http://www.campinglesfontaines.com/nl/quote:Op zondag 28 december 2014 15:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jep, inderdaad die camping die we al hadden gezien. Nu maar geboekt, want de beschikbare data vlogen weg. De kerstvakantie is ook echt zo'n tijd om je vakantie te boeken
.
Het meer van Annecy lijkt mij ook mooi, staat nog op ons verlanglijstje. Wij houden van bergen en meren. Welke camping heb je daar uitgezocht?
De kust in de zomer is hoe dan ook duur ben ik bang... Wij hebben vorig jaar nog gekeken of we met mijn verjaardag (de 23e) een nachtje naar de kust konden, maar dan waren we met ons drietjes minstens 120 euro kwijt. Voor 1 nacht. Dat werd me te gortig, dus we zijn een dagje op en neer naar het strand geweest.
Efteling is sowieso duurmaar wel heel gaaf.
Ik had toen via weekendjeweg gezocht op strand /kustquote:Op zondag 28 december 2014 15:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
http://www.campinglesfontaines.com/nl/
We willen in ieder geval een tripje naar de eeuwige sneeuw maken vanuit daar.
Waar had je gekeken aan de kust?
Op zich zijn wij niet per se zee-liefhebbers, maar leek me wel leuk om als extraatje een paar nachten nog ergens te doen. Aangezien wij zelf geen kampeerspullen hebben, moeten we huren en in het hoogseizoen kan dat op campings alleen per week. Dus hotelletje aan zee leek me dan een leuke optie.
dat was me al opgevallen ja maar mijn post is om de twijfelaars over de streep te trekkenquote:Op zondag 28 december 2014 14:38 schreef Mineola het volgende:
[..]
Je bedoelt dit vast anders hoor, maar ik denk dat vrijwel iedereen in dit topic wel van plan is zijn kinderen mee te nemen op vakantieMaar goed om te horen dat jij jullie vakanties vroeger geslaagd vond. Goeie bestemmingen in elk geval!
Airbnb? Wij hebben een tijdje geleden in een riant appartement in Oostende gezeten en dat was geweldig: middenin de stad én op loopafstand van de kust. We hebben ook nog een tof appartement in Parijs op het oog om eens naartoe te gaan.quote:Op zondag 28 december 2014 15:07 schreef miss_sly het volgende:
We zoeken alleen nog naar iets voor een paar dagen in de laatste week. S is natuurlijk de 20e jarig en zoals we nu geboekt hebben, zouden we zondags thuiskomen en is 's maandags haar verjaardag. Heel ongezellig met wassen en opruimen en weet ik wat, denk ik. Dus misschien dat we nog iets zoeken voor zo-ma-di., ergens aan de kust van Frankrijk, België of Nederland. Leuk hotelletje voor een paar dagen.
Wij zijn vorig jaar naar de Eifel geweest en dat was dichtbij en heel mooi.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:05 schreef aapieannie het volgende:
Aankomende zomer willen wij graag naar duitsland. In een stacaravan of bungalowtent. Iemand aanraders?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:05 schreef aapieannie het volgende:
Aankomende zomer willen wij graag naar duitsland. In een stacaravan of bungalowtent. Iemand aanraders?
Moezel en Sauerland zijn ook erg mooie streken en ook dichtbijquote:Op zondag 28 december 2014 16:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij zijn vorig jaar naar de Eifel geweest en dat was dichtbij en heel mooi.
Genoteerd! Ik moet bekennen dat ik tevoren niet heel enthousiast kon worden van Duitsland, maar ik ben aangenaam verrast. Ik vond het bovendien fijn om geen reisstress te hebben.quote:Op zondag 28 december 2014 16:46 schreef MaLo het volgende:
Moezel en Sauerland zijn ook erg mooie streken en ook dichtbij.
Wij hebben regelmatig korte vakanties of herfstvakanties doorgebracht in Duitsland. Wij zijn wel echte Duitsland-fansquote:Op zondag 28 december 2014 16:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Genoteerd! Ik moet bekennen dat ik tevoren niet heel enthousiast kon worden van Duitsland, maar ik ben aangenaam verrast. Ik vond het bovendien fijn om geen reisstress te hebben.
Rond Milaan hebben we in het pre-kindtijdperk eens een halve dag in de file gestaan. Ik moet daar niet aan denken met kinderen in de auto. Om over vliegellende maar te zwijgen.
Wij zijn zelf niet zo van de wandelvakanties. Als er maar leuke kastelen en stadjes in de buurt liggen, zijn wij blij. En we houden van lekker eten. Duitsland is wel een compromis in dat opzicht, al hebben we op zich prima gegeten vorig jaar (verse vis uit lokale wateren bijvoorbeeld).quote:Op zondag 28 december 2014 17:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij hebben regelmatig korte vakanties of herfstvakanties doorgebracht in Duitsland. Wij zijn wel echte Duitsland-fans. Eifel, Moezel, Sauerland, allemaal mooi. Dichtbij (voor ons max 3 uur rijden), over het algemeen schoon, goed eten voor prima prijzen. En deze streken bieden mooie natuur en leuke plaatsjes.
Als je toch iets verder wilt rijden en je houdt van Duitsland, dan is Oostenrijk in de zomer ook een aanrader. Is in 1 dag aan te rijden en biedt heel veel natuur en heel veel activiteiten voor kinderen. Wij zijn in de zomer al een keer of 5 naar Oostenrijk geweest. De meeste gebieden bieden te gekke (berg-)wandelingen voor kinderen (met speeltuintjes en opdrachtjes onderweg), leuke (water-)speeltuinen op de berg, rodelbanen enzovoorts. Onze dochter houdt niet van wandelen, maar in Oostenrijk kan ze nooit wachten tot we weer een tocht gaan maken.
Voor 2015 overwegen we voor onze tweede vakantieweek Serfaus-Fiss-Ladis, daar zijn ook heel veel dingen te doen voor kinderen.
Ben je toevallig ook wel eens op wintersport geweest n Duitsland? Er schijnt een aantal aardige bestemmingen te zijn voor wintersport met kinderen als je zelf ook niet zo nodig zwarte pistes en drieduizend kilometer aan pistes hoeft te hebben.quote:Op zondag 28 december 2014 17:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij hebben regelmatig korte vakanties of herfstvakanties doorgebracht in Duitsland. Wij zijn wel echte Duitsland-fans. Eifel, Moezel, Sauerland, allemaal mooi. Dichtbij (voor ons max 3 uur rijden), over het algemeen schoon, goed eten voor prima prijzen. En deze streken bieden mooie natuur en leuke plaatsjes.
Als je toch iets verder wilt rijden en je houdt van Duitsland, dan is Oostenrijk in de zomer ook een aanrader. Is in 1 dag aan te rijden en biedt heel veel natuur en heel veel activiteiten voor kinderen. Wij zijn in de zomer al een keer of 5 naar Oostenrijk geweest. De meeste gebieden bieden te gekke (berg-)wandelingen voor kinderen (met speeltuintjes en opdrachtjes onderweg), leuke (water-)speeltuinen op de berg, rodelbanen enzovoorts. Onze dochter houdt niet van wandelen, maar in Oostenrijk kan ze nooit wachten tot we weer een tocht gaan maken.
Voor 2015 overwegen we voor onze tweede vakantieweek Serfaus-Fiss-Ladis, daar zijn ook heel veel dingen te doen voor kinderen.
Nee, wij zijn totaal geen wintersportersquote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ben je toevallig ook wel eens op wintersport geweest n Duitsland? Er schijnt een aantal aardige bestemmingen te zijn voor wintersport met kinderen als je zelf ook niet zo nodig zwarte pistes en drieduizend kilometer aan pistes hoeft te hebben.
Wij zijn afgelopen zomer naar Schloss Hellbrunn geweest, daar staat Het Prieeltje uit Sound of Music nu in de tuinquote:Op zondag 28 december 2014 17:34 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik zag afgelopen week de Sound of Music weer en toen had ik wel ineens veel zin in een Oostenrijkvakantie.
Zien!quote:Op zondag 28 december 2014 17:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij zijn afgelopen zomer naar Schloss Hellbrunn geweest, daar staat Het Prieeltje uit Sound of Music nu in de tuin![]()
Ik ben ermee op de foto gegaan
Ik zal wat linkjes plaatsen:quote:Op zondag 28 december 2014 17:42 schreef laziness het volgende:
Salzburg en het meren gebied Salzkammergut er omheen is wel echt![]()
Malo, waar zijn jullie al in Oostenrijk geweest met leuke activiteiten voor kinderen?
Brandnertalquote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ben je toevallig ook wel eens op wintersport geweest n Duitsland? Er schijnt een aantal aardige bestemmingen te zijn voor wintersport met kinderen als je zelf ook niet zo nodig zwarte pistes en drieduizend kilometer aan pistes hoeft te hebben.
Wow, die glijbanen zien er spectaculair uitquote:Op zondag 28 december 2014 20:45 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben onze vakantie geboekt
2w naar Turkije
Die hebben we ook overwogenquote:Op zondag 28 december 2014 20:45 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben onze vakantie geboekt
2w naar Turkije
ik heb vroeg geboekt waardoor we ruim 2500 euro korting kregen..quote:Op zondag 28 december 2014 21:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die hebben we ook overwogen
Maar als we toch besluiten om niet naar Malta, maar naar Turkije te gaan, wordt het waarschijnlijk Pegasos Resort (alwaar je ook de faciliteiten van de buren mag gebruiken: deze en deze)
Oehh ik ga jou tegen die tijd een berichtje sturen voor tips voor de omgeving...quote:Op zondag 28 december 2014 21:17 schreef mikoxx het volgende:
Leuk vicky!! Wij zijn daar afgelopen zomer geweest. Heeeeel leuk gehad! :-):-)
ja he... Vonden wij ook. En we mogen ook gebruik maken van glijbanen van een ander hotel. Totaal iets van 12 glijbanen ofzo... Heb er zin in!! Het duurt alleen nog zo langquote:Op zondag 28 december 2014 21:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wow, die glijbanen zien er spectaculair uit
Wow. Mijn hele vakantie kost nog een stuk minder dan jouw kortingquote:Op maandag 29 december 2014 11:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb vroeg geboekt waardoor we ruim 2500 euro korting kregen..
[..]
de onze ook, maar wij hebben dan ook geen 12 glijbanen en moeten (niet dat ik dat erg vind) zelf kokenquote:Op maandag 29 december 2014 19:26 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wow. Mijn hele vakantie kost nog een stuk minder dan jouw korting![]()
(bedoel ik overigens niet lullig hoor, ik snap dat Z-Europa / Turkije in het hoogseizoen veel geld kost)
Nice!quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
de onze ook, maar wij hebben dan ook geen 12 glijbanen en moeten (niet dat ik dat erg vind) zelf koken
Het wordt zuid Bretagne komend jaar,
waarschijnlijk Le Conleau bij Vannes.
LT ik ben 2 weken geleden alleen met F gaan vliegen en het is best lastig alle spullen te vervoeren zo alleenquote:
Hier staan niet alleen city trips, maar een leuke site om in de gaten te houden zeg maarquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:03 schreef bitterend het volgende:
Welke websites zijn goed om een city trip te boeken? dus hotel + vliegtuig? ik wil graag vergelijken met apart boeken of een package deal
jullie hebben lekker lange vakanties zeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:28 schreef Soohr het volgende:
Na een jaar in een hotel met 1 kind in Oostenrijk, een jaar kamperen in een tent met 1 kind in Spanje en een jaar in een mobile home met 2 kinderen in italie hebben we wen caravan gekocht en gaan we lekker rondtrekken zonder lang bezig te zijn je boeltje op te zetten.
We moeten weer naar italie vanwege een bruiloft, met een stopover op Ibiza vanwege werk. Dus komen we automatisch ook weer in Oostenrijk. Lekker wandelen door de bergen
jarenlang vakantie gevierd in Tsjechiëquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:44 schreef AwayTL het volgende:
Iemand ervaringen met het weer in Tsjechie in augustus?
We gaan wel een tent op vlonders huren, maar als het nou niet zo warm is kunnen we misschien voor de peuter beter wat langer in de auto zitten en verder naar beneden reizen.
Huurautos kosten niet zoveel daar, zelfs niet bij de "grote bekende" verhuurders. Er zijn 23 verschillende aanbieders op het vliegveld van Malaga.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:36 schreef exode het volgende:
Over 6 weken zitten we overigens in Andalusie dus druk bezig met tips verzamelen voor het vliegtuig etc (en nog een huurauto boeken vanaf Malaga).
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:41 schreef GotC het volgende:
Wij hebben ondertussen een camping gevonden!
Nu nog twijfelen of we een tent of een stacaravan. Wat raden jullie aan? Dreumes van ruim 1.5 jr, in juni.
Oh ja! Vergeten erbij te zettenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef laziness het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Stacaravan is 's nachts warmer in ieder geval.
Ik ben wel benieuwd wat je in Andalusië hebt gevonden, wil je het delen? Evt per pmquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:36 schreef exode het volgende:
Wij zijn er nog niet over uit komende zomer. We willen naar Italie (denken we) en dan het liefst Noord Italie, dat is wat beter te doen met de auto.
Ik ga het liefst kamperen, maar we hebben geen kampeermiddel. We willen een vouwwagen maar mijn vrouw vindt het nog iets te vroeg komende zomer om te kamperen met ons zoontje van dan 1,5 jaar. Ze ziet vooral bezwaren inzake het opzetten en die ondertussen ergens 'laten'.
Nu aan het twijfelen tussen een agriturismo of toch een ingerichte tent ofzo. Pfffff, luxe problemen. Mijn zus wil naar Trento en dan samen met ons of dichtbij elkaar. Lijkt me erg leuk maar ik kan daar weinig vinden wat naar onze zin is. En dan denk ik steeds: ach we hebben nog een half jaar. We gaan eind juli overigens, denken we....![]()
Kortom wij twijfelen lekker verder. Lees ondertussen mee met alle leuke vakantie plannen van jullie.
Over 6 weken zitten we overigens in Andalusie dus druk bezig met tips verzamelen voor het vliegtuig etc (en nog een huurauto boeken vanaf Malaga).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Wij zijn afgelopen jaar voor het eerst met onze kinderen toen (3,5 en 16 maanden) gaan kamperen. Alles bij elkaar geleend en naar Texel gegaan. Het 1e half uur van het opzetten heeft ie in de kinderstoel zitten kijken en wat spelen, het uurtje erna heef hij bij de buren gezeten. Bij ons is het wel goed gekomen. Het inrichten hebben ik alleen gedaan terwijl mijn vrouw met de kids naar de supermarkt is gegaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:36 schreef exode het volgende:
Ik ga het liefst kamperen, maar we hebben geen kampeermiddel. We willen een vouwwagen maar mijn vrouw vindt het nog iets te vroeg komende zomer om te kamperen met ons zoontje van dan 1,5 jaar. Ze ziet vooral bezwaren inzake het opzetten en die ondertussen ergens 'laten'.
Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen daar, het ziet er super leuk uit! Ik zou ook graag weer eens naar Italië gaan en heb een hekel aan kamperenquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:24 schreef exode het volgende:
Mineola: Wij gaan naar: La Granja de Antonio (via Casita Travel). Alles op kinderen gerichtKleinschalig en een restaurant op het terrein zodat we lekker uit eten kunnen als die kleine man slaapt.
Ik heb nog een 5 persoons tent over, ongeveer 2 meter stahoogte in het midden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:17 schreef refro het volgende:
[..]
Wij zijn afgelopen jaar voor het eerst met onze kinderen toen (3,5 en 16 maanden) gaan kamperen. Alles bij elkaar geleend en naar Texel gegaan. Het 1e half uur van het opzetten heeft ie in de kinderstoel zitten kijken en wat spelen, het uurtje erna heef hij bij de buren gezeten. Bij ons is het wel goed gekomen. Het inrichten hebben ik alleen gedaan terwijl mijn vrouw met de kids naar de supermarkt is gegaan.
Het is ons zo goed bevallen dat we dit jaar voor een eigen tent aan het kijken zijn. Wel groot en degelijk dus komen we al snel bij Baco, De Waard of Falco uit (het concept van Karsten lijkt ons persoonlijk niets).
Valt wel mee hoor, had zelf Centauro in Malaga, staat altijd een busje klaar om in te stappen, gloednieuwe auto met 12 km op de teller. Bijna de helft goedkoper dan een Hertz, als je een week van te voren boekt zijn ze het goedkoopst vaak.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:17 schreef exode het volgende:
Ik las dat er maar een paar echt op het vliegveld zitten en de rest allemaal erbuiten. Die Malagacars is wel veel goedkoper dan de rest maar zo'n shuttlebus is zo onhandig met alle bagage en kind in de buggy.
Wij gaan al jaren kamperen, ook toen kids 10 maanden en 3 jaar waren. Een vouwwagen heb je zo opgezet, desnoods zet je ze even in de autostoel met een filmpje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:36 schreef exode het volgende:
Wij zijn er nog niet over uit komende zomer. We willen naar Italie (denken we) en dan het liefst Noord Italie, dat is wat beter te doen met de auto.
Nu aan het twijfelen tussen een agriturismo of toch een ingerichte tent ofzo. Pfffff, luxe problemen. Mijn zus wil naar Trento en dan samen met ons of dichtbij elkaar. Lijkt me erg leuk maar ik kan daar weinig vinden wat naar onze zin is. En dan denk ik steeds: ach we hebben nog een half jaar. We gaan eind juli overigens, denken we....![]()
Kortom wij twijfelen lekker verder. Lees ondertussen mee met alle leuke vakantie plannen van jullie.
Lees ik nou verkeerd of ligt volgens deze post van jou Andalusië in Italië?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen daar, het ziet er super leuk uit! Ik zou ook graag weer eens naar Italië gaan en heb een hekel aan kamperendus misschien is dit wat.
Wij zijn er verder nog niet over uit hoe en wat qua vakantie dit jaar... sowieso begin maart eerst op wintersport, komende zomer misschien naar Schotland. En ik hoop dat we ergens tussendoor nog weer een weekje Kreta kunnen mee pakken.
Kijk ook eens bij de Vrijbuiter. Die hebben een serie tenten van het eigen merk, ook van katoen of polycotton. Allemaal heel degelijk en zwaar uitgevoerd, maar voor een stuk aantrekkelijker prijs dan bv De Waard. Zie foto hierboven, dat is onze Vrijbuiter-tent. Drie jaar geleden in een actie gekocht voor 400 euro (ongeveer, weet het niet precies meer).quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:17 schreef refro het volgende:
[..]
Wij zijn afgelopen jaar voor het eerst met onze kinderen toen (3,5 en 16 maanden) gaan kamperen. Alles bij elkaar geleend en naar Texel gegaan. Het 1e half uur van het opzetten heeft ie in de kinderstoel zitten kijken en wat spelen, het uurtje erna heef hij bij de buren gezeten. Bij ons is het wel goed gekomen. Het inrichten hebben ik alleen gedaan terwijl mijn vrouw met de kids naar de supermarkt is gegaan.
Het is ons zo goed bevallen dat we dit jaar voor een eigen tent aan het kijken zijn. Wel groot en degelijk dus komen we al snel bij Baco, De Waard of Falco uit (het concept van Karsten lijkt ons persoonlijk niets).
Zijn we al geweest (in Roermond) van het eigen merk zat er niet echt iets tussen wat ons aansprak. Iets van Redwood zou eventueel kunnen. Maar ze hadden nu ook niet heel veel staan we gaan zowieso nog een keertje terug en nog een keer bij Bax in Bergeijk kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Kijk ook eens bij de Vrijbuiter. Die hebben een serie tenten van het eigen merk, ook van katoen of polycotton. Allemaal heel degelijk en zwaar uitgevoerd, maar voor een stuk aantrekkelijker prijs dan bv De Waard. Zie foto hierboven, dat is onze Vrijbuiter-tent. Drie jaar geleden in een actie gekocht voor 400 euro (ongeveer, weet het niet precies meer).
Ik was nog niet helemaal wakkerquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Lees ik nou verkeerd of ligt volgens deze post van jou Andalusië in Italië?
hmja, maar dan kan mijn onderstel dus ook niet mee, en zou ze dus bijna een complete uitzet moeten lenen van iemand. Weet niet of dat wel zo makkelijk is. Ik dacht dat de maxicosi of een kinderwagenbak wel t handigste is. Ik heb nog eens met die doek getest, maar dat is echt niks voor mij. Ik vind het eng, en ik heb geen geld voor zo'n super systeem, kan het ook niet van iemand lenen en het is gewoon niet mijn ding ben ik achter gekomen...quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:17 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
LT ik ben 2 weken geleden alleen met F gaan vliegen en het is best lastig alle spullen te vervoeren zo alleenKan je zus daar geen maxicosi regelen? Dat lijkt me nog de makkelijkste oplossing.
Wij hadden voor een eerdere (vlieg)vakantie een buggy gekocht die helemaal plat kan. Op schiphol moest ik deze inchecken (want geen paraplu model), een drager is dan wel een must om je baby te kunnen vervoeren. Verder had ik een rugtas als handbagage, is met dragen veel fijner dan een schoudertas. Mensen aan boord zijn heel behulpzaam als je alleen bent met baby viel mij op, komt dus echt wel goed
http://www.novasol.nl heeft veel vakantiehuizen in Denemarken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij willen komende zomer met onze baby van dan zo'n 8 maanden oud op vakantie, maar we willen het onszelf wel gemakkelijk maken.. Graag iets in een goed verzorgd vakantiehuis (mag best op een park), op maximaal zo'n zes uur rijden van Groningen. Frankrijk, Duitsland, misschien Denemarken?
Heeft iemand tips?.
Veel campings hebben ook chalets of stacaravans, zowel in Frankrijk als Duitsland.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij willen komende zomer met onze baby van dan zo'n 8 maanden oud op vakantie, maar we willen het onszelf wel gemakkelijk maken.. Graag iets in een goed verzorgd vakantiehuis (mag best op een park), op maximaal zo'n zes uur rijden van Groningen. Frankrijk, Duitsland, misschien Denemarken?
Heeft iemand tips?.
Wij kijken bijv. via Belvilla en HappyHome, maar er zijn nog veel meer vakantiehuisjessites. Ik zou zeker ook via Airbnb kijken. Wij hadden een leuk huis in Noord-Duitsland op het oog (naast Groningen) en een in Noord-Frankrijk (met een schuur met uilquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:27 schreef miss_sly het volgende:
En er zijn ook wel sites waar ze leuke vakantiehuisjes aanbieden. Ik weet dat Claudia_x een paar keer een huisje gehuurd heeft, maar niet via welke site(s).
Ik kijk graag op zoover. Kun je selecteren op type accommodatie, kindvriendelijk etc en dan een beetje zoeken. Kost wel veel tijd meestal, dat is niet altijd handig.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand tips?.
Ziet er mooi uit maar heeeet, denk ik. Weinig schaduw, daarom hebben sommige tenten zo'n extra tarp. Wel een supermooie omgeving.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:28 schreef exode het volgende:
Ik vind deze er leuk uitzien voor komende zomer:
http://www.tasteria.it/
Mini camping in Italie met huurtenten.
OUD / Op vakantie met (kleine) kinderen deel 6quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:49 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan een weekendje naar Kopenhagen met drieën. Iemand een tip voor een leuk, niet te duur hotel in het centrum in de buurt van station en Tivoli?
Was ook een optie, maar intussen heeft B al iets gevonden en geboekt: Radisson Bluquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
OUD / Op vakantie met (kleine) kinderen deel 6
Deze misschien?
Manlief zit in Scandinavie altijd in Radisson en dat bevalt prima.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Was ook een optie, maar intussen heeft B al iets gevonden en geboekt: Radisson Blu
Ja, B ook, dus vandaar dat hij deze maar geboekt heeft.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:14 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Manlief zit in Scandinavie altijd in Radisson en dat bevalt prima.
Maar wat een heerlijk vooruiticht, een reisje met z'n 3en.
Ja! Zo fijn. Ze heeft besloten dat het klopt wat wij zeggen en dat de kans op een ongeluk heel erg klein is. Het feit dat iemand die we goed kennen piloot is, heeft daar zeker toe bijgedragenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:24 schreef Burdie het volgende:
Durft ze weer te vliegen? Kopenhagen is zo mooi.
Gaat ze vast helemaal top vinden. Yaro heeft in december ook echt genoten van Londen. Zelfs Kyan vond het erg leuk. En herkent ook al echt de big ben, londen eye, tower bridge en de eiffeltoren van, van de zomer.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, B ook, dus vandaar dat hij deze maar geboekt heeft.
Ja, heerlijk. Ik vind het ook een heel leuk idee om samen met S naar Kopenhagen te vliegen, B is er dan al voor zijn werk. S begint de leeftijd te krijgen voor zulke uitstapjes, dus we gaan het maar eens proberen.
De vorige stedentrip was ze 4 maandenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:39 schreef Cathmar het volgende:
Zeker weten al leuk met haar. Ik vind stedentrips met kinderen (ok, ik heb dat pas 2 keer gedaan) echt een aanrader.
Precies de steden waar ik was met mijn oudste was. Parijs kende ik al heel goed, maar ik ben verliefd geworden op Londenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De vorige stedentrip was ze 4 maandenWeekendje Berlijn hebben we toen gedaan. Alle overige vakanties waren toch meer camping of resort.
Ze is nu 5,5 en begint interesse te krijgen in de rest van de wereld. Ze houdt van eten in restaurants, slapen in hotels en wandelen en dingen bekijken. Ik denk dus dat het een fijn weekend wordt.
Ze heeft zelf ook al aangegeven naar Londen te willen, en naar Parijs.
Londen ben ik zelf pas een keer geweest, 30 jaar geledenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:51 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Precies de steden waar ik was met mijn oudste was. Parijs kende ik al heel goed, maar ik ben verliefd geworden op Londen
Nou, precies hetzelfde hier. Man werkt in Londen en ik ben stikjaloers. Ik ben echt verbaasd hoe leuk ik het vind daar. Als het ook maar enigszins betaalbaar was zou ik zelfs verhuizen overwegen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Londen ben ik zelf pas een keer geweest, 30 jaar geleden
B komt er regelmatig. Ik wil er ook zeker met S heen binnenkort.
Naar het buitenland gaan we sowieso niet, want dat wil B echt niet. Wonen dan, he. Vakantie is hij ook altijd voor te porrenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:55 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Nou, precies hetzelfde hier. Man werkt in Londen en ik ben stikjaloers. Ik ben echt verbaasd hoe leuk ik het vind daar. Als het ook maar enigszins betaalbaar was zou ik zelfs verhuizen overwegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |