HiHaHo!quote:Op maandag 17 november 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
Alleen vandaag soft? Of is dat een algeheel probleem.
Is dit dokter Corrie?quote:Op maandag 17 november 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
We faken softness, als we hoofdpijn hebben.quote:Op maandag 17 november 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
Uh als het niet soft is kun je dat zien he?quote:Op maandag 17 november 2014 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We faken softness, als we hoofdpijn hebben.
Bij Aziaten niet perse.quote:Op maandag 17 november 2014 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh als het niet soft is kun je dat zien he?
Alsof Specu een broek aan hebt.quote:Op maandag 17 november 2014 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe je broek maar even naar beneden
Goed punt. Al heb ik er geen ervaring mee.quote:
Zie mijn reply op Triggerquote:Op maandag 17 november 2014 23:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alsof Specu een broek aan hebt.
De ervaringen schijnen ook tegen te vallen, dus veel zal je niet missen.quote:Op maandag 17 november 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed punt. Al heb ik er geen ervaring mee.
[..]
Zie mijn reply op Trigger
Inderdaad.quote:Op maandag 17 november 2014 23:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alsof Specu een broek aan hebt.
Het schijnt dat de dikte meestal wel normaal is, dus het is niet alsof je er niks van voelt. Heb ik van horen zeggen.quote:Op maandag 17 november 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed punt. Al heb ik er geen ervaring mee.
[..]
Zie mijn reply op Trigger
jaja van horen zeggenquote:Op maandag 17 november 2014 23:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het schijnt dat de dikte meestal wel normaal is, dus het is niet alsof je er niks van voelt. Heb ik van horen zeggen.
Nee jij hebt liever het andere uiterste.quote:Op maandag 17 november 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
jaja van horen zeggenNou ja ik ga het sowieso niet uitproberen.
Iets willen en iets krijgen zijn twee dingen natuurlijk. Ik krijg helemaal niks.quote:Op maandag 17 november 2014 23:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee jij hebt liever het andere uiterste.
MSN, bestaat dat nog?quote:Op maandag 17 november 2014 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oppassen als die trigger met je wilt gaan MSN-en.
Echte mannen vragen niet om msn, die worden gevraagd.quote:Op maandag 17 november 2014 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oppassen als die trigger met je wilt gaan MSN-en.
Vandaar dat mijn MSN-lijst zo leeg is.quote:Op maandag 17 november 2014 23:42 schreef Triggershot het volgende:
Echte mannen vragen niet om msn, die worden gevraagd.
pm je mail dan.quote:Op maandag 17 november 2014 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn MSN-lijst zo leeg is.
Mja, ironisch wel, insta is dan weer van FB.quote:Op maandag 17 november 2014 23:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Gaat allemaal via Facebook nu, of instagram misschien want fb is niet cool meer geloof ik.
quote:Op maandag 17 november 2014 23:42 schreef Triggershot het volgende:
Echte mannen vragen niet om msn, die worden gevraagd.
Ik ben een echte man....eindelijk.quote:
Mm die van mij is ook leeg, dus ik doe ook iets verkeerd blijkbaarquote:Op maandag 17 november 2014 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn MSN-lijst zo leeg is.
Door chicks he.quote:Op maandag 17 november 2014 23:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een echte man....eindelijk.
Ik ook niet hoor, heb je toch allemaal niet nodig als je op FOK! zit?quote:Op maandag 17 november 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Mm die van mij is ook leeg, dus ik doe ook iets verkeerd blijkbaarInstagram heb ik ook al niet en FB gebruik ik niet.
FOK! heb je ook niet nodig natuurlijk.quote:Op maandag 17 november 2014 23:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, heb je toch allemaal niet nodig als je op FOK! zit?
Nou, eigenlijk wel.quote:Op maandag 17 november 2014 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
FOK! heb je ook niet nodig natuurlijk.
Wie is halal?quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:16 schreef anonymoussie het volgende:
Ga ik avondsporten, is het hier opeens een topshow. Met halal en alles.![]()
Yoki is heul niet halal.quote:
Ik geloof er niets van.quote:
Ik noem dat gezond kritischquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij bent ook niet makkelijk te paaien he?
Ik heb liever dat jij mij niet hebtquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb je liever prettig gestoord.
Ja je bent van Spec. Ik weet het.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij mij niet hebt
Oh wat dan wel....ik ben namelijk naar de kapper geweest en nu enorm blond.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja je bent van Spec. Ik weet het.![]()
Maar dat bedoelde ik niet.
Oww in dat geval wil ik je wel hebben. Wat moet je nou met iemand die jou in een koud bed laat zitten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh wat dan wel....ik ben namelijk naar de kapper geweest en nu enorm blond.
Ja, maar jou moet ik delen, daar heb ik geen zin in hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oww in dat geval wil ik je wel hebben. Wat moet je nou met iemand die jou in een koud bed laat zitten.
Ik zal je goed behandelen als mijn minnares.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar jou moet ik delen, daar heb ik geen zin in hoor.
Ik sla over, krijg regelmatig betere aanbiedingenquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik zal je goed behandelen als mijn minnares.
Wel eerst scheiden van Spec.
Dan wil ik je wel delen met Njos.
Ja die bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:50 schreef Karina het volgende:
Whut je krijgt aanbiedingen?
Ik ook maar alleen bij de AH
Shit. Ik dacht... trio... Uccie... Njos.... tegenover een koud bed... win- win.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik sla over, krijg regelmatig betere aanbiedingen
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Shit. Ik dacht... trio... Uccie... Njos.... tegenover een koud bed... win- win.
Niet dus.![]()
Doe dan maar pics van jou met je nieuwe kapsel.
Heb je het emotionele einde van VI gezien?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:50 schreef Karina het volgende:
Whut je krijgt aanbiedingen?
Ik ook maar alleen bij de AH
Half want ik zat met mijn pc te kutten die heeft het begeven. Iets met Hansie.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je het emotionele einde van VI gezien?
Vochtige ogen alles.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Half want ik zat met mijn pc te kutten die heeft het begeven. Iets met Hansie.
Waar?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:02 schreef anonymoussie het volgende:
Wat een topshow weer in de Feedback.
Sinds wanneer heeft hij een vrouw?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:21 schreef anonymoussie het volgende:
[..]![]()
Is je vrouwtje gaan eten of zo?
Dat was een vrij matige show.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Topshow van gister alweer. Had ik gemist. Met bedreiging en alles.
Sinds hij met Uccie getrouwd is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft hij een vrouw?
Ik heb weer wat gemist. Zoals gewoonlijk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Sinds hij met Uccie getrouwd is.
Ik ben wel slechter gewend.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was een vrij matige show.
Ik heb het over jullie he.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal je vriendin leuk vinden om te horen.
Die zijn allaaaaang getrouwd. En dan laat Spec Uccie wachten in een koud bed enzo.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb weer wat gemist. Zoals gewoonlijk.
Koud bed vind ik zelf juist lekker.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die zijn allaaaaang getrouwd. En dan laat Spec Uccie wachten in een koud bed enzo.
Dit programma.quote:
En even Arie de kast open zien breken natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:15 schreef OProg het volgende:
[..]
En even Arie de kast open zien breken natuurlijk.
Ik zag wel heel veel plekjes in Amsterdam voorbijkomen. Verder wel een dom programma. Dat gelebber op tv met die geluiden erbij vind ik eigenlijk maar niksquote:
niet in de frituurpan doen man, gewoon laten sudderenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb gehaktballetjes gemaakt voor in de frituurpan, het is fantastisch!
Ik snap nog steeds het waarom niet, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag wel heel veel plekjes in Amsterdam voorbijkomen. Verder wel een dom programma. Dat gelebber op tv met die geluiden erbij vind ik eigenlijk maar niks
Online ook? Gekke is dat bij sommige programma's je bij UG op tv moet betalen maar bij de online versie weer niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:19 schreef Specularium het volgende:
Ik wilde dus een oude aflevering van Verslaafd kijken, moet je betalen.
![]()
.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds het waarom niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
RTLXL.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Online ook? Gekke is dat bij sommige programma's je bij UG op tv moet betalen maar bij de online versie weer niet.
Nee klopt. Ik wilde laatst ANTM (ja jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
RTLXL.
Is niet bij alle programma's volgens mij.
Dat doe ik altijd al, dit is weer even een keer iets anders. Best lekker hoor, zit een halve kilo naar binnen te werkenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet in de frituurpan doen man, gewoon laten sudderen
Oefenwedstrijden vind ik niet leuk. Kijk je DU-Spanje?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:20 schreef Kingstown het volgende:
Gewoon voetbal kijken natuurlijk met jullie pauperprogramma's.
Zit je weer met een bak bami voor de tv?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:20 schreef Kingstown het volgende:
Gewoon voetbal kijken natuurlijk met jullie pauperprogramma's.
Yup. Is idd niet al te boeiend. Duitsland speelt ook met een veredeld B-team.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:22 schreef Karina het volgende:
Oefenwedstrijden vind ik niet leuk. Kijk je DU-Spanje?
Die van vorige week kan ik wel zonder betalen terugkijken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
RTLXL.
Is niet bij alle programma's volgens mij.
goed verhaalquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd al, dit is weer even een keer iets anders. Best lekker hoor, zit een halve kilo naar binnen te werken
Spanje aan de winnende hand las ik net.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup. Is idd niet al te boeiend. Duitsland speelt ook met een veredeld B-team.
Weet je wat ik van het weekend wel gratis heb gekeken, op CC: Popoz aflevering tweequote:Op dinsdag 18 november 2014 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, misschien vindt Antoine dat wel leuk.
Precies!quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet in de frituurpan doen man, gewoon laten sudderen
Nasi en Bami is johannes zijn afdeling.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:23 schreef Specularium het volgende:
Zit je weer met een bak bami voor de tv?
Bijna rust und immer noch null zu null. Weinig kansen ook.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
Spanje aan de winnende hand las ik net.
Nee, ik moet eigenlijk geen bier meer drinken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
goed verhaal
beetje kaas en mosterd en daarna een biertje lijkt me
Jij maakt het toch altijd met noodles?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:26 schreef sp3c het volgende:
ik durf wel te beweren dat mijn nasi beter is dan johannes zijn nasi
Ah dan zijn ze iig beter, ik las dat Spanje de overhand had.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bijna rust und immer noch null zu null. Weinig kansen ook.
dan is het bamiquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij maakt het toch altijd met noodles?
mag welquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik moet eigenlijk geen bier meer drinken.
Beetje incalculeren hoe veel deuren je per maand kunt missen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik moet eigenlijk geen bier meer drinken.
nee als het vies is dan is het misluktquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat zijn vieze sliertjes.
Het is voor het eerst sinds jaren dat ik gehaktballetjes weer eens frituur. Kan heus wel voor een keer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hai.
Moest even reageren op de gehaktballetjes.
Nee, ik wil afvallen.. dan helpt het niet als ik een paar liter bier naar binnen ga zitten gieten. Een halve kilo gehakt als snackie eigenlijk ook niet maar het moest op.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje incalculeren hoe veel deuren je per maand kunt missen.
Ik ben kooknoob he, gooi je die balletjes dan gewoon zo rauw in de frituurpan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is voor het eerst sinds jaren dat ik gehaktballetjes weer eens frituur. Kan heus wel voor een keer.
Ah, we zitten weer in LIF.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik wil afvallen.. dan helpt het niet als ik een paar liter bier naar binnen ga zitten gieten. Een halve kilo gehakt als snackie eigenlijk ook niet maar het moest op.
Nee, tegen de ruit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben kooknoob he, gooi je die balletjes dan gewoon zo rauw in de frituurpan?
Was met alcohol. Die vent was zwaar naar de klote.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:03 schreef YokiKater het volgende:
Ik moet de aflevering van vorige week nog terugkijken, die schijnt erg heftig te zijn geweest.
Eerst ff mengen met wat gehaktkruiden, kleine balletjes draaien ongeveer zo groot als een bitterbal, beetje door de panneermeel en dan 2 a 3 minuutjes in de frituurpan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben kooknoob he, gooi je die balletjes dan gewoon zo rauw in de frituurpan?
volgens jou welquote:
Ja, één van mijn begeleidsters had het erover, omdat ik zelf ook alcoholist ben geweest.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Was met alcohol. Die vent was zwaar naar de klote.
Oh sorry, ik was in de war met jullie feedbacktopicquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens jou wel
wat dit een beetje een eigenaardige vraag maakt
vertel vooral verder hans
en toen dacht je dat iemand je er een vraag over stelde ofzo?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh sorry, ik was in de war met jullie feedbacktopic
Het [SC] zou je toch wel iets moeten vertellen lijkt me.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:34 schreef remlof het volgende:
Het verschil is ook moeilijk te zien soms.
Ik vind het gewoon lekker.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een halve kilo als snack?The fuck man, dat eet ik geeneens per maand.
Ik maak ook weleens hamburgertjes van gehakt, licht gekruid. Is beter dan die diepvriesburgers.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Eerst ff mengen met wat gehaktkruiden, kleine balletjes draaien ongeveer zo groot als een bitterbal, beetje door de panneermeel en dan 2 a 3 minuutjes in de frituurpan.
Topshow!quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
net een zak naar binnen gewerkt.
Hamburgers koop ik gewoon op de vleesafdeling, van die American hamburgers van de Dekamarkt, die zijn wel lekker maar krimpen altijd zoquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik maak ook weleens hamburgertjes van gehakt, licht gekruid. Is beter dan die diepvriesburgers.
Nu eet ik gewoon blokjes kaas.
En we hebben hier zalmsalade van de Appie. Die smeert mijn vriendin op crackers.
Yummie! Ik hou ook wel van bananenchips.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik eet gewoon cassave chips, net een zak naar binnen gewerkt.
Lekker zuur, Corrie.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
Die gekke chips moet ik niet. Gewoon normale. Of die met azijn.
Ik maak van die mini's dan. Gewoon als hapje.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hamburgers koop ik gewoon op de vleesafdeling, van die American hamburgers van de Dekamarkt, die zijn wel lekker maar krimpen altijd zo. En heel soms diepvriesburgers van Mora.
Ga je lekker van stinken.quote:
Die Lays oven baked paprika zijn lekkerquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:43 schreef YokiKater het volgende:
Gewoon bolognese of paprika chippies, mens0n.
Ik wil dan altijd heel veel. Vlees is gewoon een goed verhaal, voel me ook altijd net een superbeest als ik veel vlees heb gegeten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik maak van die mini's dan. Gewoon als hapje.
Lekker aan je zak krabben en dan aan je vinger ruiken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
Neuh iedereen hier zit toch alleen dus stinken maakt geen reet uit![]()
Oh behalve anodinges niet.
Ik heb geen zak maar zoiets jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Lekker aan je zak krabben en dan aan je vinger ruiken.
Lekker ruften, heerlijk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
Neuh iedereen hier zit toch alleen dus stinken maakt geen reet uit![]()
Oh behalve anodinges niet.
stop dan gelijk helemaal, die dingen zijn superkutquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:50 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben gestopt met roken trouwens, zit nu helemaal aan de E-sigaret.
Ik heb er ook zo eentje maar het is het toch niet. Of ik heb de verkeerde. Het 'voelt' niet echt iig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:50 schreef YokiKater het volgende:
Dan neem ik een echte om het te vieren.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:50 schreef YokiKater het volgende:
Sigaretten zijn sowieso kut.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
stop dan gelijk helemaal, die dingen zijn superkut
Nee, ik heb wel een goeie. Het helpt iig en is makkelijker af te bouwen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
stop dan gelijk helemaal, die dingen zijn superkut
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan neem ik een echte om het te vieren.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:50 schreef YokiKater het volgende:
quote:
Ik maak alleen joints.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]Ik heb er net even snel 2 gemaakt.
Ik zag hem gisteren posten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:53 schreef Kingstown het volgende:
Dit is wel een mooi moment voor Arjan om weer eens binnen te komen vallen.
bedankt hansquote:
Ik heb zo een apparaatje nu, scheelt een hoop geld. Wel kut als ze net op zijn moet je eerst gaan makenquote:
Als je zware COPD krijgt kun je nauwelijks meer bewegen dus dan word je vanzelf dik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijg je geen dikke reet van.
NWS topic, weet niet meer welke.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier in de SC of ergens anders?
Je wordt vies dik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:56 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb een vreetkick of zo, ik heb nog steeds trek in iets lekkers.
Ik haal altijd een slof. Op Gran Canaria zijn die sloffen cheap.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zo een apparaatje nu, scheelt een hoop geld. Wel kut als ze net op zijn moet je eerst gaan maken
Deed ik voorheen ook, hier is dat niet zo cheapquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik haal altijd een slof. Op Gran Canaria zijn die sloffen cheap.
Ik heb een voorraad waar Helmut Schmidt jaloers op zou zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:57 schreef anonymoussie het volgende:
Ik haal altijd een slof. Op Gran Canaria zijn die sloffen cheap.
119 kilo.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wacht, ik ga even op de weegschaal staan.
Alleen wiet? Dat brandt toch niet?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh. Met wiet. Ik doe niet aan shaq.
Hallo. Dat is bijna 2x wat ik weeg volgens mij. Ik heb geen weegschaal dus ik weet het niet precies.quote:
Dat brand als een tierelier.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alleen wiet? Dat brandt toch niet?
Serieus? Dat is bijna 2x zoveel als ik. En 4x zoveel als Uccie.quote:
Ik dacht altijd dat je er tabak bij moest doen. In die voorgedraaide zit wel tabak toch?quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neem nog een halve kilo gehakt als snackie.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Serieus? Dat is bijna 2x zoveel als ik. En 4x zoveel als Uccie.
Met tabak. Breek gewoon een sigaret. Teveel tabak in een joint is niet zo lekker.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alleen wiet? Dat brandt toch niet?
Ja okee, jij zegt alleen met wietquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Met tabak. Breek gewoon een sigaret. Teveel tabak in een joint is niet zo lekker.
Ja OK maar het klinkt gewoon zo zwaar als het boven de 100 is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:01 schreef YokiKater het volgende:
Maar ik ben ook groot heh.. Al moet ik wel terug naar zo'n 95 a 100 kilo of zo.
Dope!quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een voorraad waar Helmut Schmidt jaloers op zou zijn.
Hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:01 schreef YokiKater het volgende:
Maar ik ben ook groot heh.. Al moet ik wel terug naar zo'n 95 a 100 kilo of zo.
Werd doodziek van al dat gekut met nieuwe pakjes, andere prijzen en al die bla bla, dus heb een tijd geleden maar eens flink ingeslagen.quote:
Beetje tabak, meer wiet. Draaien, likken en klaar.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja okee, jij zegt alleen met wiet![]()
Ik bedoelde gewoon of je tabak of shag gebruikt.
Dat rookt ook het beste.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik draaide mijn joints gewoon altijd met halfzware shag.
Klein beetje maar.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is ook mijn lengte, maar dan nog is 95-100 best aan de zware kant.
quote:
Dat is wel groot inderdaad.quote:
Niet als het gewicht in spiermassa zit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is ook mijn lengte, maar dan nog is 95-100 best aan de zware kant.
Misschien moet ik dat voortaan ook over mijn kont zeggen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet als het gewicht in spiermassa zit.
Nice!quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Werd doodziek van al dat gekut met nieuwe pakjes, andere prijzen en al die bla bla, dus heb een tijd geleden maar eens flink ingeslagen.
Zeggen ze allemaal.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zit 30 kilo in die 30 centimeter van je ja?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:07 schreef YokiKater het volgende:
Zo om en nabij.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zit 30 kilo in die 30 centimeter van je ja?
Ik hou niet zo van shaqsmaak.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik draaide mijn joints gewoon altijd met halfzware shag.
Met die zonnebril en pet lijk je net een celeb.quote:
Ik ben Mr. Polska.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met die zonnebril en pet lijk je net een celeb.
Oh ja, dat is waarquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is alleen half zo groot als jij.
Groepscam? Wat deden jullie daar?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:32 schreef YokiKater het volgende:
LompeHork vergeleek mij eens met Mr Polska toen we in een groepscam chat zaten.
Lekker met andere mannen voor de cam.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:32 schreef YokiKater het volgende:
LompeHork vergeleek mij eens met Mr Polska toen we in een groepscam chat zaten.
Oh toen waren we met zijn alle radio aan het luisteren en waren we in de uitzending via Skype en zo, en tegelijk liep er een tinychat omdat FOK! weer eens plat lag. Topshows waren dat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Groepscam? Wat deden jullie daar?
Er waren ook vrouwen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker met andere mannen voor de cam.
[ afbeelding ]
Nee joh, was vet gezellig en hilarisch. Met zijn zessen live in de uitzending beetje slap ouwehoeren.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:35 schreef Karina het volgende:
Dat klinkt heel erg raar.
En wat tinychat is weet ik niet.
Zo klinkt het wel jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is een chat waar Uccie in mag met haar lengte-lotgenoten.
Niks voor mij dus, een cam aanzettenquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee joh, was vet gezellig en hilarisch. Met zijn zessen live in de uitzending beetje slap ouwehoeren.
En tinychat is gewoon een chatsite waar je een eigen room kan aanmaken en waar je ook je cam kan aanzetten. En iedereen die toen meeluisterde zat daar omdat FOK! plat lag, en dat zorgde voor wat hilarische momenten.
Je hoeft je cam niet aan te zetten heh. Op Skype ook niet, dat was gewoon online bellen in een groepsgesprek.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel ja
[..]
Niks voor mij dus, een cam aanzetten
Waarom werd je er dan mee vergeleken?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik werd dit weekend met Carice van Houten vergeleken. De conclusie was dat ik er niet op lijk.
Nou, dat was mijn eigen conclusie. Diegene die me met haar vergeleek vond wel dat ik op haar lijk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom werd je er dan mee vergeleken?
Klinkt wel gezellig, was dat lang geleden?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh toen waren we met zijn alle radio aan het luisteren en waren we in de uitzending via Skype en zo, en tegelijk liep er een tinychat omdat FOK! weer eens plat lag. Topshows waren dat.
In september.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt wel gezellig, was dat lang geleden?
Lag FOK! toen plat? Kan me vooral die keer jaren geleden herinneren toen die servers verwisseld werden ofzo, toen duurde het echt dagen.quote:
Op een aantal zaterdagavonden ja, met het doordrukken van patches. Was vorige maand ook. Downtime was dan niet erg lang maar mensen bleven wel hangen in de chat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lag FOK! toen plat? Kan me vooral die keer jaren geleden herinneren toen die servers verwisseld werden ofzo, toen duurde het echt dagen.
Kerstmannetje?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik hoop er met de kerst uit te zien als een kerstmannetje
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uccie's lengte en Yoki's gewicht.
Ik wil de pics zien.
Je vergeet Uccies triple niple erbij.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uccie's lengte en Yoki's gewicht.
Ik wil de pics zien.
Jij welquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:21 schreef anonymoussie het volgende:
Was weer een topshow!![]()
Wij gaan nachtsporten.
Als je een koud bed lekker vindt, is dat niet zo erg toch.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij welIk ga gewoon slapen zometeen.
Nachtsporten?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:21 schreef anonymoussie het volgende:
Was weer een topshow!![]()
Wij gaan nachtsporten.
Ik doelde op dat nachtsporten hequote:Op woensdag 19 november 2014 06:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als je een koud bed lekker vindt, is dat niet zo erg toch.
Van nachtsporten krijg je een heel warm bed hoor.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doelde op dat nachtsporten heNiet op het slapen.
Ja maar eerst is het lekker koudquote:Op woensdag 19 november 2014 11:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Van nachtsporten krijg je een heel warm bed hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |