Waarom heb je FLCL op On Hold staan, het zijn 6 afleveringen, ben je in een paar uur doorheen.quote:
En score een 9quote:Op donderdag 20 november 2014 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom heb je FLCL op On Hold staan, het zijn 6 afleveringen, ben je in een paar uur doorheen.
Ik viel in slaap tijdens de tweede aflevering... dag later nog een poging gewaagd... wederom in slaap gevallen. MAAR GVD WAT HEB IK GEWELDIG GEDROOMD OVER DIE ANIME, daarom 9.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom heb je FLCL op On Hold staan, het zijn 6 afleveringen, ben je in een paar uur doorheen.
Wat een doorzettingsvermogen.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:17 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ik viel in slaap tijdens de tweede aflevering... dag later nog een poging gewaagd... wederom in slaap gevallen. MAAR GVD WAT HEB IK GEWELDIG GEDROOMD OVER DIE ANIME, daarom 9.![]()
![]()
Ooit zal het me lukken tot de derde afl. te komen.
hehe, wat vond jij van FLCL ?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat een doorzettingsvermogen.
Was wel geinig. Heb naderhand de manga-adaptatie ook gelezen. De anime is beter.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:45 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
hehe, wat vond jij van FLCL ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Dat is het nu juist. Ik begrijp het spel niet goed genoeg om ervan te zeggen wat ik er niet van begrijp. Ik heb volgens mij zojuist met een earl (van Desmond) een kleine twintig jaar besteed om een bishopric belasting te laten betalen aan mij in plaats van de paus, maar daar is niets van gekomen en ik zou ook wel mijn terrein willen uitbreiden met de andere provincies in Munster maar heb geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja hier. Ik heb 1.5k uur in CK2, 2k in EU3 en 1k in EU4.
Zeg het eens.
We zitten trouwens hier: GAM / Paradox Interactive #17 Van het Zuidoost-Aziatisch front geen nieuws
Paranoia Agent.quote:
Soul Eater.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had denk ik al gezien dat elk lid van je raad drie acties kan uitvoeren? Laat je chancellor claims fabricaten op je buren. Je Steward laat je belasting innen. Je spymaster laat je tech researchen in Byzantium. Of je laat hem een spy network bouwen als je liever plot om land van de buren te erven via huwelijken en moorden.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat is het nu juist. Ik begrijp het spel niet goed genoeg om ervan te zeggen wat ik er niet van begrijp. Ik heb volgens mij zojuist met een earl (van Desmond) een kleine twintig jaar besteed om een bishopric belasting te laten betalen aan mij in plaats van de paus, maar daar is niets van gekomen en ik zou ook wel mijn terrein willen uitbreiden met de andere provincies in Munster maar heb geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken.
Tja, daar kunnen NLse vrouwen slecht tegen h, wanneer mannen zeggen tegen een chick dat ze het huis een beetje bij moet houden...!?quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
http://haruhichan.com/wpb(...)-season-slated-2016/
2016 voor Attack on Titan dus.
Mooi, beter dat dan een afgeraffeld seizoen met filler oid.
Wat had je dan gedacht? Dat ze komende zomer klaar zouden zijn? De manga is bij 14 plus wat chapters aan wisselgeld. Volgens de maker wilt hij zo rond volume 20 de boel afronden. Drie volumes per jaar. Zomer 2016 minstens.quote:
Thx ik heb hier heel veel aan gehad. Ik zou zelf nooit op het idee gekomen zijn mijn Spymaster naar het Oost-Romeinse Rijk te sturen. En door opnieuw te beginnen heb ik daadwerkelijk een capabele Chancellor gekregen die claims kan vervalsen zonder een gelijke kans te hebben om gepakt te worden. En daarnaast was de Bishop of Cloyne deze keer iemand die mij meer mocht dan de paus en dus iemand op wie ik belasting kon heffen.quote:
Dit is een van de vele redenen dat ik haast geen Shoujo lees.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Nja, logisch, maar het is gewoon zo ontzettend jammer.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat had je dan gedacht? Dat ze komende zomer klaar zouden zijn? De manga is bij 14 plus wat chapters aan wisselgeld. Volgens de maker wilt hij zo rond volume 20 de boel afronden. Drie volumes per jaar. Zomer 2016 minstens.
Toch wel een Mazda hoop ik. Kirino haat haar Nissan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Auto gekocht
en natuurlijk is het een Japanner
Een suzuki swift, we hebben ook een Nissanquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Toch wel een Mazda hoop ik. Kirino haat haar Nissan.
[ afbeelding ]
Zat laatst je facebook te stalken. Zag het. Gefeliciteerd manquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Auto gekocht
Nicequote:Op zaterdag 22 november 2014 11:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Auto gekocht
Wajooooquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zat laatst je facebook te stalken.
Dank jequote:Zag het. Gefeliciteerd man
Nou ja, ze animeren al alle anime, dus zo'n grote stap is het niet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nog even en korea begint met het animeren van manwha's
Dit zijn leugens, anime wordt door mensen uit japan gemaakt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, ze animeren al alle anime, dus zo'n grote stap is het niet.
Wow, chinese cartoons!quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
China begint ook al met anime te maken
Nog even en korea begint met het animeren van manwha's
Mijn gezicht toen ik ontdekte dat tegenwoordig haast alleen nog de Young Animator Projects en CG in Japan geanimeerd wordt:quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit zijn leugens, anime wordt door mensen uit japan gemaakt.
Een van de beste dingen aan deze serie, vooralsnog, is dat het Caster een beetje, ik probeer mo te vermijden, bekoorlijk maakt. Ik snapte die ´ditzy´ interpretatie van haar helemaal niet uit bijvoorbeeld Carnival Phantasm, maar in de contest van deze serie is het veel begrijpelijker.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:32 schreef wdn het volgende:
- Archer is nog leiper dan Caster
- Kirito
- Akatsuki![]()
![]()
Was niet ook al het Ghibli werk volledig in Japan geanimeerd?quote:Op zondag 23 november 2014 00:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mijn gezicht toen ik ontdekte dat tegenwoordig haast alleen nog de Young Animator Projects en CG in Japan geanimeerd wordt:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
ZWABBER, 1e 2 EPISODES VAN SIDONIA S2 MORGEN!
quote:
Mazda?quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Auto gekocht
Dus al die tijd had mijn zus gelijk en keek ik Chineze tekenfilms?quote:Op zondag 23 november 2014 00:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mijn gezicht toen ik ontdekte dat tegenwoordig haast alleen nog de Young Animator Projects en CG in Japan geanimeerd wordt:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |