quote:
Die vid heb ik net gezienquote:
Nawhquote:
Nee.quote:Op maandag 17 november 2014 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]zulke beesten zouden al een hele tijd uitgestorven moeten zijn.
quote:Op maandag 17 november 2014 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
Haten op pugsquote:Op maandag 17 november 2014 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
Kom danquote:
quote:Op maandag 17 november 2014 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe dit bandje vast om want volgens mij ben jij wel een lijpo![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 17 november 2014 22:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben converted denk ik
wiequote:
Honden zijn beide.quote:Op maandag 17 november 2014 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Katten zijn cuter, honden liever
Yet the puggs are still aroundquote:Op maandag 17 november 2014 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
de zwakkeren delven het onderspit
Bijna seizoen 3quote:
Samequote:Op maandag 17 november 2014 23:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NiceIk zit nu halverwege 2. Heb alweer een poosje niet gekeken.
School > Werkquote:
too cute dezenquote:
True, true. Ik mis de korte schooldagen, en de variatie. Gelukkig heb ik nu nog een beetje korte werkweken gecreëerd.quote:
Stijve in de ochtend is een gevaar met kattenquote:
Zodra ik over mn huiswerk praat, zeg je vast iets andersquote:Op maandag 17 november 2014 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True, true. Ik mis de korte schooldagen, en de variatie. Gelukkig heb ik nu nog een beetje korte werkweken gecreëerd.
quote:Op maandag 17 november 2014 23:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stijve in de ochtend is een gevaar met katten..
Als je je hand in je broekzak doet worden ze ook al lijp, gaan ze in attachmodus, dus of houdt dat beest weg, houdt em plat of heb dikke dekens.
Dat zijn de mindere kanten van school ja. Dat staat ook niet in het lijstje van dingen die ik mis aan school.quote:Op maandag 17 november 2014 23:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zodra ik over mn huiswerk praat, zeg je vast iets anders
quote:
omgquote:
Goh, zij werd 122quote:
MGMquote:
naawwhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
omg yessssssquote:Op maandag 17 november 2014 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kiezen? CAN'T WE ALL JUST GET ALONG?
Blijkbaar niet:quote:Op maandag 17 november 2014 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kiezen? CAN'T WE ALL JUST GET ALONG?
Deze meidquote:
quote:Op maandag 17 november 2014 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit deed mijn kat ook eens![]()
[ afbeelding ]
quote:
Van Gaal?quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:11 schreef Lt.Surge het volgende:
Mogguh
Over iets meer dan 2 uur...tandarts
Succesquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:11 schreef Lt.Surge het volgende:
Mogguh
Over iets meer dan 2 uur...tandarts
Moest lachenquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:06 schreef DrNick het volgende:
Ohja, ik was vergeten mijn iso te veranderen eergistermiddag. Stond nog op 800. Ruis everywhere
Meetquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Oh shit, dan moeten we wel een goeie surprise organiseren
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:28 schreef DrNick het volgende:
Mijn neus doet pijn, zeg maar aan de onderkant waar de bovenkant van je tanden eindigt
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:02 schreef DrNick het volgende:
Ik wilde vannacht aan Fringe beginnen, maar ik verkoos slaap.
Zo'n verschrikkelijk zwaar leven.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:06 schreef DrNick het volgende:
Ohja, ik was vergeten mijn iso te veranderen eergistermiddag. Stond nog op 800. Ruis everywhere
Die Nick ook he, wat een aansteller.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo'n verschrikkelijk zwaar leven.
Je zal die Nick maar zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die Nick ook he, wat een aansteller.
Hoe hou je het vol.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die Nick ook he, wat een aansteller.
Goede dag voor het snelste topicquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Oh shit, dan moeten we wel een goeie surprise organiseren
Waarom kan ik niet zo snel een kamer vindenquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oeh, om 5 uur naar een kamer kijken
Doeidoei, kuthuisbaas
Omdat Arnhem een stuk makkelijker isquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet zo snel een kamer vinden
Heel gezellig!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Hoe kun je nou niet vrolijk worde van katjes.
Fijn dat jullie tot overeenstemming zijn gekomenquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heel gezellig!
Na de picknick hebben we samen besloten dat ik vrijdag mag zitten voor verwijdering van 2 tanden.
Ja, ik ben ook zeer tevredenquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Fijn dat jullie tot overeenstemming zijn gekomen
Tuulk, tuulk.quote:
quote:
Mr. B is een baas.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Brokko is soms echt heel slim
Geo zou trots op je zijnquote:
Vind het zo jammer dat er maar een aantal landen zijn.quote:
Wp broquote:
BL is een dikke nerd met zijn gta IV over gta V verkiezen puur omdat het niet op zijn pc master race uitgebracht wasquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:53 schreef DrNick het volgende:
Wp en Bl in de topic, het fissa kan niet op.
Tregte klagtquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
BL is een dikke nerd met zijn gta IV over gta V verkiezen puur omdat het niet op zijn pc master race uitgebracht was___
quote:
Ligt eraan of je parket of tegels in huis hebt liggenquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:58 schreef LittleBrownie het volgende:
In een leeg huis skaten is awesome
Naja hier is echt alles weggehaald, maar beide kunnen wel lekker skaten denk ikquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ligt eraan of je parket of tegels in huis hebt liggen
Al denk ik dat je parket er behoorlijk mee kunt vernielenquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Naja hier is echt alles weggehaald, maar beide kunnen wel lekker skaten denk ik
Een betonvloertje doet het waarschijnlijk ook prima?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ligt eraan of je parket of tegels in huis hebt liggen
Gladgestreken beton zal idd ook wel werken, asfalt is immers ook prima om op te skaten. Leeg zwembad geen idee, zijn volgens mij allemaal kleine tegeltjes, misschien dat de voegen irritante trilling geven.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Een betonvloertje doet het waarschijnlijk ook prima?
En een leeg zwembad al helemaal
Zwembad of marmer? Marmer valt op zich nog mee, heb er altijd wel goed grip op met mijn zolen.quote:
Zo groot is jouw huis toch niet?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:58 schreef LittleBrownie het volgende:
In een leeg huis skaten is awesome
Gepolijste marmer ja?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Zwembad of marmer? Marmer valt op zich nog mee, heb er altijd wel goed grip op met mijn zolen.
Wie zegt dat het mijn huis wasquote:
Hmm, geen idee. Het glimt behoorlijk dus zou zomaar kunnen. Als je er met natte zolen op loopt kan het overigens wel behoorlijk glad zijn, altijd uitkijken met nat weerquote:
Is wél lekker koel in de zomerquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, geen idee. Het glimt behoorlijk dus zou zomaar kunnen. Als je er met natte zolen op loopt kan het overigens wel behoorlijk glad zijn, altijd uitkijken met nat weer
O. Wiens huis dan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wie zegt dat het mijn huis was
Die van m'n zusquote:
Veel warmte houdt het niet vast idd. Vind het ook erg mooi. Als ik een huis ga kopen wil ik ook marmer in de hal. Misschien ook in de keuken, makkelijk schoon te maken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is wél lekker koel in de zomer
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor gek, graag spoiler
Dat is toch best duur?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Veel warmte houdt het niet vast idd. Vind het ook erg mooi. Als ik een huis ga kopen wil ik ook marmer in de hal. Misschien ook in de keuken, makkelijk schoon te maken.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Kan wel bij de hypotheek op
Valt tegen. Net weer 400 euro armer door een lekke auto radiateur. Moet nodig nieuwe auto aanschaffen, deze begint nu echt minder te worden. Maar ja, ding is inmiddels 20 jaar oud.quote:
Oh. Maar... Oh..quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor gek, graag spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:22 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Oh. Maar... Oh..
Oké.wat een kutgrapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawelquote:
Oeh, wanneer kom je terug?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawelding staat helemaal leeg.
Oh dat kan er ook nog bijquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt tegen. Net weer 400 euro armer door een lekke auto radiateur. Moet nodig nieuwe auto aanschaffen, deze begint nu echt minder te worden. Maar ja, ding is inmiddels 20 jaar oud.
Nieuwe huis hé, blijf hier iig tot en met decemberquote:
okee manquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:25 schreef badschaap het volgende:
godver, wat doet far cry 4 er lang over om te installeren
Waar zit jij dan? Nog daar en zij gaan elders wonen, of wat?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nieuwe huis hé, blijf hier iig tot en met december
Ze blijft nog hierquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? Nog daar en zij gaan elders wonen, of wat?
keizer wietparkiet voor jouquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:26 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Daar sta ik om bekend, heer wietparkiet.
quote:
Watquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nog anderhalve maand in een leegstaand huis?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar wtf. Komt op 3 dvd's binnen.
Lijkt net wel windows 8.1 op floppy![]()
[ afbeelding ]
moet je hem via steam kopen sukkelquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op steam betaal ik 60 euro voor de normale editiequote:Op dinsdag 18 november 2014 15:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je hem via steam kopen sukkel
en kun je dan niet in steam cd code intypen waardoor je hem via steam download/installeert?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
Op steam betaal ik 60 euro voor de normale editie![]()
Nu heb ik de limited edition voor 35
Nee, straks nog wel activeren via Uplayquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en kun je dan niet in steam cd code intypen waardoor je hem via steam download/installeert?
Wordt gr grquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:34 schreef badschaap het volgende:
Ook leuk is de dvd allang in huis hebben, maar nog moeten wachten totdat de game available word op steam![]()
Ben je wel ff mee zoet...quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je meer dan 10 uur verder... Ik denk overigens dat het wel iets meer dan 10 sec per floppy is, zo snel worden die dingen niet gelezen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:39 schreef badschaap het volgende:
[..]
Om de 10 seconden andere floppy
Waarom zou je überhaupt windows 8.1 op floppy willen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben je meer dan 10 uur verder... Ik denk overigens dat het wel iets meer dan 10 sec per floppy is, zo snel worden die dingen niet gelezen.
Omdat het kan natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:41 schreef badschaap het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt windows 8.1 op floppy willen?
Nog ongeveer 6 min. wachten dus.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:45 schreef badschaap het volgende:
18 minuten verder is de installatie op ongeveer 3/4
quote:
Bquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat is jullie opinie over het integratiebeleid van Honduras wat betreft de opkomende "hitlerjugend"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |