Deze maand ga ik er heenquote:Op zondag 16 november 2014 22:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
He, nu kan ik geen animenaziplaatjes posten.
Ga je nu naar Japan of Argentinië?quote:Op zondag 16 november 2014 22:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Deze maand ga ik er heen
[ afbeelding ]
GLORIOUS NIPON!quote:Op zondag 16 november 2014 22:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ga je nu naar Japan of Argentinië?
Zelfs Nisekoi niet?quote:Op zondag 16 november 2014 22:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar srs, ik vind/t er echt geen kut aan, die harems.
Oooh. Waar precies?quote:
De biosquote:Op zondag 16 november 2014 23:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zelfs Nisekoi niet?
[..]
Oooh. Waar precies?
Ahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was de serie zo anders? (note: ik lees geen manga)quote:Op zondag 16 november 2014 23:45 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem hoop ik op een adaptatie van de Elfen Lied manga.
Heel erg anders. De manga liep echt veel verder.quote:Op zondag 16 november 2014 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
was de serie zo anders? (note: ik lees geen manga)
Ja. Ze hebben de personen genomen en een ander verhaal geschreven.quote:Op zondag 16 november 2014 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
Anime-only hoerquote:Op zondag 16 november 2014 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2014 05:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*ohayo(brt was lekker)*
[..]
Anime-only hoer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |