ja als je zoiets roept ben je kennelijk gewoon dom. gefeliciteerd.quote:Op maandag 17 november 2014 21:54 schreef Rozevla het volgende:
Als het je niet bevalt donder je toch lekker op! Zandaap
Pak jij de popcornquote:Op maandag 17 november 2014 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Interessant om te zien hoe dit topic zich gaat ontwikkelen.
Terechte klacht. Fok! laat zich niet van zijn beste kant zien. Ik hoop dat de adverteerders dit kunnen waarderen, anders gaat deze provocatie ze nog geld kosten ookquote:Op maandag 17 november 2014 21:51 schreef pokkerdepok het volgende:
moet dat nou zo, fok! leiding?
jullie gedragen je net zo debiel als quintie.
doe gewoon leuke sinterklaas bannertjes, zet er voor mijn part een zwarte piet bij, prima. maar dit extremistisch-fanatieke gezwartepiet is een beetje zielig.
quote:
quote:
Sorry, kusje?quote:Op maandag 17 november 2014 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder haten en iets meer proberen empathie te tonen.
het is een klacht. dit is klaagbaak, toch?quote:Op maandag 17 november 2014 21:58 schreef CaesarEnNapoleon het volgende:
Proberen de Zwarte Piet-discussie te stoppen, door een nieuw Zwarte Piet-discussie topic te openen. Succes vriend.
Het op de barricaden staan voor tradities gaat bij Danny voor op ordinair geld verdienen. Ook die abonnementenshizzle doet het al een tijdje niet meer. Mensen moeten maar geld overmaken of anders rotten ze maar opquote:Op maandag 17 november 2014 21:59 schreef Ruif het volgende:
[..]
Terechte klacht. Fok! laat zich niet van zijn beste kant zien. Ik hoop dat de adverteerders dit kunnen waarderen, anders gaat deze provocatie ze nog geld kosten ook
Had je anders verwacht van FOK dan?quote:Op maandag 17 november 2014 22:03 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
dta is snel type zonder nadenken omdat ik me roterger
eigenlijk wel ja. je dan als site zo fanatiek gaat lopen doen, schaar je je al snel (onbedoeld) bij de roepende mix van wildersaanhangers en mislukte neo nazis op het malieveld.quote:Op maandag 17 november 2014 22:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Had je anders verwacht van FOK dan?
Als alle adverteerders nu zouden stoppen is Fok binnen een maand offline. Of denk je dat Danny de kosten even uit eigen trekt? Maar goed. Ik vind het jammer da Fok! zich niet onafhankelijk opstelt.quote:Op maandag 17 november 2014 22:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Het op de barricaden staan voor tradities gaat bij Danny voor op ordinair geld verdienen. Ook die abonnementenshizzle doet het al een tijdje niet meer. Mensen moeten maar geld overmaken of anders rotten ze maar op
Actie-reactie van mij mag hij het hele jaar blijven staan.quote:Op maandag 17 november 2014 22:12 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja. je dan als site zo fanatiek gaat lopen doen, schaar je je al snel (onbedoeld) bij de roepende mix van wildersaanhangers en mislukte neo nazis op het malieveld.
je kan toch ook gewoon een beetje normaal proberen over te komen, zonder vormen van overdreven activisme die je moet uitdragen, over een kinderfeestje....
Volledig met je eens. Het is gewoon een domme actie van iemand die een statement wil maken. Het verklaart voor mij ook direct waarom er zo bagatelliserend wordt gedaan over klachten mbt racistische opmerkingen in het kader van de pietendiscussie. Je zou iets meer gezag en verstand verwachten van mensen die zo'n groot forum runnen, maar vermoedelijk is het toch te lastig om objectief te blijven tussen zoveel schreeuwende mensen.quote:Op maandag 17 november 2014 22:12 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja. je dan als site zo fanatiek gaat lopen doen, schaar je je al snel (onbedoeld) bij de roepende mix van wildersaanhangers en mislukte neo nazis op het malieveld.
je kan toch ook gewoon een beetje normaal proberen over te komen, zonder vormen van overdreven activisme die je moet uitdragen, over een kinderfeestje....
Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 17 november 2014 22:12 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
Over vijf jaar kan Danny dit truukje niet meer doen, want dan zijn adverteerders het zat om met zo'n site geassocieerd waarvan de eigenaar op allerlei manieren blijft doordrammen dat Piet zwart moet zijn. Dat van o.a. Gouda en Amsterdam was nog maar het begin...quote:Op maandag 17 november 2014 22:12 schreef Ruif het volgende:
[..]
Als alle adverteerders nu zouden stoppen is Fok binnen een maand offline. Of denk je dat Danny de kosten even uit eigen trekt? Maar goed. Ik vind het jammer da Fok! zich niet onafhankelijk opstelt.
quote:Op maandag 17 november 2014 22:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Over vijf jaar kan Danny dit truukje niet meer doen, want dan zijn adverteerders het zat om met zo'n site geassocieerd waarvan de eigenaar op allerlei manieren blijft doordrammen dat Piet zwart moet zijn. Dat van o.a. Gouda en Amsterdam was nog maar het begin...
tuurlijk is dat moeilijk, maar het is ook de grote val van het extremisme. mensen, normale mensen, zetten toch al gauw extremisme tegenover extremisme. gewoon als verdediging. maar dan doe je dus wel precies hetzelfde, en verlies je al je recht om kritiek te uiten op extreem gedoe.quote:Op maandag 17 november 2014 22:17 schreef Ruif het volgende:
[..]
Volledig met je eens. Het is gewoon een domme actie van iemand die een statement wil maken. Het verklaart voor mij ook direct waarom er zo bagatelliserend wordt gedaan over klachten mbt racistische opmerkingen in het kader van de pietendiscussie. Je zou iets meer gezag en verstand verwachten van mensen die zo'n groot forum runnen, maar vermoedelijk is het toch te lastig om objectief te blijven tussen zoveel schreeuwende mensen.
dit dus. elke vorm van overdreven fanatiek gedrag, zeker over zoiets debiels als dit, komt gewoon niet zo slim over. op zn minst alsof je geen controle hebt over je gemoedstoestand.quote:Op maandag 17 november 2014 22:14 schreef hoas het volgende:
[..]
Actie-reactie van mij mag hij het hele jaar blijven staan.
Klopt, maar ik zou als adverteerder nu al geen nieuw contract afsluiten. Niet vanwege die pietensmilies hoor, maar omdat de beheerders van het forum onvolwassen over komen.quote:Op maandag 17 november 2014 22:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Over vijf jaar kan Danny dit truukje niet meer doen, want dan zijn adverteerders het zat om met zo'n site geassocieerd waarvan de eigenaar op allerlei manieren blijft doordrammen dat Piet zwart moet zijn. Dat van o.a. Gouda en Amsterdam was nog maar het begin...
quote:Op maandag 17 november 2014 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
"Zwarte pieten banners... van mij mogen jullie altijd blijven. Jullie zijn altijd welkom"
Dit.quote:Op maandag 17 november 2014 22:14 schreef hoas het volgende:
[..]
Actie-reactie van mij mag hij het hele jaar blijven staan.
quote:Op maandag 17 november 2014 23:57 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
Dit.
Het is die racistische (kleuter) neger z'n schuld...en FOK! staat voor onze tradities, wat valt er daar nou niet aan te snappen? Of ben je gewoon te dom om te schijten?
Laat het nou maar los, zwarte piet blijft zwart.
Nee, Fok! kan zich inderdaad beter mengen tussen al die 234897289 andere nieuwssitesblogs en lekker ook in het grijze gebied blijven hangen. Dat is echt beter voor de zaak en dan is de kans ook groter dat Zwarte Piet uiteindelijk blijft.quote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Ik stoor me ook aan die banners.
Ben niet per se tegen zwarte piet maar dat FOK! per se zo een statement wilt maken vind ik heel erg jammer.
nvmquote:Op dinsdag 18 november 2014 01:16 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nee, Fok! kan zich inderdaad beter mengen tussen al die 234897289 andere nieuwssitesblogs en lekker ook in het grijze gebied blijven hangen. Dat is echt beter voor de zaak en dan is de kans ook groter dat Zwarte Piet uiteindelijk blijft.
Oh, wacht...
Nee, ik snap Danny wel, mede gezien de overwegend positieve reacties van de gebruikers
Ik snap dat gemekker van die gebruikers trouwens ook niet. En voor zover ze zich storen aan de Pro-Piet-opstelling van FOK! zou ik willen zeggen: Draai het eens om, dan weet je ook hoe vervelend wij het vinden om steeds dat geneuzel van Quinsy, zijn zaakwaarnemer en zijn mede-beroepsklagers opgedrongen te krijgen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 01:16 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nee, Fok! kan zich inderdaad beter mengen tussen al die 234897289 andere nieuwssitesblogs en lekker ook in het grijze gebied blijven hangen. Dat is echt beter voor de zaak en dan is de kans ook groter dat Zwarte Piet uiteindelijk blijft.
Oh, wacht...
Nee, ik snap Danny wel, mede gezien de overwegend positieve reacties van de gebruikers
en dat weten we omdat dit precies hetzelfde ergerlijke gedrag is, ja.quote:Op dinsdag 18 november 2014 01:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap dat gemekker van die gebruikers trouwens ook niet. En voor zover ze zich storen aan de Pro-Piet-opstelling van FOK! zou ik willen zeggen: Draai het eens om, dan weet je ook hoe vervelend wij het vinden om steeds dat geneuzel van Quinsy, zijn zaakwaarnemer en zijn mede-beroepsklagers opgedrongen te krijgen.
geen enkele sprake van haat. ik zeg gewoon even wat ik ervan vind, in KLB.quote:Op maandag 17 november 2014 23:59 schreef the-eye het volgende:
Wat een haat en onvrede. Danny heeft het gedaan, Zwarte Piet heeft het gedaan. Man, man, man probeer je problemen op te lossen i.p.v. ze te projecteren op anderen
slappe instelling is dat. als je er zelf maar geen last meer van hebt, is het opgelost? zijn de banners er om de niet- betalende fokker te irriteren, zodat je een abo kan slijten?quote:Op maandag 17 november 2014 23:59 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Als TS nou een abbo neemt kan hij z'n eigen banners instellen.
Haha ja, de admin van de site zet een bespottelijke banner neer dus laten we hem betalen om die weg te halen.quote:Op maandag 17 november 2014 23:59 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Als TS nou een abbo neemt kan hij z'n eigen banners instellen.
Moet FOK! een fuck geven om een niet betalende user? Neen, natuurlijk hoeft dat niet. Als je een abbo neemt is het opgelost. Verder lijkt niemand er last van te hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2014 02:12 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
slappe instelling is dat. als je er zelf maar geen last meer van hebt, is het opgelost? zijn de banners er om de niet- betalende fokker te irriteren, zodat je een abo kan slijten?
nee toch, lijkt me...
Boehoe, een maandje tegen zwarte piet aankijken is ook zo ernstig. Heel het land hing er eerder elk jaar vol mee. En wat is er bespottelijk aan? Dat 't een neger is? Jij racist!quote:Op dinsdag 18 november 2014 02:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja, de admin van de site zet een bespottelijke banner neer dus laten we hem betalen om die weg te halen.
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 18 november 2014 02:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Boehoe, een maandje tegen zwarte piet aankijken is ook zo ernstig.
Oke, fijn?quote:Op dinsdag 18 november 2014 02:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Heel het land hing er eerder elk jaar vol mee.
Puur hypothetisch; als iemand het een bespottelijke banner zou vinden dan ga je toch ook niet eens de verantwoordelijke voor die banner betalen om hem weg te krijgen? .quote:Op dinsdag 18 november 2014 02:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
En wat is er bespottelijk aan?
:Squote:Op dinsdag 18 november 2014 02:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dat 't een neger is? Jij racist!
Ik wees enkel op een al bestaande oplossing.quote:Op dinsdag 18 november 2014 02:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie zegt dat?Ik reageer alleen op jouw stelling.
Ik zou Wilders anders ook fors geld betalen om op te rotten naar Barneo.quote:[..]
Puur hypothetisch; als iemand het een bespottelijke banner zou vinden dan ga je toch ook niet eens de verantwoordelijke voor die banner betalen om hem weg te krijgen? .
En ik wees je enkel op het feit dat die bestaande oplossing stom is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 02:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik wees enkel op een al bestaande oplossing.
Dat siert je.quote:Op dinsdag 18 november 2014 02:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik zou Wilders anders ook fors geld betalen om op te rotten naar Barneo.
Verbazingwekkend genoeg heb ik anders een abbo. Gewoon Danny een zak met geld sturen. Overigens is het helemaal geen stomme oplossing, mijn banners zijn namelijk vervangen door een piemelparade.quote:Op dinsdag 18 november 2014 02:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ik wees je enkel op het feit dat die bestaande oplossing stom is.
En overigens bestaat die ook niet aangezien de fokshop kapot is.
In dat geval geef ik je groot gelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 02:30 schreef Demon_from_heaven het volgende:
mijn banners zijn namelijk vervangen door een piemelparade.
wat ontzettend arrogant zou dat zijn, als ze geen fuck gaven om hun gewone leden. alsof dit nog iets zou zijn zonder hen, de overgrote meerderheid van de traffic. waar ze reclame op loslaten die geld binnenbrengt. waar ik, als enige site waar ik regelmatig kom, speciaal mn adblock voor heb afgezet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 02:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Moet FOK! een fuck geven om een niet betalende user? Neen, natuurlijk hoeft dat niet. Als je een abbo neemt is het opgelost. Verder lijkt niemand er last van te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |