SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.cinecrowd.nl/zwartgemaakt
De speciale emoSint(met dank aan Shadowkid053)
[ Bericht 12% gewijzigd door LTVDK op 17-11-2014 16:46:19 ]Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ik gok zomaar dat het leeuwendeel geen uitkering krijgt of het moet een of andere hipstersubsidie zijnquote:Op maandag 17 november 2014 11:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Uitkering stopzetten nu!
Wil je er over praten?quote:Op maandag 17 november 2014 12:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik gok zomaar dat het leeuwendeel geen uitkering krijgt of het moet een of andere hipstersubsidie zijn
jan met de pet op heeft grotere problemen atm, zeker binnen de zwarte gemeenschappen
ja maar ik durf Duindorp niet in en jij komt er niet uitquote:
De pro-zwarte pieten die de anti-zwarte pieten een podium hebben gegeven bedoel je?quote:Op maandag 17 november 2014 12:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Applaus hoor, het is jullie gelukt om een volksfeest/traditie te verneuken, ik hoop dat jullie trots kunnen zijn om al die huilende kindertjes die er geen reet meer van begrijpen.
Nou slotje dan maar en ergens augustus 2015 beginnen we opnieuw?quote:Op maandag 17 november 2014 12:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Applaus hoor, het is jullie gelukt om een volksfeest/traditie te verneuken, ik hoop dat jullie trots kunnen zijn om al die huilende kindertjes die er geen reet meer van begrijpen.
Hoezo? Op Gouda en Amsterdam na hebben ze toch nergens last gehad van die anti-Pietenbrullers?quote:Op maandag 17 november 2014 12:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dat is al teveel.quote:Op maandag 17 november 2014 12:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoezo? Op Gouda en Amsterdam na hebben ze toch nergens last gehad van die anti-Pietenbrullers?
Zie Gouda en Amsterdam als twee redenen om het vooral gewoon op de oude manier voort te zetten. Een volk dat voor tirannen zwicht..., je weet wel.quote:
Hoewel ik voor zwarte piet ben, word ik ook wel een beetje moet van die tokkies die het steeds over 'jullie' hebben. Daarmee blijf je zelf juist heel erg in hokjes denken.quote:Op maandag 17 november 2014 12:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ja, maar als er geen ant-zwarte pieten waren geweest...quote:Op maandag 17 november 2014 12:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De pro-zwarte pieten die de anti-zwarte pieten een podium hebben gegeven bedoel je?
Klinkt als:quote:Op maandag 17 november 2014 12:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, maar als er geen ant-zwarte pieten waren geweest...
Deze referentie lijkt me volstrekt niet overtrokken.quote:Op maandag 17 november 2014 12:56 schreef Ferdo het volgende:
Een volk dat voor tirannen zwicht..., je weet wel.
Nee, klinkt als mensen zich hier niet zo druk om hadden gemaakt was het nu een leuk,gezellig en zorgeloos kinderfeestje geweest.quote:Op maandag 17 november 2014 12:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Klinkt als:
"ze vroeg er om, had ze maar niet een shirtje met zo'n laag uitgesneden decolleté aan moeten trekken'
Altijd alles met WO2 vergelijken wanneer je zelf heel boos bent en geen argumenten hebt.quote:Op maandag 17 november 2014 13:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Deze referentie lijkt me volstrekt niet overtrokken.
Of met de slavernij natuurlijk.quote:Op maandag 17 november 2014 13:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Altijd alles met WO2 vergelijken wanneer je zelf heel boos bent en geen argumenten hebt.
Dat is ook flink achterlijk inderdaad.quote:Op maandag 17 november 2014 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of met de slavernij natuurlijk.
Blijft het ook wel als je die quinsidioten op gepaste afstand houdt (minimaal een kilometer of vijf van de intocht vandaan).quote:Op maandag 17 november 2014 13:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, klinkt als mensen zich hier niet zo druk om hadden gemaakt was het nu een leuk,gezellig en zorgeloos kinderfeestje geweest.
Klopt, maar je gaat niet bij de intocht op nationaal tv met burgers en onschuldige kinderen je zo uitlaten,quote:Op maandag 17 november 2014 13:09 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Hoezo, het is een godsgruwelijk recht wanneer mensen een probleem te zien om het aan te kaarten. WE wonen hier in een vrij land. Jij hoeft het daar niet mee eens te zijn, maar het is wel een recht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |