quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Wat heeft iedereen toch met sex en zoenen en dat soort meuk op een tweede date
Zo word de druk wel opgevoerd he
O, dat bedoelde ik helemaal niet. Ik bedoelde, dat ergens in 2017 ofzo, het leuk is dat je rustig Rammstein op kunt zetten tijdens het kroelen!quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Wat heeft iedereen toch met sex en zoenen en dat soort meuk op een tweede date
Even lekker nekhoepelen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:31 schreef Sarabi het volgende:
Hopelijk wordt mijn stijve nek minder anders is het geen pretje om zo'n stuk te rijden.
Is dit een ander meisje dan die van de wandelingen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:31 schreef PdeHoog het volgende:
Dat durf ik nog steeds nietquote:
dat wist ik niet toen ik hier ging wonen! En het is nu echt extreem..Vitamine D pilletjes kunnen er niet tegen op. En we gaan verhuizen, hopelijk, in het voorjaar!quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Lieve lieve Jagar, waarom ben je toch helemaal daar gaan wonen waar de zon niet schijnt als je er zo sip van wordt?![]()
Gewoon blijven slowchatten hierquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:38 schreef minilot het volgende:
Sarabi durft niet te nekhoepelen, Pee durft niets met zijn piem0l te doen, ik durf mijn voorraadkast niet in - waar moet het toch heen met ons!?
Je gaat het donker nog missen als je straks in tropisch Berlijn tot kreeftrood zit te verbranden op een terrasje!quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:40 schreef Jagärtrut het volgende:
En we gaan verhuizen, hopelijk, in het voorjaar!
Jajaquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]je legt nu zelf de link met je date he..
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:44 schreef minilot het volgende:
http://www.instructables.com/id/SnickerPoodles/
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dit een ander meisje dan die van de wandelingen?
Moet je ook niet doenquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JajaMaar weet je....ik heb hier nog wat collega's en anderen die ook nieuwsgierig zijn en opmerkingen. Ik lul gewoon teveel als men er naar vraagt
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:44 schreef minilot het volgende:
http://www.instructables.com/id/SnickerPoodles/
Ik ben al relaxter dan bij de vorigequote:Op dinsdag 18 november 2014 10:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Moet je ook niet doenen je moet je al helemaal niet gek laten maken hoor!! Gewoon, gezellig eten vanaaf en verder zie je wel
In tropisch berlijn! Of wellicht in Utrecht, de Duutser solliciteert nu op een functie in Utrecht! Dan kan ik weer eens meeten..quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Je gaat het donker nog missen als je straks in tropisch Berlijn tot kreeftrood zit te verbranden op een terrasje!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
In tropisch berlijn! Of wellicht in Utrecht, de Duutser solliciteert nu op een functie in Utrecht! Dan kan ik weer eens meeten..
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Of wellicht in Utrecht, de Duutser solliciteert nu op een functie in Utrecht! Dan kan ik weer eens meeten..
Zet de kostenplaatjes eens tegen elkaar?quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:00 schreef Lonaa het volgende:
Oh bah Sun.
Ik heb allerlei verwarmingsopties en nu moet ik keuzes maken en daar ben ik niet zo goed in.
Die ben ik nu aan het uitzoeken inderdaad.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zet de kostenplaatjes eens tegen elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |