hmja, maar dan kan mijn onderstel dus ook niet mee, en zou ze dus bijna een complete uitzet moeten lenen van iemand. Weet niet of dat wel zo makkelijk is. Ik dacht dat de maxicosi of een kinderwagenbak wel t handigste is. Ik heb nog eens met die doek getest, maar dat is echt niks voor mij. Ik vind het eng, en ik heb geen geld voor zo'n super systeem, kan het ook niet van iemand lenen en het is gewoon niet mijn ding ben ik achter gekomen...quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:17 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
LT ik ben 2 weken geleden alleen met F gaan vliegen en het is best lastig alle spullen te vervoeren zo alleenKan je zus daar geen maxicosi regelen? Dat lijkt me nog de makkelijkste oplossing.
Wij hadden voor een eerdere (vlieg)vakantie een buggy gekocht die helemaal plat kan. Op schiphol moest ik deze inchecken (want geen paraplu model), een drager is dan wel een must om je baby te kunnen vervoeren. Verder had ik een rugtas als handbagage, is met dragen veel fijner dan een schoudertas. Mensen aan boord zijn heel behulpzaam als je alleen bent met baby viel mij op, komt dus echt wel goed
http://www.novasol.nl heeft veel vakantiehuizen in Denemarken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij willen komende zomer met onze baby van dan zo'n 8 maanden oud op vakantie, maar we willen het onszelf wel gemakkelijk maken.. Graag iets in een goed verzorgd vakantiehuis (mag best op een park), op maximaal zo'n zes uur rijden van Groningen. Frankrijk, Duitsland, misschien Denemarken?
Heeft iemand tips?.
Veel campings hebben ook chalets of stacaravans, zowel in Frankrijk als Duitsland.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij willen komende zomer met onze baby van dan zo'n 8 maanden oud op vakantie, maar we willen het onszelf wel gemakkelijk maken.. Graag iets in een goed verzorgd vakantiehuis (mag best op een park), op maximaal zo'n zes uur rijden van Groningen. Frankrijk, Duitsland, misschien Denemarken?
Heeft iemand tips?.
Wij kijken bijv. via Belvilla en HappyHome, maar er zijn nog veel meer vakantiehuisjessites. Ik zou zeker ook via Airbnb kijken. Wij hadden een leuk huis in Noord-Duitsland op het oog (naast Groningen) en een in Noord-Frankrijk (met een schuur met uilquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:27 schreef miss_sly het volgende:
En er zijn ook wel sites waar ze leuke vakantiehuisjes aanbieden. Ik weet dat Claudia_x een paar keer een huisje gehuurd heeft, maar niet via welke site(s).
Ik kijk graag op zoover. Kun je selecteren op type accommodatie, kindvriendelijk etc en dan een beetje zoeken. Kost wel veel tijd meestal, dat is niet altijd handig.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand tips?.
Ziet er mooi uit maar heeeet, denk ik. Weinig schaduw, daarom hebben sommige tenten zo'n extra tarp. Wel een supermooie omgeving.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:28 schreef exode het volgende:
Ik vind deze er leuk uitzien voor komende zomer:
http://www.tasteria.it/
Mini camping in Italie met huurtenten.
OUD / Op vakantie met (kleine) kinderen deel 6quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:49 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan een weekendje naar Kopenhagen met drieën. Iemand een tip voor een leuk, niet te duur hotel in het centrum in de buurt van station en Tivoli?
Was ook een optie, maar intussen heeft B al iets gevonden en geboekt: Radisson Bluquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
OUD / Op vakantie met (kleine) kinderen deel 6
Deze misschien?
Manlief zit in Scandinavie altijd in Radisson en dat bevalt prima.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Was ook een optie, maar intussen heeft B al iets gevonden en geboekt: Radisson Blu
Ja, B ook, dus vandaar dat hij deze maar geboekt heeft.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:14 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Manlief zit in Scandinavie altijd in Radisson en dat bevalt prima.
Maar wat een heerlijk vooruiticht, een reisje met z'n 3en.
Ja! Zo fijn. Ze heeft besloten dat het klopt wat wij zeggen en dat de kans op een ongeluk heel erg klein is. Het feit dat iemand die we goed kennen piloot is, heeft daar zeker toe bijgedragenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:24 schreef Burdie het volgende:
Durft ze weer te vliegen? Kopenhagen is zo mooi.
Gaat ze vast helemaal top vinden. Yaro heeft in december ook echt genoten van Londen. Zelfs Kyan vond het erg leuk. En herkent ook al echt de big ben, londen eye, tower bridge en de eiffeltoren van, van de zomer.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, B ook, dus vandaar dat hij deze maar geboekt heeft.
Ja, heerlijk. Ik vind het ook een heel leuk idee om samen met S naar Kopenhagen te vliegen, B is er dan al voor zijn werk. S begint de leeftijd te krijgen voor zulke uitstapjes, dus we gaan het maar eens proberen.
De vorige stedentrip was ze 4 maandenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:39 schreef Cathmar het volgende:
Zeker weten al leuk met haar. Ik vind stedentrips met kinderen (ok, ik heb dat pas 2 keer gedaan) echt een aanrader.
Precies de steden waar ik was met mijn oudste was. Parijs kende ik al heel goed, maar ik ben verliefd geworden op Londenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De vorige stedentrip was ze 4 maandenWeekendje Berlijn hebben we toen gedaan. Alle overige vakanties waren toch meer camping of resort.
Ze is nu 5,5 en begint interesse te krijgen in de rest van de wereld. Ze houdt van eten in restaurants, slapen in hotels en wandelen en dingen bekijken. Ik denk dus dat het een fijn weekend wordt.
Ze heeft zelf ook al aangegeven naar Londen te willen, en naar Parijs.
Londen ben ik zelf pas een keer geweest, 30 jaar geledenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:51 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Precies de steden waar ik was met mijn oudste was. Parijs kende ik al heel goed, maar ik ben verliefd geworden op Londen
Nou, precies hetzelfde hier. Man werkt in Londen en ik ben stikjaloers. Ik ben echt verbaasd hoe leuk ik het vind daar. Als het ook maar enigszins betaalbaar was zou ik zelfs verhuizen overwegen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Londen ben ik zelf pas een keer geweest, 30 jaar geleden
B komt er regelmatig. Ik wil er ook zeker met S heen binnenkort.
Naar het buitenland gaan we sowieso niet, want dat wil B echt niet. Wonen dan, he. Vakantie is hij ook altijd voor te porrenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:55 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Nou, precies hetzelfde hier. Man werkt in Londen en ik ben stikjaloers. Ik ben echt verbaasd hoe leuk ik het vind daar. Als het ook maar enigszins betaalbaar was zou ik zelfs verhuizen overwegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |