Wow dan ben je wel een bikkelquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:57 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Nou, dat valt dus 'erg' meeDe gemiddelde temperatuur is -3 in januari en 14 graden in juli. Ik ben geen koukleum, dus voor mij is het uberhaupt geen ramp
Loop nu nog in mn zomerjas en draag in de echte winter ook amper handschoenen
Vriendlief ookquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dan ben je wel een bikkelIk ben wel een echte koukleum, lig nu met een dikke trui en een dekentje op de bank
Maar IJsland lijkt me wel heel tof, net als Alaska en Groenland
Ja dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:01 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Vriendlief ookZelfs met handschoenen komen er nog ijsklontjes uit!
Nu zit ik me te vergapen aan AirBnB op IJsland
Ja!quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook
Oeh wat een heerlijk vooruitzicht SjoisVoorpret is al zo leuk
Ik voel me soms ook een spuitelf hoorquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:05 schreef Venla het volgende:
Ik moet echt mijn best doen om het allemaal bij te houden hier!
Gefeliciteerd Zomerzon!! Op naar meer strepen voor dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:01 schreef coccinelle het volgende:
Gefeliciteerd zomerzon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
Waarschijnlijk. Ik zei ook niet dat t er meer waren he.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:35 schreef Moppert het volgende:
Het was 1 negatieve reactie.. misschien is ze ongesteld ofzo.
Gefeliciteerd zomerzon!Ik snap je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat in dezelfde situatie met mijn neef. En dat was moeilijk maar die kraamvisite heeft me wel goed gedaan.
Neeee joh, zo lees ik het niet! Volgens mij bedoelt ze het juist omgekeerd, zo van: wat loopt dat wijf van de zwangerschapspagina nou een domme klootopmerking te maken, is ze ongesteld ofzo....quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:31 schreef Cygne het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Ik zei ook niet dat t er meer waren he.
Overigens na meer toelichting snapte ze t wel.
Overigens ben ik niet ongesteld. Tenminste ik lees t of je bedoelt dat ik ongesteld ben en t daardoor te negatief opvat.
Dat zal ook vast wel zo zijn hoor.![]()
In ieder geval sorry dan.
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:40 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Neeee joh, zo lees ik het niet! Volgens mij bedoelt ze het juist omgekeerd, zo van: wat loopt dat wijf van de zwangerschapspagina nou een domme klootopmerking te maken, is ze ongesteld ofzo....
Gefeliciteerd zomerzon!ik kan me voorstellen dat dat lastig is! Je wordt dan wel heel erg met je neus op de feiten gedrukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je nicht van jullie wens? Dan zal ze het best begrijpen dat het voor jullie ook lastig is
Cygne ik las het ook zoals Sara en sjois
5 - 28 februari Thailand O+
Moet ik die man van je een schop onder zijn kont verkopen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:13 schreef Moppert het volgende:
Ja.. al te lang niet meer een FFF gehad
Ditquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:40 schreef Sara82 het volgende:
Neeee joh, zo lees ik het niet! Volgens mij bedoelt ze het juist omgekeerd, zo van: wat loopt dat wijf van de zwangerschapspagina nou een domme klootopmerking te maken, is ze ongesteld ofzo....
Als je maar weet dat ik vanaf nu heel vaak het woord beebie ga gebruiken. Mwahahahaquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:51 schreef Daui het volgende:
[..]
Moet ik die man van je een schop onder zijn kont verkopen?![]()
Welke F ontbreekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef Cygne het volgende:
Oh zo. Ik sta een beetje strakgespannen of zo, geloof ik.Dit meen je toch niet serieus? Dat zullen ze toch nooit doen mag ik hopen?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
(ik kruip weer onder een steen, want voel me nog steeds niet oke..)
Ze zijn heel lief hoor. Maar t is ook mijn eigen gevoel denk ik. We zullen t zien.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus? Dat zullen ze toch nooit doen mag ik hopen?!
![]()
Gefeliciteerd zomerzon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:09 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ze zijn heel lief hoor. Maar t is ook mijn eigen gevoel denk ik. We zullen t zien.
Nog steeds bloed?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus? Dat zullen ze toch nooit doen mag ik hopen?!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |