Die hebben we ook overwogenquote:Op zondag 28 december 2014 20:45 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben onze vakantie geboekt
2w naar Turkije
ik heb vroeg geboekt waardoor we ruim 2500 euro korting kregen..quote:Op zondag 28 december 2014 21:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die hebben we ook overwogen
Maar als we toch besluiten om niet naar Malta, maar naar Turkije te gaan, wordt het waarschijnlijk Pegasos Resort (alwaar je ook de faciliteiten van de buren mag gebruiken: deze en deze)
Oehh ik ga jou tegen die tijd een berichtje sturen voor tips voor de omgeving...quote:Op zondag 28 december 2014 21:17 schreef mikoxx het volgende:
Leuk vicky!! Wij zijn daar afgelopen zomer geweest. Heeeeel leuk gehad! :-):-)
ja he... Vonden wij ook. En we mogen ook gebruik maken van glijbanen van een ander hotel. Totaal iets van 12 glijbanen ofzo... Heb er zin in!! Het duurt alleen nog zo langquote:Op zondag 28 december 2014 21:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wow, die glijbanen zien er spectaculair uit
Wow. Mijn hele vakantie kost nog een stuk minder dan jouw kortingquote:Op maandag 29 december 2014 11:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb vroeg geboekt waardoor we ruim 2500 euro korting kregen..
[..]
de onze ook, maar wij hebben dan ook geen 12 glijbanen en moeten (niet dat ik dat erg vind) zelf kokenquote:Op maandag 29 december 2014 19:26 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wow. Mijn hele vakantie kost nog een stuk minder dan jouw korting![]()
(bedoel ik overigens niet lullig hoor, ik snap dat Z-Europa / Turkije in het hoogseizoen veel geld kost)
Nice!quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
de onze ook, maar wij hebben dan ook geen 12 glijbanen en moeten (niet dat ik dat erg vind) zelf koken
Het wordt zuid Bretagne komend jaar,
waarschijnlijk Le Conleau bij Vannes.
LT ik ben 2 weken geleden alleen met F gaan vliegen en het is best lastig alle spullen te vervoeren zo alleenquote:
Hier staan niet alleen city trips, maar een leuke site om in de gaten te houden zeg maarquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:03 schreef bitterend het volgende:
Welke websites zijn goed om een city trip te boeken? dus hotel + vliegtuig? ik wil graag vergelijken met apart boeken of een package deal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |