Hoera!! Gefelici-babiet!quote:Op donderdag 20 november 2014 19:56 schreef Zomerzon01 het volgende:
OMG OMG OMG !!!!!!
2 streepjes!!!!
Ik doe morgen voor de zekerheid nog een test met ochtend.... maar nu al duidelijk 2 streepjes te zien. ☺
Dank je wel!quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:30 schreef Cholula het volgende:
Zomerzon gefeliciteerd!
Wij hebben volgens mij hier twee jaar geleden ook heel even samen gepost.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:55 schreef Cygne het volgende:
Komt goed Zomerzon.![]()
Oh en hier ook even: zwangerschapspagina.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cygne op 21-11-2014 13:37:03 ]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:14 schreef Cygne het volgende:
Linkje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nare bijsmaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
Blijf dan maar lekker bij onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
misschien omdat het in een spoiler staatquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:36 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nou.
Op een of andere manier krijg ik die quote maar niet voor elkaar.
Beetje saaie bedoeling daar. Laatste post was een maand terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf mijd ik medische forums als de pest. Ben daarna altijd enorm neerslachtig.
Mopperkontquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:55 schreef Moppert het volgende:
Beebies![]()
met dat woord pas je heel goed op zwangerschapspagina
Hier nog steeds tussen wal & schip, maar als het raak is, dan is ie nog 312 gemaakt, gok ik zoquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:52 schreef Daui het volgende:
Wel blij dat er in WohTS deel 313 alvast een streepje is gevallen. Hoeveel beebies zouden er gemaakt zijn in dit forum?
En ja beebies maak je niet die krijg zei mijn mams altijd
quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:55 schreef Moppert het volgende:
Beebies![]()
met dat woord pas je heel goed op zwangerschapspagina
quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:13 schreef Moppert het volgende:
Ja.. al te lang niet meer een FFF gehad
Oh bah! Heb je er medicijnen voor?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Hier gaat het vandaag weer een stuk beter qua emoties maar helaas de tweede migraine aanval in een week
Afwachtenquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:48 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Oh bah! Heb je er medicijnen voor?Of is t gewoon afwachten?
Aah! Ik zweer bij maxalt, maar gelukkig al heel lang niet meer in hoeven nemen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
AfwachtenIk heb wel lorazepam voor als het echt niet gaat maar dat wil ik niet te vaak nemen (maandag ook al ingenomen). Normaal gaat migraine bij mij gepaard met menstruatie maar nog geen bloed te bekennen
Misschien ook maar eens naar de huisarts als dat vaak gebeurt, bij mij is het van de laatste jaren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:24 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Aah! Ik zweer bij maxalt, maar gelukkig al heel lang niet meer in hoeven nemen.Laat 't bloed maar weg blijven
Tof! Ik zou daar ooit heengaan maar ben toen op het laatste moment afgehaakt vanwege vliegangstquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:42 schreef SilverSjoiis het volgende:
Ik heb een nieuw reisprojectVriendlief en ik willen naar IJsland
We willen in maart/april, maar las net dat in mei het toeristisch-seizoen een beetje begint. Eerst maar eens gaan inlezenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tof! Ik zou daar ooit heengaan maar ben toen op het laatste moment afgehaakt vanwege vliegangstZou er graag nog een heen willen. Wanneer gaan jullie?
Is het dan niet nog erg koud?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:54 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
We willen in maart/april, maar las net dat in mei het toeristisch-seizoen een beetje begint. Eerst maar eens gaan inlezen
Nou, dat valt dus 'erg' meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |