OMG!! Wow dat is wel heel erg.quote:Op maandag 17 november 2014 20:15 schreef Jagärtrut het volgende:
grijs en grauw uniek, grijs en grauw. Gister stond er in de krant dat we een record hebben voor November. Tot nu toe hebben we één uur zonlicht gehad. één uur.
Morgen heeft ie een date dacht ik! Spannendquote:Op maandag 17 november 2014 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
P... die hoge... is er al gezoend???
Verdorie geef antwoord
jeugdnostalgie.quote:Op maandag 17 november 2014 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ook al smaakt het niet naar croissants; Danerolles rechtstreeks uit de oven met ham en kaas.
Vroeger thuis vaak op zondag. Had alleen daarna een niet lekker, vet, gevoel.
Dat ja.quote:Op maandag 17 november 2014 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ook al smaakt het niet naar croissants; Danerolles rechtstreeks uit de oven met ham en kaas.
Van die ranzige goedkope zachte puntjes ja.quote:Op maandag 17 november 2014 19:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgen een cursus elders met lunch (lees witte en tarwebolletjes met ham, kaas met margarine) en ene kroket.
Krijg ik net mail... door bezuiniging (! zie lunch!)wordt met geacht om zelf eten mee te nemen..
Mooi!
boterhammen met veel rosbief, vers gemalen peper, zout, verse bieslook, roomkaas en een gekookt eitje.
Kijken ze mij iig niet raar aan als ik mijn eigen lekkere dingen meeneem
terecht. vrouwen moeten veel verschillende kleding willen. homo's ook. mannen zijn al blij als ze iets vinden wat schoonachtig is en bij de gelegenheid past.quote:Op maandag 17 november 2014 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Interessant, maar niet verrassend: http://www.usatoday.com/s(...)uit-sexism/19161031/
Over een presentator die een jaar lang hetzelfde pak draagt eb zich afvraagt of mensen het door zullen hebben. Gedaan omdat zijn vrouwelijke co-presentator continu op haar kleding wordt afgerekend.
Nee. Morgen is de volgende date pasquote:Op maandag 17 november 2014 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
P... die hoge... is er al gezoend???
Verdorie geef antwoord
Jeugdsentimentquote:Op maandag 17 november 2014 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind ik ook nog steeds heerlijk, als je ze af laat koelen is het direct een stuk minderquote:Op maandag 17 november 2014 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vind ze ook niet vies. We eten ze nog steeds af en toe.quote:Op maandag 17 november 2014 21:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind ik ook nog steeds heerlijk, als je ze af laat koelen is het direct een stuk minder
Blijken we gewoon allemaal dezelfde jeugd te hebben gehad.quote:Op maandag 17 november 2014 21:14 schreef SuperFood het volgende:
[..]
omg dat is MIJN jeugdsentiment wat doe je dat was uniek bij ons thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |