Ah, negers zijn dus degene die de discussie beslissen. Als ze het maar met je eens zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moeder rekent in één keer met de zwarte pietendiscussie af
Op de Facebookpagina Mensen in Zeeland postte deze trotse moeder bij de intocht van Sinterklaas een foto van haar prachtige zoontje. Ze had hem voor de gelegenheid extra geschminkt en in pietenkleding gehesen. Haar reactie op de zwarte pieten discussie is fantastisch.
‘Ik heb mijn zoontje geschminkt. Niet om een statement te maken, maar gewoon omdat hij dat leuk vindt. Ik vind de discussie over Zwarte Piet echt zinloos. Waar maken volwassenen zich nou zo druk om? Mijn jongen vindt het Sinterklaasfeest geweldig, dus waarom zou ik hem dit ontnemen? Ik ben ook opgegroeid met Zwarte Piet en heb het nooit geassocieerd met racisme. Het gaat kinderen om de cadeautjes. Of ze die nu van een zwarte of witte piet krijgen, maakt ze echt niet uit. Laten we deze traditie maar gewoon zo houden.’
Zo kan het dus ook.
Ja dûh, zij mogen toch wel in de eerste plaats zelf beslissen of zij zich gekwetst voelen ipv. dat de blanken dat voor hun beslissen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:15 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ah, negers zijn dus degene die de discussie beslissen.
O help, dit lijkt Wim Dankbaar-taal. Straks blijkt Quinsy Gario ook nog in de aluhoedjes-Joris Demmink-complottheorie verwikkeld te zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:30 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
ZE IS GEHERSENSPOELD. Stolkholm syndroom omdat ze omgeven is door ex slavenhouders.
Na jarenlang niets ergs er aan te vinden maar door het internet uitvinden dat in Amerika blackface als kwetsend ervaren wordt, en dan maar besluiten het ineens hier ook te gaan doen, gaat er bij mij niet in.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja dûh, zij mogen toch wel in de eerste plaats zelf beslissen of zij zich gekwetst voelen ipv. dat de blanken dat voor hun beslissen.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn ogen gingen helemaal kapot
Van de rijm die kwam uit jouw strot
Blauwe rijmt toch echt niet op Pieten
en uit woede is Piet toen maar gaan schieten
In Feedback kun je gaan huilen vanwege dit plot.
[ afbeelding ]
Een keer is wel genoegquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:28 schreef SuicideErrorist het volgende:
"Want al ben ik zwart als roet, Ik meen het toch goed."
Wallonië:
[ afbeelding ]
Noord-Frankrijk:
[ afbeelding ]
Oostenrijk:
[ afbeelding ]
Macedonië:
[ afbeelding ]
Iran/Perzië:
[ afbeelding ]
Noord-Italië:
[ afbeelding ]
Zuid-Hongarije:
[ afbeelding ]
![]()
Dit bericht is moeilijk te interpreteren voor de Pro-Pieten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moeder rekent in één keer met de zwarte pietendiscussie af
Op de Facebookpagina Mensen in Zeeland postte deze trotse moeder bij de intocht van Sinterklaas een foto van haar prachtige zoontje. Ze had hem voor de gelegenheid extra geschminkt en in pietenkleding gehesen. Haar reactie op de zwarte pieten discussie is fantastisch.
‘Ik heb mijn zoontje geschminkt. Niet om een statement te maken, maar gewoon omdat hij dat leuk vindt. Ik vind de discussie over Zwarte Piet echt zinloos. Waar maken volwassenen zich nou zo druk om? Mijn jongen vindt het Sinterklaasfeest geweldig, dus waarom zou ik hem dit ontnemen? Ik ben ook opgegroeid met Zwarte Piet en heb het nooit geassocieerd met racisme. Het gaat kinderen om de cadeautjes. Of ze die nu van een zwarte of witte piet krijgen, maakt ze echt niet uit. Laten we deze traditie maar gewoon zo houden.’
Zo kan het dus ook.
Misschien kun je zelf dan uitleggen wat de juiste interpretatie is, ipv alleen maar met een sneer te komen? Dat zou me een veel nuttigere bijdrage aan de discussie lijken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit bericht is moeilijk te interpreteren voor de Pro-Pieten.
Ja hoor, de anti-Pieten zijn veel rationeler en genuanceerder.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit bericht is moeilijk te interpreteren voor de Pro-Pieten.
Het schijnt dat kinderziekenhuizen en GGZ-jeugdzorg de toestroom van kinderslachtoffers idd amper aankunnen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik loop een beetje achter enzo, maar als ik de demonstraties zie van dit weekend tijdens intochten dan krijg ik een spontaan geval van whoop-ass. Als ik iemand zou tegenkomen die zo om zou gaan met een kinder feest zou ik ontzettend boos worden, de kinderen hebben niets fout gedaan, maar je maakt ze nu wel een slachtoffer.
ongetwijfeld tegenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Zou de webmaster van deze site voor of tegen zwarte piet zijn wat denken jullie?
Er is geen webmeester allen engel Yvonne.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Zou de webmaster van deze site voor of tegen zwarte piet zijn wat denken jullie?
So? Anti's mogen nog steeds hier een mening komen verkondigen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Yep. Je loopt hooguit het risico dat er eens een practical joke wordt uitgehaald. Zo heeft Kees nu een jaar lang zijn naam in het oranje omdat hij verklaarde niets te hebben met die poppenkast.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
So? Anti's mogen nog steeds hier een mening komen verkondigen.
Tegen, absoluut. Die banners zijn er puur om het zwaar racistische karakter aan te tonen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Een weekie geleden alweer tochquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:45 schreef glasshole het volgende:
Alweer een relletje, Guido Weijers op Instagram:
Hebben we verdorie net die Zwarte Pieten discussie gehad... Komt de Zeeman met dit...
[ afbeelding ]
Moeder jochie boos bij Humberto Tan, foto staat nog steeds op Guido's Instagram.
Hoi spuit11quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:45 schreef glasshole het volgende:
Alweer een relletje, Guido Weijers op Instagram:
Hebben we verdorie net die Zwarte Pieten discussie gehad... Komt de Zeeman met dit...
[ afbeelding ]
Moeder jochie boos bij Humberto Tan, foto staat nog steeds op Guido's Instagram.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |