Vroeg ik mij ook af, gemengd douchen?quote:Op maandag 17 november 2014 12:54 schreef RingBewoner het volgende:
En hoe doen ze dat in de kleedkamer dan? Is toch allemaal niet rein enzo?
Dat zou kunnen alleen moet dat dan toch opvallen bij anderen enzo?quote:Op maandag 17 november 2014 12:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook af, gemengd douchen?
Ja, echt halal is het nietquote:Op maandag 17 november 2014 13:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat zou kunnen alleen moet dat dan toch opvallen bij anderen enzo?
Moslims douchen toch met ondergoed aan? Dan is er dus geen probleem.quote:Op maandag 17 november 2014 12:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook af, gemengd douchen?
Waarom?quote:Op maandag 17 november 2014 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Staat hier niet gewoon de doodstraf op in Iran?
Weet ik het, echt gezellig is het daar allemaal niet met die straffen etc.quote:
er speeldeNquote:Op maandag 17 november 2014 12:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
er speelde namelijk 4 mannen mee!
quote:Op maandag 17 november 2014 17:15 schreef Adames het volgende:
De Iraanse voetbalbond is inmiddels met een verklaring gekomen. De personen in kwestie zouden op de nominatie staan om een geslachtsverandering te ondergaan...
Schijnt dat veel homo's in die regio kiezen/kozen voor een geslachtsverandering, dat is namelijk minder erg. Je verliest dan wel al je rechten, maar mag gelukkig nog blijven leven.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]![]()
Vraag me af of de ayatollah wel een voorstander is van geslachtsverandering. Denk dat als je aangeeft dat je als man liever een vrouw wil worden je eerder de doodstraf krijgt dan een plekje in het dameselftal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |