quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:10 schreef Daui het volgende:
[..]Nou. Mijn schoonmoeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zegt genoeg over haar reactie toch?
Wat zei ze?quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:47 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nou. Mijn schoonmoeder.![]()
Zegt genoeg over haar reactie toch?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef Cygne het volgende:
Oh zo. Ik sta een beetje strakgespannen of zo, geloof ik.Ben je gek! Je kunt hardstikke fijn kletsen en delen met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inlevende schoonmoeder. Die vind het denk ik alleen erg naar voor jullie!
Edit: Ik lees dat het inderdaad het geval is dat je er goed over kunt praten
Schudden voor gebruik
Snel of niet snel...quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:03 schreef Lushes het volgende:
Ik heb het me dus niet verbeeld. Ik vind het werkelijk te bizar voor woorden 1 maand na het stoppen met de pil, maar eh:
[ afbeelding ]
Ik kan me er niet toe zetten om echt blij te zijn want het zó snel dat ik bang ben dat ie toch niet blijft plakken, maar het is wat het is.
Nee.. Ik voel me al 3 weken af en aan grieperig.quote:
beterschapquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:06 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Nee.. Ik voel me al 3 weken af en aan grieperig.
Bloed is hier maar 3 a 4 dagen altijd.. Gelukkig.
Voel je je ook nog neerslachtig?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
beterschap
Ik blijf ook maar kwakkelen, nog steeds hoofdpijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |