op 1 haagse buik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |