abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148805918
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 23:17 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

LT ik ben 2 weken geleden alleen met F gaan vliegen en het is best lastig alle spullen te vervoeren zo alleen :D Kan je zus daar geen maxicosi regelen? Dat lijkt me nog de makkelijkste oplossing.
Wij hadden voor een eerdere (vlieg)vakantie een buggy gekocht die helemaal plat kan. Op schiphol moest ik deze inchecken (want geen paraplu model), een drager is dan wel een must om je baby te kunnen vervoeren. Verder had ik een rugtas als handbagage, is met dragen veel fijner dan een schoudertas. Mensen aan boord zijn heel behulpzaam als je alleen bent met baby viel mij op, komt dus echt wel goed :Y

hmja, maar dan kan mijn onderstel dus ook niet mee, en zou ze dus bijna een complete uitzet moeten lenen van iemand. Weet niet of dat wel zo makkelijk is. Ik dacht dat de maxicosi of een kinderwagenbak wel t handigste is. Ik heb nog eens met die doek getest, maar dat is echt niks voor mij. Ik vind het eng, en ik heb geen geld voor zo'n super systeem, kan het ook niet van iemand lenen en het is gewoon niet mijn ding ben ik achter gekomen...

ik moet er nog eens over nadenken geloof ik
Born to Lose, but Built to Win.
pi_148971977
Wij willen komende zomer met onze baby van dan zo'n 8 maanden oud op vakantie, maar we willen het onszelf wel gemakkelijk maken. :@. Graag iets in een goed verzorgd vakantiehuis (mag best op een park), op maximaal zo'n zes uur rijden van Groningen. Frankrijk, Duitsland, misschien Denemarken?

Heeft iemand tips? :).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Moderator vrijdag 23 januari 2015 @ 11:25:27 #278
45833 crew  Fogel
pi_148973172
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij willen komende zomer met onze baby van dan zo'n 8 maanden oud op vakantie, maar we willen het onszelf wel gemakkelijk maken. :@. Graag iets in een goed verzorgd vakantiehuis (mag best op een park), op maximaal zo'n zes uur rijden van Groningen. Frankrijk, Duitsland, misschien Denemarken?

http://www.novasol.nl heeft veel vakantiehuizen in Denemarken.
Als je aan de westkant van Jutland zit moet je rekening houden met constante wind. In de zuid-westhoek zit je veel beter. De stranden zijn er prima, maar het weer zit niet altijd mee.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  Moderator vrijdag 23 januari 2015 @ 11:27:46 #279
5428 crew  miss_sly
pi_148973232
quote:

Veel campings hebben ook chalets of stacaravans, zowel in Frankrijk als Duitsland.
En er zijn ook wel sites waar ze leuke vakantiehuisjes aanbieden. Ik weet dat Claudia_x een paar keer een huisje gehuurd heeft, maar niet via welke site(s).
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_148984206
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:27 schreef miss_sly het volgende:

En er zijn ook wel sites waar ze leuke vakantiehuisjes aanbieden. Ik weet dat Claudia_x een paar keer een huisje gehuurd heeft, maar niet via welke site(s).
Wij kijken bijv. via Belvilla en HappyHome, maar er zijn nog veel meer vakantiehuisjessites. Ik zou zeker ook via Airbnb kijken. Wij hadden een leuk huis in Noord-Duitsland op het oog (naast Groningen) en een in Noord-Frankrijk (met een schuur met uil :D), maar het is uiteindelijk voor de zomer toch Italië geworden (in de buurt van Milaan). We gaan in het voorjaar via Airbnb naar een vakantiehuis aan de Franse kust (Picardië, voor ons 4 uur rijden - dit doen we voor de tweede keer omdat het zo goed is bevallen de vorige keer). De laatste keer zijn we, ook via Airbnb, naar Oostende geweest, waar we in een riant appartement zaten dat van alle gemakken was voorzien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_149032667
quote:

Ik kijk graag op zoover. Kun je selecteren op type accommodatie, kindvriendelijk etc en dan een beetje zoeken. Kost wel veel tijd meestal, dat is niet altijd handig.
Met een meidenkwartet
pi_149327973
Ik vind deze er leuk uitzien voor komende zomer:
http://www.tasteria.it/

Mini camping in Italie met huurtenten.
pi_149329523
Bedankt voor de tips! We vonden vooral op de website die Fogel tipt, www.novasol.nl, veel mooie huisjes, dus daar gaan we er eentje van kiezen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 16:22:50 #284
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_149329747
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:28 schreef exode het volgende:
Ik vind deze er leuk uitzien voor komende zomer:
http://www.tasteria.it/

Mini camping in Italie met huurtenten.
Ziet er mooi uit maar heeeet, denk ik. Weinig schaduw, daarom hebben sommige tenten zo'n extra tarp. Wel een supermooie omgeving.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 3 februari 2015 @ 20:55:06 #285
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_149339621
^O^
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 21:49:44 #286
5428 crew  miss_sly
pi_149341586
Wij gaan een weekendje naar Kopenhagen met drieën. Iemand een tip voor een leuk, niet te duur hotel in het centrum in de buurt van station en Tivoli?
  woensdag 4 februari 2015 @ 13:38:23 #287
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149355744
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:49 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan een weekendje naar Kopenhagen met drieën. Iemand een tip voor een leuk, niet te duur hotel in het centrum in de buurt van station en Tivoli?
OUD / Op vakantie met (kleine) kinderen deel 6

Deze misschien?
KuikenGuppy
pi_149379771
quote:
Was ook een optie, maar intussen heeft B al iets gevonden en geboekt: Radisson Blu
pi_149380988
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Was ook een optie, maar intussen heeft B al iets gevonden en geboekt: Radisson Blu
Manlief zit in Scandinavie altijd in Radisson en dat bevalt prima.
Maar wat een heerlijk vooruitzicht, een reisje met z'n 3en.
Met een meidenkwartet
pi_149381015
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:14 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Manlief zit in Scandinavie altijd in Radisson en dat bevalt prima.
Maar wat een heerlijk vooruiticht, een reisje met z'n 3en.
Ja, B ook, dus vandaar dat hij deze maar geboekt heeft.

Ja, heerlijk. Ik vind het ook een heel leuk idee om samen met S naar Kopenhagen te vliegen, B is er dan al voor zijn werk. S begint de leeftijd te krijgen voor zulke uitstapjes, dus we gaan het maar eens proberen.
  donderdag 5 februari 2015 @ 10:24:29 #291
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149381215
Durft ze weer te vliegen? Kopenhagen is zo mooi O+.
KuikenGuppy
pi_149381258
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:24 schreef Burdie het volgende:
Durft ze weer te vliegen? Kopenhagen is zo mooi O+.
Ja! Zo fijn. Ze heeft besloten dat het klopt wat wij zeggen en dat de kans op een ongeluk heel erg klein is. Het feit dat iemand die we goed kennen piloot is, heeft daar zeker toe bijgedragen :)
pi_149381593
Zeker weten al leuk met haar. Ik vind stedentrips met kinderen (ok, ik heb dat pas 2 keer gedaan) echt een aanrader.
Met een meidenkwartet
pi_149381784
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, B ook, dus vandaar dat hij deze maar geboekt heeft.

Ja, heerlijk. Ik vind het ook een heel leuk idee om samen met S naar Kopenhagen te vliegen, B is er dan al voor zijn werk. S begint de leeftijd te krijgen voor zulke uitstapjes, dus we gaan het maar eens proberen.
Gaat ze vast helemaal top vinden. Yaro heeft in december ook echt genoten van Londen. Zelfs Kyan vond het erg leuk. En herkent ook al echt de big ben, londen eye, tower bridge en de eiffeltoren van, van de zomer.
pi_149381798
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:39 schreef Cathmar het volgende:
Zeker weten al leuk met haar. Ik vind stedentrips met kinderen (ok, ik heb dat pas 2 keer gedaan) echt een aanrader.
De vorige stedentrip was ze 4 maanden :P Weekendje Berlijn hebben we toen gedaan. Alle overige vakanties waren toch meer camping of resort.
Ze is nu 5,5 en begint interesse te krijgen in de rest van de wereld. Ze houdt van eten in restaurants, slapen in hotels en wandelen en dingen bekijken. Ik denk dus dat het een fijn weekend wordt.

Ze heeft zelf ook al aangegeven naar Londen te willen, en naar Parijs.
pi_149381974
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De vorige stedentrip was ze 4 maanden :P Weekendje Berlijn hebben we toen gedaan. Alle overige vakanties waren toch meer camping of resort.
Ze is nu 5,5 en begint interesse te krijgen in de rest van de wereld. Ze houdt van eten in restaurants, slapen in hotels en wandelen en dingen bekijken. Ik denk dus dat het een fijn weekend wordt.

Ze heeft zelf ook al aangegeven naar Londen te willen, en naar Parijs.
Precies de steden waar ik was met mijn oudste was. Parijs kende ik al heel goed, maar ik ben verliefd geworden op Londen O+
Met mijn oudste (7,5) was Londen echt echt heel erg leuk
Met een meidenkwartet
pi_149382006
Ik was laatst in Londen met m'n beeb van 6 maanden, en dat was echt boven verwachting goed te doen. We sliepen in een travelodge hotel, waar we voor de prijs van 2 pers een familiekamer kregen. Alles gelopen dus de oyster was overbodig :)

Kopenhagen is echt een leuke stad! Veel fijne cafeetjes, theetentjed en winkels. Wel duur helaas. Zelfs voor ons uit Noorwegen is het er niet echt voordelig.
pi_149382027
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:51 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Precies de steden waar ik was met mijn oudste was. Parijs kende ik al heel goed, maar ik ben verliefd geworden op Londen O+
Londen ben ik zelf pas een keer geweest, 30 jaar geleden :o
B komt er regelmatig. Ik wil er ook zeker met S heen binnenkort.

Parijs O+ Ik hou van Parijs, dat zal ook nooit overgaan. Dus ja, ook daar moeten we heen. Maar Parijs wil ik zeker in de lente of zomer doen, met mooi weer. Deel van de liefde zit hem voor mij in de parken en daar met stokbrood en kaas in de zon zitten en relaxen O+

We hebben gisteren een nieuw paspoort voor S aangevraagd, en ze mocht zelf haar naam zetten O+
pi_149382105
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Londen ben ik zelf pas een keer geweest, 30 jaar geleden :o
B komt er regelmatig. Ik wil er ook zeker met S heen binnenkort.

Nou, precies hetzelfde hier. Man werkt in Londen en ik ben stikjaloers. Ik ben echt verbaasd hoe leuk ik het vind daar. Als het ook maar enigszins betaalbaar was zou ik zelfs verhuizen overwegen.
Met een meidenkwartet
pi_149382459
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:55 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Nou, precies hetzelfde hier. Man werkt in Londen en ik ben stikjaloers. Ik ben echt verbaasd hoe leuk ik het vind daar. Als het ook maar enigszins betaalbaar was zou ik zelfs verhuizen overwegen.
Naar het buitenland gaan we sowieso niet, want dat wil B echt niet. Wonen dan, he. Vakantie is hij ook altijd voor te porren :)

Ik ben er heel benieuwd naar, Londen. Ik heb er niet heel veel herinnering aan, behalve dat in het hotel waar ik zat een Indiase bruiloft werd gevierd. Wat een pracht en praal was dat O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')